Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Token BerichtGeplaatst: 01 Dec 2008 20:16    Onderwerp: Song kwijt Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2008
Berichten: 1437

Ok dit is de eerste keer dat ik een topic aanmaak, maar goed.

Het zit dus zo ik ben nou al een week of 2, 3 opzoek naar dit ene nummer wat ik op TMF had gezien en ik hoopte dat iemand mij miss zou kunnen helpen.

In de clip zijn er een soort van ninja's met maskers op en die staan daar dan te dansen met een kartonne stereo, deze klapt uit en iedereen die op het karton gaat staan begint te dansen.
______________________________________________

Btw srry als ik overlast bezorg ofzo hoor dan sluiten jullie het topic maar .
Maar ik ben er al te lang naar op zoek en word er een beetje ziek van dat ik het nergens kan vinden

later
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CengizMan BerichtGeplaatst: 01 Dec 2008 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Aug 2007
Berichten: 534

Misschien kunnen we hier gelijk een algemeen topic van maken voor als je de naam van een liedje kwijt bent?

Ik heb btw geen idee welk liedje je bedoeld, PD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 01 Dec 2008 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

Probeer eens wat dingen op youtube? 'ninja in musicvideo' levert mss al wat op? En anders, zet heel de dag tmf aan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Token BerichtGeplaatst: 02 Dec 2008 07:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2008
Berichten: 1437

Nee heb ik al geprobeerd, dat van youtube dan. En de heledag tmf aan... dat red ik niet hoor veel te veel reclame enz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group