Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende  
Joker BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2008 13:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit soort discussies zijn echt zinloos, zowel de gelovigen als mensen als Limmepie zijn 100% overtuigd van hun eigen gelijk. Als mensen nou eens reeël en rustig zouden nadenken, zouden ze ook eens wijze dingen kunnen zeggen, ipv al dat geschreeuw ...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2008 14:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Als eens wat meer mensen, inclusief die jonkie moslims die zoveel problemen veroorzaken, eens de Koran zouden lezen, zouden al een pak problemen opgelost zijn.
Terug naar boven
CengizMan BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2008 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
@Joni, jep maar ze moeten er wel rekening mee houden dat het een tijdsgebonden boek is. Dus als er staat dat vrouwen hoofddoeken moeten aandoen dan geldt dat alleen in de woestijn.

De reden dat vrouwen eigenlijk een boerka moeten dragen is simpel, raar en nog eens simpel ; mannen moeten verliefd worden op vrouwen doormiddel van de blikken in haar ogen. Zo hoort het volgens de Koran, alhoewel vrouwen nu véél minder Boerka's dragen en meer 'gewone' hoofddoeken is er ook een andere reden voor de hoofddoeken/boerka's. Vrouwen mochten niet opvallen tussen de menigte. Aangezien de Koran een tijdsgebonden boek is is het logisch dat veel vrouwen nu veel meer opvallen dan vroeger, daarom is bijv. (binnen) mijn famillie niet meer zo streng over en laten we de meiden gewoon zelf hun keuzes te laten maken. Dus jullie (ik heb het nu niet tegen Gezer btw) kunnen niet beweren dat we de meiden geen vrije keuzes laten maken.

Een erg interessant programma wat ik vandaag keek was NMO http://www.nmo.nl
Daar kun je de aflevering nog eens zien.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2008 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Het concept van de boerka wordt niet beschreven in de Koran, de Hijab die beschreven wordt, zegt dat je jezelf gemiddeld moet kleden en dat je niet mag opvallen. Over een boerka wordt echter niet gesproken. Een boerka is zelfs uitzonderlijk binnen de Islamitische wereld. In Afghanistan en Pakistan hebben ze daar een Boerka van gemaakt, maar dat kwam omdat een Afghaanse heerser wilde vermijden dat zijn bedienden zijn vrouw konden zien. De Taliban heeft dat later ingevoerd als algemene maatregel.
Terug naar boven
CengizMan BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2008 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
...
De Taliban heeft dat later ingevoerd als algemene maatregel.

De Taliban, Hamas en Al-qeada moet je, net als Geert Wilders, niet serieus nemen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2008 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

CengizMan schreef:
Joni Philips schreef:
...

De Taliban, Hamas en Al-qeada moet je, net als Geert Wilders, niet serieus nemen.
Waarom zou je de Taliban niet serieus nemen? Je neemt een Afrikaanse dictator toch ook serieus. Hun invoering van de boerka had echter veel minder te maken met hun geloof dan met hun geilheid op macht en hun lelijke vrouwen die ze wilden verbergen.
Terug naar boven
CengizMan BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2008 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
CengizMan schreef:
Joni Philips schreef:
...

Waarom zou je de Taliban niet serieus nemen? Je neemt een Afrikaanse dictator toch ook serieus. Hun invoering van de boerka had echter veel minder te maken met hun geloof dan met hun geilheid op macht en hun lelijke vrouwen die ze wilden verbergen.

That made me lol.
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2008 23:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
@dark lars, jongen blaffende honden bijten niet.

De Koran is een tijdsgebonden boek, meneer Wilders en Al-Qaeda gebruiken verzen v/d Koran die over een historische veldslag gingen.

*zucht*, zoveel onwetende mensen...

Ow dus we moeten het maar accepteren dat nederlandse vlaggen in de fik worden gestoken omwege van deze film die toch maar over historische veldslagen gaat?!? nou in elk boek, in elk boek waar zoiets staat waarover het nou gaat..dat moet toch niet gewoon maar geaccepteerd worden?
Terug naar boven
Limmepie BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2008 00:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Joker schreef:
Dit soort discussies zijn echt zinloos, zowel de gelovigen als mensen als Limmepie zijn 100% overtuigd van hun eigen gelijk. Als mensen nou eens reeël en rustig zouden nadenken, zouden ze ook eens wijze dingen kunnen zeggen, ipv al dat geschreeuw ...

Leuk dat je dat insinueert maar ik heb er echt wel over na gedacht. Mijn mening is niet zomaar geschreeuw. Het is een schreeuw die jouw mening niet dekt, maar dat maakt mijn geluid zeker niet minder waard. Dus hou alsjeblieft op met het zwartmaken tegen mijn persoon.

Joni Philips schreef:
Als eens wat meer mensen, inclusief die jonkie moslims die zoveel problemen veroorzaken, eens de Koran zouden lezen, zouden al een pak problemen opgelost zijn.

Nee dat zou niet zo zijn. Gezond verstand moet door je omgeving, voornamelijk je ouders, worden aangeleerd. De ouders van die “jonkies” spreken niet eens Nederlands. Hoe weten ze dan de normen en waarden van Nederland? Hoe zouden ze dan hun kind kunnen opvoeden naar onze maatstaven? Door de Koran te lezen? Nee.

CengizMan schreef:
De reden dat vrouwen eigenlijk een boerka moeten dragen is simpel, raar en nog eens simpel ; mannen moeten verliefd worden op vrouwen doormiddel van de blikken in haar ogen.

Zo kan je altijd goedpraten wat fout is. Een boerka onderdrukt vrouwen, een hoofddoek is van afkomst een hoerengewaad. Mannen moeten niet verliefd worden, mannen kiezen een vrouw, vrouw wordt uitgehuwelijkt, vrouw heeft niets te zeggen.

CengizMan schreef:
Joni Philips schreef:
...

Dan wil ik jou bij deze nomineren tot domste van dit forum. Iemand niet serieus nemen lost geen problemen op maar vergroot de haat.

Joni Philips schreef:
CengizMan schreef:
Joni Philips schreef:
...

En dit meen je serieus?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
konnichiwa BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2008 03:08    Onderwerp: Reageren met citaat

CengizMan schreef:
Joni Philips schreef:
CengizMan schreef:
Joni Philips schreef:
...

That made me lol.

Ik moet toch wel zeggen dat sommige van die vrouwen echt wel bommekes zen ze..(Letterlijk en Figuurlijk)..
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2008 08:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Limmepie schreef:
Nee dat zou niet zo zijn. Gezond verstand moet door je omgeving, voornamelijk je ouders, worden aangeleerd. De ouders van die “jonkies” spreken niet eens Nederlands. Hoe weten ze dan de normen en waarden van Nederland? Hoe zouden ze dan hun kind kunnen opvoeden naar onze maatstaven? Door de Koran te lezen? Nee.
Jawel, want dan zouden heel wat mensen eens inzien wat er echt in de Koran staat en niet wat media en experts beweren dat er in staat.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2008 14:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Gisteren stond er trouwens een mooie achtergrondreportage over Wilders in de krant, over zijn waarschijnlijk Islamitische afkomst, zijn twee Joodse vrouwen, zijn periode bij de Mossad (de Israëlische geheime dienst) en het feit dat hij kind aan huis is bij de Israëlische leiding. Ik vind dat een heel zorgwekkend feit, hij wordt dus geleid door de Israëlische regering in zijn politiek.
Terug naar boven
CengizMan BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2008 16:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Zo kan je altijd goedpraten wat fout is. Een boerka onderdrukt vrouwen, een hoofddoek is van afkomst een hoerengewaad. Mannen moeten niet verliefd worden, mannen kiezen een vrouw, vrouw wordt uitgehuwelijkt, vrouw heeft niets te zeggen.

Je moet wel beseffen dat ik vanuit mijn cultuur praat. In mijn cultuur heeft de vrouw wel degelijk iets te zeggen. Ik praat ook alleen maar vanuit mijn standpunt, iets wat je echt moet beseffen. Het beoordelen van de andere culturen hangt aan mij en aan jou af, daar zal ik niet op reageren.

CengizMan schreef:
Joni Philips schreef:
...

Dan wil ik jou bij deze nomineren tot domste van dit forum. Iemand niet serieus nemen lost geen problemen op maar vergroot de haat. [/quote]

Ook weer gezellig op dit forum...
Ik heb nooit gezegd dat we er niets aan moeten doen, ik zei alleen maar dat je ze niet serieus moet nemen. En ik weet dat jij straks zal zeggen of je bomaanslagen niet serieus moet nemen. Natuurlijk wel ( nu klinkt het heel raar want ik spreek mijn eigen reactie tegen ), maar ik bedoel op het gebied van 'bepaalde mensen', een klein groepje mensen begint een club en wordt steeds groter.. De Ku-Klux Klan is ook niet de braafste.

Maar natuurlijk geef ik zelf, als allochtoon, toe dat veel allochtonen zich misdragen in Nederland. Maar ook autochtonen en dat komt heus niet omdat allochtonen het hun hebben aangeleerd.
Terug naar boven
marino BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2008 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat

waarom zijn ze niet gewoon als ons... zou alles dan veel beter zijn?
Terug naar boven
Svensation BerichtGeplaatst: 01 Apr 2008 00:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Pat Condell weet mijn ideeen en 'gevoelens' uiterst treffend te verwoorden.
Terug naar boven
matie92 BerichtGeplaatst: 01 Apr 2008 09:11    Onderwerp: Reageren met citaat

ik vind ht niet normaal hoe die moslims reageren. Waarom kan iemand niet een film of maar zelfs een tekening maken zonder dat ie bedreigd wordt enz. egt sneu. Nu zulle natuurlijk veel mensen zeggen dat de moslims zich beledigd voelen enzo. ja en dan hoef je tog geen aanslagen te plegen en te bedreigen.
Die gasten beledigen ons trouwens ook en zeggen alleen maar dat wij niet-moslims dood moeten. wij gaan dan tog ook niet meteen bedreigen en aanslagen plegen
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Apr 2008 10:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ondertussen zijn er trouwens 1,3 miljard moslims ten opzichte van 1,13 miljard Rooms-Katholieken. Voor het eerst wordt het Rooms-Katholicisme verslagen. Natuurlijk is dit wel valsspelen. De Katholieke Kerk blijft het machtigste godsdienstorgaan. Dé Islam bestaat niet, net zoals hét Christendom niet bestaat. Samen beslaan we wel zo'n 33,3% van de weredbevolking. Christenen verslaan dus nog altijd de Moslims.

In het Belgische weekblad Dag Allemaal staat trouwens een interessante opmerking van Belgisch Eurosong presentator Eurosong. Dit bewijst maar dat we leven in een maatschappij van onverdraagzaamheid die niet veroorzaakt wordt door de Islam, maar door de mens zelf.
Bart Peeters schreef:
Tijdens Eurosong zei ik dat God de zevende dag dronken was en toen de rockgroep Paranoiacs heeft geschapen. Dat was een heel flauw en ongevaarlijk grapje. Maar als je dan ziet wat er aan haatmails van de katholieke gemeenschap binnenkomt ...
Terug naar boven
CengizMan BerichtGeplaatst: 01 Apr 2008 16:19    Onderwerp: Reageren met citaat

matie92 schreef:
ik vind ht niet normaal hoe die moslims reageren. Waarom kan iemand niet een film of maar zelfs een tekening maken zonder dat ie bedreigd wordt enz. egt sneu. Nu zulle natuurlijk veel mensen zeggen dat de moslims zich beledigd voelen enzo. ja en dan hoef je tog geen aanslagen te plegen en te bedreigen.
Die gasten beledigen ons trouwens ook en zeggen alleen maar dat wij niet-moslims dood moeten. wij gaan dan tog ook niet meteen bedreigen en aanslagen plegen

Ik zou jou niet gaan opzoeken en jou gaan vermoorden omdat je geen moslim bent. Ik voel me getreurd om de gene die dat wel doen.
Terug naar boven
E-Munt BerichtGeplaatst: 01 Apr 2008 17:03    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.nu.nl/news/1494623/14/rss/Aanhouding_om_anti-Wilders_pamflet_bij_protest_Dam.html

en dan vinden de meeste het raar dat de moslims boos worden en beginnen te dreigen.

geef ze maar eens ongelijk
Terug naar boven
Svensation BerichtGeplaatst: 01 Apr 2008 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Apr 2008 20:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Fitna - De Sequel (Schism)
http://youtube.com/watch?v=JobFMwmUm08

Ik ben bezig met Fitna 3, 4 en 5. Kwestie dat de Joden, Hindoes en Bhoedisten zich niet uitgesloten voelen.
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 11 Apr 2008 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik keek laatst netwerk , daar waren 2 mensen aan het woord die ongeveer dit zeiden

Als er een film over het christendom zou worden gemaakt, of als er schokkende cartoons over God/jesus zouden worden gemaakt. Zou Balkenende dan ook zijn verontschuldigingen aanbieden? zou er dan ook zoon ophef over zijn?

Geloof mij, nee dat zou het niet zijn en hij zou zijn verontschuldigingen niet maken. Maar waarom doet hij het dan bij de islam wel?

1 reden, hij is bang , bang voor de gevolgen van een film. Want er komen misschien wel aanslagen dus dan maar op je knieën gaan om alles te voorkomen

dit is niet te ontkennen, trek je eigen conclusie
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 11 Apr 2008 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
jezus, over welke ophef heb je het...

over welke ophef ik het heb? is dat een serieuse vraag?
heb je de afgelopen 3 maanden onder een steen doorgebracht?

no offence man maar dat lijkt me toch wel duidelijk
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Apr 2008 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

dark lars schreef:
Ik keek laatst netwerk , daar waren 2 mensen aan het woord die ongeveer dit zeiden

Als er een film over het christendom zou worden gemaakt, of als er schokkende cartoons over God/jesus zouden worden gemaakt. Zou Balkenende dan ook zijn verontschuldigingen aanbieden? zou er dan ook zoon ophef over zijn?

Geloof mij, nee dat zou het niet zijn en hij zou zijn verontschuldigingen niet maken. Maar waarom doet hij het dan bij de islam wel?

1 reden, hij is bang , bang voor de gevolgen van een film. Want er komen misschien wel aanslagen dus dan maar op je knieën gaan om alles te voorkomen

Waarom verontschuldigt iedereen zich voor anti-semitische uitspraken? Het is een minderheid die in het verleden reeds slecht behandeld werd door Christenen. Datzelfde geldt voor de Islam in Nederland.
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 11 Apr 2008 22:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
dark lars schreef:

Waarom verontschuldigt iedereen zich voor anti-semitische uitspraken? Het is een minderheid die in het verleden reeds slecht behandeld werd door Christenen. Datzelfde geldt voor de Islam in Nederland.

nee dat bedoel ik niet ..waarom verschuldigt balkenende zich voor de film van wilders? dit zou hij niet voor een film doen die over het chirstendom doen

als je dat voor mij kan verklaren ben je echt een held want ik kom er neit uit hoor ^^
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 7

Ga naar: