Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Volgende
|
Asianator |
Geplaatst: 24 Jun 2008 20:20 Onderwerp:
| |

|
Kurosaki01 schreef: | Lilyman schreef: | Zo'n hele rare, net 25e eeuw Mew-kaart?
Zo'n bruine die van alle kanten glitterde?
Die heb ik nog zo'n 2 liggen hier
Heb nog een kleine 200 Pokemon-kaarten waar ik niets mee doe
Heb zelfs een Charizard van de eerste serie. Ik weet nog dat die 40 gulden waard waren
Ook heb ik nog "Buffy: The Vampire Slayer"-kaarten. Die vind ik ook mooi en leuk om te hebben. Graag zou ik die serie nog compleet krijgen... maar ik heb geen idee hoe.  |
Deze hoewel ik meen dat die toen nog meer de kant van zilver hadden.
http://www.playhere.com/pokemon/cards/japanese_promo/promo_jap_ancientmew.JPG |
Ja, die heb ik volgens mij nog 2 liggen...
Ik heb ook een andere Mew. Een roze kaart met volgens mij blauw/geel/roze glitter erin... mooie kaart, moet ik zeggen.
En een Eevee op promo... lichtblauwe kaart volgens mij met lichtblauw-geel glitter denk ik...
Vraag me af wat dat waard is  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 25 Jun 2008 20:07 Onderwerp:
| |

|
Pokemon the movie ownt nog steeds.
Mewtwo zag er ook heel vet uit vooral met dat harnas.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 25 Jun 2008 20:20 Onderwerp:
| |
![]()
|
Hij blijft geweldig inderdaad. Ik bewijs dan ook maar weer dat ook iets oudere mensen (ik ben nu 19 jaar) hier nog van kunnen genieten. Ik kon me echter niet meer herinneren dat er ook nieuwe pokémon in zaten ('De tegenstander gebruikt onder andere een Donphan, een nieuwe Pokémon in 1998.') |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 25 Jun 2008 20:28 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Donphan en Marill in Pikachu's Vacation waren toen nog nieuw. Ik vond die film ook trouwens grappig omdat men beweert dat een Scyther een Alakazam is, een Pidgeot een Pidgeotto en een Sandslash een Sandshrew. En ik maar denken dat die fouten puur Nederlands waren. Blijkt het een perfecte vertaling te zijn Ik ben trouwens benieuwd naar Mewtwo Returns, die moet ik nog eens zoeken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 25 Jun 2008 21:16 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Donphan en Marill in Pikachu's Vacation waren toen nog nieuw. Ik vond die film ook trouwens grappig omdat men beweert dat een Scyther een Alakazam is, een Pidgeot een Pidgeotto en een Sandslash een Sandshrew. En ik maar denken dat die fouten puur Nederlands waren. Blijkt het een perfecte vertaling te zijn Ik ben trouwens benieuwd naar Mewtwo Returns, die moet ik nog eens zoeken. |
Team Rocket zij dat toch? Dan kan je je toch voorstellen dat het zo hoorde. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 25 Jun 2008 22:02 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Die Pidgeot is niet Team Rocket, de 2 anderen wel. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 14 Jul 2008 12:42 Onderwerp:
| |

|
Elfen Lied OVA hellemaal vergeten Ik ga het vanavond dan maar zien.
Elfen Lied was echt een goede serie en sinds kort al bezig met de manga  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 14 Jul 2008 12:47 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ondertussen hebben we trouwens reeds 126 reviews. En ik heb zelf nog materiaal voor 150 reviews. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 28 Jul 2008 12:16 Onderwerp:
| |

|
Mooie FMP:TSR review, ben het alleen niet overal mee eens. Ik vond de Kill Bill-achtige tweeling een zeer goede toevoeging en vond TSR op elk vlak beter dan zijn voorganger. Dat er eindelijk wat gebeurt tussen Chidori en Sousuke vond ik fantastisch en door de vele (meer volwassen) Chidori scenes zat het qua drama en romantiek veel beter dan... bijna elke andere anime die ik heb gezien. Emotioneel gezien een van mijn meest indrukwekkende anime.
Het is echter al wel 3 jaar geleden sinds ik hem heb gezien... |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 28 Jul 2008 12:19 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
TSR is idd grotendeels beter dan zijn voorganger, maar men heeft het schooldeel duidelijk verwaarloosd, tenzij jij episode 2 echt even goed als het origineel vond. In het origineel was dat juist een belangrijk punt, wat fans gaat afstoten. De tweeling is idd wel grotendeels eigen smaak of je dat emotieloze al dan niet ziet zitten. Nu ja, ik kijk alvast uit naar de volgende FMP. Er blijft manga over. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 28 Jul 2008 12:28 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | TSR is idd grotendeels beter dan zijn voorganger, maar men heeft het schooldeel duidelijk verwaarloosd, tenzij jij episode 2 echt even goed als het origineel vond. In het origineel was dat juist een belangrijk punt, wat fans gaat afstoten. De tweeling is idd wel grotendeels eigen smaak of je dat emotieloze al dan niet ziet zitten. Nu ja, ik kijk alvast uit naar de volgende FMP. Er blijft manga over. |
Klopt, in Lucky Star zit er ook een duidelijke verwijzing naar het 3de seizoen van FMP (dat door hetzelfde bedrijf gemaakt wordt). Ook zit er een referentie richting SousukexGauron yaoi in =/ |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 20 Aug 2008 11:42 Onderwerp:
| |

|
Hebben andere Final Fanatasy delen ook een anime versie?
Lol net de Naruto arc gelezen. Ik zit zelf pas op de helft met kijken maar wat je allemaal zegt klopt idd. Vooral het plot is echt dramatisch, Konoha lijkt echt een zwakke stad als je het zo ziet ook al zijn vele ninja op pad. Ik kan me toch niet herinneren dat ik ook maar een ANBUlid heb gezien(kan aan mij liggen). Sowieso als ze nu die ANBU leider met dat wit aan een paar gevechten laten opknappen zou dat niet vet zijn? Maargoed daarvoor krijg je een plot die je een aantal keren vaker hebt gezien, saaie gevechten en een vliegend kapsel voor terug.
Dat van Sai dat hij niet vecht was ook al een beetje voorspelbaar niet? hij heeft in de manga namelijk nog maar amper aanvallen gehad. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 20 Aug 2008 12:06 Onderwerp:
| |

|
Kurosaki01 schreef: | Hebben andere Final Fanatasy delen ook een anime versie? |
Er is een OVA Final Fantasy: Legend of the Crystals. Die speelt 200 jaar na FF:V
Final Fantasy: Unlimited maar die is niet een van de Final Fantasy games.
En je hebt ook een paar Final Fantasy manga's.
Laatst aangepast door Lawliet op 20 Aug 2008 12:14; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 20 Aug 2008 12:09 Onderwerp:
| |

|
Lawliet schreef: | Kurosaki01 schreef: | Hebben andere Final Fanatasy delen ook een anime versie? |
Er is een OVA Final Fantasy: Legend of the Crystals. Die speelt 200 jaar voor FF:V
Final Fantasy: Unlimited maar die is niet een van de Final Fantasy games.
En je hebt ook een paar Final Fantasy manga's. |
de manga even uit proberen als ik hem kan vinden. de rest laat maar zitten. iig bedankt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 19 Okt 2008 22:25 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Komende weken ga ik brandhout maken van Nabari no Ou, Chocolate Underground en de nieuwste Bleach Arc. Bleach review is bijna af, maar ik moet nog screenshots maken. De anderen moet ik nog beginnen. (Bleach screens komen later, uploaden gaat niet) |
|
Terug naar boven |
|
|
The Source |
Geplaatst: 28 Okt 2008 20:46 Onderwerp:
| |

|
Bedankt Joni Philips voor uw geweldige anime reviews. Altijd erg interessant en aandachtig om te lezen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Goof |
Geplaatst: 28 Okt 2008 21:04 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Komende weken ga ik brandhout maken van Nabari no Ou, Chocolate Underground en de nieuwste Bleach Arc. Bleach review is bijna af, maar ik moet nog screenshots maken. De anderen moet ik nog beginnen. (Bleach screens komen later, uploaden gaat niet) |
Mooi, ik heb je vorige Bleach reviews ook gelezen en ik was het helemaal eens met die reviews. Ik zou ook een keer Nabari no Ou willen kijken, maar ik weet niet zeker of deze goed is, dus ik kijk uit naar je reviews.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 28 Okt 2008 21:12 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Die van Nabari no Ou staat sinds vandaag online.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Goof |
Geplaatst: 28 Okt 2008 21:25 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Die van Nabari no Ou staat sinds vandaag online.  | Mooi, dan ga ik er even naar kijken.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 15 Jan 2009 19:09 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik werk momenteel aan een Bleach, een Naruto en een Vampire Knight Guilty review. Ze zijn geen van allen voor snel wegens examens. Binnenkort heb ik ook een probleem, ik ga alle links moeten vervangen wegens verdwijnen van lycos. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 15 Jan 2009 19:51 Onderwerp:
| |

|
@Lawliet
FF:Legend of the Crystals vond ik best wel een vette OVA. Jammer dat bijna niemand hem kent. Persoonlijk vind ik die oude anime stijl (qua verhaal en grafisch) gewoon veel beter. Castle in the Sky bijvoorbeeld is ook zo'n meesterwerk!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 21 Jul 2009 15:03 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Zou ik de Hellsing OVAs apart onder handen nemen? Ze worden apart verkocht. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 21 Jul 2009 15:17 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Zou ik de Hellsing OVAs apart onder handen nemen? Ze worden apart verkocht. |
Ik heb ze al gezien en stem nee... het is duidelijk wel 1 verhaal |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 21 Jul 2009 15:23 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Idd. Ben wel verbaasd eigenlijk dat de Japanners erin trappen die DVD per DVD te kopen. |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 25 Jul 2009 20:54 Onderwerp:
| |

|
Joni in je Dragonball Kai review staat dat alle originele voice actors terug de stemmen inspraken . Deze zin klopt niet want de originele voice actor van Tien Shinhan is in 2006 overleden en heeft hierdoor de stem niet terug ingesproken |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Volgende |