Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Volgende
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 29 Jan 2009 23:39 Onderwerp:
| |

|
maaan, ik kijk zo uit naar Killzone 2 en ben niet eens fps-fan. Enige fps die me bekoorde was...............Resistance. Heb Resistance 2 dan ook gekocht, nog niet ver geraakt. Nu examens gedaan zijn, hoog tijd om eraan te beginnen, net zoals fallout 3, burnout paradise, ratcher & clank quest for booty, gta 4..... I got too many games I need to play  |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 03 Feb 2009 20:26 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 03 Feb 2009 20:38 Onderwerp:
| |

|
Valentino Aledda schreef: | maaan, ik kijk zo uit naar Killzone 2 en ben niet eens fps-fan. Enige fps die me bekoorde was...............Resistance. Heb Resistance 2 dan ook gekocht, nog niet ver geraakt. Nu examens gedaan zijn, hoog tijd om eraan te beginnen, net zoals fallout 3, burnout paradise, ratcher & clank quest for booty, gta 4..... I got too many games I need to play  |
Begin met "Quest for Booty", die is binnen 3 uurtjes uitgespeeld, namelijk.
Heb je de disc-versie? |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 03 Feb 2009 20:40 Onderwerp:
| |

|
Urkie schreef: | 9.2 op Gametrailers.com. |
Yup, en die review is de eerste die ik gedownload heb, de HD versie van 227 mb... |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 03 Feb 2009 20:52 Onderwerp:
| |
![]()
|
Ik heb KZ2 net gereserveerd bij de lokale game-winkel  |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 03 Feb 2009 22:04 Onderwerp:
| |
|
Sjoerd van der Meer schreef: | Ik heb KZ2 net gereserveerd bij de lokale game-winkel  |
Dat zou ik ook doen, helaas heb ik nog niet genoeg geld, dus ik zal hem waarschijnlijk pas een paar dagen na de release kunnen spelen Ik moet me maar zoet houden met de demo die btw. Donderdag uitkomt!!!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 04 Feb 2009 00:11 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: | Valentino Aledda schreef: | maaan, ik kijk zo uit naar Killzone 2 en ben niet eens fps-fan. Enige fps die me bekoorde was...............Resistance. Heb Resistance 2 dan ook gekocht, nog niet ver geraakt. Nu examens gedaan zijn, hoog tijd om eraan te beginnen, net zoals fallout 3, burnout paradise, ratcher & clank quest for booty, gta 4..... I got too many games I need to play  |
Begin met "Quest for Booty", die is binnen 3 uurtjes uitgespeeld, namelijk.
Heb je de disc-versie? |
jep, heb de disc-versie. Was er even aan begonnen, maar toen fifa 09 beginnen spelen. Ik ga wel proberen dat spel te spelen weer, ik vond tools of destruction tegen alle verwachtingen in erg leuk om te spelen (op PS2 had ik ratchet & clank 3, maar had 't amper gespeeld, want vond het supersaai), wat ook de reden was dat ik quest for booty gehaald heb.
En dan nog probereen een of twee andere games wat vaker te spelen, zodat ik me minder schuldig voel als ik Killzone 2 en Street Fighter 4 in huis haal |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 05 Feb 2009 19:26 Onderwerp:
| |

|
Kort, maar krachtige demo!
Full game, please! |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 05 Feb 2009 19:50 Onderwerp:
| |

|
Zit er trouwens ook iets van multiplayer in die demo? Zal wel niet, met wat ik zo hoor allemaal. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 05 Feb 2009 19:52 Onderwerp:
| |

|
Divine Rage schreef: | Zit er trouwens ook iets van multiplayer in die demo? Zal wel niet, met wat ik zo hoor allemaal. |
Nee, gelukkig niet zeg. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 05 Feb 2009 19:55 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: | Divine Rage schreef: | Zit er trouwens ook iets van multiplayer in die demo? Zal wel niet, met wat ik zo hoor allemaal. |
Hoezo gelukkig niet? |
|
Terug naar boven |
|
|
KeyBlade |
Geplaatst: 05 Feb 2009 20:04 Onderwerp:
| |

|
hee jongens wat ik me afvraag is hoe oud is deze demo want als je de filmpjes ziet vind ik wel iets mooier het ziet er wel trouwens bruut uit zeg wtf  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 05 Feb 2009 20:13 Onderwerp:
| |

|
Divine Rage schreef: | Lilyman schreef: | Divine Rage schreef: | Zit er trouwens ook iets van multiplayer in die demo? Zal wel niet, met wat ik zo hoor allemaal. |
Hoezo gelukkig niet? |
Altijd dat online-gebeuren... voor mij is nog steeds de single playermodus het belangrijkste aspect van een game. Een multiplayer-component is een extraatje, in mijn ogen.
Alleen moet ik wel zeggen dat er spellen zijn die in de multi uitblinken, zoals Call of Duty 4: Modern Warfare. |
|
Terug naar boven |
|
|
gameverslaafde |
Geplaatst: 05 Feb 2009 20:22 Onderwerp:
| |

|
die demo is egt zo kort maar het is wel heel wreed en een beetje de controls van COD4 dus das echt heel chillend |
|
Terug naar boven |
|
|
ThE_OwNER |
Geplaatst: 05 Feb 2009 23:12 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: | Divine Rage schreef: | Lilyman schreef: | Divine Rage schreef: | Zit er trouwens ook iets van multiplayer in die demo? Zal wel niet, met wat ik zo hoor allemaal. |
Hoezo gelukkig niet? |
Altijd dat online-gebeuren... voor mij is nog steeds de single playermodus het belangrijkste aspect van een game. Een multiplayer-component is een extraatje, in mijn ogen.
Alleen moet ik wel zeggen dat er spellen zijn die in de multi uitblinken, zoals Call of Duty 4: Modern Warfare. |
Ikzelf heb de beta gespeeld en vind de MP persoonlijk leuker dan COD4.
Waarom? Omdat bij KZ2 het echt om teamverband gaat. Je MOET samenwerken om te winnen, iets waarbij COD4 nogal uit het raam wordt gegooit... |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 06 Feb 2009 09:31 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Zo dat was een vette demo
Toch maar de game op launchdag halen denk ik. De game speelt zo fijn weg en alles loopt als een droom, zo vloeiende animaties dragen echt bij aan de sfeer die in het algemeen al erg sterk was. De demo heeft me zeker positief verrast ^_^
Ik had ondertussen ook eens een preview gezien van Gamespot. Gewoon erg wat ze daarin vertelden. Vooral eentje was nogal ontevreden over vele vage textures, 'horrendous' character models en lag van 1-0,5 seconde op de besturing.
Dat laatste beetje geloofwaardigheid wat GameSpot had, hebben ze met deze preview vakkundig het uit raam gesmeten, rampzalig gewoon. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 06 Feb 2009 16:05 Onderwerp:
| |

|
Hebben jullie dat ook, bij het menu in de demo dat ie de hele tijd schud als je iets selecteerd? Best wel irritant.
Hij is trouwens ook wel verdomt kort voor die 1.2Gb...
Laatst aangepast door Divine Rage op 06 Feb 2009 16:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 06 Feb 2009 16:09 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Divine Rage schreef: | Hebben jullie dat ook, bij het menu in de demo dat ie de hele tijd schud als je iets selecteerd? Best wel irritant. |
Zo is het menu nu eenmaal
Ik stoor er me niet echt zo aan, ik heb al ergere menus gezien iig. |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 06 Feb 2009 16:10 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 06 Feb 2009 16:37 Onderwerp:
| |

|
MaartenL schreef: | Zo dat was een vette demo
Toch maar de game op launchdag halen denk ik. De game speelt zo fijn weg en alles loopt als een droom, zo vloeiende animaties dragen echt bij aan de sfeer die in het algemeen al erg sterk was. De demo heeft me zeker positief verrast ^_^
Ik had ondertussen ook eens een preview gezien van Gamespot. Gewoon erg wat ze daarin vertelden. Vooral eentje was nogal ontevreden over vele vage textures, 'horrendous' character models en lag van 1-0,5 seconde op de besturing.
Dat laatste beetje geloofwaardigheid wat GameSpot had, hebben ze met deze preview vakkundig het uit raam gesmeten, rampzalig gewoon. |
Duh, Gamespot is sowieso niet meer wat het geweest was, had ik je ook nog wel kunnen vertellen.
Lijkt me een zeer vette game, ook al krijg ik mijn twijfels als ik de reviews zo nu en daar doorlees.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 06 Feb 2009 19:22 Onderwerp:
| |
|
MaartenL schreef: | Divine Rage schreef: | Hebben jullie dat ook, bij het menu in de demo dat ie de hele tijd schud als je iets selecteerd? Best wel irritant. |
Zo is het menu nu eenmaal
Ik stoor er me niet echt zo aan, ik heb al ergere menus gezien iig. |
Dat is de sixaxis, moet je maar eens je controller kantelen. Best wel grappig  |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 06 Feb 2009 19:25 Onderwerp:
| |
|
gameverslaafde schreef: | die demo is egt zo kort maar het is wel heel wreed en een beetje de controls van COD4 dus das echt heel chillend |
Ik raad COD4-veteranen aan om de bij de options het control-schema alternative 2 te pakken, en dan hold aim of zoiets ook in het options menu. Is vrijwel identiek aan COD4. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 06 Feb 2009 21:03 Onderwerp:
| |

|
Probeer het laadscherm eens te bewegen met je SIXAXIS... |
|
Terug naar boven |
|