Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
ikkevincent BerichtGeplaatst: 14 Okt 2006 08:58    Onderwerp: dit verdient verdomme een eigen topic Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jan 2005
Berichten: 320

hallo beste mensen.

gisteravond ging ik lekker trainen (kanoen, zoals jullie weten). na de training douchen, en daarna naar "boven" (de kantine), waar we de koelkast en het koffiezetapparaat gingen gebruiken:9 . op een gegeven moment kwamen er 2 mensen naar boven die niet van de vereniging waren met een tas. die hadden ze gevonden, en of die tas van ons was. 1 meisje zei van wel dus die had haar tas terug. meteen iedereen kijken of zijn tas er was, dus ik ook maar even. dat bespaart weer wat zoekwerk op het eind van de avond.
mijn tas was er dus niet! gekeken in de kleedkamer, ook niet.
meteen buiten een rondje lopen met de hele groep om te kijken of mijn tas daarlag, maar dat ook niet.
kankerdieven, je jat toch niet iets uit een sportvereniging? jat het dan uit een supermarkt! op welke verzekering moet ik dit nu gaan verhalen? geen 1 dus
en wat zat er nou in?
- warmte shirt ala 30 euro
- mooie zwembroek ala 30 euro
- zo'n handige handoek die je als hij zeiknat is even uitknijpt, en je weer kan afdrogen ( ) ala 10 euro
- lange trainingsbroek, ook welk 30 euro ofzo.
- tas zelf, eastpack ala 35 euro.

toch mooi even zo\'n 130 euro gejat! dan had ik nog mazzel want als mijn trainingsschoenen erin zaten was ik helemaal in de aap gelogeerd, die zijn 100 euro!
nu is die zooi het nu niet meer waard, maar als ik het nieuw moet kopen wel!

zodrekt ga ik weer even een rondje lopen, misschien hebben ze die tas in het riet gegooid

klacht: pikkedieven die tassen uit een sportverenigingsgebouw stelen.


Laatst aangepast door ikkevincent op 15 Okt 2006 21:15; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Okt 2006 09:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24893

Gebeurt juist veel dat er bij sportverenigingen wordt gestolen, mensen laten toch soms waardevolle spullen achter. Zelfs voetbalclub Anderlecht werd eens bestolen tijdens een match. Zeker als je juwelen enzo moet achterlaten, is dat interessant. Je kunt normaal de diefstalverzekering van de vereniging toch aanspreken?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ikkevincent BerichtGeplaatst: 14 Okt 2006 09:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jan 2005
Berichten: 320

volgens iemand die in de verzekeringen werkt (en toevallig daar was) kan je het nergens op verhalen.
dus ik kan fijn dat geld uit mijn eigen zak gaan halen. nu hou ik wel mijn oren open, en ga ik rondvragen. als ik de lamzak vind die hem thuis heeft liggen hoop ik dat hij hard kan rennen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 14 Okt 2006 09:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Joni Philips schreef:
Je kunt normaal de diefstalverzekering van de vereniging toch aanspreken?


Valt dit - hier bij ons - niet onder brandverzekering, of moet ik dringend mijn polis 'ns lezen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Okt 2006 09:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24893

Raar, kun je dat dan niet verhalen op je eigen diefstalverzekering. Ik zou dat toch even natrekken, kleine moeite.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ikkevincent BerichtGeplaatst: 14 Okt 2006 09:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jan 2005
Berichten: 320

brandverzekering? voor diefstal?

ik zou de polis er is bijpakken!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 14 Okt 2006 09:14    Onderwerp: Re: dit verdient verdomme een eigen topic Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

ikkevincent schreef:

klacht: pikkedieven die tassen uit een sportverenigingsgebouw stelen.


Of wat dacht je van een gehandicapte duitser die een nietsvermoedende Brugse voetbalsupporter van z'n digitale camera besteelt.
Ook straf. En zelf meegemaakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Okt 2006 09:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24893

Diefstal en brand zijn toch aparte verzekeringen dacht ik, hoewel je die twee natuurlijk te samen kunt nemen (aangezien die op een huis genomen worden)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 14 Okt 2006 09:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Joni Philips schreef:
Diefstal en brand zijn toch aparte verzekeringen dacht ik, hoewel je die twee natuurlijk te samen kunt nemen (aangezien die op een huis genomen worden)


Net even m'n polis vluchtig overlezen en bij mij is het inderdaad een optie. Gierige vrek die ik ben heb ik daar natuurlijk niet op ingetekend.

Bij andere voorbeelden die ik op het internet vond zit die optie in het totaalpakket 'Brandverzekering' ingesloten.

Maar ja, het betreft hier Belgische verzekeringen, wellicht is de wetgeving in Nederland anders.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ikkevincent BerichtGeplaatst: 14 Okt 2006 10:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jan 2005
Berichten: 320

terug van zoeken, niets gevonden jammer genoeg. daarna even door de supermarkt gelopen, en de aanwezige sporters daar op de hoogte gesteld. dus die houden hun oren open om iets te horen op hun club.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tolerantie Nul BerichtGeplaatst: 14 Okt 2006 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Okt 2006
Berichten: 47

Citaat:
jat het dan uit een supermarkt!


Oh, dan is het wel rechtvaardig? Beter steel je gewoon helemaal niets.
Maar ja, dit had je ook wel kunnen verwachten, bij zoveel clubs worden er spullen gejat uit kleedkamers. Kan je daar geen kluisjes regelen ofzo?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ikkevincent BerichtGeplaatst: 14 Okt 2006 12:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jan 2005
Berichten: 320

daar is zowiezo geen ruimte voor. dit is dus door iemand van buiten de vereniging gedaan he, toen hij in de hal lag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 14 Okt 2006 14:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Goed kijken, iemand die ik ken was zijn voetbaltas kwijt. Twee weken later kwam iemand gewoon voetballen met zijn tas en zo wisten we wie het was. Succes in ieder geval...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 12:47    Onderwerp: Re: dit verdient verdomme een eigen topic Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

ikkevincent schreef:
jat het dan uit een supermarkt!


Oke die opmerking moet je even uitleggen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ikkevincent BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 18:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jan 2005
Berichten: 320

Jesse schreef:
Goed kijken, iemand die ik ken was zijn voetbaltas kwijt. Twee weken later kwam iemand gewoon voetballen met zijn tas en zo wisten we wie het was. Succes in ieder geval...

bij mij is hij gewoon gejat.

@ pantoffel

jat van iemand of iets die het kan hebben ipv een scholier.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
De Dijk BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Sep 2006
Berichten: 321

ikkevincent schreef:
Jesse schreef:
Goed kijken, iemand die ik ken was zijn voetbaltas kwijt. Twee weken later kwam iemand gewoon voetballen met zijn tas en zo wisten we wie het was. Succes in ieder geval...

bij mij is hij gewoon gejat.

@ pantoffel

jat van iemand of iets die het kan hebben ipv een scholier.


Jat gewoon niet.

Trouwens boehoe *huillie* Me spullen zijn gejat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Donux BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Sep 2006
Berichten: 166

Ik denk toch dat een troost is dat ik niet denk dat de dieven veel van die spullen zullen gebruiken. Ik zou niet snel in andermans zwembroek gaan zwemmen:p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Erik_ BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 297

Citaat:
gisteravond ging ik lekker trainen (kanoen, zoals mijn naam verraad).

De naam Ikkevincent verraadt idd wat voor sport je doet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ikkevincent BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jan 2005
Berichten: 320

Eer ik schreef:
Citaat:
gisteravond ging ik lekker trainen (kanoen, zoals mijn naam verraad).

De naam Ikkevincent verraadt idd wat voor sport je doet


op een ander forum heet ik kanovinnie bij gebrek aan inspiratie, en aangezien ik daar al een jaar of wat ronddool ga ik die niet veranderen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Neerhof BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2297

ikkevincent schreef:
Eer ik schreef:
Citaat:
gisteravond ging ik lekker trainen (kanoen, zoals mijn naam verraad).

De naam Ikkevincent verraadt idd wat voor sport je doet


op een ander forum heet ik kanovinnie bij gebrek aan inspiratie, en aangezien ik daar al een jaar of wat ronddool ga ik die niet veranderen


Maar hier heet je geen kanovinnie dus je praat peop.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ikkevincent BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jan 2005
Berichten: 320

ctrl C+ ctrl V.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
De Dijk BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 21:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Sep 2006
Berichten: 321

ikkevincent schreef:
ctrl C+ ctrl V.


Doet er niet toe, je verhaal klopt niet meer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

En gamed is ondergeschikt aan een forum waar je de naam kanovinnie draagt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Svensation BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 21:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 646

Gamed is sowieso ondergeschikt. Neemt niet weg dat het de laatste tijd best gezellig is hier.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ikkevincent BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 21:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jan 2005
Berichten: 320

zo goed?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group