Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
CowboySpike |
Geplaatst: 31 Jan 2012 18:59 Onderwerp: Help bij smartphone kiezen?
| |

|
Hallo mensen ik wil eindelijk de stpa maken naar een smartphone het werd tijd maar ik weet dus echt totaal niet welke ik moet gaan kopen en waar. Ik zit een beetje krap met geld dus ik wil er niet al te veel voor uitgeven maar sowieso wil ik er eigenlijk eentje puur om muziek en radio te luisteren plus niet met zo'n oude nokia erbij te lopen. Maximaal zo rond de €150-200? Heeft iemand raad?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 31 Jan 2012 19:42 Onderwerp:
| |

|
HTC Wildfire S is een goede keuze en is rond de 200. Ook heeft het de juiste specs wat je wilt plus meer. Als je even door spaart raad ik je aan om een Samsung Galaxy S II te nemen.
Citaat: | Vorm Klassiek
Afmetingen (b x h x d) 59.4 x 101.3 x 12.4 mm
Berichten Sms, Mms, E-mail
Bluetooth Ja
Beeldscherm
Touchscreen Ja
Schermgrootte 3.2 inch
Schermresolutie 480 x 320 pixels
Netwerk
Wifi Ja, 802.11n
Bluetoothversie 3.0 + HS
Stereo bluetooth (A2DP) Ja
Foto en Video
Camera Ja, 5 megapixels
Tweede Camera Nee
Aantal pixels 5.0 megapixel
Overige camerafuncties autofocus, flitser
Multimedia en applicaties
Mediaspeler Videospeler
Radio Ja
Mp3-speler Ja
Games Ja
Tijdfuncties Alarm, Kalender
Java-toepassingen Ja
GPS Ja, met AGPS
A-GPS Ja
Geheugen
Extern geheugenslot Ja, Micro SD
Maximale kaartcapiciteit 32 GB
Tekst- en beeldberichten
Sms Ja
Mms Ja
(T9)-invoerhulp Nee
E-mail IMAP4, POP3, Push mail, SMTP, Web-based
Fax/data Nee
Telefoonfuncties
Beltonen MP3-tones
Trilfunctie Ja
Spraakfuncties Handsfreefunctie
Simlockvrij Ja
Dual-SIM Nee
Aantal netwerken Quad-band
Stand-by tijd 360 uur
Gesprekstijd 5.8 uur
Faxfuncties
Internetfuncties Ja
E-mailfuncties Ja
Handset
Handsfreefunctie Ja
Verwisselbaar frontje Nee
Water- en/of stofbestendig Nee
Algemeen
Batterijcapaciteit 1230 mAh
Type batterijen Li-Ion
Kleur(en) Zwart
Software- en Systeemeisen
Operatingsysteem versie Android 2.3 (Gingerbread) |
Laatst aangepast door Lawliet op 31 Jan 2012 21:39; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 31 Jan 2012 19:44 Onderwerp:
| |

|
Probeer goedkoop een galaxy s2 of 1 te krijgen (s2 is wel veel beter) |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 31 Jan 2012 20:02 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Als je een nieuw toestel voor die prijs wilt, is de Wildfire S inderdaad een prima keuze.
Samsung heeft ook heel veel goedkopere spin-offs van de Galaxy, maar ik weet niet of dat wat is. |
|
Terug naar boven |
|
|
CowboySpike |
Geplaatst: 31 Jan 2012 20:29 Onderwerp:
| |

|
Kun je met die Wildfire S ook pingen of hoe heet dat? Die What's App programmatje erop krijgen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 31 Jan 2012 20:38 Onderwerp:
| |

|
CowboySpike schreef: | Kun je met die Wildfire S ook pingen of hoe heet dat? Die What's App programmatje erop krijgen? |
Je kan het downloaden Whatsapp. Neem je wel internet erbij? Kan je lekker altijd aan je mail, whatsapp, internet enzo. |
|
Terug naar boven |
|
|
CowboySpike |
Geplaatst: 31 Jan 2012 21:06 Onderwerp:
| |

|
Lawliet schreef: | CowboySpike schreef: | Kun je met die Wildfire S ook pingen of hoe heet dat? Die What's App programmatje erop krijgen? |
Je kan het downloaden Whatsapp. Neem je wel internet erbij? Kan je lekker altijd aan je mail, whatsapp, internet enzo. | Ik weet het nog niet zeker. Hoeveel zijn de kosten daarvoor? Ik ben sowieso meer thuis dus buiten internetten hoeft voor mij niet en browsen op sites heb ik m'n laptop voor:P |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 31 Jan 2012 21:37 Onderwerp:
| |

|
Ik heb sinds kort een Galaxy SII en sluit me daarom volledig bij Lawliet aan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 31 Jan 2012 21:41 Onderwerp:
| |

|
CowboySpike schreef: | Lawliet schreef: | CowboySpike schreef: | Kun je met die Wildfire S ook pingen of hoe heet dat? Die What's App programmatje erop krijgen? |
Je kan het downloaden Whatsapp. Neem je wel internet erbij? Kan je lekker altijd aan je mail, whatsapp, internet enzo. | Ik weet het nog niet zeker. Hoeveel zijn de kosten daarvoor? Ik ben sowieso meer thuis dus buiten internetten hoeft voor mij niet en browsen op sites heb ik m'n laptop voor:P |
Je hebt tegenwoordig verschillende bundels zoals bellen, sms + onebperkt internet, bellen, sms + 1000 mb internet en nog veel meer. Het is beter als je met een provider praat of op de site kijkt wat jouw het beste uitkomt. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 31 Jan 2012 22:00 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ik zou tegenwoordig sowieso een prepaid toestel nemen met een sim-only abonnement. Abo's met toestellen zijn het afgelopen jaar belachelijk duur geworden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 31 Jan 2012 22:08 Onderwerp:
| |

