Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Volgende
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 28 Jan 2011 01:59 Onderwerp:
| |

|
Ik zou graag een headset willen hebben voor het gamen , maar er zit geen audiojack?(geen idee hoe je dat noemt) in mijn tv. Is er toch een iets waardoor ik wel een headset aan kan sluiten op mn tv of mischien zelfs mn ps3? |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 13 Feb 2011 10:57 Onderwerp:
| |

|
Zo zeg, die Crysis 2 footage van de gelekte versie ziet er goed uit zeg! Ben benieuwd hoeveel de consoleversies zullen verschillen van die prachtige PC-versie. |
|
Terug naar boven |
|
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 13 Feb 2011 11:42 Onderwerp:
| |

|
RoaringMdog schreef: | Ik zou graag een headset willen hebben voor het gamen , maar er zit geen audiojack?(geen idee hoe je dat noemt) in mijn tv. Is er toch een iets waardoor ik wel een headset aan kan sluiten op mn tv of mischien zelfs mn ps3? | Misschien kan dit je helpen?  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 13 Feb 2011 11:54 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ik kwam laatst nog weer toevallig de Sony Ericsson MW600 tegen, een Bluetooth headset met gewoon een jackplug (dus verwisselbare oortjes) en een FM radio ontvanger of zoiets. Vond ik wel een leuk ding.
Ik heb nu namelijk ook wel een headset, maar daar kan ik geen geluid door horen; bij het bellen kan ik dan alleen tijdens gesprekken de ander horen, en bij de PS3 kan ik alleen de voice chat via de headset horen. Daar baal ik nogal van... Maar die MW600 is echt een media headset, dus zou dat dan wel werken met de PS3? Zou ik ideaal vinden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 13 Feb 2011 13:59 Onderwerp:
| |

|
RoaringMdog schreef: | Ik zou graag een headset willen hebben voor het gamen , maar er zit geen audiojack?(geen idee hoe je dat noemt) in mijn tv. Is er toch een iets waardoor ik wel een headset aan kan sluiten op mn tv of mischien zelfs mn ps3? |
Gebruik gewoon een USB of Bluetooth headset die je misschien voor je PC al gebruikt? Dat heb ik gewoon gedaan, de USB headset van m'n PC gebruikt. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 21 Feb 2011 14:55 Onderwerp:
| |

|
Ik las net dat Valve zich heeft aangemeld voor de GamesCom 2011. Aangezien Potal 2 dan al lang uit is zal er naar alle waarschijnlijkheid een nieuwe titel komen! Nieuwe Half-Life of nieuwe Left 4 Dead, wat denken jullie? |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 21 Feb 2011 14:57 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Christian Vuye schreef: | RoaringMdog schreef: | Ik zou graag een headset willen hebben voor het gamen , maar er zit geen audiojack?(geen idee hoe je dat noemt) in mijn tv. Is er toch een iets waardoor ik wel een headset aan kan sluiten op mn tv of mischien zelfs mn ps3? |
Gebruik gewoon een USB of Bluetooth headset die je misschien voor je PC al gebruikt? Dat heb ik gewoon gedaan, de USB headset van m'n PC gebruikt. |
Daar kan je op de PS3 geen geluid mee streamen, denk je niet dat hij dat wil? |
|
Terug naar boven |
|
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 21 Feb 2011 17:32 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | Ik las net dat Valve zich heeft aangemeld voor de GamesCom 2011. Aangezien Potal 2 dan al lang uit is zal er naar alle waarschijnlijkheid een nieuwe titel komen! Nieuwe Half-Life of nieuwe Left 4 Dead, wat denken jullie? | Nieuwe HL zal wel moeten, of heel veel gamers gaan erg pissed zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 21 Feb 2011 18:17 Onderwerp:
| |

|
KingLikesCookies schreef: | elemeNt schreef: | Ik las net dat Valve zich heeft aangemeld voor de GamesCom 2011. Aangezien Potal 2 dan al lang uit is zal er naar alle waarschijnlijkheid een nieuwe titel komen! Nieuwe Half-Life of nieuwe Left 4 Dead, wat denken jullie? | Nieuwe HL zal wel moeten, of heel veel gamers gaan erg pissed zijn. |
Een van de twee of beide ben ik al zeer tevreden.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 21 Feb 2011 18:54 Onderwerp:
| |

|
Bah, ben Left 4 Dead ondertussen een beetje beu. Deel twee was gewoon een erg uitgebreid eerste deel. Gelukkig heb ik er maar €5 aan uitgegeven. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 21 Feb 2011 19:00 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Bah, ben Left 4 Dead ondertussen een beetje beu. Deel twee was gewoon een erg uitgebreid eerste deel. Gelukkig heb ik er maar €5 aan uitgegeven. |
True, L4D2 lijkt gewoon heel erg veel op een expansion pack. Hoewel er wel een hoop nieuwe campaigns waren. Al met al blijf ik het maar een middelmaat game vinden.
Op een nieuwe L4D of een Half-life zit ik ook zeker niet te wachten. Half life is gewoon waardeloos. En zeg niet dat ik het geen kans heb gegeven. Ik heb 7 uur met tegenzin door de waardeloze levels van HL2 heen zitten spelen. =/ Te generieke crap voor woorden man. |
|
Terug naar boven |
|
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 22 Feb 2011 17:37 Onderwerp:
| |

|
the_dan schreef: | Bikkel die net leest dat de ps3 in prijs gaat zakken  | Bron? |
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 22 Feb 2011 17:41 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 01 Mrt 2011 21:36 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Nog meer mensen die de Crysis 2 MP demo spelen op de PC? Ik vind hem echt heerlijk, die game is opeens zo hard gestegen in m'n Most Wanted lijstje  |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 01 Mrt 2011 21:43 Onderwerp:
| |

|
Stefan van B schreef: | Nog meer mensen die de Crysis 2 MP demo spelen op de PC? Ik vind hem echt heerlijk, die game is opeens zo hard gestegen in m'n Most Wanted lijstje  |
Helaas, heb het wel geprobeerd maar dat inlog systeem failed hard. Loopt vast bij het creeeren van een account en toen dat eindelijk gelukt was, ging die alsnog zeuren. Daarnaast hoor ik juist heel veel negatieve reacties over de demo. =/ |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 01 Mrt 2011 21:46 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Apart, het registreren en inloggen ging bij mij van een leien dakje. Verder vind het gebruik van de nano-suit online erg tof en zeker ook uitdagend. Daarnaast is de game grafisch een lust voor het oog en naar mijn mening heb je met dit alles bij elkaar de basis voor een hele toffe multiplayer. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 09 Mrt 2011 18:49 Onderwerp:
| |

|
Hebben mensen hier ervaring met online pre-orderen bij freerecordshop?
Ik wil graag Shogun 2 limited edition daar bestellen maar ben er nog niet zo bekent mee. Als ik kies om de game af te halen in mijn eigen stad, kan je dan verwachten dat die er is op de releasedate of duurt dat vaak langer? |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 17:58 Onderwerp:
| |

|
Wie heeft er een idee als de nieuwe DLC van assassins creed brotherhoord leuk is
ik heb nog 1500 ms punten over en geen idee meer wat ik er mee wil doen.
Ik speel ac het meest voor het verhaal btw, mp werkt niet echt super voor mij. |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 18:04 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 19:59 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Robert schreef: | Hebben mensen hier ervaring met online pre-orderen bij freerecordshop?
Ik wil graag Shogun 2 limited edition daar bestellen maar ben er nog niet zo bekent mee. Als ik kies om de game af te halen in mijn eigen stad, kan je dan verwachten dat die er is op de releasedate of duurt dat vaak langer? |
Je kan hier even doorbladeren, kijken of er reviews bij staan waarbij mensen het pakket af hebben gehaald:
http://tweakers.net/shopreview/3107/free-record-shop.html
De meesten laten hem versturen though. Waarom wil jij dat dan niet? Dan kan je wslk ook gewoon om 1 uur 's middags spelen namelijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 22:26 Onderwerp:
| |

|
Die had ik ook al gezin, Alleen ik wil ervaringen van jullie....
De mensen die meestal moeten betalen voor games spelen en niet betaald worden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 13 Mrt 2011 17:23 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Enslaved kopen voor €15,XX of zou hij nog goedkoper worden? (Bij Zavvi, The Hut en co) |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 13 Mrt 2011 17:27 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Enslaved kopen voor €15,XX of zou hij nog goedkoper worden? (Bij Zavvi, The Hut en co) |
Laatst had PlayAsia er een leuke actie mee. Maar voor 15 euro kun je hem niet laten liggen, dacht ik zo... |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 13 Mrt 2011 17:40 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
De meeste games op TheHut eindigen echter nog eens 3 pond lager, dus is het meer de vraag of dat hier ook gaat gebeuren. ik gok van wel, maar zien of nog anderen dat denken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 13 Mrt 2011 17:41 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | De meeste games op TheHut eindigen echter nog eens 3 pond lager, dus is het meer de vraag of dat hier ook gaat gebeuren. ik gok van wel, maar zien of nog anderen dat denken. |
Ah, TheHut is zo onvoorspelbaar als het maar kan. De ene dag hebben ze Modern Warfare 2 voor 20pond, 's anderdaags staat hij er weer voor 20pond meer. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Volgende |