Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 102, 103, 104  Volgende  
Divine Rage BerichtGeplaatst: 15 Jan 2009 09:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb alles al geaced, en moet alleen nog de 4x in temples en die in de wilderness...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uranium BerichtGeplaatst: 15 Jan 2009 13:08    Onderwerp: Reageren met citaat

[quote="Joni Philips"]De oogst van vandaag, met grote dank aan Stefan en Uranium112. Het gaat om Party Person, Top of the Class en Create uit LittleBigPlanet. Nu dus enkel nog Spelen en De Poet in die game, die laatste wordt hels gok ik. Je moet namelijk ten eerste alles Acen en ten tweede alle 3 en 4x stukken spelen.

Dankje Joni
Terug naar boven
Moonblade BerichtGeplaatst: 22 Jan 2009 13:54    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb eindelijk de fallout 3 platinum trophy
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 22 Jan 2009 14:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Moonblade schreef:
ik heb eindelijk de fallout 3 platinum trophy

Damn... Hoe fucking lang doe je wel niet over dat kreng?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Jan 2009 12:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik sta op het punt een hartaanval te krijgen door de spanning, maar op mijn eerste poging vandaag heb ik Play gehaald door The Bunker te acen. Nu enkel nog de multiplayerbubbels halen.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 29 Jan 2009 16:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Ik sta op het punt een hartaanval te krijgen door de spanning, maar op mijn eerste poging vandaag heb ik Play gehaald door The Bunker te acen. Nu enkel nog de multiplayerbubbels halen.

Hoevaak heb je over "Het wiel" (dramatische toon) gedaan?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Jan 2009 17:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik heb zo'n 10 keer het rad gedaan de afgelopen dagen, waaronder 2 keer perfect. Alleen de eerste keer verprutste ik de laatste conveyor belt. Ook een keer praktisch perfect het rad gedaan, maar dan net te laat eruit gesprongen en geland op de elektriciteit. Ik raad je aan om voor de eerste twee ringen op het plafond te lopen als je nog moet en de laatste ring gewoon beneden te doen.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 29 Jan 2009 17:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Ik heb zo'n 10 keer het rad gedaan de afgelopen dagen, waaronder 2 keer perfect. Alleen de eerste keer verprutste ik de laatste conveyor belt. Ook een keer praktisch perfect het rad gedaan, maar dan net te laat eruit gesprongen en geland op de elektriciteit. Ik raad je aan om voor de eerste twee ringen op het plafond te lopen als je nog moet en de laatste ring gewoon beneden te doen.

Ja ik heb ook gewoon bij elk wiel op plafonds gelopen of gewoon bovenop met die kleine wielen.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 17 Feb 2009 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Vandaag weer lekker bezig geweest in GTA IV, de 5x rolled over, it'll cost ya, under the radar en assassin's greed gehaald, waardoor ik nu in totaal 184 trophies heb
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 17 Feb 2009 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:
Vandaag weer lekker bezig geweest in GTA IV, de 5x rolled over, it'll cost ya, under the radar en assassin's greed gehaald, waardoor ik nu in totaal 184 trophies heb

Die under the radar is kut! Ik heb ze allemaal behalve eentje in het noorden van (geloof ik) Alderney. Die kan ik niet vinden en daar word ik echt gek van...

Maarja, ben nu toch bezig met fallout 3 .
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 18 Feb 2009 17:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Divine Rage schreef:
Stefan van B schreef:

Die under the radar is kut! Ik heb ze allemaal behalve eentje in het noorden van (geloof ik) Alderney. Die kan ik niet vinden en daar word ik echt gek van...

Under the Radar viel best mee

Nu aan m'n collectie toegevoegd: King of QUB3D en One Hunderd And Eighty
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 18 Feb 2009 17:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Waar kon je die Cub3d krengen ookalweer vinden? Enne, under the radar is kut omdat je niet kan kijken welke je nog moet nadat ie van de minimap verdwijnt (kort nadat je de een-na-laatste gedaan hebt).
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 18 Feb 2009 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Stefan van B schreef:
Divine Rage schreef:
Stefan van B schreef:

Leugenaar, gisteren liep je nog op IRC te roepen dat het zo lastig was om één van de bruggen te halen, sterker nog, de term 'onmogelijk' viel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 18 Feb 2009 20:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Stefan van B schreef:
Divine Rage schreef:
Stefan van B schreef:

Leugenaar, gisteren liep je nog op IRC te roepen dat het zo lastig was om één van de bruggen te halen, sterker nog, de term 'onmogelijk' viel.

doe maar rustig rene het kan toch ook dat die eerst dacht dat het moeilijk was omdat die iets fout deed maar dat die zich nu realiseert dat het gewoon een eigen domme fout was van hemzelf
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Feb 2009 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Rene zit Stefan maar beetje te plagen. Ik zit trouwens dicht bij vijf nieuwe Trophies voor Bioshock, waaronder drie gouden. Met een beetje geluk gaat mijn level dus fix vooruit binnen de week.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 19 Feb 2009 08:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Rene Groen schreef:

Achteraf was het simpel
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 19 Feb 2009 12:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Rene zit Stefan maar beetje te plagen. Ik zit trouwens dicht bij vijf nieuwe Trophies voor Bioshock, waaronder drie gouden. Met een beetje geluk gaat mijn level dus fix vooruit binnen de week.
welke level ben jij dan?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Feb 2009 16:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Level 6 op 35% ofzo. En ik hoop ergens rond 60% te komen.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 19 Feb 2009 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb vandaag weer een setje Trophies gehaald bij Street Fighter IV, waar ik nu op 21% zit. Gelukkig ook het spel uit gespeeld op "HARDEST", wat een Trophy waard was...
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 20 Feb 2009 17:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Driving Mr. Bellic, Sightseer en Pool Shark

Gobble Gobble geprobeerd, maar die is echt zo ongelooflijk moeilijk..

Edit: En dan nu toch gehaald

Laatst aangepast door Stefan Vogels op 20 Feb 2009 17:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 20 Feb 2009 17:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:

er is wel een manier waarop je die met gemak kan doen maar het is een soort van valsspelen
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 20 Feb 2009 17:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:

Bijna onmogelijk... Komt eigenlijk gewoon neer op een grote hoeveelheid geluk.

EDIT (doublepost wegwerken):

no-ps3-no-living schreef:
Stefan van B schreef:

er is wel een manier waarop je die met gemak kan doen maar het is een soort van valsspelen

Leg uit...

Laatst aangepast door Divine Rage op 20 Feb 2009 17:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 20 Feb 2009 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Doe twee stappen naar links, rechterpook alleen naar achter halen en dan in het midden rustig laten staan, controller 180 graden draaien en dan met je linkerhand de linkse pook (rechterpook) naar achter halen zodat Niko werpt, grote kans dat je dan een strike hebt
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Feb 2009 23:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik moet morgen aan Killzone 2 beginnen dus vandaag mijn best maar gedaan om Bioshock af te ronden met onderstaande oogst. 8 Trophies extra voor 224 in totaal en 3 platina. (en bij LBP nog 1 Trophy tot platina)

Platinum

Brass Balls (Hard zonder Vita)

A Man Chooses (Survivor)

I Chose The Impssible (Survivor zonder Vita)

Historian (Audio Diary Collector)

Avid Inventor (Invent 100 Items)

Tonic Collector (Collect alle Tonics)

Seriously Good At This (Hard)
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 21 Feb 2009 12:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Ik moet morgen aan Killzone 2 beginnen

Ik wil het graag voor je doen hoor.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 102, 103, 104  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 11 van 104

Ga naar: