Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Feb 2009 07:24    Onderwerp: Oscars 2009 Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Slumdog Millionaire is de grote winnaar geworden met acht beeldjes, waaronder beste film en beste Director. Milk's Sean Penn haalde onverwacht de prijs voor Beste Acteur. Hiermee werd The Curious Case of Benjamin Button de grote verliezer want Button stond klaar om te winnen in deze categorieën. Bij Beste bijrol vinden we geen verrassing: Heath Ledger heeft gewonnen. Alle resultaten vind je hier: http://movies.aol.com/oscars-academy-awards/nominee-winner
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 23 Feb 2009 10:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Het zou tussen Slumdog Millionaire en TCCOBB gaan, dat was duidelijk. Ik dacht toch dat die laatste het zou halen.Ach,mijn favoriet,The Dark Knight, heeft het niet zo slecht gedaan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kenobixios BerichtGeplaatst: 23 Feb 2009 10:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Apr 2008
Berichten: 405

Het enige wat voor mij telde was dat Heath Ledger zijn oscar voor beste bijrol kreeg.

De beste acteerprestatie ooit in mijn ogen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zuzek BerichtGeplaatst: 23 Feb 2009 11:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Mei 2008
Berichten: 30

Slumdog Millionaire lijkt precies weer te geven waarom de filmindustrie op dit moment zo oersaai is. Het speelt in op de grootste, voorspelbaarste feel-good cliche's die er zijn met een zeer formulaisch verhaal. Het acteerwerk is, uitgezonderd van de jonge kinderen en Salim, heel erg matig. De cinematografie is dan wel weer mooi, ook al is het een zeer Westerse weergave van India. Het moge duidelijk zijn dat ik totaal niet snap hoe een film als deze zoveel oscars kan winnen . The Curious Case is mijns inziens een veel betere, maar dat wil niet direct zeggen geweldige, film.

Terechte oscar voor Penn die een prachtrol levert in Milk, welke wordt geholpen door de rest van de cast. Leuk dat Ledger een posthume knik krijgt met zijn oscar voor beste bijrol, maar beste prestatie ooit? Hij zet een hele goede Joker neer ja, maar ga maar eens vlot wat minder blockbuster Hollywood films kijken, wil je prestaties zien die aanzienlijk meer bij 'beste' in de buurt komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 23 Feb 2009 11:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Kenobixios schreef:
Het enige wat voor mij telde was dat Heath Ledger zijn oscar voor beste bijrol kreeg.

De beste acteerprestatie ooit in mijn ogen

Ok,zijn rol was best goed,eigenlijk de beste rol van heel de film,maar beste acteerprestatie ooit?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 23 Feb 2009 12:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2007
Berichten: 810

Heb de awards live gezien ^^

Was nog een mooie show eigenlijk :p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group