Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
sandr BerichtGeplaatst: 10 Jan 2009 20:21    Onderwerp: James Bond Quantum Of Solace online bug? Reageren met citaat

Als ik online ga met dit spel, gebeurt het soms dat hij geen lobby kan vinden en dan start hij een eigen lobby (zoals het hoort neem ik aan). Maar eenmaal in een eigen lobby komen er bij mij NOOIT mensen in, hoe lang ik ook wacht, er komt niemand, dus dan doe ik altijd maar weer close lobby en opnieuw zoeken. Ben ik de enige die dit heeft of hebben andere mensen hier er ook last van?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Jan 2009 09:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik vermoed dat (het ontbreken van) de online populariteit van de game het probleem is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sandr BerichtGeplaatst: 11 Jan 2009 10:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Ik vermoed dat (het ontbreken van) de online populariteit van de game het probleem is.

Zou kunnen, maar als ik bij een andere lobby erin kom komen er wel vaak redelijk snel nieuwe spelers bij.
Terug naar boven
Zanar BerichtGeplaatst: 11 Jan 2009 18:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Wow, zijn er mensen die dit online spelen? Of wacht, misschien is dat het probleem wel.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 11 Jan 2009 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Niet zo flauw, er zijn altijd genoeg mensen op zoek om een lobby te kunnen vullen. Zo te horen moet je wat ports openzetten, de meeste informatie daarover kan je vinden op portforward.com. Ik heb nu niet echt veel tijd, dus ik ga niet in details alles opschrijven, maar die site zal je al een stukje verder kunnen helpen. Ik kan ook zo snel niet vinden welke porten je precies open moet zetten. Maar succes.
Terug naar boven
sandr BerichtGeplaatst: 12 Jan 2009 14:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Poorten opengooien zou opzich best kunnen, ohja en geloof me er zat mensen die het online spelen, daar licht echt niet aan.
Terug naar boven
sandr BerichtGeplaatst: 12 Jan 2009 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb ff gekeken en ik moet de poorten 28910, 29900, 29901, 29920, 80 en 443 open hebben, en alleen 80 stond open, heb nu de andere allemaal geforward naar de wii (weet niet 100% zeker of ik het goed heb gedaan).

Zal zo is kijken of het nu wel werkt.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 12 Jan 2009 17:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Waarom heb ik jou nooit eerder gezien hier? Je hebt al best veel berichten voor iemand die ik nog nooit heb gezien .
Terug naar boven
da bom BerichtGeplaatst: 12 Jan 2009 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat

omdat is al 4 jaar op de site zit
Terug naar boven
sandr BerichtGeplaatst: 13 Jan 2009 09:26    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Waarom heb ik jou nooit eerder gezien hier? Je hebt al best veel berichten voor iemand die ik nog nooit heb gezien .

Ben hier al behoorlijk lang eigenlijk niet meer actief.
Terug naar boven
sandr BerichtGeplaatst: 17 Jan 2009 12:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar ik heb nu dus die poorten al een tijdje openstaan, en het maakt eigenlijk helemaal geen verschil. Verder is mijn router een sitecom WL-018, en het zou best daaraan kunne liggen, hij houd er namelijk al mee op zodra ik me laptop uitzet XD.
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 17 Jan 2009 15:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb verder niks toe te voegen, omdat ik er toch niks van snap.. Maar wil wel ff vragen hoe de multiplayer is, want in de [N]-Gamer werd er eigenlijk niets vermeld.
Dus wat moet je doen in multiplayer, of wat kán je doen? Want volgens mij is dit toch ook van Treyarch? En aangezien zij ook CoD 5 gemaakt hebben, en die mij behoorlijk bevalt op de Wii online, wil ik Bond misschien wel kopen.

Vind Bond wel tof (H)
Terug naar boven
sandr BerichtGeplaatst: 17 Jan 2009 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat

SjemBo schreef:
Ik heb verder niks toe te voegen, omdat ik er toch niks van snap.. Maar wil wel ff vragen hoe de multiplayer is, want in de [N]-Gamer werd er eigenlijk niets vermeld.
Dus wat moet je doen in multiplayer, of wat kán je doen? Want volgens mij is dit toch ook van Treyarch? En aangezien zij ook CoD 5 gemaakt hebben, en die mij behoorlijk bevalt op de Wii online, wil ik Bond misschien wel kopen.

Vind Bond wel tof (H)

Als je online komt kan je kiezen tussen conflict en rush met of zonder teams (4 opties dus), daar kies je er een van en je komt als het goed is vanzelf in een spel terecht. Bij conflict is het gewoon elkaar afknallen (doe ik altijd, zonder teams) en bij rush moet je missies voltooien (bijv. naar een pc toe lopen om die te hacken). Eenmaal in een potje moet je eerst een character kiezen (10 verschillende), elke keuze heeft zijn eigen snelheid/leven/geweer/granaat (geweer kan natuurlijk een andere pakken als die ergens op de grond licht tijdens het spel). Ook kun je uit 2 verschillende pistolen keizen, welke 2 hangt af van je fractie (MI6 of The Organisation). Verder duurt een potje altijd 15 min.

Ohja en bij alle 4 de opties heb je dus je eigen score die standaard 5000 is en omhoog of omlaag kan, zoals bij alle WiFi games volgens mij.

Persoonlijk vind ik de single player wel leuk maar is de online modus helemaal te gek (kan natuurlijk ook komen omdat ik gewoon iedereen own ).

ohja hier staan ook zat reviews waarvan er vast wel wat de online bespreken
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: