| resident evil 5 demo wat vind je er van |
| gaat wel |
|
31% |
[ 7 ] |
| must buy |
|
31% |
[ 7 ] |
| ik weet het niet |
|
36% |
[ 8 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 22 |
|
| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
| No'tje |
Geplaatst: 29 Jan 2009 16:07 Onderwerp:
| |

|
Yes, hij is er ook voor silvermembers. Het was het wachten zeker meer dan waard! Eindelijk weer eens een spel waar de aim niet altijd in het midden staat.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Butoden |
Geplaatst: 30 Jan 2009 16:48 Onderwerp:
| |

|
Ja ik heb hem gespeeld meteen op eerste dag, kvond het wel tegenvallen op zich, de graphics zijn mooi alleen leek het wel beetje een arcade spel met levels enzo dat vond ik niet echt 'des Resident Evils', maar ja ik heb ook geen RE4 gespeeld; kweet niet hoe het daar was. Ook het overdagse gedoe doet mij niet zo veel, kvond het niet echt eng maar eerder een soort tactisch oorlog spelletje; rondrennen en ammo pakken en rondrennen.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 02 Feb 2009 20:25 Onderwerp:
| |

|
| Zo heb de PS3 versie gespeeld en moet toch zeggen dat ik het met een Xbawks controller veel lekkerder vind. En als mijn ogen niet bedriegen ziet RE 5 er veel beter uit dan op de PS3. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 02 Feb 2009 21:08 Onderwerp:
| |

|
| Veel elementen zijn uit RE4 overgenomen, inclusief de manier waarop vijanden voortbewegen wanneer ze een wapen (fles, bijvoorbeeld) vast hebben. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| AmazingShikoku |
Geplaatst: 05 Feb 2009 12:09 Onderwerp:
| |

|
| Ik heb echt niks met de SP, dat mens gaat steeds bij mij dood in de demo en je moet ongelooflijk om haar denken. De Co-Op daarintegen vond ik wel weer tof |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 05 Feb 2009 12:20 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| AmazingShikoku schreef: | | Ik heb echt niks met de SP, dat mens gaat steeds bij mij dood in de demo en je moet ongelooflijk om haar denken. De Co-Op daarintegen vond ik wel weer tof |
De offline coop niet iig, 2 enorm kleine schermpjes = bah
Vond de demo niet zo fijn spelen en hij bleef ook al een aantal keer hangen tijdens het laden bij offline coop. Mja, ging RE5 toch niet halen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |