Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende  
Robert BerichtGeplaatst: 12 Nov 2011 14:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Er komt wsl binne korte tijd een UI mod. En ja het is verschrikkelijk gedaan nu.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 12 Nov 2011 17:16    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Het is een mooi en simpele UI, maar de besturing moet echt beter. Bijvoorbeeld als je met de muis bij die 'viersprong' als je op Tab drukt naar Items gaat, dus naar rechts, moet je helemaal weer naar links bewegen om met de cursor bij de item list te komen. Dat soort dingen vind ik gewoon een beetje gek.

Dat maakt op consoles dan weer helemaal niets uit. Ik heb trouwens inmiddels ook veel meer de neiging om met WASD/E/R te navigeren. Werkt ook eigenlijk wel prima.
GekooktEi schreef:
Divine Rage schreef:
Oh. En vergeet de type sorting in containers niet.

Dat is alleen handig als je al je spullen die je niet kwijt kan in één container hebt gestopt...... Mick.

Hou je mond, die barrel was prima.

Trouwens net m'n eerste crash gehad toen ik wilde quicksaven. Nouja, met 21 uur achter de rug vind ik dat best prima, voor een Bethesda game al helemaal.
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 12 Nov 2011 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Zit ik vanmiddag lekker te spelen, denk ik bij mezelf: Laat ik naar Stormwind gaan om daar de unieke krachten der illusie te leren! Wat een hel zeg die weg erheen, skamps of iets dergelijks zijn echt bitches!
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 12 Nov 2011 18:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Aaruman schreef:
Zit ik vanmiddag lekker te spelen, denk ik bij mezelf: Laat ik naar Stormwind gaan om daar de unieke krachten der illusie te leren! Wat een hel zeg die weg erheen, skamps of iets dergelijks zijn echt bitches!
Als je naar een WoW stad in een Elder Scrolls game wilt gaan ga je idd wel problemen hebben.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 12 Nov 2011 22:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Robert schreef:
Er komt wsl binne korte tijd een UI mod. En ja het is verschrikkelijk gedaan nu.

Ja daar ging ik ook al van uit. Kijk ik vind hem grafisch heel mooi hoor, overzichtelijk genoeg enzo, maar het zijn de controls waar mij het om gaat. Die zijn tandenknarsend (jaja) omslachtig.
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 13 Nov 2011 18:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Eerste HQ Texture Pack mod voor Whiterun: http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=114.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 13 Nov 2011 18:25    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Robert schreef:

Ja daar ging ik ook al van uit. Kijk ik vind hem grafisch heel mooi hoor, overzichtelijk genoeg enzo, maar het zijn de controls waar mij het om gaat. Die zijn tandenknarsend (jaja) omslachtig.

Ik moet zeggen dat het beter werkt als je het muiswieltje gebruikt.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 14 Nov 2011 14:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ben nu lvl 28, volledig Ebony gear en een beest met 2H swords en archery

De dungeons zijn een stuk beter uitgewerkt dan in Oblivion trouwens. Ook de steden zitten vol met interessantere NPC's met lekker veel quests.

De interface is inderdaad wat omslachtig maar ik ben er al aan gewoon geraakt ondertussen.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 14 Nov 2011 15:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Een tip, zet 360 controller support en vibrations uit. Ik merk dat de interface er een stuk beter op word. Hij veranderd niet, maar hij reageert tenminste fatsoenlijk op wat ik met de muis doe.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Nov 2011 15:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

MaartenL schreef:

Ah ik ben niet de enige die wel Stealth en Archery als een gek traint maar toch met Two-Handers vecht?
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 14 Nov 2011 16:51    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
MaartenL schreef:

Ah ik ben niet de enige die wel Stealth en Archery als een gek traint maar toch met Two-Handers vecht?

Hier nog een!
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 14 Nov 2011 17:13    Onderwerp: Reageren met citaat

ik full plate en glass greatsword geupgrade tot epic' status en lightning erop, doe volgende keer wel weer of ice of fire op mn wapen, lightning is echt waardeloos.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 14 Nov 2011 23:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb net ontdekt dat het niet slim is om op een draak af te lopen met je shout op een 300s cooldown. Dan kan je natuurlijk Dragonrend niet gebruiken. Heel toevallig was Odahviin er wel, maar die was vrolijk verderop bandits aan het slachten.

En toen crashte mijn game. Saved by the crash, I guess.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 15 Nov 2011 02:29    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.youtube.com/watch?v=F84oQejFvss

hillareousses.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 15 Nov 2011 06:37    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:

hillareousses.

Dammit, nu is iedereen weer wakker.
Oh wacht, het is half 7, dat is normaal...

Anywho, NORDIC TACKLE SUCCESFUL!
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 15 Nov 2011 10:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Divine Rage schreef:
D: schreef:

hillareousses.

Dammit, nu is iedereen weer wakker.
Oh wacht, het is half 7, dat is normaal...

Anywho, NORDIC TACKLE SUCCESFUL!

dat bard.

prachtig ook de manier van ondertitelen xD
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 15 Nov 2011 23:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Zojuist 2 draken na elkaar gekilled Wat een epische game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 16 Nov 2011 00:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Om elke hoek vind ik wel weer iets dat mijn plannen verandert. Serieus, zoveel mogelijkheden en quests. Ik ben hier nog wel enkele tientallen uren mee bezig.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 16 Nov 2011 01:41    Onderwerp: Reageren met citaat

zojuist mn eerste crash in 2 dagen spelen gehad, achja toch net getravelled dus autosaved, zou ff mn invested blacksmith opzoeken @ soltitude en al mn loot van de afgelopen 5 dungeons verkopen.

Dit ben ik met mn trouwe guard banor.

(ik ben de linker, de rechter dus mn follower)

Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 16 Nov 2011 13:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Waarom heb je Dragon armor als Daedric Armor beter is?

Ok, Daedric is een pain in the ass om te maken omdat je veel Ebony Ingot nodig hebt en elke keer een Daedra Heart die 900 gold kost het stuk maar toch... Daedric ziet er overigens nog een pak cooler uit

Ben nu lvl 41 en heb volledig Legendary Daedric en een armor rating van rond de 580 of meer. Nu maar zoeken naar het laatste woord van de stormcall shout ook al is Dragonrend handiger tegen draken.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 16 Nov 2011 16:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb me tot nu toe nog geen moment bezig gehouden met armor. Ben alleen maar stealth en archery aan het trainen. Zodra ik die naar wens geleveld heb, ga ik waarschijnlijk wel punten in light armor stoppen.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 16 Nov 2011 21:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Net level 35 geworden. Steam geeft aan dat ik 69 uur bezig ben, maar ik ben er van overtuigd dat het eerder 75 is ofzo.

Ik heb trouwens een uitermate handige companion gevonden in de vorm van een onsterfelijke sprekende hond van een misc quest. Ofwel, die laat ik mooi alles tanken. Hij kan geen damage krijgen dus hij blijft altijd aanvallen. Een beetje cheatmode is het wel.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 17 Nov 2011 14:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

48.5 hours played staat er bij mij. Was overigens voor de fun eens aan het kijken naar m'n Steam Achievements maar er zijn er nog een stuk locked terwijl dat ik de quests wel voltooid had (zoals Way of the Voice en Complete 10 side-quests).

Achja, achievements maken me toch geen ruk uit

Had eens een Mage karakter aangemaakt. Beestig gewoon! Dual casting is wel erg cool en de effecten van spreuken zijn vééééél interessanter dan die zielige effecten uit Oblivion.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 17 Nov 2011 16:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben net gister begonnen aan de Dark Brotherhood questline. Begint al meteen leuk.
Maar ik zit te denken om questlines als Companions en College of Winterhold niet te doen op dit karakter aangezien het niet echt matcht met het type karakter dat ik speel.

Volgende type karakter word in ieder geval óf een mage, óf een paladin. Heavy armor + restoration enzo. Alleen zal ik dan voor one handed of two handed weapons gaan? Een hand wapen andere hand heal, of gewoon 2 handen voor een wapen.

Ik heb nu trouwens 78.8 uur staan op Steam.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 17 Nov 2011 17:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Vampirism curen is een paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaain in the ass.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 8 van 10

Ga naar: