Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2009 20:14    Onderwerp: Dragonball Kai Reageren met citaat

Nee, (gelukkig) geen nieuwe Dragonball serie. Het is een "remake" van DBZ. Eerst had ik nogal hoge verwachtingen maar het blijkt eerder een "remaster" versie; het wordt niet opnieuw geanimeerd maar alle stemmen worden wel opnieuw gedaan, het wordt uitgezonden in HD en widescreen... en alle fillers worden verwijderd! Het moet allemaal een stuk sneller gaan en ze maken van de ~300 episodes zo'n 100.

http://www.youtube.com/watch?v=GziyVIVSuJI

Vergeet niet op "watch in HD" te klikken.

En, wat vinden jullie? Gaan jullie het kijken? Ik denk dat de meeste mensen die een dozijn (of meer) anime hebben gekeken wel langzaam kunnen concluderen dat DBZ een vrij matige anime is (zeer epic, maar weinig/geen verhaal)... maar ik denk dat we allemaal wel goede herinneringen er aan hebben (voor mij is het de reden dat ik met anime kijken begonnen ben). Ik was 'm al een poos van plan op opnieuw te kijken (uncut, met Japanse stemmen) en omdat het nu "maar" 100 eps is ga ik het zeer waarschijnlijk wel volgen

Ka...me...ha...me...........

(EDIT: Zie dat het hier ook al is gepost, maar vandaag is die trailer vrij gegeven, als een mod de threads wil samenvoegen, ga je gang)

Laatst aangepast door Uchiha_Shadow op 01 Mrt 2009 20:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2009 20:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Als er een serieuze subgroep komt, volg ik hem wel. Dan kan ik hem opnieuw reviewen.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2009 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat

hmm ik ben benieuwd wie dit nog serieus opnieuw gaat kijken
Terug naar boven
Master Bates BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2009 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Dragonball GT is vet hoe vegeta is geworden, hij heeft gewoon een *SNOR !! *

ik ga em wel kijken, dragonball is best anime ever

Laatst aangepast door Master Bates op 01 Mrt 2009 22:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2009 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga hem zeker weten kijken maar toch jammer van de hoeveelheid verwijderde episode's .(Ik vond de fillers soms wel interesant en vooral leuk)
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2009 19:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Nu ik het weet; ik ga hem zeker bekijken!
Gewoon té vet!
Terug naar boven
pizzarulez BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2009 20:23    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb seizoen 1 -7 van remastered versie.. maar dit is dus weer anders.. Tja ben zelf Engelse temmen gewend
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
LordDusk BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2009 01:19    Onderwerp: Re: Dragonball Kai Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Ik denk dat de meeste mensen die een dozijn (of meer) anime hebben gekeken wel langzaam kunnen concluderen dat DBZ een vrij matige anime is (zeer epic, maar weinig/geen verhaal)...

Nu wil ik niet op de verkeerde voet gaan beginnen hier op het forum, maar dit kan echt niet....

DBZ een anime noemen die vrij matig is en dan ook nog zeggen dat er bijna geen verhaal inzit :O.

Shame on you, dan wil ik wel eens weten welke series jij nog meer hebt gezien, want die moeten dan wel erg beneden de maat liggen........
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2009 01:46    Onderwerp: Reageren met citaat

De eerste aflevering zou ook Frieza en Bardock laten zien. Ik hoop alvast op meer aangepaste afleveringen op deze manier.
Terug naar boven
LordDusk BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2009 03:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Vergat nog te zeggen,

het heeft wel een voordeel geen fillers meer,
geen 8 afleveringen om een Spirit Bomb te laaien, en Frieza is ook in 3 seconden dood XD
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2009 03:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Hopelijk gebruiken ze de tekenstijl van de laatste OVA
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2009 11:03    Onderwerp: Re: Dragonball Kai Reageren met citaat

LordDusk schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
Ik denk dat de meeste mensen die een dozijn (of meer) anime hebben gekeken wel langzaam kunnen concluderen dat DBZ een vrij matige anime is (zeer epic, maar weinig/geen verhaal)...

Nu wil ik niet op de verkeerde voet gaan beginnen hier op het forum, maar dit kan echt niet....

DBZ een anime noemen die vrij matig is en dan ook nog zeggen dat er bijna geen verhaal inzit :O.

Shame on you, dan wil ik wel eens weten welke series jij nog meer hebt gezien, want die moeten dan wel erg beneden de maat liggen........

Hij heeft gelijk. Mannetje die martial arts kent, er komt iemand die sterker is, ze gaan vechten, mannetje wordt verslagen, gaat trainen, wordt sterker, verslaat de tegenstander en circel herhaald zich.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2009 11:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Inderdaad, DBZ is een iconisch werk, maar elk van de vier arcs is een kopie van de andere zonder karakterontwikkeling. Met enkel de Frieza Arc hadden we kunnen spreken over een topanime. Nu is het vrij matg ten best, zeker omdat de anime al zo'n verbastering is.
Terug naar boven
LordDusk BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2009 11:20    Onderwerp: Re: Dragonball Kai Reageren met citaat

Nash schreef:
LordDusk schreef:
Uchiha_Shadow schreef:

Hij heeft gelijk. Mannetje die martial arts kent, er komt iemand die sterker is, ze gaan vechten, mannetje wordt verslagen, gaat trainen, wordt sterker, verslaat de tegenstander en circel herhaald zich.

Ik voel sarcasme...
Nee, het klopt dat het steeds herhaald wordt, maar dat zijn dan ook meteen alle fillers, ik haal er zo 90 - 100 episodes uit die niet steeds hetzelfde zijn... ( zie mijn vorige post over fillers )
Terug naar boven
LordDusk BerichtGeplaatst: 06 Apr 2009 15:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Hij is er dan eindelijk...

Ik heb hem net gezien, de VA zijn anders dan DBZ, maar het ziet er wel gelikter uit moet ik zeggen.

en oohja Recap FTL, de eerste 6:50 zijn Opening + 5 minuten Recap van DB
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 06 Apr 2009 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat

De intro en outro laten een veel mooiere animatie zien. Beetje raar als je net voor het eerst Dragonball wil kijken en dan opeens weer die oude animatie ziet. Ben erg blij dat het verhaal van Bardock er nu in verwerkt is verder zag het er iets beter uit maar niet zo heel bijzonder. Het openingsliedje Dragon Soul dacht ik doet me ook niet veel heb veel liever Cha-La Head Cha-La
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Apr 2009 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Bardock was altijd al deel van DBZ, hij werd gewoon later getoond. (in de Frieza saga)
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 06 Apr 2009 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat

waar kan je kijken?
Terug naar boven
pizzarulez BerichtGeplaatst: 06 Apr 2009 18:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm heb Dragonball, Dbz remastered en GT al op dvd dus voor mij niks ^^

Wel leuk gedaan.. Al genoot ik wel van de humor in veel fillers ^^
Terug naar boven
pizzarulez BerichtGeplaatst: 06 Apr 2009 18:22    Onderwerp: Re: Dragonball Kai Reageren met citaat

Nash schreef:
LordDusk schreef:
Uchiha_Shadow schreef:

Welke anime heb jij dan gekeken? Zeker niet dezelfde als ons dan.
Ik vond het verhaal redelijk sterk, vol met humor en genoeg actie!! top anime...
Terug naar boven
BDDesigns BerichtGeplaatst: 06 Apr 2009 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat

no-ps3-no-living schreef:
waar kan je kijken?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 03 Mei 2009 13:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben een beetje verward; buiten deze HD-versie (DB Kai) blijkt er ook nog een breedbeeldversie van Dragon Ball Z te zijn....( season 1-8 ). De benaming van de episodes verschilt met die van de gewone Dragon Ball Z maar is er verder nog iets verschillend?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Mei 2009 13:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

De breedbeeldversie is gewoon de uncut versie van de originele DBZ episodes.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 03 Mei 2009 14:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind de nieuwe opening en ending song van dragonball kai wel goed
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Mei 2009 16:08    Onderwerp: Reageren met citaat

waar kanje het kijken dan? want ik heb het vroeger wel vaag gevolgd om cartoon network maar ik ben het allemaal al weer kwijt
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

Ga naar: