Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende  
No'tje BerichtGeplaatst: 07 Aug 2012 21:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wacht met smart op New Little King’s Story.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 10 Aug 2012 17:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
"We're having a more difficult time than we had anticipated in terms of getting support from third-party publishers," confessed the lovely executive to Official PS Magazine, "but that's our job. We will continue to talk to development communities and publishing partners and tell them why Vita can provide a great experience for the IPs they have."

http://www.computerandvideogames.com/362284/sony-struggling-to-convince-some-publishers-to-back-vita/

Pricecut incoming... Vita volgt in de voetsporen van PS3, als een onpopulaire overpriced console zonder games.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 10 Aug 2012 17:52    Onderwerp: Reageren met citaat

AltairJack schreef:

Pricecut incoming... Vita volgt in de voetsporen van PS3, als een onpopulaire overpriced console zonder games.

Beweer je nu ook dat de PS3 "een onpopulaire overpriced console zonder games" is? Dan weet ik dat ik jouw post voortaan niet meer hoef te lezen.
Terug naar boven
AltairJack BerichtGeplaatst: 10 Aug 2012 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:
AltairJack schreef:

Beweer je nu ook dat de PS3 "een onpopulaire overpriced console zonder games" is? Dan weet ik dat ik jouw post voortaan niet meer hoef te lezen.

Ik zeg alleen dat de Vita in de voetsporen van de PS3 treedt, en dat we dus snel een pricecut kunnen verwachten, net als destijds ook met de ps3 het geval was. Sony heeft niks geleerd van de PS3 launch, vita heeft exact dezelfde problemen als de ps3 had in het begin(duur en geen games).
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 10 Aug 2012 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is geen overpriced product, als je alles wat de Vita te bieden heeft te duur vind voor 250 euro dan mag je stoppen met gamen.

Btw, besmeur mijn topic niet met offtopic talk, daar heb je de algemene vita topic voor.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 10 Aug 2012 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Tja mensen leggen ook 600 euro neer voor een iPhone of iPad... Is 250 euro dan echt overpriced? Het hele concept van handheld is gewoon een beetje passe. Mensen doen momenteel onderweg andere dingen zoals facebook, twitter en simpele OS games. Of de Vita nou 150 of 250 euro is, er is momenteel gewoon niet zoveel behoefte aan zo'n product.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 10 Aug 2012 23:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

AltairJack schreef:

Onpopulair.. Hoe verklaar je meer dan 60 miljoen verkochte PS3's?
AltairJack schreef:

Ik zeg alleen dat de Vita in de voetsporen van de PS3 treedt, en dat we dus snel een pricecut kunnen verwachten, net als destijds ook met de ps3 het geval was. Sony heeft niks geleerd van de PS3 launch, vita heeft exact dezelfde problemen als de ps3 had in het begin(duur en geen games).

Onzin. Je kan eerder afvragen waarom de 3DS geen support krijgt van devs. Wat er voor de Vita op de planning staat, is zeker waardevoller voor de core gamer dan wat Nintendo denkt te doen.
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 11 Aug 2012 00:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kan me nog herinneren dat voor de Vita prijs bekend werd dat mensen anticipeerden op een pricetag tussen 299-399 euro, het werd uiteindelijk 249.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 11 Aug 2012 11:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Ik kan me nog herinneren dat voor de Vita prijs bekend werd dat mensen anticipeerden op een pricetag tussen 299-399 euro, het werd uiteindelijk 249.

250 was ook echt een verrassing voor mensen.
Terug naar boven
AltairJack BerichtGeplaatst: 11 Aug 2012 12:37    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Gezer schreef:

250 was ook echt een verrassing voor mensen.

Iedereen dacht natuurlijk dat sony dom genoeg was om weer met een 600 euro pricetag te komen . PSP GO en 3DS verkochten ook heel slecht met een pricetag van 250. Terwijl de PSP GO zelfs met een Gran Turismo lanceerde, je kon wel zien aankomen dat de Vita het niet daverend zou doen. Vita/3DS kan je verder ook alleen spelletjes op spelen, waardoor het vooral heel aantrekkelijk is voor kinderen als speelgoed, maar 250 is dan te duur voor de ouders.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 11 Aug 2012 13:39    Onderwerp: Reageren met citaat

AltairJack schreef:

Iedereen dacht natuurlijk dat sony dom genoeg was om weer met een 600 euro pricetag te komen . PSP GO en 3DS verkochten ook heel slecht met een pricetag van 250. Terwijl de PSP GO zelfs met een Gran Turismo lanceerde, je kon wel zien aankomen dat de Vita het niet daverend zou doen. Vita/3DS kan je verder ook alleen spelletjes op spelen, waardoor het vooral heel aantrekkelijk is voor kinderen als speelgoed, maar 250 is dan te duur voor de ouders.

Dat is toch ook helemaal niet de doelgroep van de Vita? De reden dat de PSP GO geflopt is ligt ook helemaal niet aan de prijs. Daarnaast open je weer met klinkklare onzin! Iedereen? Spreek voor jezelf a.u.b. En weer met 600 pricetag? Wanneer heeft Sony ooit een handheld met zo'n pricetag gelanceerd? De 3DS verkocht ook helemaal niet heel slecht. Volgens mij snap je er niet zoveel van...
Terug naar boven
AltairJack BerichtGeplaatst: 11 Aug 2012 15:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee want kinderen gamen natuurlijk niet. Helemaal niet op de 'speelstation'.

Je moet per se een hardcore gamer zijn, anders ben je zeker niet goed genoeg om op 'de' playstation te mogen spelen. :S

Er is natuurlijk ook geen ene mogelijkheid dat er ook PSP/PS3 gamers zijn onder de 18... daarom hebben we alleen maar games die 18+ rating hebben.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 12 Aug 2012 08:45    Onderwerp: Reageren met citaat

De enige redenen die ik me kan bedenken dat de Go is geflopt is omdat het een DL only systeem was die duurder was dan zijn broertjes (En met een kleiner scherm)

Persoonlijk vind ik de Vita goed geprijsd.

Heb in de korte tijd dat ik em heb er al stukken meer op gespeeld dan op mijn 3ds ^^
Terug naar boven
GrimHeroAce BerichtGeplaatst: 12 Aug 2012 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat

las op een vita website dat er kans is dat er een mega man game uitkomt voor vita.. ik hoop het van harte
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 12 Aug 2012 20:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmweh

Nooit een fan geweest van MM

Zie liever een inFamous vita (met of zonder cole, maakt me niks uit)
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 12 Aug 2012 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Dinsdag is de gamescon persconfo van Sony. ik hoop op veel Vita moois.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 12 Aug 2012 20:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan niet wachten

Ben stiekem toch ook wel nieuwschierig naar de nieuwe CoD voor de vita

En natuurlijk gameplay van alle EA multiplatform games en Assassins creed
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Aug 2012 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:

Ik ben benieuwd! Hoe laat begint die persconferentie? Nederlandse tijd?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Aug 2012 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Asianator schreef:
Mafusto schreef:

Ik ben benieuwd! Hoe laat begint die persconferentie? Nederlandse tijd?
19u.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 12 Aug 2012 21:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Om 20:45 is er ook een Q&A. Daar komen Shuhei Yoshida, Kellee Santiago (Thatgamecompany), Alex Evans (Media Molecule) en Ian Dallas (Giant Sparrow) aan het woord om over de games are arts te discussiëren
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Aug 2012 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik ben benieuwd naar wat Nick en ik te horen krijgen, Kellee Santiago werkt trouwens niet meer voor thatgamecompany.
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 13 Aug 2012 00:18    Onderwerp: Reageren met citaat

@Joni: werkt Kellee niet aan een Playstation game? Althans zo heb ik iets gelezen op Gaf.

Anyways Gamed, ik ga morgen dit bestellen:

Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 13 Aug 2012 00:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik ben benieuwd naar wat screens van Cod Vita, en evt nieuwe info over Killzone. een nieuw Bioshock nieuwtje zie ik niet gebeuren, maar Cod en Killzone moet kunnen lijkt me en evt een verrassingsaankondiging
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 13 Aug 2012 01:37    Onderwerp: Reageren met citaat

@Joni Dat wist ik niet, maar dat maakt verder ook niks uit aangezien de meesten haar zullen kennen van tgc.

@Gezer Als er op de gamescon weinig interessants aangekondigd wordt, ga ik ook op de import tour met Project Diva, Tale, Ragnarok en P4:G.
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 13 Aug 2012 01:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Hatsune Miku moet je zeker bestellen, Play Asia heeft free shipping in de maand augustus. Geef toe, game ziet er zo cool uit

P4G bestel ik van Amerika, ik ga niet wachten op een europese release dat meer dan een jaar kan duren. :/
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 4

Ga naar: