Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
StijnNL |
Geplaatst: 01 Jul 2007 17:12 Onderwerp:
| |

|
Joris schreef: | Ocean's Thirteen, (veel) beter dan het vorige deel en gewoon echt een aanrader |
Ocean's Thirteen is idd een SUPERGOEDE film, ik ben er met mijn vader naartoe geweest.
Ik zal maar niks verklappen, maar ik vond het duidelijk de beste van de Ocean's serie.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nash |
Geplaatst: 01 Jul 2007 22:10 Onderwerp:
| |

|
Transformers!
Heb hem gezien en hij is echt vet. Scenes met robots (vechtscenes) zijn eenbeetje chaotisch maar voor de rest is het een echte aanrader.!!
Ik weet nu al bijna zeker dat dit DE film van het jaar gaat worden! |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 02 Jul 2007 10:31 Onderwerp:
| |

|
Nu al Transformers In België komt ie pas op 25/7  |
|
Terug naar boven |
|
|
Pantoffelman |
Geplaatst: 02 Jul 2007 19:40 Onderwerp:
| |

|
Transformers komt hier komende woensdag.... |
|
Terug naar boven |
|
|
Hannibal |
Geplaatst: 28 Jul 2007 22:56 Onderwerp:
| |

|
Uiteraard op dit moment Harry Potter and the order of the Phoenix.
Verder komt over een paar weken The Simpsons Movie uit (in Nederlands en Engels, over de Engelse versie waren voor Nederland nog wat vraagtekens of die uit zou komen). |
|
Terug naar boven |
|
|
Fiercy Dragon |
Geplaatst: 29 Jul 2007 23:18 Onderwerp:
| |

|
aanrader:
die hard 4.0... tijdje geleden gezien en echt een vette film
voor gewoon een leuk avondje zou ik kiezen:
harry potter, chuck en larry, transformers of f-four. zijn allemaal geen toppertjes maar ze zijn allemaal wel lachen, vooral chuck en larry is een aanrader uit deze lijst maar dat is omdat ik fan ben van sandler  |
|
Terug naar boven |
|
|
Hannibal |
Geplaatst: 29 Jul 2007 23:21 Onderwerp:
| |

|
argh, van alle films die nu draaien noem je toch wel een van de slechtste films namelijk I now pronounce you Chuck & Larry, dat is misschien wel de enige film van dit moment die je MOET overslaan, het niveau is laag en de film duurt gewoon te lang. |
|
Terug naar boven |
|
|
Fiercy Dragon |
Geplaatst: 29 Jul 2007 23:24 Onderwerp:
| |

|
Hannibal schreef: | argh, van alle films die nu draaien noem je toch wel een van de slechtste films namelijk I now pronounce you Chuck & Larry, dat is misschien wel de enige film van dit moment die je MOET overslaan, het niveau is laag en de film duurt gewoon te lang. |
ik kijk m ook alleen maar omdat sandler erin speelt , zijn comedys zijn in mijn ogen allemaal grappig  |
|
Terug naar boven |
|
|
Hannibal |
Geplaatst: 29 Jul 2007 23:27 Onderwerp:
| |

|
Fiercy Dragon schreef: | Hannibal schreef: | argh, van alle films die nu draaien noem je toch wel een van de slechtste films namelijk I now pronounce you Chuck & Larry, dat is misschien wel de enige film van dit moment die je MOET overslaan, het niveau is laag en de film duurt gewoon te lang. |
ik kijk m ook alleen maar omdat sandler erin speelt , zijn comedys zijn in mijn ogen allemaal grappig  |
Toch vond ik dit wel zijn zwakste film, hij is beter dan 2 uur aan homo grappen en cliché's op het witte doek te brengen (toch?). |
|
Terug naar boven |
|
|
Fiercy Dragon |
Geplaatst: 29 Jul 2007 23:29 Onderwerp:
| |

|
Hannibal schreef: | Fiercy Dragon schreef: | Hannibal schreef: | argh, van alle films die nu draaien noem je toch wel een van de slechtste films namelijk I now pronounce you Chuck & Larry, dat is misschien wel de enige film van dit moment die je MOET overslaan, het niveau is laag en de film duurt gewoon te lang. |
Toch vond ik dit wel zijn zwakste film, hij is beter dan 2 uur aan homo grappen en cliché's op het witte doek te brengen (toch?). |
true, so true. ik zal deze dan ook niet op dvd aanschaffen... in tegenstelling tot anger management, 50 first dates, enz, enz |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |