Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 35, 36, 37 Volgende
|
streetfighter |
Geplaatst: 16 Mrt 2009 21:38 Onderwerp:
| |

|
neen het gaat op geen enkel account meer en mijn browser werkt perfect dus aan men internet kan het normaal niet liggen
Edit Hij zegt ook nog iets over een DNS fout |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 16 Mrt 2009 23:15 Onderwerp:
| |
![]()
|
Speelt dit probleem al langer en sinds wanneer? Is er toen iets aan het netwerk veranderd? |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 17 Mrt 2009 17:25 Onderwerp:
| |

|
deze ochtend kon ik me weer inloggen maar 5 minuten later was ik weer automatisch afgemeld en ik heb dit al een week aan de hand en de gewone internet browser op ps3 blijft perfect werken wat ik wel raar vind |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 17 Mrt 2009 18:23 Onderwerp:
| |

|
Klein vraagje,
LittleBigPlanet of Killzone 2?
Ik heb Killzone 2 al gespeeld en LBP nog nooit. En Killzone 2 is gewoon een coole shooter maar LBP......... :/ |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 17 Mrt 2009 21:58 Onderwerp:
| |
![]()
|
streetfighter schreef: | deze ochtend kon ik me weer inloggen maar 5 minuten later was ik weer automatisch afgemeld en ik heb dit al een week aan de hand en de gewone internet browser op ps3 blijft perfect werken wat ik wel raar vind |
Voor vorige week deed hij het wel gewoon?
Is er toen iets veranderd aan het netwerk?
of aan de instellingen van de PS3?
Heb je Nat Type 1, 2 of 3?
Als je Nat Type 3 is:
Heb je je PS3 een ip aangewezen, of gebeurt dit automatisch?
Als dit automatisch gebeurt, heeft je router supper voor UPnP?
Staat UPnP aan bij je PS3? (zie internet instellingen)
Beantwoord ff deze vragen, en dan kan ik (en anderen) je verder helpen. |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 18 Mrt 2009 18:18 Onderwerp:
| |

|
Vorige week werkte alles nog perfect en aan het netwerk is niks veranderd.
mijn Nat type is 3 en UPnP staat ingeschakeld en het ip adres gebuerde automatisch |
|
Terug naar boven |
|
|
Damian |
Geplaatst: 16 Apr 2009 19:02 Onderwerp:
| |
|
Ik heb een vraagje , ik heb een niewe headset ( de officiele van Sony ) maar hoor me zelf heel de tijd praten , hoe kan je dat aanpassen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 16 Apr 2009 19:27 Onderwerp:
| |

|
Damian schreef: | Ik heb een vraagje , ik heb een niewe headset ( de officiele van Sony ) maar hoor me zelf heel de tijd praten , hoe kan je dat aanpassen? |
Ligt sowieso aan de instellingen, want een offiële zou dat niet mogen doen. (check ook de instellingen van de game die je speelt eens, mss ligt het daar aan. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 22 Apr 2009 20:11 Onderwerp:
| |

|
Ik heb net mijn P2900 Wireless controller aangesloten & hij doet het gewoon met Killzone 2, maar het richten zit andersom. Weet iemand hoe ik dit kan fixen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 25 Apr 2009 11:04 Onderwerp:
| |

|
Als ik mijn Resistance 2 disc erin doe, krijg ik een *tik* daarna 2 lage piepjes *miep miep*. Op een moment houd hij op, maar ik zie geen Resistance 2 bij mijn games staan. Weet iemand wat dit inhoud? |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 25 Apr 2009 12:20 Onderwerp:
| |

|
Ik heb een paar dagen terug de Killzone 2 patch 1.24 geinstalleerd maar als ik hem nu opstart moet ik telkens tot de helft van de intro bekijken.
Iemand anders hier ook last van? |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 25 Apr 2009 12:26 Onderwerp:
| |

|
Zij er eigenlijk mods mogelijk op de PS3? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 25 Apr 2009 12:33 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Natuurlijk, je kunt voor Unreal Tournament III mods downloaden. Maar dat is ook de enige game. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 04 Mei 2009 20:08 Onderwerp:
| |

|
Ik heb een vraag over het PS2-spel Jackie Chan Adventures. Ik speel dit spel op mijn PlayStation 3, en vind het spel erg leuk. Echter ondervond ik gisteren tijdens het spelen een constant probleem:
- Ik was aan het spelen in het eerste level, de Maya-tempel. Ik heb de eerste en tweede talisman te pakken weten krijgen, en nu is mijn zoektocht naar de derde talisman begonnen. Om hier te komen, moet ik een schakelaar omzetten, om vervolgens wat looprotsen tevoorschijn te toveren, waarna ik eroverheen kan lopen, net voor de schuifdeur weer omlaag valt. Ik haal het, en er start een filmpje wat me laat zien waar ik vervolgens heen moet. Wanneer dit filmpje is afgelopen, is het de bedoeling dat ik weer ga spelen. Echter loopt dit anders dan gedacht; ik val dwars door de grond heen, in een eindeloze afgrond. Ik blijf maar vallen, Jackie blijft maar kleiner en kleiner worden. -
Eerst dacht ik dat het een calculatiefout van het spel betrof, dus ik besloot de game opnieuw te laden. Opnieuw probeerde ik het, maar het resultaat was hetzelfde. Nogmaals geprobeerd, met hetzelfde resultaat. Ik probeerde het nog een laatste keer, jammer genoeg met hetzelfde resultaat.
Graag zou ik weten van de leden hier of iemand het spel heeft, en ditzelfde probleem heeft ondervonden. Op internet kon ik niet veel vinden over het probleem. Dit komt mede doordat het spel niet is uitgegeven buiten Europa. Het spel was gepland voor Amerika, maar is later niet uitgegeven. Het is dus moeilijk om informatie te kunnen vinden. Hopelijk kan iemand hier me helpen... alvast bedankt! |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 04 Mei 2009 20:20 Onderwerp:
| |
![]()
|
Heb je de 60 gb of de 40/80 gb? |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 04 Mei 2009 20:22 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Sjoerd van der Meer schreef: | Heb je de 60 gb of de 40/80 gb? |
Waarschijnlijk de 60GB, de andere PS3's hebben geen BC functie dus dan zou het spel niet eens opstarten  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 04 Mei 2009 21:35 Onderwerp:
| |

|
Stefan van B schreef: | Sjoerd van der Meer schreef: | Heb je de 60 gb of de 40/80 gb? |
Waarschijnlijk de 60GB, de andere PS3's hebben geen BC functie dus dan zou het spel niet eens opstarten  |
Juist. Logischerwijs heb ik natuurlijk de 60GB-versie. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 05 Mei 2009 10:04 Onderwerp:
| |

|
The probleem is opgelost.
Ik heb eens geprobeerd het spel op te starten in 50Hz-modus.
In deze modus heb ik tijdens het desbetreffende filmpje op de X-knop blijven duwen, om te springen. Zodoende voorkwam ik dat Jackie in de afgrond viel. Nu kan ik verder spelen! |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 12 Mei 2009 16:39 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Gezer schreef: | Iemand een idee wat die 1.02 update van Motorstorm Pacific Rift brengt? Is namelijk 450MB groot  |
Citaat: | MotorStorm®Pacific Rift – De tweede game-update is nu verkrijgbaar!
11/05/2009 Je kunt de tweede grote game-update voor MotorStorm Pacific Rift nu direct downloaden! Lees verder om meer te weten te komen over de update en hoe je 'm kunt downloaden.
Hoe download ik deze update?
Om deze update te downloaden, moet je PLAYSTATION®3 verbonden zijn met PlayStation®Network. Plaats de Blu-ray Disc en start de game op. Download vervolgens de update als de game hierom vraagt.
Je moet deze update downloaden om toegang te krijgen tot de online onderdelen van deze game.
Waaruit bestaat deze update?
> 40 unieke verzamelbare Microbadges.
Je verdient ze door bepaalde toeren uit te halen. Gebruik ze om andere online coureurs te laten zien wat je in huis hebt!
> Afsnijdmogelijkheid in Sugar Rush verwijderd.
De mogelijkheid om af te snijden door het suikerrietveld hoorde niet in het spel te zitten en is nu verwijderd.
> Probleem met terugkeerpunt in Sugar Rush opgelost.
Als je op een bepaalde plek van het parcours crasht, word je nu niet meer teruggeplaatst op een gunstige plek.
> Aanvullende oplossingen voor problemen en verbeteringen aan de gameplay.
We zijn iedereen die feedback heeft gegeven over MotorStorm Pacific Rift erg dankbaar, en we zijn nog bezig met de andere problemen die jullie hebben doorgegeven.
Op VIP.MotorStorm.com-forums kun je ons laten weten wat je vindt van deze update en de game in het algemeen. |
http://vip.motorstorm.com/ms/portal/article.psml?extResourcePath=%2FLandingPageArticle%2FGU2Ann.html&target=%2Facwce-motorstorm_home-article |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 12 Mei 2009 17:50 Onderwerp:
| |

|
Wat zeur je eigenlijk? wat maakt t uit hoe groot die is? geweldige game, ik ga em bijna kopen motor ruled trouwens. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 13 Mei 2009 14:53 Onderwerp:
| |

|
Waar kun je zien hoeveel ruimte je nog heb? Hij zegt namelijk dat ie al vol is, ik heb 3 spellen geïnstalleerD & er staan 3 trailers op. Ik heb de 80GB versie. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 13 Mei 2009 22:30 Onderwerp:
| |

|
Eerste wat ik mensen met een PS3 altijd adviseer: Koop een grotere schijf. Je gaat er uiteindelijk toch altijd meer op zetten dan dat je tegen jezelf zegt in de winkel.
Ik heb een 250 GB schijf er in gezet. Hier heb ik inmiddels al 120 GB van gebruikt. Moet ik wel zeggen dat ik een dikke 31 GB aan filmpjes heb, 24 geïnstalleerde spellen, 14 demo's en een aantal Qore afleveringen. Tikt bij elkaar aardig aan. Dit zijn meestal meerdere GB's per stuk (GT5 Prologue is bijvoorbeeld al 6,5 GB) meeste rond de 2-4 GB.
Kijk eens op tweakers pricewatch. Voor een tientje of 5 heb je al zo'n 320 GB. Let op! wel 2,5 inch (notebook) schijf met SATA aansluitingen, anders past het niet! |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 13 Mei 2009 22:41 Onderwerp:
| |
![]()
|
En natuurlijk een 5400 rpm schijf nemen. Want anders krijg je meer hitte productie waarvoor de ps3 mogelijk niet gerekend is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 13 Mei 2009 22:43 Onderwerp:
| |

|
Ik weiger nu om een grotere HDD te plaatsen.
Ik heb van zo'n 100 titels opslagbestanden. En jullie weten ook, dat niet alle opslagbestanden via een USB-stick gekopieerd kunnen worden... |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 14 Mei 2009 09:22 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: | Ik weiger nu om een grotere HDD te plaatsen.
Ik heb van zo'n 100 titels opslagbestanden. En jullie weten ook, dat niet alle opslagbestanden via een USB-stick gekopieerd kunnen worden... |
Hoop spellen wel. En als het goed is, kan je gewoon een backup draaien op een memorystick of een iPod ofzo. Volgens mij had je met een backup wel alle save data. Weet t niet zeker hoor. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 35, 36, 37 Volgende |