|
Lawliet schreef: | CowboySpike schreef: | Kun je met die Wildfire S ook pingen of hoe heet dat? Die What's App programmatje erop krijgen? |
Je kan het downloaden Whatsapp. Neem je wel internet erbij? Kan je lekker altijd aan je mail, whatsapp, internet enzo. |
Zonder internet abonnement is een smartphone sowieso bijna zinloos. Whatsapp iig.
Als je echt zoveel thuis zit is het misschien de moeite (geld) niet eens waard.
En nexus s biatch. ik heb ijs room sandwich! |
|
Terug naar boven |
|
|
Jelle Havermans |
Geplaatst: 31 Jan 2012 22:17 Onderwerp:
| |

|
Bitch Please,
met jullie kutiphones en andere 600 euro + telefoons of achterlijke abonnementen.
neem een Nokia c2-01, 3G, bluetooth, Facebook App. 70 euro inc. sim kaartje, niet heel erg lelijk en; laat hem van een 7 hoog gebouw vallen en hij doet het nog 
Laatst aangepast door Jelle Havermans op 01 Feb 2012 08:18; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 31 Jan 2012 22:35 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 01 Feb 2012 00:09 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Kan iemand ff dat plaatje inkrimpen of verwijderen, vernachelt de hele pagina (bewust/onbewust) |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 01 Feb 2012 12:26 Onderwerp:
| |

|
De Samsung Galaxy Note is echt een fucking awesome toestel! Overweeg zelf om er eentje te kopen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 01 Feb 2012 16:31 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | De Samsung Galaxy Note is echt een fucking awesome toestel! Overweeg zelf om er eentje te kopen.  | Ik had hetzelfde, maar toen zag ik in werkelijkheid hoe fucking groot hij was, toen maar de kleinere versie gekocht. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 01 Feb 2012 17:16 Onderwerp:
| |

|
Paintskillz schreef: | Christian Vuye schreef: | De Samsung Galaxy Note is echt een fucking awesome toestel! Overweeg zelf om er eentje te kopen.  | Ik had hetzelfde, maar toen zag ik in werkelijkheid hoe fucking groot hij was, toen maar de kleinere versie gekocht. |
Ik heb grote handen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 01 Feb 2012 17:23 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ik vind hem ook aan de grote kant. Groter dan praktisch. Oké, hij zal net in je broekzak pakken, maar nee, ik vind het een aparte kruising. En het is natuurlijk een beetje bullshit dat je er zo goed op kunt tekenen enzo, dat moet ik nog zien.
Maar we raken een beetje off-topic, want Spike zoekt naar een goedkopere smartphone en we praten nu alsnog over S2's en Note's.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 05 Feb 2012 14:35 Onderwerp:
| |

|
Heb hem eerder deze week in de hand gehad, en hij is inderdaad gigantisch. Mijn handen zijn er te klein voor.
Misschien toch maar de Samsung Galaxy S3 overwegen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Sutefuu |
Geplaatst: 05 Feb 2012 17:03 Onderwerp:
| |

|
niet voor een s2 gaan nu, zeker niet nu de s3 bijna uit komt. Ik raad de galaxy nexus of de Xperia S aan! @christian dan, voor TS is de galaxy gio een ideaal toestel, eurotje of 150 en betere specs dan de wildfire s! |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 05 Feb 2012 20:56 Onderwerp:
| |

|
Sutefuu schreef: | niet voor een s2 gaan nu, zeker niet nu de s3 bijna uit komt. Ik raad de galaxy nexus of de Xperia S aan! @christian dan, voor TS is de galaxy gio een ideaal toestel, eurotje of 150 en betere specs dan de wildfire s! |
Ik zeg toch ook Samsung Galaxy S3?  |
|
Terug naar boven |
|
|
CowboySpike |
Geplaatst: 31 Mrt 2012 08:26 Onderwerp:
| |

|
Hallo mensen, vandaag denk ik zo mijn eerste smartphone op te gaan halen. Een witte iPhone 3G 16GB. Iemand verkoopt hem voor maar €100 maar dat komt ook omdat die wat mankementen heeft. Het zijn er 2; het heeft wat krassen op de achterkant en de vergrendelknop doet het niet. Verder zegt die het gewoon normaal te doen, hij is simlock vrij, hangt nooit vast en is niet traag. Verder zegt de verkoper dat ik het usb-kabeltje, de oordopjes, het pincetje om de simkaart eruit te halen en het siliconen hoesje erbij krijg. Al dat voor €100. Maar ik ben zelf nog niet helemaal zeker van dat ik een iPhone 3G wel wil. Wat zouden de cons zijn? Zou ik een programmatje kunnen downloaden als een vervanger voor die vergrendelknop? Ik ben er nog niet uit, help aub!  |
|
Terug naar boven |
|
|
lorenzogilds |
Geplaatst: 31 Mrt 2012 09:55 Onderwerp:
| |

|
Weet het niet hoor 3g is best oud ik zal eerder voor een 3gs gaan |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 31 Mrt 2012 10:15 Onderwerp:
| |

|
Niet doen, voor mijn GalaxyS2 had ik een iPhone 3G, het ding was zo traag met firmware 4.xx-iets, een applicatie openen duurde soms 15 seconden. |
|
Terug naar boven |
|
|
ace_quorthon |
Geplaatst: 31 Mrt 2012 10:37 Onderwerp:
| |

|
Sowieso niet een kapotte telefoon kopen voor zo'n prijs. Nu lijkt het goedkoop, maar waarschijnlijk wil je er zelf ook weer 2+ jaar mee doen. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |