Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12 Volgende
|
elemeNt |
Geplaatst: 01 Apr 2010 15:51 Onderwerp:
| |

|
Als ik in me uppie speel dan ben ik meestal Recon met GOL, M1911 en dat airstrike ding. Als ik wat meer actie wil dan ga ik Assault met M416 (die ik wel beetje vind tegenvallen.. M16 dan maar vrijspelen) en M1911.
Binnenkort even die Rex proberen, die ziet er wel wreed uit  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 01 Apr 2010 17:12 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: |
Hij zuigt verschrikkelijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
Djierod |
Geplaatst: 01 Apr 2010 18:48 Onderwerp:
| |

|
Trueskill schreef: | elemeNt schreef: |
Hij zuigt verschrikkelijk. |
Behoorlijk ja!
Wat een k*t wapen is dat, het is omdat ik er een gouden ster voor wil, want anders had ik allang gewisseld. |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 01 Apr 2010 19:42 Onderwerp:
| |

|
Met battlefield: Bad Company 1 altijd sniper met de QBU88 en nu met deelte 2 de M25, dus de recon klas. |
|
Terug naar boven |
|
|
Djierod |
Geplaatst: 01 Apr 2010 21:59 Onderwerp:
| |

|
Jezus zeg, net een potje met alleen maar lmg's tegen
Echt iedereen had er een, was verdomd niet meer leuk.
Gelukkig heb ik er nog een paar kunnen knifen, maar ik raakte toch wel even opgefokt. Terwijl ik dit doe voor de ontspanning  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 01 Apr 2010 22:16 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ik heb mijn winning uitrusting gevonden hoor - ik verklaar hierbij officieel de M1 Garand als mijn favoriete wapen
In combinatie met de M1911 (die natuurlijk een must is) heb ik een lekkere nostalgische setup Ik heb voor allebei een Gouden Ster, maar daar eindigt het natuurlijk niet. Het fijnste aan de M1G is misschien nog wel dat hij cross-kit is, dat is echt fijn want als ik punten wil scoren voor Recon maar geen zin heb om te gaan snipen pak ik gewoon een M1G erbij  |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 02 Apr 2010 02:05 Onderwerp:
| |

|
pak dan een m24 met reddot De M1G ken ik overigens niet.. k ben geen veteran |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 02 Apr 2010 09:32 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
elemeNt schreef: | pak dan een m24 met reddot De M1G ken ik overigens niet.. k ben geen veteran |
Was die M24 red dot @ mij? Dat is toch heel andere koek, dat is een five shot bolt action geweer man, de M1 Garand is een semi-auto eight shot
Echt irritant, door mijn SD beeldscherm kan ik niet zien hoeveel gouden sterren iemand heeft (zeg maar *sterretje* *pixel* staat er bij mij ) en ook niet goed hoever een flag gevangen is, want dan wordt dat kleine vierkantje links onderin langzaam de andere kleur maar dat zie ik pas bij een kwart lol  |
|
Terug naar boven |
|
|
StijnNL |
Geplaatst: 02 Apr 2010 10:12 Onderwerp:
| |

|
ik zit lekker met aku en die laatste at gun, ma16 nogwat ofzo. voor beide bijna platinum, en ik had mn chopper platinum na een week al binnen;p. rang 30 atm, rangen gaan erg langzaam nu zeg, hier moet ik nog wel wat uurtjes insteken;p. kd. 1.90 nu. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 02 Apr 2010 10:26 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
CnC 3 Pwnage schreef: | ik zit lekker met aku en die laatste at gun, ma16 nogwat ofzo. voor beide bijna platinum, en ik had mn chopper platinum na een week al binnen;p. rang 30 atm, rangen gaan erg langzaam nu zeg, hier moet ik nog wel wat uurtjes insteken;p. kd. 1.90 nu. |
Nette KDR man! Ik heb het gisteravond van 0.96 op weten te schroeven naar 0.98 Nadeel is dat het, hoe meer kills en deaths je krijgt, steeds langer duurt om verandering in je KDR te bringen als het negatief is  |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 02 Apr 2010 19:00 Onderwerp:
| |

|
Trueskill schreef: | Hij zuigt verschrikkelijk. |
Je had inderdaad gelijk...  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 04 Apr 2010 18:58 Onderwerp:
| |

|
Goud 3 voor Colt, Goud voor T88, goud voor M4, zilver voor Gustav(Cuz it haz ma name in it ), XM8 Combat ook goud dacht ik.
Dit was een lekker dagje vandaag.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 05 Apr 2010 14:52 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Gister en vandaag enkele uren online tekeer gegaan en ik moet zeggen dat Bad Company 2 me zeer goed bevalt. En dan met name de Recon klasse, het is echt heerlijk om van die snipespots in te nemen en dan één of twee kills maken alvorens verder te gaan.
Mooi is ook dat rushen echt totaal niet werkt, dan ben je namelijk compleet het overzicht kwijt van alles rondom je heen en wordt je zo neergeknald. Dat is wel eventjes wat anders dan Modern Warfare, die ik gister ook nog een tijd heb gespeeld.
De game is m'n hartje aan het veroveren, misschien dan toch maar een keertje aanschaffen. Momenteel leen ik hem namelijk  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 05 Apr 2010 15:00 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Inderdaad, het is wel geweldig dat je gewoon echt als team je frontline moet verschuiven om bij de M-COM stations te komen, zonder dat iemand er moeite voor hoeft te doen heb je gewoon automatisch een team feeling, tenminste ik wel, omdat teamwork nodig is. Ik had het eigenlijk ook nog wel leuk gevonden als er een mode of setting was geweest die ervoor zorgde dat in elk squad maar één van elke kit kon zitten, zeg maar. Het is zo irritant als je als Attacker met 3 Recon's in een squad zit >: ( |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 05 Apr 2010 15:10 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Klopt, maar dan kan je misschien beter vrienden zoeken met wie je afspreekt om een match te spelen.
Btw, hoelang duurt zo'n match overigens? Ik zie nergens een timer en die punten enzo boven de radar zijn mij ook wat te vaag. Vanavond hoop ik in ieder geval weer wat te kunnen snipen, voelt echt geweldig aan  |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 05 Apr 2010 15:10 Onderwerp:
| |

|
Ik zag een keer een youtube filmpje waarbij ook iemand in een team zat met 3 snipers. Omdat hij dit beu was ging hij met tracer dart die snipers op hun hoofd taggen. De tegenstanders zagen dus overal van die knipperende rode lichtjes.. boom headshot!
Ben zelf wel minder BC2 aan het spelen.. Op het moment bezig met FF XIII
@ Stefan, je moet die automatische spotter vrijspelen, dan hoef je niet meer op de spot knop te rammen 
Laatst aangepast door elemeNt op 05 Apr 2010 15:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Kelzath |
Geplaatst: 05 Apr 2010 15:13 Onderwerp:
| |

|
Het kan nog erger, je kan ook in een team zitten met bijna alleen maar recon (wat best vaak gebeurd op 'Isla inocentes')
Wat zowel voor de attackers die wel wat willen doen, als voor de defenders echt vervelende matches zijn.
Citaat: | Btw, hoelang duurt zo'n match overigens? |
matches duren meestal zo'n 20-30 minuten.
P.S. Heeft iemand trouwens al eens het beroemde hekje op isla inocentes geknifed?  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 05 Apr 2010 15:14 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Stefan van B schreef: | Btw, hoelang duurt zo'n match overigens? Ik zie nergens een timer en die punten enzo boven de radar zijn mij ook wat te vaag. Vanavond hoop ik in ieder geval weer wat te kunnen snipen, voelt echt geweldig aan  |
Bij twee teams staat een ticket-teller - bij Rush staat er altijd bij Defenders een ∞, want die hebben oneindige tickets, maar bij de Attackers staat er een aantal dat steeds wanneer ze twee M-COM stations vernietigen, terugkomt op 75, en één naar beneden gaat bij elke keer dat er een Attacker dood gaat. Er is dus inderdaad geen echte timer, maar de Defenders moeten de Attackers net zolang ophouden tot ze door hun reinforcements heen zijn, zo simpel is het.
Bij Conquest hebben beide teams een ticket-teller, net als in eerdere Battlefields, en volgens mij is het daar zo dat degene die het minste vlaggen in handen heeft, wiens counter knippert dus, alleen punten verliest bij elke death, en degene die de upper hand heeft verliest dus niets. Maar dat weet ik niet zeker, hoor.
@ Kelzath: Nee, maar door de bekendheid ervan zal het er ook wel snel uitgepatched worden, als het elke keer dat je het doet al lukt Ik blijf namelijk vermoeden dat dat niet elke keer kan lukken... Het moet wel echt zijn, want hij krijgt wel +100 punten voor Objective Destroyed, maar of het zo makkelijk is betwijfel ik.
En @ Stefan over afspreken: Ik bedoelde eigenlijk juist dat ik het wel tof vond dat er zo spontaan teamwork ontstaat eigenlijk, zonder enige vorm van communicatie Meer dan in andere games tenminste *kuch* MW2 *kuch*.
Laatst aangepast door GekooktEi op 05 Apr 2010 15:22; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Kelzath |
Geplaatst: 05 Apr 2010 15:20 Onderwerp:
| |

|
Hopelijk halen ze het er snel uit, het is natuurlijk bijzonder grappig om een gebouw in te zien storten als een hekje kapot gaat. maar het is niet echt eerlijk natuurlijk.
edit: Ik heb het ook wel eens geprobeerd, omdat ik het niet kon geloven, en het ging veel te makkelijk, het is ook altijd hetzelfde deel van het hekje.
En ja door de bekendheid heeft DICE/EA het vast ook wel gemerkt, want het gebeurd elke match weer..
Oh en even een toevoeging bij wat GekooktEi zei over de tickets: als een medic iemand weer tot leven wekt komt de verloren ticket terug. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 05 Apr 2010 15:46 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Voor zover ik weet heb ik de hekjes-bug nog nooit meegemaakt...
En inderdaad, de Medic is ook best belangrijk voor de tickets, daarom is die kit ook best belangrijk voor het Attacker-team. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 05 Apr 2010 18:57 Onderwerp:
| |

|
Hekjes bug = voor mij easy Destruction 2.0 kills |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 05 Apr 2010 21:17 Onderwerp:
| |
|
Hij is toch helaas erg snel saai geworden...
Lineare maps FML |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 07 Apr 2010 15:45 Onderwerp:
| |

|
Bats schreef: | Hij is toch helaas erg snel saai geworden...
Lineare maps FML |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 07 Apr 2010 19:09 Onderwerp:
| |

|
6 Potjes met Ei en Stefan, 2 Ace pinnetjes erbij  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 07 Apr 2010 19:31 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ging heerlijk inderdaad, moest alleen eten en ben toen uit het potje gekicked
In ieder geval, hebben jullie headsets ofzo, dat zou het hele gebeuren wel iets vermakelijker maken ^^ |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12 Volgende |