Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Asianator BerichtGeplaatst: 09 Jan 2009 22:21    Onderwerp: De Saw-serie Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331



De Saw-serie van horror/thrillers is een van de meest besproken filmreeksen in de geschiedenis. Mijn vraag aan jullie is daarom wat jullie ervan vinden.

Vind je de filmreeks bijvoorbeeld geweldig? Of heb je er helemaal niets mee? Vind je ze gruwelijk en vies? Of hou je wel van de gore stijl van de films? Vertel het ons hier!

Zelf heb ik momenteel Saw, Saw II, Saw III en Saw IV gezien. Ik vind het een erg goede reeks die met elk deel weer nieuwe dingen beschrijft uit Jigsaw/John's leven. Waarom is hij geworden wie hij is? Is hij wel een moordenaar? Waarom doet hij dit? Wat is zijn patroon als het aankomt op slachtoffers? Ik kan daarom ook niet wachten om Saw V te kunnen zien...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 10 Jan 2009 13:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Tja, deel 1 ging echt om wat je mensen kunt laten doen als ze echt in de problemen zitten. De ontknoping was ongelofelijk geniaal en overall zat de film gewoon goed in elkaar. De delen die daarop volgden gingen veel meer om de gruwelijkheid van de kills, wat ik met mijn twisted mind ook helemaal niet erg vond, maar de films werden er niet beter op.

Deel 5 lijkt dan ook heel erg op deel IV te lijken aan het begin, gelukkig wordt de film daarna wat beter, met meer nadruk op het rechtvaardige etc. maar het blijft maar een matige film. Wel onderhoudend tho.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
CengizMan BerichtGeplaatst: 10 Jan 2009 13:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Aug 2007
Berichten: 534

Geen één deel gekeken, ik vindt thrillers vaak komischer dan eng. Alleen maar ketchup uit lichaampjes zien stromen omdat ze een sleutel uit hun oog moeten halen. Nope, misschien kijk ik het wel eens als ik in een melige bui ben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
da bom BerichtGeplaatst: 10 Jan 2009 13:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 179

ook nog nooit gezien, kan niet zo goed tegen horor.. maar khad een stukje van deel 5 gezien wat met toch wel heel geinterseerd maakte in de saw delen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 10 Jan 2009 14:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Ik hou van thrillers en horror enzo, maar deze vind ik echt zoo slecht...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thejoker BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2009 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Feb 2009
Berichten: 375

Begon goed met de serie, geloof dat het ooit een 8 heeft gekregen op het eerste deel, werd steeds minder saw 5 staat op een 4 geloof ik.. het is gewoon geen verhaal meer maar dom gruwelijk moorden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2009 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Ik ben de serie begonnen met deel 2 waardoor ik die nog goed vond, maar deel 1 was duidelijk het lekkerste deel. Deel 3 vind ik echter zo stom. Ik vind een groep slachtoffers het beste. In 3 is het gewoon beurt op beurt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2009 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ach, ik vind de SAW serie redelijk. De traps zijn de hoogte punt van de serie maar in V was het erg teleurstellend en daardoor de zwakste film in de reeks. Vooral Jigsaw is een interessant personage maar alleen jammer dat hij dood is want die flashback gedoe vind ik maar niks.

Voor een nieuwe generatie horror doet SAW het goed. Het is orgineel en Jigsaw kickt ass . Maar door te veel sequels komt er te veel problemen en plot holes in in de serie. Maar dat betekent wel dat het oude horror gevoel bijhoud(shitty sequels ).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group