Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2008 23:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar wel maar 7 uurtjes spelen...
En heb je het spel origineel? Of heb je het goedkoop van het I-net gehaald?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
marino BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2008 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat

lang leve de nieuwsgroepen
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2008 08:23    Onderwerp: Reageren met citaat

marino schreef:
lang leve de nieuwsgroepen
Tsss piraat, dankzij jouw hebben we binnenkort geen PSP games meer

Ik dacht dat mensen na dit bericht toch hun leven zouden beteren: http://www.gamed.nl/view/38321
Terug naar boven
Tom_V BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2008 09:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Michaël_ schreef:
Ik dacht dat mensen na dit bericht toch hun leven zouden beteren: http://www.gamed.nl/view/38321

Dacht je dat echt, of ben je ermee aan 't rammelen
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2008 09:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Hoop doet leven: Save the (games)world, Punch a pirate!

Ben ook eens wat forums binnengedrongen om wat info over de game te verkrijgen en vaak verdwaal ik tussen de links, vraag naar emulators, iso's of 'hoe downgrade ik mijn PSP'.

Weet iemand voor hoeveel GoW in de winkels zal liggen want ik heb nog wel een berg aankopen te doen...

In ieder geval is alles wat ik gelezen heb (non-warez related dan...) toch al zeer positief dus ik kan het me niet veroorloven om deze game links te laten liggen
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2008 10:52    Onderwerp: Reageren met citaat

zal van 40 tot 50 euro zijn, dat is afhankelijk van de winkel waar je hem gaat halen.
Terug naar boven
marino BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2008 16:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Michaël_ schreef:
dat kan je wel zeggen, maar ik heb al een aantal psp games hier liggen... hij lag al een half jaar in de kast zonder te gebruiken. sinds een tijdje heb ik hem omgebouwd, hebben de bedrijven nu minder winst? nee, of ik hem liet ombouwen of niet, ik zou in beide gevallen geen spellen kopen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2008 16:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

marino schreef:
Michaël_ schreef:
dat kan je wel zeggen, maar ik heb al een aantal psp games hier liggen... hij lag al een half jaar in de kast zonder te gebruiken. sinds een tijdje heb ik hem omgebouwd, hebben de bedrijven nu minder winst? nee, of ik hem liet ombouwen of niet, ik zou in beide gevallen geen spellen kopen.
Foute redenering. Je had genoeg wil om hem om te bouwen, dus je had zin in een bepaalde game. Dus een ontwikkelaar loopt een verkoop mis.
Terug naar boven
marino BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2008 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Foute redenering. Je had genoeg wil om hem om te bouwen, dus je had zin in een bepaalde game. Dus een ontwikkelaar loopt een verkoop mis.
Ik had zeker zin in een game, maar niet zin genoeg om er een te kopen. als ik geen mogelijkheid had om hem om te kunnen laten bouwen had ik de game ook niet gekocht.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2008 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Michaël weetje al wat er gebeurt als je de Persian Warlord niet af maakt? ik breng dit topic weer on-topic mag dat?

EDIT: jammer genoeg ben ik er net achter gekomen dat je daar niet KAN verliezen je hoort ze allebei de hele tijd kreunen en verder gebeurt er niks "^^
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2008 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Michaël_ schreef:
Haha echt lachen :E, ik was wat met die deur bezig en opeens door dat de basilisk een vuurbal afschoot vloog ik door de schok die kamer achter de deur binnen. Moet je dus zeker ook is probere twan, hier staat trouwens goed beschreven wat je daar ziet en kan doen (met screens).

http://my.opera.com/chaitanyak/blog/2007/11/18/secret-room-in-god-of-war-chains-of-olympus-demo

is IEMAND dat dan al gelukt ... wow ... dan moet je dat ding af gaan leiden ofzo want hoe hard je ook op O ramt ...
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2008 22:06    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Michaël_ schreef:
Haha echt lachen :E, ik was wat met die deur bezig en opeens door dat de basilisk een vuurbal afschoot vloog ik door de schok die kamer achter de deur binnen. Moet je dus zeker ook is probere twan, hier staat trouwens goed beschreven wat je daar ziet en kan doen (met screens).

http://my.opera.com/chaitanyak/blog/2007/11/18/secret-room-in-god-of-war-chains-of-olympus-demo

is IEMAND dat dan al gelukt ... wow ... dan moet je dat ding af gaan leiden ofzo want hoe hard je ook op O ramt ...
Das mij altijd direct gelukt, gwn op O blijven rammen en je wordt door de schok naar binnen gekatapulteerd ^^
Terug naar boven
Gemaskerde Muchacho BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2008 13:33    Onderwerp: Reageren met citaat

PSP met oudste moederbord zeg dat al iets? Ik heb firmware 1.5 als nieuwste firmware nog meegemaakt
Ik kan downgraden met BufferOverflow & GTA/Lumines & Pandora Batterij LOOL Of ik spellen heb gekocht? Hele doos vol...
Terug naar boven
Gelther BerichtGeplaatst: 13 Sep 2008 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat

ik weet denk ik waar je bent, ik weet het echter niet uit me hoofd, maar je kan het beste denk ik op youtube even opzoeken, of even goed nadenken hoe je het kan doen, ik zat daar ook een tijdje vast maar heb diep adem gehaald en ben goed gaan nadenken
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Sep 2008 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat

De game is ramgoed. Daarom heb ik het ook in een week uitgespeeld. Een halve game in een enkele middag

Het was zo rustig in de winkel op dat moment... en dan ga je spelen
Terug naar boven
Gelther BerichtGeplaatst: 13 Sep 2008 23:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Game was zeker goed, alleen jammer dat het best snel gaat..... had em in een niet al te lange tijd uitgespeeld
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 14 Sep 2008 00:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Kort maar krachtig. Beetje te kort vond ik... 8 uurtjes had die game moeten duren maar ach, wat een top game.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 14 Sep 2008 00:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Ze willen ons opgeilen voor "God of War III"...
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 14 Sep 2008 10:30    Onderwerp: Reageren met citaat

ik had deze gekocht voor me overbuurjongen, de volgende dag heb ik hem helemaal niet gezien omdat hij em in 1 keer uitspeelde het is ongeloofelijk vet dit spel, ik denk zelfs dat dit de beste game van de PSP is.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Sep 2008 11:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik heb 'm nog steeds niet . Wel de demo gespeeld natuurlijk (wie met een PSP en internet niet ) en die was wel retevet, ik kan het me goed voorstellen dat dit (een van de) beste game(s) voor de PSP zal zijn. Toch vind ik spellen als LocoRoco en Patapon ook een goede nominatie maken .
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 14 Sep 2008 12:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had precies hetzelfe probleem met die beelden verplaatsen. Je moest toch de sunshield gebruiken?

Maar goed, GoW is zeker een goed spel en maakt zeker kans. Echocrome was ook een zeer goed en origineel spel had ik gehoord. Maar verder vind ik FF:Crisis Core denk ik het beste spel. GoW was gewoonweg te kort.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Sep 2008 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Stomme vraag, maar bevat de game een auto-save functie? Ik speelde deze ochtend tot ik in die stad kwam, zette PSP uit en ontdekte dat ik opnieuw mocht beginnen.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 23 Sep 2008 20:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee, volgens mij niet.
Er zijn save-portalen zoals in "God of War" en "God of War II".
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Sep 2008 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Nee, maar ik hoopte op auto-saves omdat ik geen save-optie vond in het menu en je overal checkpoints had. Stom idee om beide weg te laten uit een handheldtitel.
Terug naar boven
DjKratos101 BerichtGeplaatst: 15 Dec 2008 15:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Een geweldige game! Hij is alleen wat van korte duur, maar de actie is werkelijk ongekend! Qua verhaal klopt hij ook gewoon perfect met deel 1 (die in het verhaal erna komt) omdat Chains of Olympus eindigt op de plek waar deel 1 begint: Suicide Bluffs!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 3

Ga naar: