Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Volgende
|
Lawliet |
Geplaatst: 09 Aug 2011 06:46 Onderwerp:
| |

|
Ze zijn allemaal meh naar mijn mening. Verhaal is okay, maar de gevechten en de kwaliteit zijn niet zoals de teasers die we zagen wat zeer jammer is. De Wolverine anime is helemaal slecht met namen hoe Wolverine uitziet.
http://www.youtube.com/watch?v=L4Q7xgxDJh4 |
|
Terug naar boven |
|
|
Louis Tinner |
Geplaatst: 10 Aug 2011 18:33 Onderwerp:
| |

|
Bedankt, die wolverine ziet er wel een beetje te jaren 80 uit ja haha, maar die xmen en b
lade vind ik er al vetter uitzien |
|
Terug naar boven |
|
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 01 Okt 2011 17:06 Onderwerp:
| |

|
Pas op, Hidden Gem!
Kemono no Souja Erin
Information
Type: TV
Episodes: 50
Status: Finished Airing
Aired: Jan 10, 2009 to Dec 26, 2009
Producers: Production I.G, Trans Arts, NHK Enterprises
Genres: Drama, Fantasy
Duration: 25 min. per episode
Rating: PG-13 - Teens 13 or older
Erin is a young girl who lives with her mother in a village which raises war-lizards, called Touda. We see her daily life, which changes as she grows up. Meanwhile, there is growing tension between the two provinces of the country she lives in.
Based on the fantasy series written by Uehashi Nahoko, also known for Seirei no Moribito. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 04 Mrt 2012 12:15 Onderwerp:
| |

|
Weet iemand nog goeie Anime films, liefst met veel actie mag ook wel wat ecchi in voorkomen maar de nadruk moet toch wel op actie liggen.
En of mensen nog vette korte anime's weten, graag ook met veel actie en humor, 12 eps max. |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 04 Mrt 2012 12:52 Onderwerp:
| |

|
Films: Akira, Ninja Scroll, Neon GenesisEvangelion You're Not Alone en You Cannot Advance, Knockin On Heavens Door, maar voor die laatste moet je Cowboy Bebop hebben gezien.
Series: Elfen Lied, Darker Than Black season 2(season 1 wel zien)  |
|
Terug naar boven |
|
|
lorenzogilds |
Geplaatst: 04 Mrt 2012 12:55 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | Weet iemand nog goeie Anime films, liefst met veel actie mag ook wel wat ecchi in voorkomen maar de nadruk moet toch wel op actie liggen.
En of mensen nog vette korte anime's weten, graag ook met veel actie en humor, 12 eps max. |
great teacher onizuka heeft wel meer dan 12 episodes maar als je buikpijn wilt krijgen van het lachen dan moet je deze checken anime is heel grappig en er zitten best veel ecchi momenten in.
golden boy
volgens mij heeft deze anime minder dan 10 episodes maar het is ook
een ecchi anime een hele grappige anime.
actie films
Akira 1 van me favorite anime film deze film is 1 en al actie.
Samurai X: Reminiscence, Samurai X: Trust and Betrayal
niet echt een film maar meer een ova die uit 4 episodes bestaat het verhaal en de actie in deze anime is heel goed geblaseerd.
sword of the stranger
Een goede anime met heel veel actie maar van het verhaal moet je het niet hebben in deze film |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 04 Mrt 2012 16:45 Onderwerp:
| |

|
Thanks voor de aanraders. Ik denk dat ik er voorlopig zo wel uitkom.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 24 Apr 2012 23:17 Onderwerp:
| |

|
Zijn er mensen die Ghost in the Shell hebben gezien? Zijn de series de moeite waard of moet ik het enkel bij de films houden? |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 13 Mei 2012 22:30 Onderwerp:
| |

|
Wat vinden jullie van Durarara!! ? Ik heb 10 episodes gezien en vind het tot nu toe maar gewoontjes, wordt het nog interessant tegen het einde? Alles is zo compleet random... Ik had gehoord dat het door de maker van Baccano is gemaakt. |
|
Terug naar boven |
|
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 14 Mei 2012 10:33 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Wat vinden jullie van Durarara!! ? Ik heb 10 episodes gezien en vind het tot nu toe maar gewoontjes, wordt het nog interessant tegen het einde? Alles is zo compleet random... Ik had gehoord dat het door de maker van Baccano is gemaakt. |
http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?p=258369#258369 |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 15 Mei 2012 15:04 Onderwerp:
| |

|
musthavethisgame schreef: | Gezer schreef: | Wat vinden jullie van Durarara!! ? Ik heb 10 episodes gezien en vind het tot nu toe maar gewoontjes, wordt het nog interessant tegen het einde? Alles is zo compleet random... Ik had gehoord dat het door de maker van Baccano is gemaakt. |
http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?p=258369#258369 |
Durarara was een tijdverspilling voor me, ik had de anime telkens een kans gegeven maar nooit heeft het me overtuigd. Het stijgt nooit boven de middelmaat uit. Het was niet heel slecht maar gewoon SAAI. Er gebeurt nooit eens iets epics of interessants.
De hele anime draait rond enkele themas, een paar afleveringen over een verloren hoofd, dan over de liefde van iemand met die hoofd, dan weer de liefde van iemand met de rest van het lichaam, dan over de saaie relaties tussen de protagonisten, dan weer over een gangwar, die me nooit heeft weten te boeien... Verhaal is lame, komt waarschijnlijk ook door de saaie omgevingen ook al speelt het in Tokio af: school, straat, straat, school, straat...
De protagonisten zijn allemaal lame, 15 jarigen die een bende hebben(lol crips&bloods), een Russische neger die een Sushi restorant heeft, onthoofde vrouw(wouw hoe origineel, in de latere episodes vond ik het erg disturbing om een vrouw zonder hoofd te zien in bikini etc
Btw, ik vond Baccano heel goed, het speelt zich enkel af in een trein maar blijft altijd interessant. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 15 Mei 2012 15:39 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 15 Mei 2012 15:46 Onderwerp:
| |

|
Mafusto schreef: | Dude! Spoilers. |
Dude, bespaar je de moeite, kijk niet naar die anime en hou het bij Baccano.  |
|
Terug naar boven |
|
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 15 Mei 2012 15:46 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: |
Durarara was een tijdverspilling voor me, ik had de anime telkens een kans gegeven maar nooit heeft het me overtuigd. Het stijgt nooit boven de middelmaat uit. Het was niet heel slecht maar gewoon SAAI. Er gebeurt nooit eens iets epics of interessants.
De hele anime draait rond enkele themas, een paar afleveringen over een verloren hoofd, dan over de liefde van iemand met die hoofd, dan weer de liefde van iemand met de rest van het lichaam, dan over de saaie relaties tussen de protagonisten, dan weer over een gangwar, die me nooit heeft weten te boeien... Verhaal is lame, komt waarschijnlijk ook door de saaie omgevingen ook al speelt het in Tokio af: school, straat, straat, school, straat...
De protagonisten zijn allemaal lame, 15 jarigen die een bende hebben(lol crips&bloods), een Russische neger die een Sushi restorant heeft, onthoofde vrouw(wouw hoe origineel, in de latere episodes vond ik het erg disturbing om een vrouw zonder hoofd te zien in bikini etc
Btw, ik vond Baccano heel goed, het speelt zich enkel af in een trein maar blijft altijd interessant. |
Je interpreteert de serie verkeerd. De personages zijn zelfs beter uitgewerkt dan in Baccano. Het ontbreekt de serie aan actie en tempo maar dat # saai. Zo to horen is het je ding gewoon niet, maar dat maakt het niet meteen slecht... |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 15 Mei 2012 16:18 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Mafusto schreef: | Dude! Spoilers. |
Dude, bespaar je de moeite, kijk niet naar die anime en hou het bij Baccano.  |
Dat jij de serie niks vindt, hoeft niet te betekenen dat ik de serie niet leuk vind Ik geef de serie een kans en zie wel wat ik er van vind. |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 15 Mei 2012 19:40 Onderwerp:
| |

|
musthavethisgame schreef: | Gezer schreef: |
Je interpreteert de serie verkeerd. De personages zijn zelfs beter uitgewerkt dan in Baccano. Het ontbreekt de serie aan actie en tempo maar dat # saai. Zo to horen is het je ding gewoon niet, maar dat maakt het niet meteen slecht... |
Ach ja, ieder zijn mening. Er zijn slow paced animes met veel dialogen die ik wel goed vind, zoals Ghost in the Shell. Die heb ik int Japans gezien en dat betekent iets!
Anyway, zijn er mensen die Ao no Exorcist/Blue Exorcist hebben gezien? Zo ja, wat vonden jullie ervan? Ik vind het tot nu toe een geweldige anime, typisch shonen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 15 Mei 2012 20:24 Onderwerp:
| |

|
@Gezer
Het einde van Ao no exorcist zuigt. Het is een fillereinde. Ik hoop dat er een 2de seizoen komt, en het einde dan wordt verzwegen en doorgaat waar ze gebleven waren. |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 15 Mei 2012 21:27 Onderwerp:
| |

|
Mafusto schreef: | @Gezer
Het einde van Ao no exorcist zuigt. Het is een fillereinde. Ik hoop dat er een 2de seizoen komt, en het einde dan wordt verzwegen en doorgaat waar ze gebleven waren. |
Bedoel je zoals D. Grey Man? Daar ging het gevecht tussen de Ekuzoshisto en hakushaku nog door. =( |
|
Terug naar boven |
|
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 15 Mei 2012 21:57 Onderwerp:
| |

|
D.Gray-Man heeft geen filler einde, maar is gewoon gestopt.
Gezer schreef: | Die heb ik int Japans gezien en dat betekent iets! |
Hoezo, zonder subs of kijk je normaal dub? |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 15 Mei 2012 22:03 Onderwerp:
| |

|
Ik heb de anime van D.GM niet gezien dus zou ik het niet weten. Het einde van de anime is gewoon een filler. |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 16 Mei 2012 21:11 Onderwerp:
| |

|
Ao No Exorcist was wel een goeie anime, alleen de laatste 7 a 8 episodes sucken wel :/
@musthavethis: filler einde? De laatste episode is toch geeďndigd in de trant van D.GreyMan, een laatste gevecht waarmee de slechterik is afgemaakt, maar nog niet helemaal. De Kuro aflevering is een losstaande special.
Annywaaaaayzzz
Ik had nog Mushishi op mn lijstje to-watch series, wat vonden jullie ervan? |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 16 Mei 2012 21:22 Onderwerp:
| |

|
"Gezer
Dat is een echte must watch. |