Welke Nationaliteit heeft u? |
Belg ( Vlaming ) |
|
19% |
[ 12 ] |
Nederlander |
|
75% |
[ 46 ] |
Immigrant Belg |
|
3% |
[ 2 ] |
Immigrant Nederlander |
|
1% |
[ 1 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 61 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Volgende
|
zie sang |
Geplaatst: 14 Jul 2010 00:34 Onderwerp:
| |

|
Ik ben tegen bruin getinte maar geen racist want mijn schoonzuster is een echte POOLSE , echt stom ik denk dat er toch iets mis is met kerel die mij aanvallen .
Bang om een kogeltje te vangen van een of andere Marrok ?
Ik niet hoor als het van mij af zou hangen direct vliegtuig terug , nee geen Islam of wat dan ook . We geven hun al genoeg en ze verlangen dan dat jullie met je handen van hun zus blijven anders heb je een probleem maar anderom mag wel die gaan wel HOL en Bel meisjes neuken , druf je hun dan zeggen niet meer doen ? NEE want je weet dat ze je helemaal verrot zullen kloppen .
Hopelijk hebben velen meer trots op zichzelf , want ik kan er niet tegen ga ff naar hun
land en probeer maar eens een meisjes van hun aan te raken, zelf hand in hand met je NED vriendin mag niet het past daar niet in hun geloof .... |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 14 Jul 2010 00:45 Onderwerp:
| |

|
@ Zie Sang
Omdat je bang bent voor Marokkanen hoef je nog niet gelijk elke Marokkaan uit het land te zetten. Ik zou zeggen kom voor jezelf op...
En wat je over Marokko zegt zou ook wel niet zo erg zijn. Neem nu Turkije waar de Turken helemaal verwesterd zijn en veel aangenamer zijn dan sommige Turken hier in Nederland.
Ik heb zelf Marokkanen als kameraden en ze zijn gewoon normale mensen. Tuurlijk ik heb wel eens ruzie met Marokanen, Turken, Nederlanders. Noem maar op maar moet ik daarom maar roepen dat alle mensen/rassen uit mijn woonplaats moeten... |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 14 Jul 2010 01:06 Onderwerp:
| |

|
Zelf ken ik best veel Marokanen en Turken die leven op de westerse manier. Ook zie ik veel die hun eigen cultuur behouden maar ontzettend vriendelijk zijn.
Maar ook zie ik een hele grote groep die van mij kapot mag vallen, het zijn niet zozeer de moslims of buitenlanders, maar meer die hiphop scene waardoor ze beinvloed worden en waarmee ze zich indetificeren. Kortom alle bontkraagjes en die gasten met de pet op de kop waarbij je maar een keer hoeft te blazen en dan vliegen ze eraf. Ja je jullie weten wel die gasten die naar Appa, Youseff en Kamal luisteren.
Maargoed zo gaan we van Belgen en Nederlanders naar andere nationaliteiten dat is niet zo de bedoeling. Wou alleen even een bijdrage leveren aan de discussie.^^ |
|
Terug naar boven |
|
|
CowboySpike |
Geplaatst: 14 Jul 2010 01:20 Onderwerp:
| |

|
zie sang schreef: | Ik ben tegen bruin getinte maar geen racist | In welk opzicht is dit niet racistisch??? Omdat je Polen kan waarderen maar geen Marokkanen maakt je dat wel echt facking behoorlijk racistisch hoor. No offense, en dan bedoel ik dat ook echt, maar jij bent een fucking idioot en een "onderdanige" ras is nog steeds altijd beter dan een racistische idioot. |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 14 Jul 2010 01:36 Onderwerp:
| |
![]()
|
Deze show is nu al een succes,
De zoektocht naar Wilders : België
X-factor : Wilders edition
Héb jij het om je ware Wilders aard te laten zien?
Maar zonder gekheid, wat zie sang zegt slaat nergens op en kan je hopelijk niet serieus nemen. vandaar deze grap wending
 |
|
Terug naar boven |
|
|
XboxFan785 |
Geplaatst: 14 Jul 2010 11:05 Onderwerp:
| |

|
Zie Sang, het is al miserabel om jouw reacties te lezen(geen deftig gebruik van grammatica), laat staan de inhoud ervan.
En "Ik ben tegen bruin getinte maar geen racist" is wel een lachertje zeker?
Hoe kun je voor Spanje supporteren als dat ook bruine mensen zijn? |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 14 Jul 2010 11:29 Onderwerp:
| |

|
Wou serieus reageren maar heb het opgegeven..
Zie Sang het zou beter zijn dat je gewoon zweeg want met wartaal kom je niet ver;..Moest je het nu op een andere manier kunnen verwoorden..
En er zijn best wel moslima's die met een Vlaming/nederlander zijn die geen moslim is hoor, true vaak zijn die niet van de Noord Afrikaanse afkomst maar centraal Afrika of Turkije....Maar dat is nu niets dat ik me aantrek;..Als de VL/NL meisjes dat willen zie ik er niet veel problemen in....En je gaat me toch niet vertellen dat je stiekem verliefd bent op een bruin getinte moslima die je heeft afgewezen waardoor je nu deze crap post? |
|
Terug naar boven |
|
|
zie sang |
Geplaatst: 14 Jul 2010 12:01 Onderwerp:
| |

|
vinden jullie Spanjaarden bruin , hmmm Iker , torres , enz .
En afgewezen ??, ik heb een jaar met een Algeriense samen geweest .
Maar die familie leefde als Belgen , het enige wat ik niet heb gegeten is schapekloten .
Mijn schrijfwijze trek op niets dat is waar maar daar trek ik me geen zak van aan .
En ik ben geen racist want ik heb nog een hete hollandse blonde geneukt op Wechter .
BTW Ik zou ook nog een Duitse vergeten tijden mijn legerdienst , dus mijn lul is geen
racist want hij stond lekker hard , maar ben toch maar met een Spaanse vlaamse getrouwd . En al die reacties over mijn schrijven kan me niet schelen , goeie tip
als je kijk en je ziet zie sang ( W-VLaams voor zie ze hangen ) lees het niet meer .
Dom toch dat de slimme hollandse prof dat niet wisten .
Weeral een verschil tussen Belgen en NED.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 14 Jul 2010 12:03 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 14 Jul 2010 12:05 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 14 Jul 2010 12:14 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
zie sang |
Geplaatst: 14 Jul 2010 12:15 Onderwerp:
| |

|
Voor jullie lol maar voor mij hot . mooi bewegende beelden trouwens op je Avatar ,
Wat is daarvan de bedoeling , pijn aan de lul of je ballen tegen elkaar slaan ?.
Staat daar je vriend bij ? een neger , ai moet pljn doen met zijn lange banaan zeker .
En tegen Zelda hoef ik niet te typen ben geen Pedofiel .
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 14 Jul 2010 12:46 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 14 Jul 2010 12:55 Onderwerp:
| |

|
It's a sign. We like them big booteh bitches. |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 14 Jul 2010 12:55 Onderwerp:
| |

|
pak zie bie die tiete, just pak zie bie die tiete |
|
Terug naar boven |
|
|
CowboySpike |
Geplaatst: 14 Jul 2010 13:34 Onderwerp:
| |

|
@ Zie sang
Dus als je je minachting het maar bij één ras houdt, ben je geen racist?? Wat een onzin. |
|
Terug naar boven |
|
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 14 Jul 2010 13:35 Onderwerp:
| |

|
Dit topic zakt naar een heel laag niveau... |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 14 Jul 2010 14:08 Onderwerp:
| |

|
Nu begin ik me pas echt zorgen te maken over die dochters van hem, die lopen gevaar wat een psygopaat. Ja nu wordt dit topic pas echt leuk.
Een 30 plusser die deels geestelijk gehandicapt is en zich druk maakt op een forum waar mensen rond de 20 zitten. Triest. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 14 Jul 2010 14:13 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 14 Jul 2010 16:26 Onderwerp:
| |

|
Stel je voor je bent een meisje en je ziet dat je pa dit op t internet neer zet:
Citaat: |
Maar die familie leefde als Belgen , het enige wat ik niet heb gegeten is schapekloten . |
En ik ben geen racist want ik heb nog een hete hollandse blonde geneukt op Wechter . |
BTW Ik zou ook nog een Duitse vergeten tijden mijn legerdienst , dus mijn lul is geen racist want hij stond lekker hard .
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
zie sang |
Geplaatst: 14 Jul 2010 16:51 Onderwerp:
| |

|
Verschil tussen jullie en mijn kinderen is dat ze weten hoe ik nu leef .
vroeger is nu gedaan ,en mijn dochters zijn niet zo dom om hier te komen lezen
wat ik tegen jullie lul .
Mijn dochters lachen ermee en de oudste moet jullie helemaal NIET , Ik ga nog niet
zo ver in wat ik plaatst , bv ze vind jullie de mensen met de kleinste hersen en de grootste mond .
Ze loopt om jullie heen om jullie dikke nek , als ze naar Spanje geweest is zegt ze direct die vuile hollanders met hun roepen en show geven zijn het enige wat tegen gevallen is op vakantie .
Zo weet u ff hoe de jongere W-VLamingen over jullie denken .
En dit is alleen nog maar het begin , denk nu niet dat mijn dochter een sloeirie is
want haar vriendinnen zijn allemaal van goede afkomst 1 van een politierechter ,1van een Advocaat enz , Ik kan perfect met die vaders overweg we zijn bijna elke week even iets gaan eten . Maar daar loop ik in de pas .
Bij jullie vaag ik daar mijn hhmm aan . Want dit is virtueel jullie kunnen me echt gestolen worden . |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 14 Jul 2010 17:01 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 14 Jul 2010 17:04 Onderwerp:
| |

|
Aaah West-Vlaanderen, dat verklaart veel.
Wel grappig dat je op de 1ste pagina dan zoiets poste:
zie sang schreef: | Ik zal niet flamen alleen lezen |
Laatst aangepast door KingLikesCookies op 14 Jul 2010 17:10; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 14 Jul 2010 17:09 Onderwerp:
| |

|
Dus ze mogen ons niet, maar ze komen hier ook niet. That's a little weird  |
|
Terug naar boven |
|
|
Simon |
Geplaatst: 14 Jul 2010 17:20 Onderwerp:
| |

|
Tja, nadat ze in Spanje zijn geweest mogen ze Hollanders gelijk niet meer he, want in Spanje leven alleen Nederlanders....  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Volgende |