Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5
|
MaartenL |
Geplaatst: 16 Mei 2011 23:53 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Mitch schreef: | Heey mensen,
Even een vraagje. Hoe vind ik een potje met veel mensen, ik vind alleen potjes met twee, hoogstens vier menselijke spelers en de rest AI. Ik speel op Ps3 |
Dat is een vraagje voor GekooktEi, ik heb namelijk de PC versie en daar vind ik zo'n 800 servers waarbij zeker een 200-tal 14+ spelers per server hebben. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 16 Mei 2011 23:57 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
MaartenL schreef: | Dat is een vraagje voor GekooktEi, ik heb namelijk de PC versie en daar vind ik zo'n 800 servers waarbij zeker een 200-tal 14+ spelers per server hebben. |
Ja, de PS3 heeft (natuurlijk) geen serverlist dus je kan ook niet kiezen in hoe zo'n volle match je komt. Ik heb nog maar één match gespeeld, daar had ik ook maar een paar spelers en de rest AI, maar dat is dus niet instelbaar of zoiets. Als je lang genoeg in een spel blijft zou het zo moeten zijn dat er steeds minder mensen bijkomen, tenminste dat lijkt me ideale matchmaking. Ook stom dat je niet kan spelen tegen spelers van elke rank, alleen van jouw rank of van jouw rank of hoger. Hele domme beslissing vind ik persoonlijk.
Maar goed, ik moet dus nog wel wat meer spelen voor ik daar een beeld van heb. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 17 Mei 2011 00:00 Onderwerp:
| |

|
Als het goed is komt er morgen een patch voor de ps3 die de matchmaking beter maakt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mitch |
Geplaatst: 22 Mei 2011 15:55 Onderwerp:
| |
|
Beste mensen,
Heeft iemand een idee hoe het kan dat ik op de ps3 bij BRINK niemand met een headset op hoor spelen. Dit lijkt me toch wel belangrijk...
Mensen interesse om een clan te vormen? |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 22 Mei 2011 18:03 Onderwerp:
| |

|
In de opties staat volgens mij iedereen standaard op 'mute' en moet je het mss nog aanzetten... anders spelen de andere misschien gewoon niet met een headset? |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 24 Mei 2011 21:36 Onderwerp:
| |

|
Ik heb één code voor XBL en één voor Steam.
Inhoud? Het Spec Ops Pack!
Geïnteresseerden? |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 24 Mei 2011 22:38 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ik heb zeker interesse, neem aan dat je er iets voor terug wilt? |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 24 Mei 2011 22:52 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Ik heb zeker interesse, neem aan dat je er iets voor terug wilt? |
Een date met een leuke Chinese/Japanse dame? Echter zit dat er niet in, denk ik. Dus dan maar niks. Stuur maar een PM met platformkeuze. Stuur ik morgen die code wel. Ben nu weg. Mazzel!
P.S.
De titel van 'Grammar Führer' zou mij ook niet misstaan...  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 27 Mei 2011 21:57 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Ik heb zeker interesse, neem aan dat je er iets voor terug wilt? |
Wil je de Xbox 360-code nog hebben, GekooktEi?  |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 29 Mei 2011 12:26 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 11 Jun 2011 11:17 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Mr. Awesome schreef: | GekooktEi schreef: | Ik heb zeker interesse, neem aan dat je er iets voor terug wilt? |
Wil je de Xbox 360-code nog hebben, GekooktEi?  |
Zie het nu pas, maar had verkeerd gelezen, dacht dat je PSN ook noemde. Dus nee, 360 heb ik niet zo'n interesse in haha.
Overigens een vraagje, ik had in mijn eerste uren in het spel aanzienlijk meer wapens dan dat ik er nu heb. Ik had namelijk ook AR's (assault rifles) bij primary, en SMG's bij Secondary wapens. Nu ziet mijn primary wapen menu er zo uit, met alle Challenges waar je wapens bij kan halen compleet:
http://dl.dropbox.com/u/17444252/IMAG0315.jpg
Mijn secondary weapon menu had ik geen zin in om nog een foto van te maken, maar deze telt 5 wapens, allemaal pistolen. Kalt, Sea Eagle, Revolver etc.
Kan iemand anders die het spel heeft mij vertellen of dit klopt?
EDIT: Bedenk me net dat het waarschijnlijk door mijn Light Body Type komt. "=.=
Denk trouwens dat ik hem verkoop, zal wel aan mijn eigen internetverbinding liggen maar ik heb vandaag alweer zes potjes niet af kunnen maken door Connection Lost, dus krijg ook geen punten. Belachelijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 11 Jun 2011 14:16 Onderwerp:
| |

|
Light Body Type kan inderdaad geen AR of Shotguns gebruiken De Heavy heeft dan weer wat Heavy machine guns erbij en een dubbele shotgun. Het voordeel van Normal body type is dat je een AR/Shotgun kan kiezen en als backup een SMG. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 29 Jul 2011 18:11 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | We’re excited to announce the final release date for Brink: Agents of Change. The content will be available this coming Wednesday, August 3rd, on Xbox LIVE, PlayStation Network, and Steam. As long as you download Agents of Change during the first two weeks it becomes available, you’ll always be able to play it for FREE. |
Gratis de eerste 2 weken, dus niet vergeten te downloaden  |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 02 Aug 2011 22:16 Onderwerp:
| |

|
Zag net dat de pc versie op amazon rond de 10 euro is.. beetje goeie prijs?
zijn er nog veel mensen online.. goed geoptimaliseerd (niet zoals gta4 of blackops op het begin) |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 02 Aug 2011 23:58 Onderwerp:
| |

|
Het is maar 10 euro... voor dat geld kan je met bijna elke game wel een gokje wagen. Op de console zijn er niet veel Brink spelers meer en speel je meestal met bots (hebben wel een AI patch gekregen ondertussen). De PC versie weet ik niet... check de Brink forums zou ik zeggen http://forums.bethsoft.com/index.php?/forum/53-brink/
Misschien dat er met het uitkomen van de DLC ook weer wat leven komt op de servers. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 03 Aug 2011 16:51 Onderwerp:
| |

|
Brink dlc staat online nu! Nog niet gespeeld maar volgens US spelers die de DLC al een dag hebben zijn vooral de nieuwe maps erg tof!  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 |