Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende  
Paintskillz BerichtGeplaatst: 23 Dec 2009 19:59    Onderwerp: Battlefield Bad Company 2 Reageren met citaat

Het slechte gezelschap is terug(lol flauwe grap), met een nieuw deel. Wie gaat hem Pre-orderen?

Battlefield Moments III:

http://www.gametrailers.com/video/exclusive-battlefield-battlefield-bad/60315#comments_top
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 23 Dec 2009 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Misschien dat ik 'em haal als ik een PS3 heb. Betalen voor Gold is gedaan voor mij.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 24 Dec 2009 12:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de singleplayer. We weten nu al dat de multiplayer goed wordt, maar ik hoop dat ze de singleplayer niet verwaarloosd hebben.
Terug naar boven
StijnNL BerichtGeplaatst: 24 Dec 2009 14:02    Onderwerp: Reageren met citaat

geweldige beelden tot nu toe, dit is een must have voor mij en mn team, prachtige epische squadplaymomenten worden dit.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 26 Dec 2009 01:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik misschien toch maar wel...
Terug naar boven
brend5 BerichtGeplaatst: 26 Dec 2009 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat

weet iemand waar ik de Special Edition kan pre-orderen want ik kan hem nergens vinden.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 26 Dec 2009 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Krijgt hij dit keer 4P splitscreen? Nee zker?
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 26 Dec 2009 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is al eventjes geleden dat ik de beta gespeeld heb, maar ik ga em zeker kopen.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 26 Dec 2009 23:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Zeker dat ik de directX 11 editie de 2e dag na release ga halen
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 27 Dec 2009 00:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

brend5 schreef:
weet iemand waar ik de Special Edition kan pre-orderen want ik kan hem nergens vinden.

Vast US Only?

Maar goed, ik ga hem wel halen hoor, het heeft gewoon heel veel sterke punten tov MW2. Ik was eerst nogal kritisch, zette hem na 10 minuten uit omdat ik hem niet zo fijn vond spelen. Maar dat kwam natuurlijk omdat ik MW2 gewend was, en je daar als een übersoldier door levels heen vliegt.

Ik vind bij BF toch bijvoorbeeld de squad/teamplay echt geweldig. Doordat ze gewoon hoge punten geven voor teamzaken als ammo packs droppen en mensen reviven, doet iedereen dat ook. En ook leuk is het bij BF gewoon dat je echt als twee teams fronten vormt gedurende de match, en dat je met zijn allen door moet pushen om dichterbij de objective te kopen. CoD is heel erg free-for-all achtig, iedereen sprint weg en het team maakt helemaal niet zoveel uit. Ik was gewoon vergeten dat Battlefield dat soort zaken altijd al veel beter deed, en gewoon een bijna magisch gevoel bij me oproept. Dat je trouwens echt als team over de map heen pushet komt ook doordat je de Demolition mode speelt of hoe die ook heet, vind ik uiteindelijk leukere gameplay dan Territory War.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 27 Dec 2009 18:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Heeft er iemand misschien nog een beta code?
Terug naar boven
dennis3000 BerichtGeplaatst: 27 Dec 2009 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat

brend5 schreef:

In Nederland alleen op de ea-store moet je ff de officiele site van bf bc2 checken
Terug naar boven
brend5 BerichtGeplaatst: 28 Dec 2009 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat

dennis3000 schreef:
brend5 schreef:

In Nederland alleen op de ea-store moet je ff de officiele site van bf bc2 checken

daar heb ik ook gekeken maar alleen PC en niet PS3
Terug naar boven
dennis3000 BerichtGeplaatst: 28 Dec 2009 22:02    Onderwerp: Reageren met citaat

brend5 schreef:
dennis3000 schreef:
brend5 schreef:

Volges mij kan je die niet kopen wel jammer.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 28 Dec 2009 23:37    Onderwerp: Reageren met citaat

dennis3000 schreef:
brend5 schreef:
dennis3000 schreef:
brend5 schreef:

Volges mij kan je die niet kopen wel jammer.

Als je de gewone versie pre - orderd, krijg je de Limited Edition.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 29 Dec 2009 00:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Christian Vuye schreef:

Als je de gewone versie pre - orderd, krijg je de Limited Edition.

Normaal staat dat er altijd bij, als je de LE krijgt als je pre-ordered. Vooral bij Consoleshop, die had die actie ook al met de Uncharted 2 LE, maar dat stond er nadrukkelijk bij.

http://www.consoleshop.nl/product/86001/battlefield-bad-company-2-ps3.html
http://www.12game.com/PS3/Battlefield_Bad_Company_2.aspx

Bij 12Game staat alleen als pre-order actie dat je een bèta key krijgt.

Dus ik weet niet of jij een goede bron hebt, maar ik vrees dat die actie alsnog US-only is.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 29 Dec 2009 01:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Misschien dat ik 'em haal als ik een PS3 heb. Betalen voor Gold is gedaan voor mij.

33 euro valt toch wel mee op jaar Basis Christian ?
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 29 Dec 2009 01:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Shadowx schreef:
Christian Vuye schreef:

Maar voor die 3 maanden tot hij een PS3 heeft... Dan kan hij inderdaad gewoon beter al zijn multiplayer games spelen op de PS3 en singleplayer exclusives op de 360.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 29 Dec 2009 01:31    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Shadowx schreef:
Christian Vuye schreef:

Maar voor die 3 maanden tot hij een PS3 heeft... Dan kan hij inderdaad gewoon beter al zijn multiplayer games spelen op de PS3 en singleplayer exclusives op de 360.

Of je doet het goed en haalt alle multiplatforms op de PC, en de rest wat nog interresant is op de console. Tenzij je er gewoon van houdt om voor minderwaardige ervaringen meer te betalen?
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 29 Dec 2009 01:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind +- 35 euro op jaar basis voor een goeie service meevallen, sure liever voor niks maar ik vind wat ik ervoor terug krijg me 35 euro waard.
Ik kan begrijpen dat +- 35 euro voor hoop mensen nog steeds een hoop geld is (je hebt er een game voor).

Voor mij is het andersom ik koop alles voor de xbox en de excl. op de PS3.
PC gaming doe ik niet meer nadat ik met WoW bent gestopt.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 29 Dec 2009 15:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
GekooktEi schreef:
Shadowx schreef:
Christian Vuye schreef:

Of je doet het goed en haalt alle multiplatforms op de PC, en de rest wat nog interresant is op de console. Tenzij je er gewoon van houdt om voor minderwaardige ervaringen meer te betalen?

Wat Ei zegt. Je bent ook vergeten dat ik op het moment geen PC heb die de meeste games op high kan draaien hé.

@Shadowx: Idd, voor 35 euro heb ik een nieuwe game.Dus waarom zou ik die 35 euro uitgeven als ik gratis online kan gamen en daarmee ook een nieuwe game kan kopen. Iig, ik zal enkel online spelen op de PS3 tot ik een nieuwe PC heb,op PC zijn online shooters gewoon beter. Voor Bad Company 2 die DX11 en Dedicated Servers zal hebben.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 29 Dec 2009 19:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Robert schreef:
GekooktEi schreef:
Shadowx schreef:
Christian Vuye schreef:

Wat Ei zegt. Je bent ook vergeten dat ik op het moment geen PC heb die de meeste games op high kan draaien hé.

@Shadowx: Idd, voor 35 euro heb ik een nieuwe game.Dus waarom zou ik die 35 euro uitgeven als ik gratis online kan gamen en daarmee ook een nieuwe game kan kopen. Iig, ik zal enkel online spelen op de PS3 tot ik een nieuwe PC heb,op PC zijn online shooters gewoon beter. Voor Bad Company 2 die DX11 en Dedicated Servers zal hebben.

Jep om die reden kan ik het begrijpen, beide consoles leveren hele goeie spellen en wat jij nu dus doet doe ik op de Xbox.

heb je nog wel een Xbox of helemaal niet meer ?
Terug naar boven
Joris Luyten BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat

weet er iemand met hoeveel de multiplayer gespeeld kan worden?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 20:39    Onderwerp: Reageren met citaat

12vs12 dacht ik
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 20:41    Onderwerp: Reageren met citaat

24p consoles.
32p PC.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 12

Ga naar: