Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 35, 36, 37  Volgende  
Free BerichtGeplaatst: 21 Dec 2008 17:07    Onderwerp: Reageren met citaat

heb een vraag, kwoon in belgie ( downloadlimiet ! )
bij online gamen bv cod 4 ik vraag me af als je zelf online gamed of er dan limiet 'weggaat' zoals je bv een film download en als het zo isof niet, is het dan nijg? want ik mag niet online gamen van mn vader omdatie denkt dat dat zo is en ik vind hier nergens info over en met killzone 2 in februati wil ik het wel hebben dat online gamen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Dec 2008 17:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Door te gamen verbruik je inderdaad, maar dat geldt ook voor gewoon surfen.
Terug naar boven
Free BerichtGeplaatst: 21 Dec 2008 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Door te gamen verbruik je inderdaad, maar dat geldt ook voor gewoon surfen.

dankje maar is dat dan veel meer? of ongeveer evenveel zodat het eigenlijk 'niet zo erg is'
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Dec 2008 17:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Het is een pak minder dan bij effectief downloaden, maar het verbruik hangt wel af van het spel zelf. Dus het kan verschillen van spel tot spel.
Terug naar boven
Free BerichtGeplaatst: 21 Dec 2008 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Het is een pak minder dan bij effectief downloaden, maar het verbruik hangt wel af van het spel zelf. Dus het kan verschillen van spel tot spel.

merci!
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 21 Dec 2008 18:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Een dringende vraag! Ik heb gister een Acer p241w lcd monitor gekocht. Nu, al mijn ps3 game werken goed zonder mankementen op deze monitor. Maar toen ik LittleBigPlanet opstarte en ging spelen zag ik dat de game erg traag loopt, bijna slowmotion, en met een erg lage Framerate. De resolutie van de monitor is 1900x1200, en ik heb mijn ps3 ingesteld op 1080P. Ik ga hem morgen zowieso omruilen omdat er een dooie pixel opzat, maar is het verstandiger om meteen een andere monitor mee te nemen, of is hier een oplossing voor?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 21 Dec 2008 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Het komt waarschijnlijk doordat hij in 1080p ingesteld staat. Je ps3 moet dan meer berekingnen doen omdat hij het spel moet upscalen. Als je je ps3 in 1080i of 720p zet zal het spel LBP niet meer laggen. als je monitor die twee resoluties niet aankan, moet je een alternatief zoeken.
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 22 Dec 2008 00:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Het komt waarschijnlijk doordat hij in 1080p ingesteld staat. Je ps3 moet dan meer berekingnen doen omdat hij het spel moet upscalen. Als je je ps3 in 1080i of 720p zet zal het spel LBP niet meer laggen. als je monitor die twee resoluties niet aankan, moet je een alternatief zoeken.

Ik heb elke resolutie al geprobeerd Als ik hem alleen op 720p instel, lagt het ps3 menu zelf al, en in de game. En je moet goed mijn tekst lezen, want ik heb gezegd dat elke andere game die alleen 720p ondersteund het wel goed doet.
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 22 Dec 2008 07:24    Onderwerp: Reageren met citaat

ja, maar het kan ook komen omdat LBP meer procent van de ps3 vergt.

Je hebt alleen 1080p aanstaan?

Ik zal bij mij ook even proberen, of hij met 1080p lag'd. Anders licht het ergens anders aan.
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 22 Dec 2008 09:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb het net geprobeerd. Ik heb de ps3 op 1080p gezet en 576p, omdat je die niet uit kan zetten. Daarna meerdere spellen geprobeerd. het blijkt dus dat hij bij sommige spellen op 1080p gaat staan en bij andere spellen op 576p. MGS4, GTA4, COD4 en COD5 gaan bij mij netjes op 1080p staan. Maar LBP en Uncharted niet! Deze gaan op 576p staan, omdat deze natuurlijk meer proccesor kracht nodig hebben. Waarschijnlijk is jou monitor niet goed in up-scalen en gaat het beeld happeren door je monitor. bij de meeste spellen heb je daar geen last van omdat de gewoon op 1080p draaien, maar LBP en Uncharted zullen bij jou happeren.

Wil je even kijken of Uncharted happert bij jou? Want dan ligt het waarschijnlijk aan het bovenstaande.

Als dit klopt zou ik als ik jou was de monitor omruilen, of naar acer bellen of up-scalen ook daadwerkelijk een probleem is voor jou monitor.
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 22 Dec 2008 12:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Je antwoord komt net te laat om het te testen. Ik heb hem hem al aan mijn pa mee gegeven om hem om te ruilen. Waarschijnlijk voor een andere monitor. (i.v.m dode pixel)
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 22 Dec 2008 12:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vrees dat dit het is, aangezien alles lag'd als je hem op 720p zet.
Terug naar boven
PBFritschy BerichtGeplaatst: 24 Dec 2008 22:12    Onderwerp: Playstation 3 NAT-Type 3 Reageren met citaat

Ik weet dat er al heel wat over geschreven is, maar de oplossing voor mij staat nog nergens. Ik heb een Speedtouch router en als ik naar 192.168.1.254 ga, kom ik nergens UPnP of DWZ tegen. Daarom zijn al die adviezen om van mijn NAT-Type 3 op mijn PS3 af te komen, onbruikbaar. Iemand een tip hoe ik dit wel ga oplossen?
Terug naar boven
gameverslaafde BerichtGeplaatst: 25 Dec 2008 14:54    Onderwerp: Reageren met citaat

hoe kan ik met een toetsenbord en muis COD 5 spelen heb namelijk net gehad voor kerst
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 25 Dec 2008 15:00    Onderwerp: Reageren met citaat

gameverslaafde schreef:
hoe kan ik met een toetsenbord en muis COD 5 spelen heb namelijk net gehad voor kerst

Dat kan helaas niet.

tot nu toe ondersteund UT3 het alleen.

Laatst aangepast door Sjoerd van der Meer op 25 Dec 2008 15:08; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 25 Dec 2008 15:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is ook weer opgelost
Terug naar boven
gameverslaafde BerichtGeplaatst: 25 Dec 2008 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat

oke dn ty
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 25 Dec 2008 15:34    Onderwerp: Re: Playstation 3 NAT-Type 3 Reageren met citaat

PBFritschy schreef:
Ik weet dat er al heel wat over geschreven is, maar de oplossing voor mij staat nog nergens. Ik heb een Speedtouch router en als ik naar 192.168.1.254 ga, kom ik nergens UPnP of DWZ tegen. Daarom zijn al die adviezen om van mijn NAT-Type 3 op mijn PS3 af te komen, onbruikbaar. Iemand een tip hoe ik dit wel ga oplossen?

Kan je ergens Port-triggering vinden? Daar moet je deze in vullen

TCP: 80, 443, 5223 UDP: 3478, 3479, 3658

check anders ook dit topic:
http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=74303
Terug naar boven
PBFritschy BerichtGeplaatst: 25 Dec 2008 23:18    Onderwerp: Reageren met citaat

SpeedTouch
Informatie
Productnaam: SpeedTouch 780
Softwareversie: 6.1.7.2
Breedbandverbinding OK
Breedbandverbinding
Internet: Verbonden
Toolbox
Toolbox
Externe hulp: Uitgeschakeld
Delen van spelen & toepassingen
Firewall: Standard
Oudercontrole
Telefonie: Uitgeschakeld
Adresboek: Uitgeschakeld
Thuisnetwerk
Thuisnetwerk
WLAN-interface Wireless: Laptop
Ethernet-interface Ethernet: Geen apparaten gedetecteerd
USB-interface USB: Geen apparaten gedetecteerd
Telefooninterface Telefonie: Telefoon 1
Telefoon 2

Dit is alles, man. Geen Port-Triggering.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 26 Dec 2008 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Tis een goeie optie, maar ik zou eerder voor de versie gaan waar je een game bij krijgt voor 299 euro (LBP bijvoorbeeld). Bart Smit is ook actief in Belgie toch? Zou ie daar te krijgen moeten zijn.
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 26 Dec 2008 19:53    Onderwerp: Reageren met citaat

SpeedTouch
Informatie
Productnaam: SpeedTouch 780
Softwareversie: 6.1.7.2
Breedbandverbinding OK
Breedbandverbinding
Internet: Verbonden
Toolbox
Toolbox
Externe hulp: Uitgeschakeld
Delen van spelen & toepassingen
Firewall: Standard
Oudercontrole
Telefonie: Uitgeschakeld
Adresboek: Uitgeschakeld
Thuisnetwerk
Thuisnetwerk
WLAN-interface Wireless: Laptop
Ethernet-interface Ethernet: Geen apparaten gedetecteerd
USB-interface USB: Geen apparaten gedetecteerd
Telefooninterface Telefonie: Telefoon 1
Telefoon 2

Wat kan je bij Firewall allemaal instellen?

En wat staat er allemaal bij Game en Aplicatiesharing?
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 26 Dec 2008 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Mmm, dan is t lastig, je zou aan de ene kant denken dat er een goeie aanbieding komt voor 299 met game. Aan de andere kant, die 299 prijs van nu kan ook tijdelijk zijn en dan heb je een aardige deal.

Btw: verkoop je je 360?
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 26 Dec 2008 21:21    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Gezer
Jij hebt toch al een ps3?
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 26 Dec 2008 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Zijn er nu al bundels met de dualshock 3?
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 26 Dec 2008 21:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Tip voor het zelf beantwoorden van vragen:

Stap 1) Tik in je internetbrowser (JA DAT DING WAT JE NU GEBRUIKT) google.nl in.
Stap 2) Tik steekwoorden van je vraag in bij google
Stap 3) VIND JE ANTWOORD!

Als je heel simpel deze stappen volgt kom je tot de conclusie dat er enkele bundels met een dualshock 3 zijn. Alleen deze zijn niet door Sony samengesteld, maar gewoon door de desbetreffende winkel.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 35, 36, 37  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 15 van 37

Ga naar: