Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 120, 121, 122 ... 171, 172, 173  Volgende  
dantekloon BerichtGeplaatst: 05 Aug 2015 12:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

-de nieuwe trailer van FFXV is het meest belachelijke trailer die ik ooit zag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Aug 2015 10:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24893

+ LEGO Dimensions figuurtjes zijn echte LEGO figuurtjes ook qua grootte, was een beetje bang hiervoor op basis van de eerste artworks.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 08 Aug 2015 14:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17891

+ Nog maar twee weken werken, dan drie weken vakantie.
+ Weer veel mooie games voorbij zien komen op de Gamescom. Eigenlijk iets teveel, omdat ik nu al weet dat ik ze nooit allemaal zal kunnen spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 08 Aug 2015 23:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Rene Groen schreef:
+ Nog maar twee weken werken, dan twee weken vakantie.
+ Weer mooie games voorbij zien komen op de Gamescom.


Same
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 09 Aug 2015 19:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

-Na 2 weken vakantie morgen weer werken
+7 dagen werken dan 25 dagen vakantie, lekkaahhh. weg uit Nederland.
zit erg tegenop de vlucht, 13.5 uur van Amsterdam naar Jakarta en dan van Jakarta naar Singapore en dan door naar Ho Chi Minh, alles in 2 dagen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 11 Aug 2015 15:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ik vind WWE echt 'stoeien' voor gevorderden en er uitzien als een poppenkast. Maar dit is dan wel weer geniaal

YouTube: toon


+ GamesCom 2015 was erg geslaagd en heel veel video content gemaakt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 11 Aug 2015 16:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17891

Bij Summerslam heeft hij ook een tag-team match.

PS: Ik stuur je even een PM.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 11 Aug 2015 17:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Die ga ik zeker kijken!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 12 Aug 2015 14:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

- Voor de zoveelste keer weggepest op IG, omdat ik weer eens de weg kwijt was.... Ik heb alvast al een artikeltje klaarliggen voor het geval dat ik weer gebanned word. Ff geduld hebben tot oktober, dan heb ik weer een nieuwe internetprovider.

Stelletje eikels daar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Aug 2015 17:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Bever Warrior schreef:
- Voor de zoveelste keer weggepest op IG, omdat ik weer eens de weg kwijt was.... Ik heb alvast al een artikeltje klaarliggen voor het geval dat ik weer gebanned word. Ff geduld hebben tot oktober, dan heb ik weer een nieuwe internetprovider.

Stelletje eikels daar.

Ik ken ze niet, maar zo te horen zijn ze niet echt aardig voor hun mede-forumbezoeker...

Waarom hebben ze je weggepest? In welk opzicht was je de weg kwijt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 12 Aug 2015 17:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

Asianator schreef:
Bever Warrior schreef:
- Voor de zoveelste keer weggepest op IG, omdat ik weer eens de weg kwijt was.... Ik heb alvast al een artikeltje klaarliggen voor het geval dat ik weer gebanned word. Ff geduld hebben tot oktober, dan heb ik weer een nieuwe internetprovider.

Stelletje eikels daar.

Ik ken ze niet, maar zo te horen zijn ze niet echt aardig voor hun mede-forumbezoeker...

Waarom hebben ze je weggepest? In welk opzicht was je de weg kwijt?


Ik weet niet precies waarom, maar het had er waarschijnlijk mede me te maken dat ik PlayStation nogal veel verdedig ( niet eens voor de lol) en ik heb nogal de neiging om dingen persoonlijk en serieus op te vatten. Ik kan dan heel emotioneel reageren en daardoor liep het wel eens uit de hand. Ik kreeg dingen te horen zoals dat ik achterlijk zou zijn, lelijk en zwakbegaafd en dat soort dingen. Ik heb al zoveel beledigingen gekregen.....

Dat 2de is een beetje lastig uit te leggen maar soms zijn mijn emoties zo sterk dat ik dan niet helder meer kan nadenken. Met alle gevolgen van dien. En dan nemen mijn gedachten mij helemaal over en kan ik ze niet stoppen.

Maar goed ik geef die zielige figuren daar nog 1 kans en als ik daar niet meer terug kan komen ga ik hun even lekker afzeiken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Aug 2015 23:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik wil niet heel vervelend zijn hoor maar het komt nogal over alsof je Gamed's forum gebruikt als pispaal voor al je ergernissen en problemen. De vorige keer met je zelfdestructie post kan gewoon echt niet, schrijf het lekker op een kladblok op of zo dan hoef je ook niet bang te zijn voor reactie, ik snap niet dat moderators er zo weinig van zeggen.

Het is allemaal heel sneu voor je (no offence, goed bedoeld) maar pak dan eens de hulp en advies aan wat mensen je geven. Redneckerz heeft al aangegeven om je via P.M. te willen helpen, hij heeft wel redelijk empathie ook al ligt hij vaak dwars ik denk dat je er wel wat aan heb.

Af en toe een probleem hebben oké, maar je schreeuwt naar therapeutische hulp, dat ga je echt niet op een forum krijgen, laat staan een gameforum. Er zijn vast genoeg mensen die je willen helpen maar je hebt het meeste toch zelf in de hand, jou leven jou verantwoordelijkheid.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 13 Aug 2015 15:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Jongen, Bever Warrior, je doet het echt zelf hoor. Ik hoef niet eens naar je laatste stunt te kijken om te bepalen dat het weer aan je eigen reacties ligt. Je vat dingen inderdaad persoonlijk en serieus op. Get a hold of yourself.

Beledigingen van hun kant zijn inderdaad nergens voor nodig, maar er zijn genoeg gasten die geen beledigingen naar je hoofd toegooien en gewoon wel een punt maken. Er zitten een paar zielige figuren tussen, maar ik snap niet dat je ze gewoon niet kan negeren. Laat ze lekker gaan joh. Als je alles persoonlijk opvatten van het internet, kan je net zo goed helemaal van het internet afblijven, want er zijn overal internethelden.

Je zegt zelf al 'omdat ik weer eens de weg kwijt was' en je hebt al tientallen artikelen op IG geplaatst met uitleg over jouw situatie. Mensen weten het nu inmiddels wel, je hoeft het echt niet opnieuw uit te leggen of de zoveelste rant online te zetten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 15 Aug 2015 17:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

+Go Shiina, geweldige composer van Tales of Zestiria, wat een vette soundtrack voor mij mag ie de rest van de Tales games ook doen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Aaruman BerichtGeplaatst: 15 Aug 2015 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

Wat is er dan met 'em?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 17 Aug 2015 22:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

+ Rage uitgespeeld
+/- Lol @ einde, nu snap ik het gezeur. Opeens voorbij
+ Eind deze week op vakantie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 18 Aug 2015 14:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Ziet er niet naar uit dat Bever op jullie zal reageren Nino en Nelus.

- Na Satoru Iwata weer een legende heen (Hoewel hij veel minder in the picture was) Ty Halderman was de beheerder van de idgames WAD archieven. Iedereen die een level voor Doom maakte had met hem te maken. Hij zorgde er voor dat alles op zijn plek kwam en testte elk level persoonlijk uit om te voorkomen dat er virussen op de server terechtkwamen. Daarnaast stuurde hij eenieder een mailtje wanneer de upload was geaccepteerd, allemaal handmatig.

Ruim 18! jaar heeft Ty dit gedaan met de accuratesse van een klok. Naast dit gegeven heeft hij zelf ook bijgedragen aan vele levels (Zoals Icarus: Alien Vanguard) en was hij mede-bedenker van Boom, een source port waar vrijwel alle hedendaagse Doom ports op gebaseerd zijn. Zonder Ty zou de Doom Community bij lange na niet zo uitgebreid zijn als het nu is. Hij droeg bij aan het boek dat Doom heet. RIP. - http://www.doomworld.com/vb/doomworld-news/74184-idgames-maintainer-ty-halderman-passes-away-at-69/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Aug 2015 03:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Dat maakt me niet uit. Ik heb gezegd hoe ik erover denk, is aan hem wat ie ermee doet. Maakt sowieso niet uit want het forum hier is zo goed als dood.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 19 Aug 2015 07:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

+vandaag op vakantie naar Jakarta, volgende vlucht Singapore en Ho Chi Minh City
-maar 3 weken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 19 Aug 2015 14:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

+Morgen krijg ik sleutel voor mijn nieuwe huis
-Moet nog wel veel geklust worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Aug 2015 21:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik ben gebanned op een ander forum. Samen met wat andere hadden we onze mening over cultuurverschillen tussen Nederland en Azië. Maar dat was gelijk rastistisch en we mochten niet generaliseren.

Kan echt niks meer zeggen. Stelletje pussy's.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 19 Aug 2015 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

Nelus schreef:
Jongen, Bever Warrior, je doet het echt zelf hoor. Ik hoef niet eens naar je laatste stunt te kijken om te bepalen dat het weer aan je eigen reacties ligt. Je vat dingen inderdaad persoonlijk en serieus op. Get a hold of yourself.



Het ligt aan mezelf? Nee, ik kan niet anders dan het er niet mee eens zijn, sorry. Dat zegt mijn gevoel. Ik speel nooit maar dan ook nooit op de man. En ik heb al 10.000 beledigingen gekregen en het zijn trieste figuren die niet eens de moeite doen om me te willen begrijpen. Ik ben 24/7 in mijn eigen klote-wereldje alleen afgezonderd van iedereen om me heen en niemand die het begrijpt. En ik heb door een hel moeten gaan nadat ik mezelf heb laten bannen En dan zijn zij klaar met me als ik terug ben? Ja dan word ik inderdaad emotioneel.

Vroeger was het een leuke site. En sinds ik terug was heb ik alleen maar beledigingen mogen ontvangen. Als ik eraan terugdenk aan mijn periode op die site komen er zeer nare gevoelens bij me op.

Ik zal bij deze hier niet meer reageren, excuses. Ik kan niet vrolijk zijn en leuk meedoen. Dat ben ik nou eenmaal niet meer tegenwoordig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Aug 2015 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199





En:

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 20 Aug 2015 10:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

+Jarig 22 geworden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 20 Aug 2015 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Bever Warrior schreef:
Nelus schreef:
Jongen, Bever Warrior, je doet het echt zelf hoor. Ik hoef niet eens naar je laatste stunt te kijken om te bepalen dat het weer aan je eigen reacties ligt. Je vat dingen inderdaad persoonlijk en serieus op. Get a hold of yourself.



Het ligt aan mezelf? Nee, ik kan niet anders dan het er niet mee eens zijn, sorry. Dat zegt mijn gevoel. Ik speel nooit maar dan ook nooit op de man. En ik heb al 10.000 beledigingen gekregen en het zijn trieste figuren die niet eens de moeite doen om me te willen begrijpen. Ik ben 24/7 in mijn eigen klote-wereldje alleen afgezonderd van iedereen om me heen en niemand die het begrijpt. En ik heb door een hel moeten gaan nadat ik mezelf heb laten bannen En dan zijn zij klaar met me als ik terug ben? Ja dan word ik inderdaad emotioneel.

Vroeger was het een leuke site. En sinds ik terug was heb ik alleen maar beledigingen mogen ontvangen. Als ik eraan terugdenk aan mijn periode op die site komen er zeer nare gevoelens bij me op.

Ik zal bij deze hier niet meer reageren, excuses. Ik kan niet vrolijk zijn en leuk meedoen. Dat ben ik nou eenmaal niet meer tegenwoordig

Ik ga er publiekelijk niet meer op in, maar wat ik in voorgaande PM's over telefoonnummers en hulplijnen en een handreiking hebt gezegd staat gewoon nog.

Wel zal ik je een uitgebreide PM sturen waar ik wat meer op de inhoud in zal gaan.

+ Morgen naar Berlijn. Doeg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 120, 121, 122 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 121 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group