Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Call of Juarez: The Cartel gekocht?
Op ps3
100%
 100%  [ 1 ]
Op 360
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 1

Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
zie sang BerichtGeplaatst: 25 Jul 2011 18:27    Onderwerp: Verschil Call of Juarez: The Cartel op ps3 VS 360 Reageren met citaat

hey mannen , ik wil jullie eerst waarschuwen koop Call of Juarez: The Cartel niet op ps3 !!!

redenen :

1 / Deze game is een afschuwelijk afkooksel van 360
2 / Framedrops die niet op 360 voorkomen .
3 / Geluid valt weg , bij 360 niet
4 / PS3 versie is zelfs geen beta versie maar nog een mindere versie , 360 Alfa !!! .
5 / ps3 versie geeft geen spelplezier maar ergenis .WTF

Mijn mening : UBISOFT naait de ps3 gamers !!!
Ik als ps3 fan vond mijn plicht om alle ps3 gamers in te lichten !!!
Alleen vraag ik me af kunnen we daar iets aan doen ??? .
Hoe komt deze game door de keuring en releasen ze dit ??? .........
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thibby95 BerichtGeplaatst: 25 Jul 2011 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Op de 360 is hij naar het schijnt niet veel beter hoor
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 25 Jul 2011 19:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Je verhaal klopt overigens niet helemaal, ook op de Xbox 360 zijn grafische problemen (vooral veel pop-up en clipping) en ook daar valt het het geluid op bepaalde momenten weg. Het achtergrondgeluid gaat dan verder, echter ontbreken de stemmen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
zie sang BerichtGeplaatst: 25 Jul 2011 23:30    Onderwerp: Reageren met citaat

@ rene ik heb toch serieus minder fouten op 360 gezien natuurlijk kan mijn verhaal niet helemaal kloppen ik heb het van horen zeggen +/_ 5 hebben hem op 360 , Ik en nog 1 op ps3 , en die zond me een bericht op ps3 met als vraag Do you like this ? is really mess
m8 dus rene als het geluid ff uitvalt wtf maar die framedrops zijn klote .
En BTW morgen ga ik deze game terugbrengen naar de store en ruilen tegen een geldbon . Toch raar dat juist jij weer kretiek geeft op een van mijn berichten ???? strange ik hoop dan ook dat niemand deze game koopt op ps3 boycotte die handel !!! Klotegame ....
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Jul 2011 06:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

zie sang schreef:
@ rene ik heb toch serieus minder fouten op 360 gezien natuurlijk kan mijn verhaal niet helemaal kloppen ik heb het van horen zeggen
Rene heeft de game zelf.
Terug naar boven
zie sang BerichtGeplaatst: 26 Jul 2011 14:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Het gaat hier niet over Rene , ik waarschuw de ps3 gamers door dit te plaatsen . Ik heb of beter had de ps3 versie en deze is simpelweg een schijfje rotzooi .
Ik vraag me dan ook af bij Sony word deze game getest hoe komt dat zo ?n game door de keuring komt ??? zelfde verhaal Bayonneta ...
Je hoort me helemaal niet zeggen dat Rene liegt !!! maar ik begrijp niet hoe deze game zoveel slechter op ps3 kan uitkomen ??
Terug naar boven
Thibby95 BerichtGeplaatst: 26 Jul 2011 14:37    Onderwerp: Reageren met citaat

zie sang schreef:
Het gaat hier niet over Rene , ik waarschuw de ps3 gamers door dit te plaatsen . Ik heb of beter had de ps3 versie en deze is simpelweg een schijfje rotzooi .
Ik vraag me dan ook af bij Sony word deze game getest hoe komt dat zo ?n game door de keuring komt ??? zelfde verhaal Bayonneta ...
Je hoort me helemaal niet zeggen dat Rene liegt !!! maar ik begrijp niet hoe deze game zoveel slechter op ps3 kan uitkomen ??

De game is net zo slecht op de 360...
Terug naar boven
@HatersWillBeLovers BerichtGeplaatst: 26 Jul 2011 14:50    Onderwerp: Reageren met citaat

zie sang schreef:

Doet de game je PS3 crashen? Doet de game je wensen dat je blind was? Als je op beiden 'Nee' antwoord, is er geen reden om de game af te keuren als Sony zijnde. Al de rest is voor Ubisoft.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 26 Jul 2011 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat

ga huilen of zo man, dat spel kost nu rond de 20 euro.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 26 Jul 2011 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat

no-ps3-no-living schreef:

Dit is een nieuw deel. Deze is nauwelijks 2 weken uit....

Btw als je 40 euro had gezegd had ik je gelijk gegeven Het grootste bewijs dat dit deel zuigt...
Terug naar boven
zie sang BerichtGeplaatst: 26 Jul 2011 23:50    Onderwerp: Reageren met citaat

no-ps3-no-living schreef:

Wat een kloot ben jij ? , Jij bent zo een jongetje die misschien 2 games heeft en geen plusser bent , die iedere EURO 2 X rond draait voor hem uit te geven .
Ik niet bij mij staan iedere maand 2 games in preorder. 2 maanden geleden zat ik plots aan een bedrag van 250 eu aan games en psn games . En jij gaat me vertellen dat ik me druk maak om 20 eu loser .

Ik verdraag gewoon geen slecht produckt en dat Sony daar niets kan aan doen zijn leugens als je de gane uitspeelt ziet je altijd Sony Testet Team met hun namen eronder loser . Je nicknm verraad veel .... ik ben ook meer ps3 denkende maar deze fouten pik ik niet . Heb jij deze gekocht ??? BTW als je me wil die 39.99 eu betalen zend me een E-mail ik geef je alles wat je nodig hebt om het bedrag te storten.

@@HatersWillBeLovers
Vraag ik je stomme reatie ? punt 1 ja hij laat de ps3 slim vastlopen -

Terug @No ps no live het ook al men 2de ps3 en heb heb geen beroep gedaan op de garantie Mister No ps3 no living dus op 20 eu komt het niet aan bij mij parasiet.

Laatst aangepast door zie sang op 27 Jul 2011 00:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 26 Jul 2011 23:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Lol , Umad?

De game schijnt mee te vallen , zeikerd
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 26 Jul 2011 23:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Je vraagt hier om mensen hun meningen. @HatersWillBeLoved geeft normaal antwoord, en vervolgens snauw je hem af? Oké, wat no ps3 no blabla zei was retarded, maar @Haters.... geeft alleen maar antwoord op wat jij je afvroeg.
Terug naar boven
zie sang BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 00:12    Onderwerp: Reageren met citaat

@RoaringMdog.
Al ff je avator bekeken wie is dan de zeikert en tja aan @HatersWillBeLovers is alleen punt 1 van toepassing ps3 loopt vast het andere was ik weeral aan No living aan het denken .
En ik heb een hekel aan gamers die een reatie plaatsen valt mee heb ik horen zeggen .
Dit is echt kut val mee ??? op 360 ja op ps3 NIET !!!
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 00:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Lol , wat heb mn avatar er nou weer mee te maken :')

Ik ga de game van de week wel halen , dan kan ik zelf kijken of het zo slecht is. het zal vast wel meevallen , maarja , jij bent de persoon die Duke Nukem zo geweldig vond , en dat was de slechtste game van dit jaar ;D
Terug naar boven
zie sang BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 00:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vond Duke echt een game die je ff weer bracht in de goeie ouwe tijd en ik had deze reaties gelezen van sommigen dat ik dacht wat nu , maar zoals je weet viel deze gameplay echt mee en 7.5 / 10 was ook terecht .
Over je Avator moet ik geen uitleg geven gewoon dat je Avator link naar die hackers groep , maar laat dit alles overgaan en denk maar wat die lul in Noorwegen aangericht heeft !
Wie discussiëren maar over een game , maar beloof me koop je Call of Juarez: The Cartel op ps3 , geef dan graag ff je mening of hou me op de hoogte nicknm ps3 tyger169 alles aan elkaar .
Ik heb nog plaats voor anderen ook dus al je wil nicknm ps3 tyger169 alles aan elkaar !!!
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 00:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn avatar is gewoon een Guy Fawkes Masker met een bril. En waar heb je het nou weer over met die lul in noorwegen? Oh , en het is AVATAR , niet AVATOR
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 01:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm, effen genieten hoor van random discussies die helemaal niet over het onderwerp gaan...

Ach, dit lijkt me een leuke titel voor 50 euro cent
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 02:46    Onderwerp: Reageren met citaat

the_dan schreef:
Hmm, effen genieten hoor van random discussies die helemaal niet over het onderwerp gaan...

Ach, dit lijkt me een leuke titel voor 50 euro cent

+1
Terug naar boven
zie sang BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 05:50    Onderwerp: Reageren met citaat

@ RoaringMdog

Je lijkt plotseling wel op je tenen getrap door je Avatar Avatar Avatar juist nu lul ?
Je doet stoer om met een avatar uit te pakken die Amy.... hackers gebruikten als kenmerk .
En ik bedoel dat je over iets praat maar de game niet gespeeld heb , NIET dat jij zo'n lul bent als die Noor . kutanus .... eerst gamen dan spreken loser
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 06:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

zie sang schreef:
@@HatersWillBeLovers
Vraag ik je stomme reatie ? punt 1 ja hij laat de ps3 slim vastlopen -
Hij is echter wel uit te spelen, dus is het geen probleem dat continu veroorzaakt wordt door de game. Alsnog heeft @Haters dan gelijk. Sony moet vooral beoordelen of de game gevaarlijk is voor de console. En als de game echt extreem slecht is, dan wordt hij ook afgekeurd. Maar echt extreem extreem slecht, dat heb je nog niet gezien.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 11:44    Onderwerp: Reageren met citaat

zie sang schreef:
@ RoaringMdog

Je lijkt plotseling wel op je tenen getrap door je Avatar Avatar Avatar juist nu lul ?
Je doet stoer om met een avatar uit te pakken die Amy.... hackers gebruikten als kenmerk .
En ik bedoel dat je over iets praat maar de game niet gespeeld heb , NIET dat jij zo'n lul bent als die Noor . kutanus .... eerst gamen dan spreken loser

http://en.wikipedia.org/wiki/Guy_Fawkes

Ga jij is naar school om je Nederlands en je geschiedenis bij te spijkeren.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 12:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Is hij niet stiekem een Aziaat die geen Nederlands kan en berichten post met een vertaalmachine? Al is dat vaak nog beter leesbaar....
Terug naar boven
wekband BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 12:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
zie sang schreef:
@ RoaringMdog

http://en.wikipedia.org/wiki/Guy_Fawkes

Ga jij is naar school om je Nederlands en je geschiedenis bij te spijkeren.

Laat hem dan ook meteen Engels leren, want die pagina is Engels
Terug naar boven
MocroMo BerichtGeplaatst: 27 Jul 2011 12:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Lekkere topic, als iemand commentaar geeft dan wordt hij gelijk aangevallen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: