Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Volgende
|
Athena |
Geplaatst: 03 Jan 2010 16:32 Onderwerp:
| |

|
Die sneeuw mag weg van mij.
Ik heb er schoon genoeg van. Ik breek men kin nog eens als ik zo op mijn bek blijf gaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 03 Jan 2010 16:39 Onderwerp:
| |

|
Ook hier heeft het vannacht gesneeuwd ! |
|
Terug naar boven |
|
|
Sutefuu |
Geplaatst: 03 Jan 2010 16:43 Onderwerp:
| |

|
je zet je fiets neer bij het uitgaan, en je komt terug van het uitgaan, en er ligt een pak op van like 10/20 centimeter, op een facking fiets!! op de grond lag wel wat meer, maarja
valt trouwens tegen, met wat bier op door de verse sneeuw naar huis fietsen |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 03 Jan 2010 16:48 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ik heb er nog lang geen genoeg van Ik kan hele series uitkijken in de bus morgen, en het blijft er gewoon uitzien als een winter wonderland, echt geweldig  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 03 Jan 2010 16:52 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Ik heb er nog lang geen genoeg van Ik kan hele series uitkijken in de bus morgen, en het blijft er gewoon uitzien als een winter wonderland, echt geweldig  |
Op die fiets is het minder.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 03 Jan 2010 16:53 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Ik heb er nog lang geen genoeg van Ik kan hele series uitkijken in de bus morgen, en het blijft er gewoon uitzien als een winter wonderland, echt geweldig  |
Dat hebben we dus gemeen. Ik hou ook van sneeuw en vind het er prachtig uitzien ! |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 03 Jan 2010 18:35 Onderwerp:
| |

|
Ik snap echt niet hoe mensen uit kunnen glijden op de fiets xD Door wat voor sneeuw ik ook fiets, ik glij nooit weg 0.o ja af en toe een beetje, maar dan stuur ik wat mee en fiets ik daarna weer recht. |
|
Terug naar boven |
|
|
Marietta |
Geplaatst: 03 Jan 2010 20:23 Onderwerp:
| |

|
SNEEUWHAPPEN morgen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Simon |
Geplaatst: 03 Jan 2010 20:50 Onderwerp:
| |

|
Kan niet op de fiets naar school morgen, terwijl ik juist een keertje wou >_>. Kut sneeuw |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 03 Jan 2010 20:54 Onderwerp:
| |

|
Hopen dat ik morgen niet naar school hoef  |
|
Terug naar boven |
|
|
lpds |
Geplaatst: 03 Jan 2010 20:55 Onderwerp:
| |

|
+/-Infamous uitgespeeld als bad guy
+kan nu beginnen als goodguy
--morgen school
+volgende maand 6maanden stage
---sneeuw nu moet ik met het rottige openbaar vervoer naar school morgen |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 03 Jan 2010 20:56 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 03 Jan 2010 21:18 Onderwerp:
| |
![]()
|
lpds schreef: | +/-Infamous uitgespeeld als bad guy
+kan nu beginnen als goodguy
--morgen school
+volgende maand 6maanden stage
---sneeuw nu moet ik met het rottige openbaar vervoer naar school morgen |
Jah joh daar post je niet voor in mijn masterlijke sneeuw topic
----------
Ja er ligt hier meer dan 30 cm zeggen ze , ik ben slecht in schatten hoeveel maargoed :p is hier ook al kettingbotsing van tientalle auto's geweest omdat er erge mist is, echt dat had ik nog nooit gezien.. opeens was er mist en zo dicht dat je niks kon zien.. toen gingen er ook nog halvegare midden op de weg stoppen om fotos te maken
Nougoed het is hier nu al -10 , hopelijk hoef ik zoals andere ook al zeggen ook niet naar school maar ik vrees dat het gewoon doorgaat, we hebben immers al 1 keer sneeuw vrij gehad en een school kan het amper maken meer vrij te geven
Nickdhnick: Dubbelpost, voortaan je bericht aanpassen!
En jij voortaan opbokken van berichten, schending van de privacy wet xD xD!!
Kom vechten dan
Nick: Bitchslap voor jou! *pats! |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 05 Jan 2010 17:01 Onderwerp:
| |

|
Hier heeft het vannacht gesneeuwd ! |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 05 Jan 2010 17:02 Onderwerp:
| |
![]()
|
Hier ook , bah nu ligt er hier het meest inplaats van Friesland .. en ik heb nog wel een hekel aan sneeuw omdat ik vaak buiten ben en dan niet graag rot sneeuw heb  |
|
Terug naar boven |
|
|
NickPeters |
Geplaatst: 05 Jan 2010 17:06 Onderwerp:
| |

|
Damn, ik was van plan om lekker met een maatje te gaan maccen en vervolgens even bij hem thuis te chillen/gamen. Maar door dit weer vertrouwt mijn pa mij de auto niet mee.
Ook al ben ik dan part-time taxi-chauffeur. :') Ik haat dit weer. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 05 Jan 2010 17:21 Onderwerp:
| |

|
Ik fietse door de buurten, en om de beurt zag ik iemand op de grond vallen, hilarisch. (Gelukkig zelf ook niet gegaan) |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 09 Jan 2010 20:56 Onderwerp:
| |

|
Ah, wat een geweldige winter ! Nog nooit meegemaakt hier in België. Het vriest al ongeveer 2/3 weken aan een stuk en geregeld sneeuwval !
Vandaag heeft het hier weer gesneeuwd ! |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 09 Jan 2010 20:59 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Christian Vuye schreef: | Ah, wat een geweldige winter ! Nog nooit meegemaakt hier in België. Het vriest al ongeveer 2/3 weken aan een stuk en geregeld sneeuwval !
Vandaag heeft het hier weer gesneeuwd ! | Globale opwarming eh Praktisch volledig Europa, Azië en Noord-Amerika kreunt onder de steun. Ik roep het: een nieuwe kleine ijstijd op komst. De laatste jaren werden de winters steeds sterker, met als hoogtepunt deze dankzij de verminderde zonne-activiteit. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 09 Jan 2010 21:13 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Christian Vuye schreef: | Ah, wat een geweldige winter ! Nog nooit meegemaakt hier in België. Het vriest al ongeveer 2/3 weken aan een stuk en geregeld sneeuwval !
Vandaag heeft het hier weer gesneeuwd ! | Globale opwarming eh Praktisch volledig Europa, Azië en Noord-Amerika kreunt onder de steun. Ik roep het: een nieuwe kleine ijstijd op komst. De laatste jaren werden de winters steeds sterker, met als hoogtepunt deze dankzij de verminderde zonne-activiteit. |
Interessante theorie. Aan de andere kant worden ook de zomers warmer.
We zouden dus gewoon te maken kunnen hebben met extremere weersomstandigheden. |
|
Terug naar boven |
|
|
patatzak |
Geplaatst: 10 Jan 2010 11:28 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Christian Vuye schreef: | Ah, wat een geweldige winter ! Nog nooit meegemaakt hier in België. Het vriest al ongeveer 2/3 weken aan een stuk en geregeld sneeuwval !
Ik heb geen zin in een ijstijd, heb nou al genoeg gehad van die sneeuw. In het begin was 't wel leuk, nu alleen nog maar scheit irritant |
|
Terug naar boven |
|
|
Donux |
Geplaatst: 10 Jan 2010 11:58 Onderwerp:
| |

|
Heeft hier vannacht de hele nacht gesneeuwd, alleen ligt er maar een klein laagje.
Nieuwe, kleine ijstijd? Nee, danku! |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 10 Jan 2010 12:57 Onderwerp:
| |

|
Het sneeuwt hier in Apeldoorn al sinds zaterdag ochtend. Laat in de avond werd het bijna droog en deze ochtend sneeuwt het weer volop, maar deze keer met grotere vlokken en minder wind. Dus geen sneeuwjacht meer  |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 10 Jan 2010 13:08 Onderwerp:
| |

|
Kortom jongens, PC's aanhouden 's nachts, je ouders overtuigen om dikke pickup trucks te gaan rijden. Op elke vierkante meter van je huis vloerverwarming. Lekker die CO2tjes aanmaken!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 10 Jan 2010 14:08 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Roderick schreef: | je ouders overtuigen om dikke pickup trucks te gaan rijden. | Ik heb al een tank besteld als volgende voertuig, veel stabieler met dit weer en crashen is geen probleem. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Volgende |