Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Volgende
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 08 Nov 2011 20:32 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | ninodude schreef: | http://www.gametrailers.com/
Lol. |
Heeft MW3 nu een 9.3 gekregen? BF3 een 9.2? Wait wut?  | De gemiddelde Metacritic user score zijn momenteel het meest accuraat IMO.
Oh en: http://www.youtube.com/watch?v=b5dsOn06w1s. Ze zijn nog luier dan ik dacht. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 08 Nov 2011 21:43 Onderwerp:
| |

|
KingLikesCookies schreef: | JasperCLA schreef: | ninodude schreef: | http://www.gametrailers.com/
Lol. |
Heeft MW3 nu een 9.3 gekregen? BF3 een 9.2? Wait wut?  | De gemiddelde Metacritic user score zijn momenteel het meest accuraat IMO.
Oh en: http://www.youtube.com/watch?v=b5dsOn06w1s. Ze zijn nog luier dan ik dacht. |
Edge 9 trouwens. (BF3 kreeg een 8 )
En op metacritic doet MW3 het ook beter dan BF3 |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 08 Nov 2011 23:27 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Everybody_lies |
Geplaatst: 09 Nov 2011 00:00 Onderwerp:
| |

|
konnichiwa schreef: | KingLikesCookies schreef: | JasperCLA schreef: | ninodude schreef: | http://www.gametrailers.com/
Lol. |
Is edge niet dat over-kritische magazine?  |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 09 Nov 2011 00:10 Onderwerp:
| |

|
Online vind ik het toch wel lekker spelen hoor! Heb me goed vermaakt met de support package en domination. Groot pluspunt vind ik de maps, veel urban settings en straatjes waar ik wel van houd. Niet teveel gangetjes waardoor je helemaak gek wordt van het rondkijken of er iemand aan komt. Het is nu goed om een overzicht te houden en niet de hele tijd in je rug gepakt te worden.
Misschien komt het omdat de meeste de irritante dingen nog niet hebben unlocked, maar dat gaan we de komende dagen zien. Het viel nu in ieder geval wel mee met de snipers, tubers en de airstrikes die maar blijven neervallen.
wat zijn trouwens jullie favoriete wapens? |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 09 Nov 2011 00:34 Onderwerp:
| |

|
Everybody_lies schreef: | konnichiwa schreef: | KingLikesCookies schreef: | JasperCLA schreef: | ninodude schreef: | http://www.gametrailers.com/
Lol. |
Is edge niet dat over-kritische magazine?  |
Jups hier hun review:
http://www.next-gen.biz/reviews/call-duty-modern-warfare-3-review
En die userscores waren wel lachen...Stond al op 3.0 ofzo tien minuten na middernacht. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 09 Nov 2011 00:46 Onderwerp:
| |

|
Ik zit nu TotalBiscuit's MW3 WTF is te kijken. Na 4:36 kwam ik er achter dat ik last van m'n ogen kreeg. Hij maakt een goed punt in het begin. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 09 Nov 2011 06:52 Onderwerp:
| |

|
Dit is toch wel echt het moment dat ik vermoed dat er voor reviews betaald wordt. Dit geloof ik gewoon echt niet meer. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 09 Nov 2011 10:34 Onderwerp:
| |

|
Robert schreef: | Dit is toch wel echt het moment dat ik vermoed dat er voor reviews betaald wordt. Dit geloof ik gewoon echt niet meer. |
Ook betaald in Japan?
Famitsu:
Call of Duty: Modern Warfare 3 (PS3/360) – 10/10/9/10
Battlefield 3 (PS3/360) – 9/9/9/9 |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 09 Nov 2011 11:08 Onderwerp:
| |

|
Robert schreef: | Dit is toch wel echt het moment dat ik vermoed dat er voor reviews betaald wordt. Dit geloof ik gewoon echt niet meer. |
Inderdaad, of mensen gaan gewoon mee met de hype. Ik heb de game nu zelf een dag kunnen spelen (SP & MP) en vermaak me er best mee, maar deze hoge cijfers kloppen gewoon niet. De MP is zoals bekend gewoon erg goed, maar of het top is moeten we de komende tijd nog gaan zien. De balans is echt niet te testen met een review copy. De SP daarintegen is gewoon niet goed en zou niet hoger mogen scoren dan een 6,5. Het geluid is ook nog steeds hetzelfde als de eerste MW en kan totaal niet tippen aan BF3 bijvorbeeld. Op grafisch vlak komt het ook echt niet in de buurt van BF3 of een Uncharted 3 (wat we toch tot de toppers op dat vlak mogen rekenen nu). Alle bladen en sites die deze game een 9+ scoren neem ik in het vervolg niet meer serieus. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 09 Nov 2011 11:12 Onderwerp:
| |

|
En mensen gingen niet mee in de hype van BF3? |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 09 Nov 2011 11:17 Onderwerp:
| |

|
konnichiwa schreef: | En mensen gingen niet mee in de hype van BF3? |
Dat was dan ook terecht terug te zien in de reviewcijfers die lager uitvielen dan verwacht. |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 09 Nov 2011 12:16 Onderwerp:
| |

|
schijnt dat er gebouwen uit mw1 in mw3 zitten, jatterij.. gaat nog rechtzaakje worden. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 09 Nov 2011 12:24 Onderwerp:
| |

|
Hoezo? Het is toch nog steeds Infinity Ward die deze game gemaakt heeft? Verder is het best gebruikelijk dat models hergebruikt worden in games. Of denk je dat Battlefield alle voertuigen en gebouwen opnieuw gemaakt heeft? Of dat een racegame de tracks helemaal opniew maakt, RTS game alle units en FIFA alle stadions anders zijn elk deel? Het is efficienter om models te hergebruiken en hier en daar aan te passen/verbeteren. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 09 Nov 2011 14:15 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik snap ook niet dat deze game hoger scoort dan BF3. De SP campagne is niet echt om naar huis te schrijven, de graphics zijn vooral in MP zeer basic en het matchmaking is een totale ramp. De gameplay is ook niet echt veranderd t.o.v. zijn voorgangers.
Snap ook niet dat mensen Battlelog zo bekritiseren terwijl MW3 overduidelijk meer problemen heeft zoals P2P ranked servers. De dedicated servers zijn dan weer unranked waardoor je niets unlocked...
Ook zijn de hitboxes in MW3 belachelijk groot. Vast overgenomen van de consoleversies samen met het miezerige Field-of-view.
Dus al die hoge punten vind ik toch wel verdacht... 3x een 10? Yeah right. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 09 Nov 2011 17:28 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
MaartenL schreef: | Ik snap ook niet dat deze game hoger scoort dan BF3. De SP campagne is niet echt om naar huis te schrijven, de graphics zijn vooral in MP zeer basic en het matchmaking is een totale ramp. De gameplay is ook niet echt veranderd t.o.v. zijn voorgangers.
Snap ook niet dat mensen Battlelog zo bekritiseren terwijl MW3 overduidelijk meer problemen heeft zoals P2P ranked servers. De dedicated servers zijn dan weer unranked waardoor je niets unlocked...
Ook zijn de hitboxes in MW3 belachelijk groot. Vast overgenomen van de consoleversies samen met het miezerige Field-of-view.
Dus al die hoge punten vind ik toch wel verdacht... 3x een 10? Yeah right. |
Ach, zo zal het elk jaar blijven gaan, maar het is alsnog goed te merken dat Battlefield terrein wint. Ik kan me er niet zo druk om maken, critici moeten maar beoordelen wat ze willen, of het nou om geld of om een echte mening gaat, en wie het meeste marktaandeel heeft maakt me ook niet uit. Als ik gewoon om de zoveel tijd een nieuwe Battlefield kan spelen kan ik me niet zo druk maken om die hele concurrentiestrijd.
Dat Call of Duty reviews jaarlijks een grap zijn ben ik sinds MW2 wel aan gewend.
Als je kijkt naar hoeveel verschil er tussen BFBC2 en BF3 zit, en tussen MW2 en MW3, moet je het verschil toch echt wel kunnen zien. Ja, Battlefield 3 is grotendeels opnieuw opgebouwd met een nieuwe engine, heel andere destruction en een heel ander animatiesysteem. En dan hebben we het nog niet eens over de graphics als totaalplaatje of de opnieuw opgenomen en wederom prachtige geluiden.
EDIT: Oh elemeNt, ik zie nu dat je reageerde op iets van een copyright-issue, sorry, dan is mijn reactie een beetje off. Maar aangezien ik nog steeds achter dat punt sta laat ik het mooi staan, alleen niet meer aan jou gericht. |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 09 Nov 2011 18:22 Onderwerp:
| |

|
En dan nu dames en heren, mijn ± topic voor mw3
zie het als een mini conclusie
+ Het killstreak systeem is leuk
+ Een paar leuke maps
+ Geen last stand meer...
+ Leuke mode. Kill confirmed
+ Engine blijft stabiel
+ Ik weet het zeker, bijna al je vrienden spelen het
+ wapens leveling, dus ook gold zonder prestige
- Vanaf dag 1 zijn er al hackers
- De pc versie doet niet ten onder aan de console versie.. het is precies dezelfde port
- Klote POV
- Waardeloze hitboxes
- Geen server support (alleen unranked)
- P2p hosting
- Matchmaking
- Stripped down version van de theatermode (wut!!!)
- Geen !kick commands (op pc)
- Zware, zware lagg
- Campain niet eens waard om te spelen
± QS'en is terug (love it or hate it)
- Als je geteam killed word, telt het bij je deathreeks (dus je k/d gaat omlaag)
-... Nog wel de newbtube
- Grote overstoming van newbs
- Hardcore mode niet direct beschikbaar
- Ump is zo zwaar overpowered
- 12 man mp op pc... like whattefuck
- Modded lobbies komen er binnenkort aan (zeker weten)
- Niet echt heel mooi ofzo (met dank aan bf3)
- Geen clantag support te vinden (niet @ pc iniedergeval)
- Ik heb ECHT geen idee waarom ik altijd bij een Russische host zit :S
Laatst aangepast door the_dan op 10 Nov 2011 10:11; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 09 Nov 2011 19:29 Onderwerp:
| |

|
- Op PS3 heb je in het menu wel een clantag optie (in het menu waar je ook logo en bannertje kan kiezen).
- Matchmaking werkte hier gister prima hoor. Ik kwam heel snel in volle servers, teams waren prima en opvallend veel Nederlanders.
- Zo'n 20 potjes gespeeld waarvan 1 met wat lag
Zo te horen is itt BF3 hier de console versie de betere
Wat ik nog wel een minpunt vind, al is het niet zozeer iets van MW3, maar Elite had wel fatsoenlijk mogen werken!
oh en de nuke is niet helemaal weg. Blijkbaar is er een hidden killstreak bij 25 krijg je een soort van nuke. Alleen is deze keer de match dan niet meteen voorbij en krijgt je team de rest van de ronde double xp |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 09 Nov 2011 20:43 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
the_dan schreef: | - 12 man mp op pc... like whattefuck] |
Is dat een grap? |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 09 Nov 2011 20:45 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
GekooktEi schreef: | the_dan schreef: | - 12 man mp op pc... like whattefuck] |
Is dat een grap? |
Max 18 via Ground Wars of misschien toch nog meer in andere game modes. Ik pak altijd Ground Wars nu, moet je wel eerst een bepaald level voor zijn maar je levelt echt supersnel in het begin. |
|
Terug naar boven |
|
|
vgo910 |
Geplaatst: 09 Nov 2011 21:10 Onderwerp:
| |

|
Dus er zijn alleen maar servers bij unranked, waar je dus niet mee kan levelen als ik het goed begrijp? |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 09 Nov 2011 21:40 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
vgo910 schreef: | Dus er zijn alleen maar servers bij unranked, waar je dus niet mee kan levelen als ik het goed begrijp? |
Idd, alleen maar dedicated servers als je unranked speelt. Ranked gaat via Peer 2 Peer wat dus een hele shitload aan problemen geeft om nog maar te zwijgen van de hackers/cheaters die ondertussen toch wel vaak de kop opsteken. |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 09 Nov 2011 22:05 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | the_dan schreef: | - 12 man mp op pc... like whattefuck] |
Is dat een grap? |
Normale matches op ground war na is allemaal 12 |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 09 Nov 2011 22:14 Onderwerp:
| |

|
When will this franchise peak?' Many asked this after last year's Black Ops defied all odds and outsold a Modern Warfare Call of Duty game (the very reason the series is so big today); a brand within itself. So it shouldn't come as a surprise that Call of Duty has yet again broken industry records, but it's by how much that makes it staggering.
A reported 1.5 million people queued at midnight globally to get their hands on Modern Warfare 3, with a total of 9.3 million copies sold on the first day. The Xbox 360 version sees around a 54% share, meaning it's the first game on one platform to pass 5 million on its first day. The PlayStation 3 version held 42%, which is around the 4 million mark. Both day ones are only slightly behind Black Ops entire first week sales. The PC version and the Wii version held the remaining 4%, which is around 370,000 units.
As a whole, Modern Warfare 3 is up 33% over Black Ops' first day sales, and a whopping 55% up on the previous Modern Warfare. the US and the UK combined account for 7 million, which is just over 75%.
Early data suggests first week sales are on course for around 12 to 13.5 million. With just over 87 million Call of Duty games already sold on home consoles and PC this generation, by the end of this week the Call of Duty franchise will have sold over 100 million games this generation.
http://www.vgchartz.com/article/88431/modern-warfare-3-tops-93m-first-day-biggest-industry-launch-ever/
Tot hiertoe de 'Battlefield 3 gaat heel veel sales wegkapen bij COD' |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 09 Nov 2011 22:23 Onderwerp:
| |

|
Helaas, ik hoop dat de mensen die het gekocht toch een keer inzien dat ze keihard gekontneukt worden door Activision. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Volgende |