Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
commjoen2k7 BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 16:15    Onderwerp: een HDCP-monitor (AL226W) en de PS3 Reageren met citaat

Beste mensen,

ik heb bij deze een voor mij erg lastige vraag (Want ik kan hem blijkbaar niet oplossen ).
Ik heb een PS3 en een Acer AL226W (HDCP compliant).
Ik heb geprobeerd om de ps3 via hdmi aan te sluiten op het scherm haar DVI op de volgende wijzes:
- het gebruik van een single link hdmi-dvi kabel
- het gebruik van een dual link hdmi-dvi adater en een dual link dvi kabel.

In beide gevallen gebeurde het volgende:

mijn scherm verkleurt wel (alleen zwart) en krijgt bepaalde resoluties (720 p gewoon geloof ik en 576p en 480p) maar er verschijnt niets op het beeld.

Hiervoor heeft de ps3 via een hdmi aansluiting gewoon op een hdtv gezeten en in 720 p beeld gegeven. ik kan echter niet meer mij de hdtv...

kan iemand mij helpen? wat doe ik verkeerd? welke instelling gaat mij helpen? want ik lees overal dat het gewoon moet kunnen op die acer. maar mij lukt het gewoon niet...

groetjes,

commjoen2k7
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 16:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Het wil nog wel eens helpen om na het instellen van je resolutie even te wisselen tussen je source. Voorbeeld: schakel je PS3 in op 720p, switch snel naar een andere bron en schakel weer terug naar je PS3.

Hopelijk helpt het iets.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
commjoen2k7 BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 16:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Het wil nog wel eens helpen om na het instellen van je resolutie even te wisselen tussen je source. Voorbeeld: schakel je PS3 in op 720p, switch snel naar een andere bron en schakel weer terug naar je PS3.

Hopelijk helpt het iets.

Hey Rene,
hartelijk dank, maar als ik switch tussen analog en digital en weer terug blijft het scherm actief/zwart: groene lampje brand, bij informatie zie ik:
720×576
H: 31KHZ, V: 50 HZ, Digital Input...
en dus geen beeld.. maar bedankt voor de tip anything that could help me is much appreciated!

groetjes,
commjoen2k7
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: