Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  
Velqor BerichtGeplaatst: 22 Aug 2011 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Cain schreef:
Dellion schreef:
Voor die persoon niet (tot hij de stelling/legende kent), zoals gezegd voor de rest van de wereld wel

LOL. Natuurlijk geld de stelling wel voor die persoon. Dat iemand de stelling niet kent doet niks af aan het feit dat de stelling er is.

Dellion schreef:
En watbetreft Tiësto, hij is bekend bij grote groepen. weliswaar muziek groepen mensen. Niet over de gehele wereld, maar aangezien er dus ook andere 'kleinere' legendes zijn. denk ik dat het prima mogelijk is dat individuele muziekstijlen ook legendes hebben snap je.

Ik snap wat je bedoelt. Zo werkt het echter niet.

Dat is jouw mening inderdaad.

En tuurlijk is die stelling er, maar als je de stelling niet kent, kun je het er ook niet mee eens zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Cain BerichtGeplaatst: 22 Aug 2011 21:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Het heeft dus helemaal niks met meningen te maken. DAT is het hele punt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 22 Aug 2011 21:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Cain schreef:

Let's say, 1 miljoen mensen vinden tiësto een legende, en de rest van de wereld kent hem niet. Dan is hij een legende voor die 1 miljoen mensen. aangezien dat het grootste gedeelte is van de muziekstijl. En er, zoals gezegd ook sportlegendes, en bijv jazzlegendes zijn geweest.

En het heeft wel met meningen te maken, zoals gezegd stond bij de beschrijving : iemand die een icoon is voor grote groepen mensen. Nou, het woord 'groot' is altijd nog relatief, en verschilt dus per persoon en situatie.
Terug naar boven
Thibby95 BerichtGeplaatst: 22 Aug 2011 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Lennon is een legende, Tiesto niet. Over 10 jaar spreekt niemand meer over Tiesto.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 22 Aug 2011 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:

Lees dit eens goed Dellion.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 22 Aug 2011 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Thibby95 schreef:
Lennon is een legende, Tiesto niet. Over 10 jaar spreekt niemand meer over Tiesto.

Dat denk ik ook inderdaad, maar dan kan hij toch nog wel, op dit moment een legende zijn. Van die sportlegendes zul je ook over een 10 jaar niks meer horen.
(nogmaals, ik verdedig tiësto niet)

musthavethisgame schreef:
Citaat:

Lees dit eens goed Dellion.

Nogmaals, dat is jouw mening sinds dat het nergens officieel staat, en het zelfs ten nadele van jullie mening op elke beschrijving van het woord legende staat.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 22 Aug 2011 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:
Nogmaals, dat is jouw mening sinds dat het nergens officieel staat, en het zelfs ten nadele van jullie mening op elke beschrijving van het woord legende staat.

Geen mening hoor. Neem dat nou maar van ons aan.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 22 Aug 2011 21:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:

Geen mening hoor. Neem dat nou maar van ons aan.

Waarom forceer je telkens jouw mening alsof het de waarheid is, ten eerste zelfs nog zonder feitelijke informatie, en ten tweede, in een discussie? dat begrijp ik even niet
Terug naar boven
Cain BerichtGeplaatst: 22 Aug 2011 22:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:
Let's say, 1 miljoen mensen vinden tiësto een legende, en de rest van de wereld kent hem niet. Dan is hij een legende voor die 1 miljoen mensen.

Nee, ten eerste omdat 1 miljoen niet gelijk staat aan hele volksstammen en twen tweede omdat Tiësto niet teweeg brengt wat een legende wel doet.

Dellion schreef:
Waarom forceer je telkens jouw mening alsof het de waarheid is.

Omdat het de waarheid is.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 22 Aug 2011 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:
Waarom forceer je telkens jouw mening alsof het de waarheid is, ten eerste zelfs nog zonder feitelijke informatie, en ten tweede, in een discussie? dat begrijp ik even niet

Geen zaak van forceren. Wat ik hier zie is iedereen met een overeenkomende mening en argumenten op 1 persoon na. Jij. Dat je per se gelijk wil hebben en het laatste woord moet je ff vergeten. Want bijna alles dat hier langs is gekomen zijn als feiten geaccepteerd, zonder dat ze een pagina lange beschrijving in het woordenboek hebben. En om die reden ben jij die feiten aan het bestrijden en er een discussie van maken wat helemaal niet nodig is.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 22 Aug 2011 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Cain schreef:
Dellion schreef:
Let's say, 1 miljoen mensen vinden tiësto een legende, en de rest van de wereld kent hem niet. Dan is hij een legende voor die 1 miljoen mensen.

Nee, ten eerste omdat 1 miljoen niet gelijk staat aan hele volksstammen en twen tweede omdat Tiësto niet teweeg brengt wat een legende wel doet.

Ik heb het puur over de muziekstijl zelf. Kijk niet naar de wereld maar in de muziekstijl. Daar is het wel degelijk zo.
Zoals gezegd zijn er (bevestigd is een groot woord, maar algemeen aangenomen) een aantal legendes die nog kleiner zijn dan tiësto en dus ook geen volksstammen beïnvloeden (volksstammen zou uberhaupt nooit kunnen bij elektronische muziek of bijvoorbeeld sport)

musthavethisgame
hoe kan het als een feit geaccepteerd worden , als het woord 'groot' zoals gezegd. voor iedereen anders is.

Ik stop hier de discussie omdat we simpelweg hier geen discussie meer hebben, maar mensen inplaats van elkaars mening aan te horen er een soort 'wij zijn in de meerderheid, dus dellion is een loser' mentaliteit te zien is.
Niet iedereen hoeft zich hier aangesproken te voelen, dus voor diegene die wel goed discussieërde , thanks daarvoor
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 22 Aug 2011 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
'wij zijn in de meerderheid, dus dellion is een loser'

Dat maak je er zelf van.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 22 Aug 2011 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
'wij zijn in de meerderheid, dus dellion is een loser'

Dat maak je er zelf van.

Dat einde, inderdaad ja. Maar het begingedeelte 'wij zijn in de meerderheid' dus wij hebben gelijk heb je wel degelijk gesuggereert.
'op 1 persoon na'
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 22 Aug 2011 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Dan vat je het veel bedreigender op dan ik daadwerkelijk bedoel.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 22 Aug 2011 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Dan vat je het veel bedreigender op dan ik daadwerkelijk bedoel.

Ik vat het allerminst bedreigend op, enkel niet passend in een discussie. Zoals ik wel vaker zie de afgelopen pagina.

Mod, topic sluiten? Er is hier geen discussie meer. Dus het lijkt me nogal overbodig.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 22 Aug 2011 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:
Mod, topic sluiten? Er is hier geen discussie meer. Dus het lijkt me nogal overbodig.

Ik zie geen reden om dit topic te sluiten, zou zonde zijn zomaar 5 pagina´s binnen een paar dagen wegknallen.

Dit topic was een reactie op offtopic posts om mee te beginnen. Over 10 jaar kent niemand het meer. Hé doet me aan iemand denken...?
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 22 Aug 2011 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:

Ik zie geen reden om dit topic te sluiten, zou zonde zijn zomaar 5 pagina´s binnen een paar dagen wegknallen.

Dit topic was een reactie op offtopic posts om mee te beginnen. Over 10 jaar kent niemand het meer. Hé doet me aan iemand denken...?

Ja inderdaad, op niemand. Sinds dat je dat nu niet kan zeggen. Wie weet zijn we gitaren over 10 jaar al vergeten, wie zal het zeggen. Niemand.
De reden waarom topics op Gamed altijd worden gesloten is dat mensen altijd de oudere topics gaan spammen, tenminste dat is lijkt me de reden. kijk maar terug in de topics van gamed, elk oud topic word vroeg of laat dicht gegooit als niemand reageert.

Prima redenen dus.
O en nog eentje, het gaat offtopic. Nogal obvious redenen nietwaar?
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 22 Aug 2011 22:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Wie weet zijn we gitaren over 10 jaar al vergeten, wie zal het zeggen. Niemand

Tssk. yeah right.
Oh bedoel je Klaas Gitaren? Ik weet eerlijk gezegd nu al niet meer wie dat is...
Terug naar boven
Cain BerichtGeplaatst: 23 Aug 2011 01:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion, je blijft discussiëren over iets waar eigenlijk niet over te discussiëren valt.

Nog een paar voorbeelden; de aarde is rond en de maan draait om de aarde.
Allebei feiten waar je het wat mij betreft best oneens over mag zijn maar dat maakt het niet minder waar.

Lennon is een legende, Tiësto is dat niet. Wat je er ook van vind maakt niet uit. Zo zijn de feiten nu eenmaal. Zou ik graag zien dat Sebastian Vettel als een legende wordt beschouwd? Ja, maar dat maakt hem nog steeds geen legende. En ook Sebastian Vettel heeft miljoenen fans.

Nog eentje, zwaartekracht werkt voor iedereen. Ook als je niet weet hoe.

Citaat:
Zoals gezegd zijn er (bevestigd is een groot woord, maar algemeen aangenomen) een aantal legendes die nog kleiner zijn dan tiësto en dus ook geen volksstammen beïnvloeden (volksstammen zou uberhaupt nooit kunnen bij elektronische muziek of bijvoorbeeld sport)

Uhmm... Ayrton Senna is een legende (Sport). Of bedoel je elektronische sport...
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 23 Aug 2011 01:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Cain schreef:
Dellion, je blijft discussiëren over iets waar eigenlijk niet over te discussiëren valt.

Nog een paar voorbeelden; de aarde is rond en de maan draait om de aarde.
Allebei feiten waar je het wat mij betreft best oneens over mag zijn maar dat maakt het niet minder waar.

Lennon is een legende, Tiësto is dat niet. Wat je er ook van vind maakt niet uit. Zo zijn de feiten nu eenmaal. Zou ik graag zien dat Sebastian Vettel als een legende wordt beschouwd? Ja, maar dat maakt hem nog steeds geen legende. En ook Sebastian Vettel heeft miljoenen fans.

Nog eentje, zwaartekracht werkt voor iedereen. Ook als je niet weet hoe.

Zoals eerder gezegd. No need om hierop in te gaan sinds ik hier ben gestopt met inhoudelijk in te gaan op hetgeen hier gezegd word. Nogal logisch sinds dat jullie, opnieuw niet een mening voorleggen, wat het doel is van een discussie. Maar het brengen als de waarheid.
Daar hoef je je niet door aangevallen te voelen, maar het is wel zo. En dat is nou nét niet wat een discussie is, maar dat weet je zelf ook prima wel neem ik aan
Terug naar boven
Cain BerichtGeplaatst: 23 Aug 2011 01:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Dan heeft het inderdaad weinig zin. Jij blijft feiten bediscussiëren wat niet te bediscussiëren valt. Wij denken geen gelijk te hebben. We HEBBEN gelijk. Daar zit het verschil.

Als je nou nog eens een keer goed m'n reacties leest misschien snap je het dan.

Het is niet zo dat ik Tiësto niet mag of vind dat hij geen groot artiest is of dat jij je mening niet mag verkondigen, hij is gewoon geen legende. Klaar. Feit. Onbetwistbaar. Totdat hij een invloed uitoefent op de bevolking die in toekomst terug blijft komen is hij geen legende.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 23 Aug 2011 01:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Cain schreef:
Dan heeft het inderdaad weinig zin. Jij blijft feiten bediscussiëren wat niet te bediscussiëren valt. Wij denken geen gelijk te hebben. We HEBBEN gelijk. Daar zit het verschil.

Als je nou nog eens een keer goed m'n reacties leest misschien snap je het dan.

Het is niet zo dat ik Tiësto niet mag of vind dat hij geen groot artiest is of dat jij je mening niet mag verkondigen, hij is gewoon geen legende. Klaar. Feit. Onbetwistbaar. Totdat hij een invloed uitoefent op de bevolking die in toekomst terug blijft komen is hij geen legende.

Ik heb het niet over Tiësto, dat was een voorbeeld. Ik heb het over het feit dat Legende, een mening is. Of tenminste de definitie van Legende, het woord groot, in de zin 'een icoon voor een grote groep/groepen mensen' is namelijk voor iedereen anders. En in een kleinere muziekstijl kan zelfs een miljoen mensen al groot zijn vergeleken met het gehele aantal van de muziekstijl.
Want wie heeft bepaald dat legende niet op kleinere niveau's mag bestaan? Sport, individuele muziekstijlen en dergelijken.
Het is zo dat jullie feiten niet accepteren. Er zijn sportlegendes geweest die door maar enkele honderden duizenden mensen werden gevolgd.

En nee, start nou niet weer het 'dellion is fout blabla'. Nogal een hekel aan sinds het gewoon een discussie is...
Waar ik trouwens ook niet snap dat ik er nog op in ga
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 23 Aug 2011 10:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vermaak me hier heerlijk zo. Zoals ik alles lees hier vraag ik me soms af of het niet gewoon scripted is.

Lennon is een wereldwijde Legende. Dat is een feit. Als je de wereld kunt beïnvloeden ben je een Legende.

Tïesto is een legende voor iedereen in de Trance muziek. Dat is ook een feit. (Zeg jij, sluit ik me wel bij aan. Al vind ik hem persoonlijk geen legende.)

Ik herhaal misschien dingen die al gezegd zijn, maar dat zag ik vaker gebeuren in dit topic.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 23 Aug 2011 12:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Xenathos schreef:
Ik vermaak me hier heerlijk zo. Zoals ik alles lees hier vraag ik me soms af of het niet gewoon scripted is.

Lennon is een wereldwijde Legende. Dat is een feit. Als je de wereld kunt beïnvloeden ben je een Legende.

Tïesto is een legende voor iedereen in de Trance muziek. Dat is ook een feit. (Zeg jij, sluit ik me wel bij aan. Al vind ik hem persoonlijk geen legende.)

Ik herhaal misschien dingen die al gezegd zijn, maar dat zag ik vaker gebeuren in dit topic.

Precies, hier ben ik het dus mee eens.
Terug naar boven
Cain BerichtGeplaatst: 23 Aug 2011 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:
Ik heb het over het feit dat Legende, een mening is.

Dat is het dus niet.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 6

Ga naar: