Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  
Asianator BerichtGeplaatst: 31 Dec 2010 17:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Iemand heeft "New Super Mario Bros. Wii" genomineerd als beste Wii game voor 2010. Dit is onmogelijk, aangezien dit spel in 2009 uitkwam. 20 november 2009, om precies te zijn.

Hetzelfde geldt voor Resident Evil 5. Dit is enkel een mogelijke nominatie als "Resident Evil 5: Gold Edition" bedoeld word, welke op 12 maart 2010 uitkwam.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 31 Dec 2010 18:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Resident Evil 5 keur ik wel als de Gold Edition. Games die genomineerd zijn uit 2009 en verleden worden niet mee geteld.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Jan 2011 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Oke ik ben al op de helft van de stemmen aan het tellen en ik denk dat ik volgende week maandag de resultaten ga posten met een klein verhaaltje er aan. De uitslag zal in een aperte topic worden gepost.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Jan 2011 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Lawliet schreef:
Oke ik ben al op de helft van de stemmen aan het tellen en ik denk dat ik volgende week maandag de resultaten ga posten met een klein verhaaltje er aan. De uitslag zal in een aperte topic worden gepost.
Stuur de resultaten best gewoon door naar ons, maken wij er een mooi feature'tje van voor de FP.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Jan 2011 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Lawliet schreef:
Stuur de resultaten best gewoon door naar ons, maken wij er een mooi feature'tje van voor de FP.

Okay.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Jan 2011 14:31    Onderwerp: Reageren met citaat

De stemmen zijn geteld en de resultaten zijn verzonden naar de redactie. Iedereen bedankt voor het stemmen! Doen we eind 2011 weer.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 5

Ga naar: