| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 12 Feb 2009 22:24 Onderwerp:
| |

|
the laws of attraction 7.7/10
leuke film met degelijke acteurs (o.a Pierce Brosnan) en een mooi verhaal (wat ogenschijnlijk niet echt origineel lijkt, maar mij soms toch wist te verassen) en de kleine dosis humor geeft de film nog wat sfeer mee.
jammer dat de film wat voorspelbaar was, en er toch iets teveel cliche's en one-liners langs komen.
Een leuke film om met je vriendin te kijken op een saaie vrijdagavond. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joris |
Geplaatst: 12 Feb 2009 22:36 Onderwerp:
| |

|
The Curious Case of Benjamin Button
Ja goed gemaakt, maar ook wat saai. 8/10
The Number 23
De obsessie komt goed naar voren, Jim speelt wel goed, maar voor de rest niet heel bijzonder. 7/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 13 Feb 2009 08:48 Onderwerp:
| |

|
Lake Dead 4.4/10
de meest onoriginele horrorfilm die ik ooit heb gezien. het begin is ontzettend saai en op de helft van de film word het een orgie van dom bijlengehak, waarin ontzettend veel onjuistheden opvallen en je merkt dat deze film niks origineels te bieden heeft .
het verhaal is (zeker op het eind) ontzettend slecht, en sommige delen uit de film lijken zo gekopieerd te zijn van meesterfilms als the texas chainsaw massacre. dat zou niet erg zijn maar dan moet het wel goed gebeuren. en laat dat nou net niet zo goed zijn gedaan. en dat geld eigenlijk voor de hele film.
een paar punten voor de acteurs en de poster.
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 13 Feb 2009 12:38 Onderwerp:
| |
![]()
|
bullet in the head
Vette film met wrede actiefilm het gaat over drie vrienden die een beruchte gangster per ongeluk vermoord en vervolgens de benen nemen naar saigon waar de vietnam oorlog aan de gang is.
Ongelofelijke wrede film niet kijken als je niet tegen bloed kan.
8.5
red wolf
het verhaal gaat over een ex politie agent die inmiddels lid is van een beveiligings team maar op een dag wordt de jacht gegijzeld door terroristen tijdens nieuwjaars avond.
matige film verhaal is bagger, vecht scènes zijn zwak, humor is bagger.. ik heb echt mijn tijd verspilt aan deze film.
3.0 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 13 Feb 2009 13:42 Onderwerp:
| |

|
White Noise 7.0/10
na het plotse overlijden van zijn vrouw ontmoet Jonathan een man die hem in contact legt met zijn vrouw via technologie.
een zeer creepy horrorfilm die je savonds zeker niet in je eentje moet gaan kijken. Het verhaal is erg leuk bedacht en zeker als je zelf een dierbare bent verloren erg beangstigend en intrigerend.
De film kent ook nog wat aardige schrikmomenten en enge stukjes, die de horrorfans zullen waarderen.
Helaas is het acteerniveau niet echt om mee naar huis te schrijven, en voelt het laatste half uur aan als afraffelwerk, met een erg vreemd maar voorspelbaar einde. Jammer, als deze 2 factoren in orde waren geweest had de film van mij makkelijk een 8.5 kunnen halen.
overall een zeer boeiende film, waarbij je niet te veel moet verwachten van het eind en het acteerniveau.
en ik wil hier geen gewoonte van maken om telkens de poster van de film te posten (dat verneukt de lay out gigantisch) maar ik wil deze jullie niet onthouden, ik vond hem persoonlijk erg goed:
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 14 Feb 2009 11:29 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Gisteren Slumdog Millionaire gezien in de bioscoop en wel genoten. De film gaf me een echt 'Cidade de Deus' gevoel. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 14 Feb 2009 13:58 Onderwerp:
| |
![]()
|
Death note
Was een vermakelijke film maar vond het nogal sloom op gang komen had niet al te veel boeiende scenes eigenlijk.
Maar de acteurs vind ik zeker overtuigend genoeg, maar geef mij maar de anime.
7.0
bourne ultimatum
Laatste deel in de trilogie, de plot is nogal zwak maar de actie is zo vet de hele film gaat snel je verveelt je geen moment, het is wel jammer dat de auto achtervolging zwakker is dan die van deel 2 die ongelofelijk vet was.
Voor de rest een prima film.
8.0
Police assasins
Heb gemengde gevoelens over deze film aan de actie scenes zijn vet gedaan, maar de humor komt soms zo nep over dat het gewoon niet leuk is, gelukkig speelt Michelle Yeoh in deze film bekend van Tommorow never dies en Crouching tiger hidden dragon.
6.3
Vexille
Een 3d animatiefilm van de makers van Appleseed.
Helaas is deze film een enorme teleurstelling, want de plot van deze film had zeker potentie alleen hebben ze dat slecht afgewerkt, actie is saai, slechte personage ontwikkeling, en echt irritant music in de film.
Jammer maar deze film is faalt.
4.0 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 14 Feb 2009 20:41 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Australia
Mooie film, maar helaas wel wat langdradig.
7.5 / 10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 14 Feb 2009 20:56 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 14 Feb 2009 22:38 Onderwerp:
| |

|
The Strangers 6
Saai en de hoofdpersonages waren oninteressant. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Valentino Aledda |
Geplaatst: 15 Feb 2009 01:05 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Gisteren Slumdog Millionaire gezien in de bioscoop en wel genoten. De film gaf me een echt 'Cidade de Deus' gevoel. |
gedurfde vergelijking! ik ga 'm ook eens zien.....ooit |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joris |
Geplaatst: 15 Feb 2009 16:25 Onderwerp:
| |

|
Hard Candy, 8.5?/10
Behoorlijk heftige film. Laat dat behoorlijk trouwens maar weg. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 15 Feb 2009 18:13 Onderwerp:
| |

|
Fearless: 8,5/10
Wederom een geweldige Jet Li-film. Erg aangrijpend, vooral ook omdat het gebaseerd is op een waargebeurd verhaal. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 18 Feb 2009 08:39 Onderwerp:
| |

|
A Cinderella Story 7.3/10
een Uber-zoetsappige romatische comedy die niet voor iedere jongen is weggelegd. Maar door Hilary Duff en de andere hoofdpersoon (Chad michael Murray als ik me niet vergis die m'n zus een ongelofelijke ''hunk'' vind, vandaar dat ik de naam weet ) die het er qua acteren nog aardig van afbrengen.
verder worden de cliche's je om het hoofd geslingerd, echt niet meer normaal, maar dat valt te verwachten van een overbekend sprookje in een modern tienerjasje.
overigens is de humor wisselend van heel kut naar gaat wel en briljant. Zo heb ik me stuk gelachen om het feit dat een van de serveesters in een restaurant een vent was.
(wat by the way helemaal niet belangrijk is voor verhaal ofzo dus wees maar niet bang, dat is geen spoiler.)
at at joris, damn.. hard candy.. wat een film was dat. en dat meisje kon acteren..wow. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 18 Feb 2009 09:37 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Babylon A.D. - 8/10
Vin Diesel was zeer goed in deze film. Verder is het een erg vermakelijke film met aardig wat goede actiescenes.
Max Payne - 7.5/10
Niet slecht, ik had veel erger verwacht bij het zien van de trailers. De grimmige sfeer van de game is in ieder geval goed overgenomen en Marky Mark doet het goed als Max Payne. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 18 Feb 2009 09:56 Onderwerp:
| |

|
at maartenL, vond je?? ik vond max payne een regelrechte kutfilm... ik miste juist de sfeer van de game erin..
zo zie je maar meningen verschillen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 18 Feb 2009 10:27 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| flipflop schreef: | at maartenL, vond je?? ik vond max payne een regelrechte kutfilm... ik miste juist de sfeer van de game erin..
zo zie je maar meningen verschillen  |
Het is niet helemaal hetzelfde maar ik vind het voor een game-tot-film omzetting toch vrij goed geslaagd. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 18 Feb 2009 10:48 Onderwerp:
| |

|
Taken
Machtige actiefilm. Dikke dosis actie en dat vrijwel continu. Loved it.
Eastern Promises
De coolheid spat er vanaf, ookal is het onderwerp vrij ernstig. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 19 Feb 2009 11:08 Onderwerp:
| |

|
The Curious Case Of Benjamin Button. 8.4/10
zeer mooie film met prachtige karakters en wat uitblinkende scenes, het einde vond ik wat jammer.
een prachtige film, alleen je moet er de lange zit (3 uur!) wel voor over hebben.
The Hills Have Eyes II 7.0/10
Minder dan de originele remake, maar toch een leuk tussendoortje. Het concept blijft leuk behouden, maar je ergert je soms groen en geel aan de ongelofelijk domme keuzes die de hoofdpersonen maken. (wie gaat er nou alleen door een rostgebergte sjokken terwijl je een deel van je maten net bruut zijn vermoord door wat gestoorde mutanten?)
verder leuke gore en briljante kills van zowel de mutanten als de mensen.
jammer dat de personages zo oppervlakkig bleven en het script erg wisselend van niveau was.
(deze film is btw af te raden voor jonge kijkers, de moordscenes zijn errug grof en er komen verkrachtingscenes in voor...) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 20 Feb 2009 09:24 Onderwerp:
| |

|
The Last House On The Left (1973) 7.8/10
een zeer vermakelijk scenario waarin 2 meisjes verkracht en vermoord worden door een stel gestoorden. Waarna ze poeslief blijven overnachten in het huis van de ouders van een van de 2 meisjes, omdat hun ''auto stuk is.''
De ouders weten op dat moment nog niet dat de Jongeren hun dochter hebben vermoord, maar nemen wraak als zij die nacht het bebloede kettinkje vinden van hun ''vermiste'' dochter.
voor een film die gefilmd in slechts het huis en de tuin van de regisseur, met slechts 1 camera en met een budget van 400 dollar, een zeer kwalitatieve film die je geboeid houd tot het einde. Jammer van het matige acteerwerk en wat onjuistheden en vreemde scenes.
How To Lose A Guy In Ten Days 8.0/10
heerlijk simpel verhaal met helaas wat cliche's en voorspelbaarheden, maar die worden ruimschoots goedgemaakt door Kate Hudson die werkelijk geknipt is voor haar rol in deze film.
De humor is geslaagd en het acteerwerk is van goed niveau. De romantiek voelt helaas wat fake, en de eerdergenoemde voorspelbaarheden en cliches gooien ook nog wat roet in het eten.
maargoed, als je je verveelt kun je altijd nog naar (de kont van) Kate Hudson kijken.
en ik moet is gaat afkicken met films kijken dit is nou al mijn 8e film in 6 dagen(!) vandaag is lekker GAMEN met vrienden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Simon |
Geplaatst: 20 Feb 2009 11:49 Onderwerp:
| |

|
Evan Almighty 8.8/10
Gewoon zo'n leuke film. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 21 Feb 2009 01:58 Onderwerp:
| |

|
Halloween (2007) 8.5/10
Een goede remake. Mooie slashers scenes en ook nog mooi hoe ze Micheal Myers zijn jeugd hebben gedaan. Rob Zombie heeft het prima gedaan
The Invasion 7.5/10
Goede cast en vond het best wel een redelijke film. Maar te weinig actie en te weinig ''zombies'' killen is het helaas geen topper. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 21 Feb 2009 11:37 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Basic: Spannend, maar met enkele gaatjes en een overdaad Private Practice hoofdrolspelers. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 22 Feb 2009 02:21 Onderwerp:
| |

|
The Devil's Rejects 5/10
Vond het een kut film. Snapte er ook weinig van maar wat bleekt dat deze film een sequel is van de film House Of 1000 Corpses. Lekker verwarrend dan als ik die film niet gezien hebt. Maar alsnog was het best wel saai om naar de film te kijken.
Forrest Gump 10/10
Wat kan ik er nog eigenlijk over zeggen? Een top film van het begin tot het einde. Een film die iedereen moet zien. Geweldige cast, beeld, muziek en verhaal. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 22 Feb 2009 13:59 Onderwerp:
| |

|
Tropic Thunder
6/10
Tegenvaller na alles wat ik er van had gehoord. Downey Jr is geweldig en Ben Stiller is wel aardig (Jack Black daarentegen niet). Het begint allemaal goed maar je zult met moeite misschien 1 of 2 momenten in het laatste uur kunnen vinden waar je om kunt lachen - Hot Shots is misschien flauwer maar doet alle actie scenes beter/grappiger, en voor het verhaal hoef je de film echt niet te zien. Mijn advies? Kijk het eerste uur en zet 'm dan uit, kun je de film mooi een 7 a 8 geven =] |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 164, 165, 166 Volgende |