Ga jij Mafia 2 halen? |
Ja, meteen! |
|
43% |
[ 13 ] |
Ja, later, voor een budgetprijs. |
|
30% |
[ 9 ] |
Neen. |
|
26% |
[ 8 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 30 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende
|
Nelus |
Geplaatst: 26 Aug 2010 22:51 Onderwerp:
| |

|
Nee, maar ik snap ook wel dat mensen het als een gemis zien, geen sidequests, niet echt veel te doen naast de missies. |
|
Terug naar boven |
|
|
zie sang |
Geplaatst: 26 Aug 2010 23:27 Onderwerp:
| |

|
@Jonezy.
Bedankt voor de info want ik ga hem morgen halen alleen voor SP
,Multi is zo mijn ding niet.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 26 Aug 2010 23:46 Onderwerp:
| |

|
Het heeft niet eens een MP zie sang. Maar Mafia heeft dat niet nodig volgens velen. Ik vind ook van niet, Mafia 1 was namelijk fucking gruwelijk! |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 27 Aug 2010 09:31 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Nelus schreef: | Nee, maar ik snap ook wel dat mensen het als een gemis zien, geen sidequests, niet echt veel te doen naast de missies. |
Ieder spel heeft naar mijn mening zo zijn eigen ding. Red Dead Redemption bijvoorbeeld staat echt op de random encounters en levendige wereld waar je kan jagen, gokken, bounties hunten, vrouwen bevrijden van bandieten of je paard kan laten jatten door een zielige fool aan de weg.
Mafia II leunt gewoon meer op zijn verhaal en sfeer. Bij Mafia had je bijvoorbeeld wel "zijmissies" voor Lucas Bertone als je daar wilde stoppen voor/na een missie, zoiets zou ik in Mafia II ook wel weer leuk vinden maar om nou á la RDR topmannen van de Mafia te moeten opsporen tussen missies (wie moeten dat dan zijn, van een andere familie?) of á la GTA noedels te kunnen bezorgen vind ik niet echt bij Mafia passen. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 27 Aug 2010 12:13 Onderwerp:
| |

|
wow, collector's Edition is een mooie uitvoering zeg. Ook de audio cd die er uit ziet als een LP. Geniaal!! En op de achterkant van het boekje staat gewoon dat Jimmy's Vendetta binnenkort komt. Dus lekker exclusief voor de PS3 zeg... |
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 27 Aug 2010 13:44 Onderwerp:
| |

|
chimnino schreef: | wow, collector's Edition is een mooie uitvoering zeg. Ook de audio cd die er uit ziet als een LP. Geniaal!! En op de achterkant van het boekje staat gewoon dat Jimmy's Vendetta binnenkort komt. Dus lekker exclusief voor de PS3 zeg... |
Idd, de C.E. is echt prachtig. Net als het spel. Maar eh.. je verwart Jimmy's Vendetta met The Betrayal Of Jimmy.  |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 27 Aug 2010 14:47 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Mafia II leunt gewoon meer op zijn verhaal en sfeer. Bij Mafia had je bijvoorbeeld wel "zijmissies" voor Lucas Bertone als je daar wilde stoppen voor/na een missie, zoiets zou ik in Mafia II ook wel weer leuk vinden maar om nou á la RDR topmannen van de Mafia te moeten opsporen tussen missies (wie moeten dat dan zijn, van een andere familie?) of á la GTA noedels te kunnen bezorgen vind ik niet echt bij Mafia passen. |
Ze hadden daar bij Take 2 zeker wel wat leuke dingen kunnen bedenken om als zijmissies te doen in Mafia II. Je komt nu over dat er helemaal geen zijmissies bij de game zouden passen.
Ik vind het zelf echt belachelijk dat de game 7.5en krijgt omdat er geen zijmissies zijn, alsof iedereen deze game zou kopen voor de zijmissies inplaats voor de SP zelf. :') Een 8 had beter geweest, niet dat ik me laat afschrikken om een game te kopen door een cijfertje..
BTW: Beste Mafia II review:
http://www.youtube.com/watch?v=1rM_nzNPiQQ |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 27 Aug 2010 18:46 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 29 Aug 2010 17:12 Onderwerp:
| |

|
"Joe wasn't part of our deal"
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!! |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 29 Aug 2010 17:42 Onderwerp:
| |

|
Het eerste stuk van chapter 14 is echt vet als je de eerste Mafia uitgespeeld hebt  |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 29 Aug 2010 18:27 Onderwerp:
| |

|
Er is een mod die freeride unlocked voor de pc  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 29 Aug 2010 19:30 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
chimnino schreef: | Er is een mod die freeride unlocked voor de pc  |
Freeride? Je bedoelt de Freeride uit deel 1? Dat is toch geen "unlocken" dan, er zitten toch geen Freeride-missies in deel 2? |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 29 Aug 2010 19:39 Onderwerp:
| |

|
streetfighter schreef: | Het eerste stuk van chapter 14 is echt vet als je de eerste Mafia uitgespeeld hebt  |
Vet... het is een van de beste stukjes gamegeschiedenis als je deel 1 hebt gespeeld. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 29 Aug 2010 20:33 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | chimnino schreef: | Er is een mod die freeride unlocked voor de pc  |
Freeride? Je bedoelt de Freeride uit deel 1? Dat is toch geen "unlocken" dan, er zitten toch geen Freeride-missies in deel 2? |
Conjo, wat zeg ik nou? Er is een mod die freeride unlocked voor de PC. Dus: ze waren er aan bezig, niet afgemaakt of bewaard voor DLC, en is nu vrij gemaakt met een mod zodat het in je menu verschijnt.
Je begint met 500 dollar en wat auto's in de garage. Kan mannetjes als bodyguard gebruiken. Nog niet in verdiept verder. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 30 Aug 2010 00:07 Onderwerp:
| |

|
Ze bewaarden dus content voor post-release? Als ze die er gewoon in hadden gelaten, had de game misschien wel beter gescoord.
In ieder geval, gisteren de demo nog eens geprobeerd op Xbox 360, en vond hem wel beter spelen dan op de PlayStation 3. No offense, maar misschien haal ik hem toch nog. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 30 Aug 2010 01:39 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Ze bewaarden dus content voor post-release? Als ze die er gewoon in hadden gelaten, had de game misschien wel beter gescoord.
In ieder geval, gisteren de demo nog eens geprobeerd op Xbox 360, en vond hem wel beter spelen dan op de PlayStation 3. No offense, maar misschien haal ik hem toch nog. |
PS3 versie is een (slechte) port.
Wat betreft die content. Er is niet helemaal duidelijk wat het geval is. Er zit duidelijk freeride content ingebouwd, maar of dat dit af was, is niet helemaal duidelijk. Misschien is er mee begonnen om te kijken wat ze er mee kunnen en is het door tijdgebrek vroegtijdig beeindigd. Er zitten namelijk flinke bugs in. Misschien is het er in gelaten om het alsnog op een later tijdstip af te kunnen maken en deze patch dan aan te bieden als DLC. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 31 Aug 2010 01:39 Onderwerp:
| |

|
Ik heb de pre-order DLC's van verschillende Amerikaanse shops kunnen bemachtigen. Greaser pack, Renegade pack, Vegas pack en War Hero pack. Zitten wel dikke wagens en costumes bij zeg! Dikke hotrods, army jeep, legeruniform vol met medailles en zo'n typisch petje erbij. Echt kicke! Waarom we dat soort dingen nou altijd moeten missen in de EU is me echt een raadsel. Zelfde verhaal met die pre-order/promo DLC's van Mass Effect 2. Nuja, heb ze bij beide games allemaal nu  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 01 Sep 2010 14:54 Onderwerp:
| |

|
Pff, I would kill for the War Hero pack. |
|
Terug naar boven |
|
|
Suleyringtones |
Geplaatst: 15 Sep 2010 15:10 Onderwerp:
| |
|
Vette spel maar echt heel gaar dat wanneer het spel is uitgespeelt je niet rond kan lopen of iets. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 15 Sep 2010 19:37 Onderwerp:
| |

|
Chapter 14 is idd gruwelijk als je Mafia hebt gespeeld. Ik moet zeggen dat ik het al zag aankomen, want alles klonk zo bekend in de oren
Maar einde was kut. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 15 Sep 2010 19:46 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Nelus schreef: | Chapter 14 is idd gruwelijk als je Mafia hebt gespeeld. Ik moet zeggen dat ik het al zag aankomen, want alles klonk zo bekend in de oren
Maar einde was kut. |
Oh ik had het niet door eigenlijk. Tot ik natuurlijk de tuinslang zag
Waarom vind iedereen het einde kut? Ik vind het einde goed. Daarbij is het nogal open. Als de makers het zo letterlijk zo hadden bedoeld, hadden ze wel een cliché geluideffect gemaakt terwijl het beeld zwart werd (we weten over welk geluid ik het heb). Post-end DLC? Het zou kunnen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 15 Sep 2010 20:08 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Als de makers het zo letterlijk zo hadden bedoeld, hadden ze wel een cliché geluideffect gemaakt terwijl het beeld zwart werd (we weten over welk geluid ik het heb). . |
NIggah stole my theory!
joke joke
http://www.youtube.com/watch?v=Fb6pMDmbXDY&feature=sub
Fuckin fuck fuck fuck fuck fuck fuck
 |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 15 Sep 2010 20:44 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Trueskill schreef: | GekooktEi schreef: | Als de makers het zo letterlijk zo hadden bedoeld, hadden ze wel een cliché geluideffect gemaakt terwijl het beeld zwart werd (we weten over welk geluid ik het heb). . |
NIggah stole my theory!
joke joke
http://www.youtube.com/watch?v=Fb6pMDmbXDY&feature=sub
Fuckin fuck fuck fuck fuck fuck fuck
 |
Hé ik claimde niet dat ik het zelf had bedacht. Het hoort gewoon bij mijn reactie. En ik had het zelf ook al bedacht, zoals ik toen nog terugzei op MSN.
Maar geweldig omdat te zien Fuck fuck what the fuck fuck fucking fuck... |
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 21 Sep 2010 17:43 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 21 Sep 2010 17:47 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Oh nice, ik denk dat ik het Vegas pack aanschaf, die vind ik wel strak. Dan wacht ik nog even met het afmaken van m'n tweede playthrough  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende |