Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
kletske BerichtGeplaatst: 29 Jan 2009 16:31    Onderwerp: Miserie op de 360 blijft duren!!! Reageren met citaat

Onlangs heeft men het probleem opgelost met de franse taal op het dashboard van vele mensen(In Belgie). Dit heeft geduurd van de launch van de 360 tot enkele maanden geleden. Maar buiten dit, is er niks veranderd, je hoort nog te veel dat de 360's kapotgaan, mijn eerste van de launch, 2 keer kapot gegaan, in December de 3de keer, uit garantie, heb je geen visa pech, maar bon de herstel prijs woog niet op tegen de aankoop van een nieuw toestel dus ik kocht een arcade(voor de zonen). Ikzelf heb een elite, die is na ongeveer een jaar kapot gegaan, heb hem binnengedaan en anderhalve week later had ik een andere terug, ik had gedacht met de elite zal het wel niet meer zijn maar niets is minder waar. Ook nu weer een probleem, bijvoorbeeld racedriver grid, een barstje van het midden naar buiten op de dvd, maar deze doet het nog, hetzelfde probleem met gears of war 2, maar deze doet het niet meer, dus ik heb gebeld, en ze kwamen weer af met een nummer, je kent het. Ik ben het beu, heb gewoon opgehangen.Waarom ben ik het beu, je hoort het te veel, ook mensen in mijn friendslist, eergisteren iemand die zijn 360 kapot was gegaan ook weer voor de 2de keer, kreeg hiervoor een andere in de plaats en komt tot de constatie dat hij daardoor nog maar een jaar garantie had, door dat is die mens zijn 360 uit garantie. Hij heeft dan maar een nieuwe gekocht, een arcade exemplaar weliswaar maar alsweer een nieuwe, die mens zijn 3de al ondertussen. En nog iemand anders uit de lijst die 4 maanden geleden een elite kocht, heeft ook problemen die leest geen discs meer, resultaat hij zal hem weer moeten opsturen. En zo zijn er nog tientallen anderen in mijn friendslist die al problemen hebben gehad met hun 360. En dan is er ook nog eens de NXE update, alles oogt nu mooi, de avatars zijn een leuk hebbedingetje maar er zit een duidelijke vertraging op sommige dingen, bijvoorbeeld als je je friendslist raadpleegt, of zoals somiggen vaststellen dat hun mp3 maar traag opladen, ze gingen of gaan dit oplossen door een update vertellen ze dan, maar ondertussen nog niks, niemandal geen update, gaat dit ook 3 jaar duren?Als je dit dan aankaart op het xboxlive forum, is er altijd wel een moderator die er op ingaat om alles maar te minimaliseren.

Je ziet het plaatje en het blijft duren, volgens mij houden ze de mensen(gedepudeerden) steeds aan het lijntje, zo kom ik tot de conclusie dat ik als deze (mijn elite) uit garantie is, en hij gaat kapot, ik geen nieuwe meer koop, dan is het gedaan met de 360 hier. Ik ben iemand die veel mensen kent, en ik heb die mensen steeds verteld dat het gamen beter is op 360(wat ook zo is, maar de hardware?), deze mensen kochten stuk voor stuk een 360, omdat ze mij kennen, en omdat ze weten dat ik nogal veel van games en consoles ken. Dat gaat ook stoppen, omdat ik het beu ben, het heeft lang genoeg geduurd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 29 Jan 2009 17:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is gewoon dat sommige mensen zoveel ongeluk uitstralen dat hun Xbox 360 altijd kapot gaat. Ik speelde er vroeger gewoon altijd op, en heb hem 1 keertje moeten opsturen en alles was tiptop in orde na een weekje.
Terug naar boven
kletske BerichtGeplaatst: 29 Jan 2009 17:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Je zegt je je speelde er "vroeger" altijd op, nu niet meer dan? En het wilt toch lukken zeker, 1 reactie en alweer dezelfde, terug moeten opsturen omdat hij kapot was gegaan...
Terug naar boven
zuzek BerichtGeplaatst: 29 Jan 2009 17:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Ken een stuk of 7-8 man die een 360 hebben hebben (naast ikzelf) en voor de rest uit mijn friendslist (+-30 anderen), waar er 4 problemen met hun Xbox hebben gehad en een keertje hebben moeten opsturen. Ik meen me te herinneren dat een van hen twee maanden erop heeft moeten wachten wat niet hoort. Voor de rest is jouw verhaal gewoon uitzonderlijk pech en je hebt natuurlijk volkomen gelijk om geen nieuwe te kopen. Probeer dan echter niet bij anderen het plezier te ontnemen door je eigen verhaal als aannemelijk, zo niet puur 'dit zal gebeuren' te presenteren.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 29 Jan 2009 17:49    Onderwerp: Reageren met citaat

In de vakanties speelde ik van 10 uur tot bijna 3 uur 's nachts, niet moeilijk dat hij een keertje overhit was. Maar ik ben wat aan het minderen geweest en nu ben ik toch al van m'n verslaving verlost
Terug naar boven
atomic power robot BerichtGeplaatst: 29 Jan 2009 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat

ik vind het wel vreemd en dat het vaak voorkomt dat mensen een console op moeten sturen voor reparatie die (hoogstwaarschijnlijk) niet door de gebruiker aangebracht.

als ik nog eens naar mijn Super Nintendo kijk, die kwam uit in 1993, die is dus ong. 16 jaar oud en hij werkt nog perfect, na 16 jaren! die Xbox 360 kwam uit rond 2005 (weet ik niet zeker) dat is dus ong. 4 jaar oud, 4 jaar vol problemen. (hij had natuurlijk ook goeie momenten (denk ik))
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 29 Jan 2009 18:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik merk de laatste tijd in mijn omgeving dat veel Xbox 360's kapot gaan. 3 vrienden van me hebben een 360 die geen DVD's meer leest en 1 had opeens geen beeld meer. Ik heb vandaag de etiketemail gehad en stuur dan ook mijn oude Xbox 360 naar Microsoft toe waarna ik deze kan verkopen.
Terug naar boven
koekiemonster BerichtGeplaatst: 29 Jan 2009 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat

xbox360 2 jaar in bezit, niks mee aan de hand..
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 29 Jan 2009 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat

@koekie ja dat dacht ik ook 2 weken later kon ik 'm opsturen
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 24 Feb 2009 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb hem nu al een dik half jaar, en nog geen enkel probleem mee gehad.
Wel loopt hij random vast tijdens Fable 2, dan reageert hij helemaal niet meer. Er zijn niet zo heel veel mensen die ik ken met een 360, maar die ik ken, hebben allemaal wel eens problemen gehad. Ikzelf hopelijk nooit, als het eenmaal zo ver is, heb ik gelukkig garantie, maar mocht die er niet meer zijn, dan koop ik gewoon een Ps3.
Terug naar boven
The Big N BerichtGeplaatst: 25 Feb 2009 09:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Jonezy schreef:
Heb hem nu al een dik half jaar, en nog geen enkel probleem mee gehad.
Wel loopt hij random vast tijdens Fable 2, dan reageert hij helemaal niet meer. Er zijn niet zo heel veel mensen die ik ken met een 360, maar die ik ken, hebben allemaal wel eens problemen gehad. Ikzelf hopelijk nooit, als het eenmaal zo ver is, heb ik gelukkig garantie, maar mocht die er niet meer zijn, dan koop ik gewoon een Ps3.

Looptie vast? Dat is toch best een probleem:P
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 25 Feb 2009 09:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb mijn Xbox 360 nu een half jaar, Skate 2, Fallout 3, Fable 2 & Saints Row 2 lopen regelmatig vast en het nieuwe dashboard loopt ook niet helemaal soepel & Gears of War 2, Skate & Banjo Kazooie(XBLA) hebben allemaal achievement bugs.

Hardware is goed maar de software is wat aan de krampachtige kant.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 25 Feb 2009 09:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Even je cache clearen op je HDD.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 25 Feb 2009 09:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Even je cache clearen op je HDD.

Bedankt, hij werkt nu een stuk beter.
Terug naar boven
Profanity BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2009 16:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik moet zelf toegeven dat ik zelf niemand, familie/vrienden/kennissen, ken die nog steeds met zijn eerste 360 bezig is. Mezelf ook ingebrepen, Toen mijn 360 het begaf waren de RROD verhalen nog niet zo populair en Microsoft wilde dus gewoon een schandalige 150 euro hebben voor de reparatie.
Ik besloot dat het schandalig was, dat ik niet alleen de dupe was, maar ook nog eens moest betalen voor hardware fouten die Microsoft heeft gemaakt en destijds niet eens wilen toegeven.
Ik heb hem toen via youtubefilmpjes en verschillende websites zelfstandig opengemaakt nieuwe koelpasta op de chip gesmeerd en de schroeven ertussengeplakt als verbinding (Vraag me niet wat hoe en waar, ik heb gewoon gekocht en gedaan wat de meeste websites op dat moment aanbevolen) en tot op de dag van vandaag werkt de grote witte blaaskast nog steeds.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2009 16:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik ben nog steeds aan mijn eerste xbox toe

Tot nu toe éénmaal gerepareerd (toen deed MS nog geen vervangtoestellen) maar heb ook een X360 launchconsole staan waar helemaal geen RRoD op is geweest.

Dit gezegd hebbende, zal het niet meer lang duren als ik mijn geluk ken...
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2009 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat

haha dat herken ik,en helemaal minder prettig nu de garantie is verstreken, moet je ook nog eens gaan betalen
Terug naar boven
BDDesigns BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2009 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb 1 360.
2 - 3dagen na aankoop RROD
zelf gefixt met towel trick
En toen 2 dagen later WEER
weer gefixt.
En tot op dit moment nog steeds niet.
En het is nou inmiddels iets meer als een jaar geleden
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2009 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik deed van de week mirors edge erin , gaat ie ineens harde geluiden maken , dus ik haal de game eruit en nu zit er een grote kring in

Weet iemand of dat te fixen valt bij de gamemania ofzo waar ze krassen weg kunnen halen of zal ik gewoon een nieuwe gamedisc moeten kopen?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2009 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kon gisteren mijn code voor Live niet actieveren...
Terug naar boven
pizzarulez BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2009 23:14    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
Ik deed van de week mirors edge erin , gaat ie ineens harde geluiden maken , dus ik haal de game eruit en nu zit er een grote kring in

Weet iemand of dat te fixen valt bij de gamemania ofzo waar ze krassen weg kunnen halen of zal ik gewoon een nieuwe gamedisc moeten kopen?

Ik heb vorige week een xbox 360 gekocht, ze zeiden dat dat bij de garantie valt (bij mij in ieder geval)

Heb em nu dus een week..

Is tot nu toe 1 x vast gelopen bij Saints Row 2.
Terug naar boven
Profanity BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2009 15:34    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:

Wss heb je dan een ouder model. Dit was destijds met de RRoD tijdens de launch van de 360 een van de meest voorkomende klachten. Is ook bij Radar grootschalig aandacht aan besteed.
Reden voor de krassen was het afwezig zijn van een "stootkussen" op de lens van de 360.
Kan me alleen niet meer herinneren of dit idd onder de standaard garantie valt.
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2009 14:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Alweer een tijd terug dat hier gepost is, maar degene met problemen: hebben jullie oudere consoles dan?
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2009 14:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik betaal al tijden voor een vast Gold abbonement zonder dat ik het doorhad

Geen wonder dat veel mensen zo raar reageerden als ik hen zei dat ik Xbox Live Silver had -_-'
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 02 Apr 2009 00:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn Xbox 360 is nu dood Soms had hij nog een RRoD en zat de stekker er niet goed in ofzo maar nu doet hij het echt niet meer. Ik weet niet of ik hem zal laten repareren bij zo'n ombouwzaak in Utrecht ofzo want garantie zit er niet meer op, mijn bonnetje heb ik niet meer dus ik kan best weinig nu.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: