Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende  
Divine Rage BerichtGeplaatst: 22 Dec 2008 13:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben al erg ver met een level waar ik nu mee bezig ben... Heb er echt al 20 uur ofzo in zitten en heb echt pas iets van 3 minuten ofzo voor mijn level... Jezus, ik moet er wat beters mee doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Dec 2008 13:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Wow, dat is gek veel werk.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 22 Dec 2008 13:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, ik maak meteen veel details enzo, en ik heb het meeste tijd gewaste aan het opnieuw maken van stukken omdat ze gewoon kapot gingen (lees: undo undo'd niet alles, dissolve b.v. blijft weg, moet je per sé nog een keer extra undo'en)

Maargoed, Joni, ik heb jou geadd op PSN. en zit de laatste tijd de hele tijd mensen te zoeken om nog een paar 2x's en 4x's te doen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Dec 2008 13:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Kay, ik accept je vanavond.
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 22 Dec 2008 13:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Hebben jullie die level "Little Dead Space" al gespeeld? Echt heel mooi gemaakt, en erg gedetieerd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Divine Rage BerichtGeplaatst: 22 Dec 2008 14:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Urkie schreef:
Hebben jullie die level "Little Dead Space" al gespeeld? Echt heel mooi gemaakt, en erg gedetieerd.

Ja hij is echt vet.

Verdomme, heb mensen nodig om mee te spelen nu! >
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 22 Dec 2008 14:44    Onderwerp: Reageren met citaat

sorry mick ik heb pas vanavond weer tijd
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Dec 2008 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Sorry Urkie voor daarnet, maar ik moet regelmatig naar beneden dus kon niet spelen.
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 25 Dec 2008 00:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Die MGS4 pack is echt vermakelijk, vooral het paintball pistool
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 25 Dec 2008 00:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wou het kopen maar dacht dat de 4 personages samen met de levels waren... NOT. Dan ben je zo'n 12 euro kwijt. Ik ga maar liever SF II Turbo remix halen. Hoe zijn de levels Urkie?
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 25 Dec 2008 01:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Zijn zeker vet, maar je werkt wel dat er niet zoveel moeite in is gestoken als bij de Story line. Maar als ik jou was zou ik wel die Level Pack halen, aangezien je echt veel meer objecten en materie krijgt. En natuurlijk het paintball pistool.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 25 Dec 2008 12:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Die hele pack is epic, costumes en levels allebij.

Die costumes zijn echt ubervet en de levels zijn heel erg mooi gemaakt, vooral die boss. Dat gaat me echt boven de pet met al die switches...

Vooral de plasma balletjes enzo zijn een waardevolle toevoeging.
Terug naar boven
Bekos BerichtGeplaatst: 30 Dec 2008 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb me vanavond eens bezig gehouden met een level te maken. Het was een hele klus maar ik heb het nu gepubliceerd. Moest iemand zin hebben om het level te spelen dan heet het leven Little Bekos Planet. Mijn PSN name is Bekos.

Ik heb ook al een level van Urkie en Joni gespeeld. Dat van Urkie was erg ingewikkeld om te maken lijkt me (met zo'n kraan) en dat van Joni was ook wel tof. Straks of morgen voeg ik ook nog wat anderen toe (Lawliet, Divine Rage en Exodore) en zal ik jullie levels eens spelen.

Als jullie mijn level spelen, laat dan zeker ook een comment achter over wat ik eventueel nog kan aanpassen etc.
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 30 Dec 2008 23:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Dat van Urkie was erg ingewikkeld om te maken lijkt me (met zo'n kraan) en dat van Joni was ook wel tof.

Dat is een level die had ik in de Beta gemaakt, slaat helemaal nergens op

Ik zit op het moment bezig met een Bioshock level. Ik zit er nu al een aardig tijdje mee bezig, misschien dat morgen iemand zin heeft om hem te bekijken?
Terug naar boven
ThE_OwNER BerichtGeplaatst: 30 Dec 2008 23:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik bennu bezig met een Droideka(zoek maar op google) te maken
Uitgeklapt

Ingeklapt

Niet echt up to date foto's maarja..
Terug naar boven
Bekos BerichtGeplaatst: 31 Dec 2008 01:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Urkie schreef:
Citaat:
Dat van Urkie was erg ingewikkeld om te maken lijkt me (met zo'n kraan) en dat van Joni was ook wel tof.

Dat is een level die had ik in de Beta gemaakt, slaat helemaal nergens op

Het was vooral het voertuig met al die switches dat me moeilijk leek om te maken. Ik ben nog maar een beginner. Misschien lijkt het me daarom ingewikkeld.
Terug naar boven
Exodore BerichtGeplaatst: 31 Dec 2008 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Ah heb je nu ook op PSN Bekos,
zal je level zeker eens checken

Ik stel voor dat we elkaar uit solidariteit ook allemaal even hartjes geven
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Jan 2009 19:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Idd, dat is goed. Wie heeft er allemaal hartjes nodig?
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 03 Jan 2009 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Idd, dat is goed. Wie heeft er allemaal hartjes nodig?

Ik!

Ik heb laatst al mijn buddies geheart, en van de meerderheid ook de levels. Maar ik geloof dat ik Joni en Bekos toen nog niet in mijn lijst had...
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Jan 2009 16:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Jou heb ik al geheart blijkbaar, ik heb nu ook Bekos geheart. Ik moet iig nog maar 24 level hearts hebben. Mijn author hearts heb ik ondertussen al.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Jan 2009 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Zijn er trouwens nog mensen die Party Person en Top of the Class moeten halen? If so, zin om met mij te proberen? Dan maak ik wel een redelijk kort level met één prijsbubbel zodat we om de beurt kunnen winnen. Op deze manier moeten we voor die laatste niet wachten tot de lag opgelost is.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 14 Jan 2009 09:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Joni Philips schreef:
Zijn er trouwens nog mensen die Party Person en Top of the Class moeten halen? If so, zin om met mij te proberen? Dan maak ik wel een redelijk kort level met één prijsbubbel zodat we om de beurt kunnen winnen. Op deze manier moeten we voor die laatste niet wachten tot de lag opgelost is.

Wat houden die trophies in, vandaag heb ik namelijk wel tijd denk ik
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Jan 2009 09:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Party Person is online spelen met vier personen uit je vriendenlijst, Top of the Class is dat je het meeste prijsbubbels haalt van de vier spelers.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 16 Jan 2009 16:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Mensen, we hebben nu dus eigenlijk een bevestigde release date voor de Killzone DLC characters. Nouja, het ligt er wel heel erg bovenop.

http://news.littlebigworkshop.com/en-us/post/2009/01/%E2%80%9CSack-it-to-me%E2%80%9D-%E2%80%93-Post-CES-edition.aspx

Onderaan onder het kopje "upcoming DLC" staat wel een heel erg duidelijk berichtje.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Jan 2009 21:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

mm, mijn strijd voor Play gaat voorlopig goed. De helft van alle levels geaced, nu de resterende helft nog.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 16 van 20

Ga naar: