Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5
|
patje_ |
Geplaatst: 14 Okt 2009 21:35 Onderwerp:
| |
|
Verspizle schreef: | wow.. je wordt steeds dommer in mijn ogen..
er is toch duidelijk te zien: eerste wedstrijd: 3-0 verlies. 2de wedstrijd 4-0 winst.
wejoh he.. hoe scheef.. |
4. Barcelona - Manchester City : 2-2 . 6-1 .
(2de wedstrijd Quite Patje in de 84ste minuut bij een 6-1 stand)
Ja, dat zie ik duidelijk vriend. Ja 2-2 en 6-1 duidelijk man. Slimme vent jij, echt toffe vent jij. |
|
Terug naar boven |
|
|
Verspizle |
Geplaatst: 14 Okt 2009 21:37 Onderwerp:
| |
|
het maakt niet uit hoeveel daar staat het gaat er om wie er door is en wie niet. haha |
|
Terug naar boven |
|
|
patje_ |
Geplaatst: 14 Okt 2009 21:39 Onderwerp:
| |
|
Verspizle schreef: | het maakt niet uit hoeveel daar staat het gaat er om wie er door is en wie niet. haha |
Oke, handig dus jij bent de baas, dus jij kan iedereen van die famillie van je door laten gaan, ook al verliezen ze. Het lijkt wel of we terug zijn in wereldoorlogen, een nieuwe dictator (Adolf Hitler) ofzo leek je op. En verder kan je goed dingen verzinnen, orginaliteitprijs van dit jaar moeten ze aan jou geven vriend. |
|
Terug naar boven |
|
|
Verspizle |
Geplaatst: 14 Okt 2009 21:42 Onderwerp:
| |
|
eindelijk leg je je erbij neer!
groetjes,
Adolf  |
|
Terug naar boven |
|
|
patje_ |
Geplaatst: 14 Okt 2009 21:43 Onderwerp:
| |
|
Verspizle schreef: | eindelijk leg je je erbij neer!
groetjes,
Adolf  |
Ja, jij laat mensen gewoon onterecht doorgaan, fijn dan.
En dan nog een grap maken over Adolf Hitler, denk ook aan je medemensen, respect mag ook wel op zijn plaats zijn.
Verder heeft dit toernooi wel veel pagina's zeg, zo'n goed toernooi.... , onee bijna alle paginas is gezeik op een fifatoernooitje. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 14 Okt 2009 21:44 Onderwerp:
| |

|
LOL Adolf . Hoe heet je broer ? Gaston ?  |
|
Terug naar boven |
|
|
patje_ |
Geplaatst: 14 Okt 2009 21:46 Onderwerp:
| |
|
Maar ik ben er weg van, ik hoop dat je vrijdag kan spelen voor de re-match, anders kijken we even voor een andere dag. Laat het maar weten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Verspizle |
Geplaatst: 14 Okt 2009 21:48 Onderwerp:
| |
|
ja mn broertje heet gaston hahaha
Patje.. de rematch kan je uit je hoofd zetten. Barcelona is door  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 14 Okt 2009 22:08 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Valt me trouwens nu pas op dat drie van de acht kwartfinalisten dezelfde PSN gebruiken. In de toekomst is dat niet meer toegestaan. Daarnaast volgen je regels onze regels weer niet. Ik zou ook graag hebben dat die oeverloze discussie ophoudt. Iedereen nog veel succes. |
|
Terug naar boven |
|
|
Verspizle |
Geplaatst: 14 Okt 2009 22:13 Onderwerp:
| |
|
Joni ik snap dat je het raar vindt van die 3 acc maar daar gaat het nu niet om. hij heeft gewoon verloren en alles wijst daar op..
om toch nog even op die 3 acc in te gaan;
mn broertje en mn neefje hebben beide wel een eigen PSN account maar om iedere keer in en uit te loggen en heen en weer te gaan was overbodige moeite he maar ok, volgende keer zullen we dat dan maar wel doen om verwarring te voorkomen.. (al had dat bij deze discussie niet uit gemaakt) |
|
Terug naar boven |
|
|
patje_ |
Geplaatst: 14 Okt 2009 22:15 Onderwerp:
| |
|
Verspizle schreef: | Joni ik snap dat je het raar vindt van die 3 acc maar daar gaat het nu niet om. hij heeft gewoon verloren en alles wijst daar op..
om toch nog even op die 3 acc in te gaan;
mn broertje en mn neefje hebben beide wel een eigen PSN account maar om iedere keer in en uit te loggen en heen en weer te gaan was overbodige moeite he maar ok, volgende keer zullen we dat dan maar wel doen om verwarring te voorkomen.. (al had dat bij deze discussie niet uit gemaakt) |
Tja, en ik blijf erbij dat ik heb gewonnen, dus zo schiet het niet op. Beter spelen we een re-match en houdt het op. Want hier wordt ik moe van, dus kom nu maar gewoon spelen, triest mannetje. |
|
Terug naar boven |
|
|
Verspizle |
Geplaatst: 14 Okt 2009 22:27 Onderwerp:
| |
|
er is gespeeld. barca is door. |
|
Terug naar boven |
|
|
patje_ |
Geplaatst: 14 Okt 2009 22:32 Onderwerp:
| |
|
Verspizle schreef: | er is gespeeld. barca is door. |
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 14 Okt 2009 22:48 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 14 Okt 2009 22:51 Onderwerp:
| |

|
Zelden heb ik zo'n discussie meegemaakt dat echt om niks ging. Maar ja, je kan merken dat iemand hier erg kinderachtig is (en niet patje_). Maar om verder geen flame-war uit te lokken. Waarom doe je niet mee aan een andere wedstrijd en laat je deze varen patje_? Het lijkt me sowieso niet fijn om met een 12-jarige te spelen, qua intellectueel niveau zeg maar (no offense verspizle) |
|
Terug naar boven |
|
|
Verspizle |
Geplaatst: 14 Okt 2009 22:51 Onderwerp:
| |
|
^^ pinoccio is een baas  |
|
Terug naar boven |
|
|
Verspizle |
Geplaatst: 14 Okt 2009 22:53 Onderwerp:
| |
|
Nelus schreef: | Zelden heb ik zo'n discussie meegemaakt dat echt om niks ging. Maar ja, je kan merken dat iemand hier erg kinderachtig is (en niet patje_). Maar om verder geen flame-war uit te lokken. Waarom doe je niet mee aan een andere wedstrijd en laat je deze varen patje_? Het lijkt me sowieso niet fijn om met een 12-jarige te spelen, qua intellectueel niveau zeg maar (no offense verspizle) |
Vooral aan de manier van praten kan je zien dat Patje natuurlijk niet de persoon is die hier kinderachtig is ik volg je helemaal Nelus.
Je hebt ook helemaal gelijk. Nu even kijken of Patje hier goed op in gaat. |
|
Terug naar boven |
|
|
patje_ |
Geplaatst: 14 Okt 2009 23:05 Onderwerp:
| |
|
Nelus schreef: | Zelden heb ik zo'n discussie meegemaakt dat echt om niks ging. Maar ja, je kan merken dat iemand hier erg kinderachtig is (en niet patje_). Maar om verder geen flame-war uit te lokken. Waarom doe je niet mee aan een andere wedstrijd en laat je deze varen patje_? Het lijkt me sowieso niet fijn om met een 12-jarige te spelen, qua intellectueel niveau zeg maar (no offense verspizle) |
Ja, ik snap je punt, maar ik wil gewoon mijn recht hebben op die halve finale, desnoods een re-match is mij ook best. |
|
Terug naar boven |
|
|
patje_ |
Geplaatst: 14 Okt 2009 23:05 Onderwerp:
| |
|
Verspizle schreef: | Nelus schreef: | Zelden heb ik zo'n discussie meegemaakt dat echt om niks ging. Maar ja, je kan merken dat iemand hier erg kinderachtig is (en niet patje_). Maar om verder geen flame-war uit te lokken. Waarom doe je niet mee aan een andere wedstrijd en laat je deze varen patje_? Het lijkt me sowieso niet fijn om met een 12-jarige te spelen, qua intellectueel niveau zeg maar (no offense verspizle) |
Vooral aan de manier van praten kan je zien dat Patje natuurlijk niet de persoon is die hier kinderachtig is ik volg je helemaal Nelus.
Je hebt ook helemaal gelijk. Nu even kijken of Patje hier goed op in gaat. |
Achja, als je grappen over Adolf Hitler al gaat maken, zou ik de rest van je leven niet willen weten... |
|
Terug naar boven |
|
|
Verspizle |
Geplaatst: 14 Okt 2009 23:15 Onderwerp:
| |
|
ik word steeds hitler genoemd, uitgescholden en zelfs bedreigd op msn door een zekere patje aka dramaqueen maar ok..
dit was mijn laatste bericht hierover. Ik zal alleen nog hier komen om het toernooi up to date te houden
-er komen geen rematches.
-barca is door man city ligt er uit.
Laterrrr
Laatst aangepast door Verspizle op 14 Okt 2009 23:19; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
patje_ |
Geplaatst: 14 Okt 2009 23:16 Onderwerp:
| |
|
Verspizle schreef: | ik word steeds hitler genoemd, uitgescholden en zelfs bedreigd op msn door een zekere patje aka dramaqueen maar ok..
dit was mijn laatste bericht hierover. Ik zal alleen nog hier komen om het toernooi up to date te houden
Laterrrr |
Volgens mij zit je bij het verkeerde gesprek?
Ja, toernooi zul je misschien nog moeten updaten, als ik de rematches win. |
|
Terug naar boven |
|
|
patje_ |
Geplaatst: 29 Okt 2009 00:36 Onderwerp:
| |
|
Zo schiet lekker op, goede organisatie.
Next tournament zeg ik. |
|