Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  
XgamerX BerichtGeplaatst: 13 Apr 2008 16:56    Onderwerp: Reageren met citaat

hoe kan ik dat nou melden als ik moet douchen etc..? en die pc duurt ook al 5 minuten om op te starten..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 13 Apr 2008 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat

De anderen zijn altijd de schuld hea.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Apr 2008 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Als ik weet dat ik naar een feestje moet, dan weet ik ook dat ik moet douchen enzo.
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 13 Apr 2008 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Hij probeert er gewoon onderuit te komen maarja het is al gebeurd.

Maar dat is nog geen reden om alles en iedereen hier af te kraken.

Ik heb er ook geen zin meer in om moeite in XgamerX te steken!
Als ik nog een competitie organiseer dan moet hij mij heel lief aankijken wil hij nog meedoen.
Terug naar boven
BananaXtreme BerichtGeplaatst: 13 Apr 2008 18:13    Onderwerp: Reageren met citaat

XgamerX schreef:
NOOB!! Banana is een mate van mij:P en weet je waarom ik niet own in ut3? omdat ik het nooit doe.. ik ging ook eerst paar potjes met hem spelen en teon stond ik hele tijd boven hem..

Kom Duel doen dan, en dan kijkt Sjoerd mee hoe jij geownd word.
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 13 Apr 2008 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat

jaha XgamerX, nu zit je er aan vast!

Wanneer?
Terug naar boven
BananaXtreme BerichtGeplaatst: 13 Apr 2008 18:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Sjoerd van der Meer schreef:
jaha XgamerX, nu zit je er aan vast!

Wanneer?

XgamerX zal z'n vieze lichaam vast wel weer moeten douchen dan
Terug naar boven
XgamerX BerichtGeplaatst: 13 Apr 2008 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat

LOL banana weet je niet meer toen bij Garden of Dreams!! en hoe kan ik het nou zeggen.. eerst moet ik werken dan snel douchen etc.. en dan gelijk weer weg.. denk je dan dat ik de tijd heb om na de pc te lopen w8ten tot hij helemaal is opgestart enzo.. en ten 2e is goed maar ik moet eerst nog ff lvl 55 laatste prestige worden met CoD4.. ben nu 50 dus dat duurt nog een dagje en dan moet ik nog ff weer inkomen omdat ik al zo'n halve maand niet meer heb gespeeld.. en dat was volgens mij een maandje geleden van dat ene.. maar toen had ik al een paar keer weer gespeeld die week..
Terug naar boven
BananaXtreme BerichtGeplaatst: 13 Apr 2008 18:23    Onderwerp: Reageren met citaat

XgamerX schreef:
LOL banana weet je niet meer toen bij Garden of Dreams!! en hoe kan ik het nou zeggen.. eerst moet ik werken dan snel douchen etc.. en dan gelijk weer weg.. denk je dan dat ik de tijd heb om na de pc te lopen w8ten tot hij helemaal is opgestart enzo.. en ten 2e is goed maar ik moet eerst nog ff lvl 55 laatste prestige worden met CoD4.. ben nu 50 dus dat duurt nog een dagje en dan moet ik nog ff weer inkomen omdat ik al zo'n halve maand niet meer heb gespeeld.. en dat was volgens mij een maandje geleden van dat ene.. maar toen had ik al een paar keer weer gespeeld die week..

Wat jij wil, iig deze maand nog Duel, kies maar een datum wanneer je kan.
Terug naar boven
XgamerX BerichtGeplaatst: 13 Apr 2008 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat

ik zeg wel een keer dat je moet komen.. alleen ik heb morgen avond CoD4 online zeg maar wel uitgespeeld dat ik laatste prestige ben.. maja dan heb ik ook nog finale van CoD4 BcK toernooi:P met prijsje:P die is woensdag dus dan kan ik definitief stoppen met CoD en dan heb ik nog een probleem dat ik dan ook nog R6 heb.. en ook nog niet zo lang..
Terug naar boven
XgamerX BerichtGeplaatst: 13 Apr 2008 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat

maja.. zal nog wel lukken voordat Gta uitkomt;) en ik ga waarschijnlijk vanavond ook nog ff met CoD4 doorspelen dus miss lukt het me nog om vanavond ermee klaar te komen:P
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 13 Apr 2008 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat

deal 2 me
Terug naar boven
BananaXtreme BerichtGeplaatst: 13 Apr 2008 19:20    Onderwerp: Reageren met citaat

He sjoerd ik heb ff een server gemaakt, xgamerx en een vriend van mij komen ook.. mis vind je het leuk om ook mee te doen , gewoon ff voor fun? Paswoord is: 123
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 13 Apr 2008 19:43    Onderwerp: Reageren met citaat

ik ga eerst avatar kijken en dan ga ik cod 4 doen dus ik kan niet
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 6 van 6

Ga naar: