Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 104, 105, 106 ... 171, 172, 173  Volgende  
dantekloon BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2015 21:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

++mijn vakantie in de zomer is bekent, word dit keer3-4 weken Vietnam.
Begin in Ho Chi Minh City(Saigon) en daarvan uit naar Da Lat, Hoi An en dan naar Hanoi en een korte trip naar Halong Bay.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2015 11:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

dantekloon schreef:
++mijn vakantie in de zomer is bekent, word dit keer3-4 weken Vietnam.
Begin in Ho Chi Minh City(Saigon) en daarvan uit naar Da Lat, Hoi An en dan naar Hanoi en een korte trip naar Halong Bay.

Cool man.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2015 12:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17891

D: schreef:
Rene Groen schreef:

+ Nintendo die downloadcodes geeft voor Mario vs. Donkey Kong: Tipping Stars (zowel Wii U als 3DS) en voor Mario Party 10.

Hoe werkt dat precies? Ik ben eigenlijk nogsteeds niet online geweest met mijn new 3ds, geen id hoe gezien ik geen wifi heb en bij herkende 'spots' in de omgeving oid geen access krijg zonder een paswoord. probeer het anders wel even in de bibliotheek morgen ofzo.


Bedoel je nu het krijgen van downloadcodes of het internet zelf? Betreffende het eerste: Nintendo verstrekt downloadcodes zodat wij spellen kunnen downloaden voor recensie doeleinden. Voor het tweede: ik doe het gewoon via mijn thuisnetwerk en zit eigenlijk nooit op spots met m'n 3DS. Durf je dus niet te zeggen hoe dat precies werkt, maar meestal dien je de browser te openen of naar de instellingen te gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2015 13:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Rene Groen schreef:
D: schreef:
Rene Groen schreef:

+ Nintendo die downloadcodes geeft voor Mario vs. Donkey Kong: Tipping Stars (zowel Wii U als 3DS) en voor Mario Party 10.

Hoe werkt dat precies? Ik ben eigenlijk nogsteeds niet online geweest met mijn new 3ds, geen id hoe gezien ik geen wifi heb en bij herkende 'spots' in de omgeving oid geen access krijg zonder een paswoord. probeer het anders wel even in de bibliotheek morgen ofzo.


Bedoel je nu het krijgen van downloadcodes of het internet zelf? Betreffende het eerste: Nintendo verstrekt downloadcodes zodat wij spellen kunnen downloaden voor recensie doeleinden. Voor het tweede: ik doe het gewoon via mijn thuisnetwerk en zit eigenlijk nooit op spots met m'n 3DS. Durf je dus niet te zeggen hoe dat precies werkt, maar meestal dien je de browser te openen of naar de instellingen te gaan.

Naja had ook al gepost in het nintendo subforum hier dus, ging over het internet zelf en toen ik mn 3ds aanzette in de snackbar kreeg ik opeens van die kadotje dingen en hij update wel het systeem dus blijkbaar had ie toch even connectie maar toen ik de nintendo shop wilde uitproberen of een van die kado dingetjes wilde aanklikken zei ie dat ik geen connectie had.. vaag..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2015 14:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

D: schreef:

Naja had ook al gepost in het nintendo subforum hier dus, ging over het internet zelf en toen ik mn 3ds aanzette in de snackbar kreeg ik opeens van die kadotje dingen en hij update wel het systeem dus blijkbaar had ie toch even connectie maar toen ik de nintendo shop wilde uitproberen of een van die kado dingetjes wilde aanklikken zei ie dat ik geen connectie had.. vaag..

-> http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?p=332013#332013 <-

Dat kan eerder op een fluctuerende wifi verbinding zijn. Maar die kado dingetjes verschenen zomaar? Het kan ook over Streetpass gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2015 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24893

+++++ BRUGGE BRUGGE BRUGGE BRUGGE HEEFT DE BEKER!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2015 15:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

--- Dit is waarom 15 jarigen niet op het internet mogen zitten: http://www.gamesmeter.nl/user/6043

Amsterdoom mooier dan alle spellen, A2 Racer 4 beter dan NFS: Most Wanted, en oh ja, GTA IV draait bagger op dezelfde papa en mama PC waar GTA 3 wel goed op draait. Om terloops te vermelden dat GTA IV op max draait, en daarbij niet doorheeft dat zijn PC misschien niet meer de beste is?

I cant. Zijn homepage is ook erg.... jaren 90. Wel een emulator kunnen configureren en gebruiken, en dan piepen dat GTA IV niet lekker loopt hilarisch.

Over Rayman Origins:
Citaat:

Dit spel is één en al zieke stront dat nergens op slaat en helemaal niet leuk is om te spelen. Geen verhaallijn, geen humor, volledig 2-dimensionaal, belachelijk hoge systeemeisen, geen levens, maar je wordt gewoon letterlijk opgeblazen, geen leuke levels, absurde vijanden, geen voice-acting, irritante geluiden, het feit dat je een bepaald aantal punten MOET hebben om verder te kunnen en dit spel wordt naarmate je het speelt steeds minder leuk. In het begin lijkt dit spel misschien leuk. Naarmate je speelt kom je erachter wat voor troep het eigenlijk is.

Dit zou ik het grootste ongedierte nog niet laten spelen. Dit spel hoort thuis in de prullenbak. Elke cent die je aan dit spel besteedt hebt, heb je verspild. Alle tijd die je hieraan verloren hebt, heb je ook verspild. Denk eraan: urenlang spelen. Je verspilt kostbare tijd die je nooit meer terug krijgt...


Laatst aangepast door Redneckerz op 23 Mrt 2015 16:01; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2015 15:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17891

+ Kledingkast gekocht. Plek waar de kleding eerst lag volgestouwd met DVD's. Plek waar deze DVD's lagen nu volledig volgepropt met Disney Infinity figuren. M'n gamekamer krijgt nog meer vorm ... en steeds minder ruimte!
+ Zowel Bart Smit als Intertoys met een 1+1 actie op de figuren. Meteen Loki en Falcon gekocht die net zijn uitgebracht, waardoor de verzameling weer compleet is. Op naar Disney Infinity 3.0!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2015 17:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24893

Rene Groen schreef:
+ Kledingkast gekocht. Plek waar de kleding eerst lag volgestouwd met DVD's. Plek waar deze DVD's lagen nu volledig volgepropt met Disney Infinity figuren. M'n gamekamer krijgt nog meer vorm ... en steeds minder ruimte!
Jaloers! Ouders zijn natuurlijk niet zo blij dat ik al zoveel plaats inneem van de logeerkamer. Ze willen de zetel niet verplaatsen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2015 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Redneckerz schreef:
--- Dit is waarom 15 jarigen niet op het internet mogen zitten: http://www.gamesmeter.nl/user/6043

Amsterdoom mooier dan alle spellen, A2 Racer 4 beter dan NFS: Most Wanted, en oh ja, GTA IV draait bagger op dezelfde papa en mama PC waar GTA 3 wel goed op draait. Om terloops te vermelden dat GTA IV op max draait, en daarbij niet doorheeft dat zijn PC misschien niet meer de beste is?

I cant. Zijn homepage is ook erg.... jaren 90. Wel een emulator kunnen configureren en gebruiken, en dan piepen dat GTA IV niet lekker loopt hilarisch.

Over Rayman Origins:
Citaat:

Dit spel is één en al zieke stront dat nergens op slaat en helemaal niet leuk is om te spelen. Geen verhaallijn, geen humor, volledig 2-dimensionaal, belachelijk hoge systeemeisen, geen levens, maar je wordt gewoon letterlijk opgeblazen, geen leuke levels, absurde vijanden, geen voice-acting, irritante geluiden, het feit dat je een bepaald aantal punten MOET hebben om verder te kunnen en dit spel wordt naarmate je het speelt steeds minder leuk. In het begin lijkt dit spel misschien leuk. Naarmate je speelt kom je erachter wat voor troep het eigenlijk is.

Dit zou ik het grootste ongedierte nog niet laten spelen. Dit spel hoort thuis in de prullenbak. Elke cent die je aan dit spel besteedt hebt, heb je verspild. Alle tijd die je hieraan verloren hebt, heb je ook verspild. Denk eraan: urenlang spelen. Je verspilt kostbare tijd die je nooit meer terug krijgt...


Als je op zijn "website" bij favoriete spellen gaat zien, zie je flashgames van spelen.nl xD

Doet me denken aan die gasten uit een beschutte werkplaats die hier in het appartement tegenover wonen, wat zij op internet plaatsen is ook tenenkrommend
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2015 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

streetfighter schreef:


Als je op zijn "website" bij favoriete spellen gaat zien, zie je flashgames van spelen.nl xD

Doet me denken aan die gasten uit een beschutte werkplaats die hier in het appartement tegenover wonen, wat zij op internet plaatsen is ook tenenkrommend

Heb je zijn Youtube, Facebook, en Ask al gezien? Zijn vader is net zo erg. Leuk CKV filmpje maken enzo..

WAAROM BESTAAT DIT?1?1
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2015 20:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Redneckerz schreef:
streetfighter schreef:


Als je op zijn "website" bij favoriete spellen gaat zien, zie je flashgames van spelen.nl xD

Doet me denken aan die gasten uit een beschutte werkplaats die hier in het appartement tegenover wonen, wat zij op internet plaatsen is ook tenenkrommend

Heb je zijn Youtube, Facebook, en Ask al gezien? Zijn vader is net zo erg. Leuk CKV filmpje maken enzo..

WAAROM BESTAAT DIT?1?1


En hij is nu ook 18 en mag dus gaan stemmen xD Met zo mensen gaat de wereld inderdaad naar de kloten. Die vlag op zen Facebook, hoe verzin je het Hij heeft zelfs een eigen fanpagina op Facebook aangemaakt door 2 vlamingen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2015 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

streetfighter schreef:


En hij is nu ook 18 en mag dus gaan stemmen xD Met zo mensen gaat de wereld inderdaad naar de kloten. Die vlag op zen Facebook, hoe verzin je het Hij heeft zelfs een eigen fanpagina op Facebook aangemaakt door 2 vlamingen

Ik denk dat ze geen vlieg kwaad doen, maar dat vaders zijn zoon nog niet de regels van de moderne wereld heeft bijgebracht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2015 07:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

+ Bloodborne 9.3 op metacritic tot dusver, blij dat ik em heb gepre-ordered
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Aaruman BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2015 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

streetfighter schreef:
Redneckerz schreef:
streetfighter schreef:


Als je op zijn "website" bij favoriete spellen gaat zien, zie je flashgames van spelen.nl xD

Doet me denken aan die gasten uit een beschutte werkplaats die hier in het appartement tegenover wonen, wat zij op internet plaatsen is ook tenenkrommend

Heb je zijn Youtube, Facebook, en Ask al gezien? Zijn vader is net zo erg. Leuk CKV filmpje maken enzo..

WAAROM BESTAAT DIT?1?1


En hij is nu ook 18 en mag dus gaan stemmen xD Met zo mensen gaat de wereld inderdaad naar de kloten. Die vlag op zen Facebook, hoe verzin je het Hij heeft zelfs een eigen fanpagina op Facebook aangemaakt door 2 vlamingen


Mannetje schijnt autistisch te zijn, beetje tenenkrommend om dan zo over iemand te praten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2015 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Aaruman schreef:

Mannetje schijnt autistisch te zijn, beetje tenenkrommend om dan zo over iemand te praten.

Heeft hij zelf via zijn Ask.fm op beantwoord dat hij dit niet is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2015 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Denk aan de varkentjes!!!!

http://www.gamesmeter.nl/game/340
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2015 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Redneckerz schreef:
Aaruman schreef:

Mannetje schijnt autistisch te zijn, beetje tenenkrommend om dan zo over iemand te praten.

Heeft hij zelf via zijn Ask.fm op beantwoord dat hij dit niet is.


Zou kunnen dat hij de waarheid spreekt ja. Maar hij blijft een apart figuur, autistisch of niet. Zouden ze eens moeten vragen voor Man Bijt Hond.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2015 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Nin007 schreef:
Redneckerz schreef:
Aaruman schreef:

Mannetje schijnt autistisch te zijn, beetje tenenkrommend om dan zo over iemand te praten.

Heeft hij zelf via zijn Ask.fm op beantwoord dat hij dit niet is.


Zou kunnen dat hij de waarheid spreekt ja. Maar hij blijft een apart figuur, autistisch of niet. Zouden ze eens moeten vragen voor Man Bijt Hond.


Bestaat dat nog, hier in België is het al even van tv af
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2015 22:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

streetfighter schreef:
Nin007 schreef:
Redneckerz schreef:
Aaruman schreef:

Mannetje schijnt autistisch te zijn, beetje tenenkrommend om dan zo over iemand te praten.

Heeft hij zelf via zijn Ask.fm op beantwoord dat hij dit niet is.


Zou kunnen dat hij de waarheid spreekt ja. Maar hij blijft een apart figuur, autistisch of niet. Zouden ze eens moeten vragen voor Man Bijt Hond.


Bestaat dat nog, hier in België is het al even van tv af

Yep, nog steeds bestaat het.

[Hypothese-modus]Hoe zouden D: en Mark tot zich verhouden als je ze in 1 kamer zet en ze met elkaar laat praten?[/Hypothese-modus]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2015 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

D: zou zich kapot gaan ergeren en Mark blijft rustig door praten in zijn eigen wereldje, hij kent alleen zijn eigen waarheid en de rest is flauwekul voor hem.

Ja man, is hier nog iedere dag op tv.

+ Tales of serie ontdekt.

Belachelijk eigenlijk dat Zestiria niet voor PS4 komt. Die intro is alleen al goud waard!

YouTube: toon


Vesperia zou ik ook nog steeds kopen als ze die zouden uitbrengen.....


Laatst aangepast door No'tje op 24 Mrt 2015 22:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2015 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Nu mis ik de Vlaamse versie opnieuw Zaten soms echt heel speciale mensen tussen xD

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2015 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

+ mijn eerste video review (Ori and the Blind Forest)

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2015 23:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Haha @ Streetfighter. xD

Bever Warrior schreef:
+ Bloodborne 9.3 op metacritic tot dusver, blij dat ik em heb gepre-ordered


Ja man, ik ben blij dat de game positief word ontvangen. De PS4 was in wanhoop voor een topper zoals deze. Metacritic boeit me verder weinig maar alsnog wel goed om te zien. Lijkt erop dat dit zo ongeveer de eerste goede game is in 2015.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2015 06:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

Nin007 schreef:
Haha @ Streetfighter. xD

Bever Warrior schreef:
+ Bloodborne 9.3 op metacritic tot dusver, blij dat ik em heb gepre-ordered


Ja man, ik ben blij dat de game positief word ontvangen. De PS4 was in wanhoop voor een topper zoals deze. Metacritic boeit me verder weinig maar alsnog wel goed om te zien. Lijkt erop dat dit zo ongeveer de eerste goede game is in 2015.


Klopt ik ook, de PS4 had echt een topper nodig. Ik begon zelf ook steeds meer te twijfelen aan metacritic, maar ik hecht er nog steeds veel waarde aan.

Ik moet zeggen dat hij me goed bevalt, het voelt echt machtig aan als je vijanden raakt, de geluidseffecten zijn echt super en het is ook echt vet dat je hele cape doorweekt raakt met bloed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 104, 105, 106 ... 171, 172, 173  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 105 van 173

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group