Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende  
dark lars BerichtGeplaatst: 27 Nov 2008 21:16    Onderwerp: Reageren met citaat

oooooooooooookeeeeee die haal ik ook dan wel maar moet ik wel eerst even weer geld krijgen want heb nu al zoveel gekocht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 23 Dec 2008 01:49    Onderwerp: Reageren met citaat

op geen Last Remnant geld verspiling je moet wachten op tales of tales of versperia
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 23 Dec 2008 01:51    Onderwerp: Reageren met citaat

lorenzogilds schreef:
op geen Last Remnant geld verspiling je moet wachten op tales of tales of versperia

Welkom op het forum.
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 07 Jan 2009 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat

BUMP

wanneer komt versperia ook al weer? of zal ik er een neiuw topic voor aanmaken?

owja en last remnant is echt wel leuk =]
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Jan 2009 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Bart Smit bied tot 18-01-2009 Lost Odyssey aan voor €20,0-
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 07 Jan 2009 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman schreef:
Bart Smit bied tot 18-01-2009 Lost Odyssey aan voor €20,0-

Koopje!
Maar hij staat niet op de site....
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 07 Jan 2009 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat

je moet zelf naar bart smit gaan ik zag hem laast nog
Terug naar boven
eehbiertje BerichtGeplaatst: 09 Jan 2009 09:52    Onderwerp: Reageren met citaat

die heeft toch meerdere dual layers of niet?

zo ja is die beetje tof? dan koop ik hem denk ik wel
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 09 Jan 2009 10:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Lost Odyssey is best wel een aardige game (al helemaal als ie voor € 20 is). Het spel komt een beetje traag op gang en het verhaal is erg emotioneel maar de game is zeker de moeite waard. De game beslaat 4 DVD's om precies te zijn (niet dat het een minpunt is ofzo). Het enige storende punt aan de game voor mij was de lipsyncing, die vond ik wel vrij slecht gedaan.
Terug naar boven
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 02 Jun 2009 20:14    Onderwerp: Reageren met citaat

1 woord. 2, sorry. Eternal Sonata.
En daarna Tales of Vesperia. Star Ocean twijfel ik over. De rest is bagger.
Ik ga niet eens moelijk doen te posten wanneer die laatste 2 games komen,
dat kun je makkelijk zelf uitzoeken, het heet internet.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 02 Jun 2009 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat

ikzoekruzie schreef:
1 woord. 2, sorry. Eternal Sonata.
En daarna Tales of Vesperia. Star Ocean twijfel ik over. De rest is bagger.
Ik ga niet eens moelijk doen te posten wanneer die laatste 2 games komen,
dat kun je makkelijk zelf uitzoeken, het heet internet.

Vergeet Blue Dragon, Lost Odyssey en Enchanted Arms niet.
Terug naar boven
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 03 Jun 2009 01:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Die vergeet ik ook niet, als je goed leest zie je dat ik alle rpg's behalve Eternal, Tales en Star Ocean bagger noem. Daar vallen die games die jij opnoemt uiteraard ook onder

Star Ocean heb ik nog nie gespeeld eerlijk gezegd dus dat is nog een twijfel geval. Ik heb de bagger games ook gecheckt ja, dus begin daar maar niet over. Alleen Enchanted Arms daar word ik zo levensmoe van als ik die cover zie, dat ik die helemaal nooit gecheckt heb. Die gratis manga wat erbij zat is ook te lelijk voor woorden.
Terug naar boven
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 08 Jun 2009 00:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Star Ocean is goed die mag ook in de hall of fame. Nou nog Vesperia afwachten.
Terug naar boven
wa BerichtGeplaatst: 11 Jun 2009 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Tsja het is maar waarop je zit te wacht he je heb wel aardig wat keuzes

tip 1 Blue Dragon is wel een beetje standaard maar de graphics zijn kleurrijk en stralen echt die japanse stijl uit

2 Lost Oddesey : Gewoon het verhaal is heel emotioneel en de personages uitstekend

3 en 4 Mass Effect en Fallout 3 die hebben echt iets anders in het genre weten te bereiken .

5 Eternal Sonata : het is een orgineel concept want je bevindt je in de dromen van iemand die op sterven ligt en door de koorts aanm het eilen is .

6 Star Ocean : vind ik persoonlijk want te eentonig maar is wel een redelijk RPG

7 Entcharted Arms : Word een vreemde RPG genoemt maar je kan hem proberen

8 misschien kan je ff wachten op Tales of versphria
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Vaizard BerichtGeplaatst: 11 Jun 2009 19:32    Onderwerp: Reageren met citaat

wa schreef:
Tsja het is maar waarop je zit te wacht he je heb wel aardig wat keuzes

tip 1 Blue Dragon is wel een beetje standaard maar de graphics zijn kleurrijk en stralen echt die japanse stijl uit

2 Lost Oddesey : Gewoon het verhaal is heel emotioneel en de personages uitstekend

3 en 4 Mass Effect en Fallout 3 die hebben echt iets anders in het genre weten te bereiken .

5 Eternal Sonata : het is een orgineel concept want je bevindt je in de dromen van iemand die op sterven ligt en door de koorts aanm het eilen is .

6 Star Ocean : vind ik persoonlijk want te eentonig maar is wel een redelijk RPG

7 Entcharted Arms : Word een vreemde RPG genoemt maar je kan hem proberen

8 misschien kan je ff wachten op Tales of versphria

Enchanted arms vind ik echt leuk om te doen. Gewoon geweldig hoe dom de hoofdpersonage is en hoe die praat/reageert op alles. Verder is het vechtsysteem toch wel leuk en zijn de golums een leuke toevoeging.

Eternal Sonata vond ik ook erg leuk en heel mooi. De gevechten vond ik ook zeer leuk om te doen, gewoon omdat je toch wel 'n redelijke variatie had.

Fallout 3 & Mass effect, tja wat kan ik daarop zeggen, die zijn sowieso geweldig.

Blue Dragon nou besteld, ben erg benieuwd
Terug naar boven
Akatora BerichtGeplaatst: 11 Jun 2009 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Weet iemand wat nou precies de minpunten zijn van Enchanted Arms?
De game scoort slecht maar uit reviews kan ik niet echt uitmaken wat er nou precies mis mee is in vergelijking met andere 360 jrpgs.
Terug naar boven
Vaizard BerichtGeplaatst: 11 Jun 2009 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Akatora schreef:
Weet iemand wat nou precies de minpunten zijn van Enchanted Arms?
De game scoort slecht maar uit reviews kan ik niet echt uitmaken wat er nou precies mis mee is in vergelijking met andere 360 jrpgs.

Ik heb geen flauw idee... ik vond het een heel leuk spel om te spelen, maar smaken verschillen.

Het enige wat ik irritant vond was dat je zo vaak aangevallen werd als je ergens naar toe liep.
Terug naar boven
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 12 Jun 2009 01:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou wat Enchanted betreft, om te beginnen is alleen de artwork al rampzalig slecht, zoals ik al eerder zei voel ik al mijn levensenergie al uit me wegsijpelen als ik alleen de cover zie. Ik begrijp niet dat mensen het lef hebben om zoiets uit te geven, en de tekenaar mag van mij de strop krijgen, de wereld is beter af zonder zijn gekras. Plaatjes achterop het doosje zijn ook spuuglelijk en ik denk dat het een soort van mislukte Beyblade of Pokemon game is, ik weet niet zeker ik ga die game niet eens proberen, gadverdamme. Die komt echt never nooit in me Xbox. Bij de limited edition zat een manga, een soort van prequel voor de game, maar... nee, ik kan het niet aan... ok het was bar slecht getekend en dan ben ik nog netjes... Laat het spel gewoon maar liggen zou ik zeggen. Puur een game die effe snel werd uitgegeven hier omdat er destijds geen rpg's waren voor de Xbox.

@Vaizard en Wa
Woot? Er zijn toch ook andere mensen die Eternal leuk vinden, ik dacht dat ik de enige op de planeet was En ja Mass Effect is ook supervet idd. Wat die random encounters betreft in Enchanted, 1 van de pluspunten van Eternal en Star Ocean is dat je daar de vijanden gewoon kan zien en dus ook ontwijken, dus die irritatie is meteen al weg. Ook zijn de gevechten real time, dus geen turnbased (ouderwetse) onzin. Dat geldt overigens ook voor Tales of Vesperia.

Btw, in Eternal ligt Chopin niet te eilen, het is ijlen. En nee hij ijlt niet, hij droomt gewoon, de game speelt zich in die droom af. En in de trend van wa's post, nogmaals mijn tips:

Eternal Sonata
Tales of Vesperia
Star Ocean The Last Hope
Mass Effect

Ik kan het gewoon niet genoeg benadrukken, deze games worden onterecht weinig verkocht omdat iedereen altijd maar voor die hype games gaat zoals Last Remnant enz. Durf eens anders te zijn... Ehh dat geld dan vooral voor Eternal Sonata, Mass Effect en Star Ocean verkopen goed en Tales moet nog uitkomen, maar die zal ook wel goed gaan lopen.
Terug naar boven
Vaizard BerichtGeplaatst: 12 Jun 2009 11:29    Onderwerp: Reageren met citaat

ikzoekruzie schreef:
Nou wat Enchanted betreft, om te beginnen is alleen de artwork al rampzalig slecht, zoals ik al eerder zei voel ik al mijn levensenergie al uit me wegsijpelen als ik alleen de cover zie. Ik begrijp niet dat mensen het lef hebben om zoiets uit te geven, en de tekenaar mag van mij de strop krijgen, de wereld is beter af zonder zijn gekras. Plaatjes achterop het doosje zijn ook spuuglelijk en ik denk dat het een soort van mislukte Beyblade of Pokemon game is, ik weet niet zeker ik ga die game niet eens proberen, gadverdamme. Die komt echt never nooit in me Xbox. Bij de limited edition zat een manga, een soort van prequel voor de game, maar... nee, ik kan het niet aan... ok het was bar slecht getekend en dan ben ik nog netjes... Laat het spel gewoon maar liggen zou ik zeggen. Puur een game die effe snel werd uitgegeven hier omdat er destijds geen rpg's waren voor de Xbox.

Ik vind de art juist net heel tof in het spel.... vooral op het begin als je bij dat festival bent. Verder zijn echt heel vette golumns... Maar ik denk dat als het stijltje je echt niet ligt, dat je het spel dan inderdaad al wel sneller slecht vind.
Terug naar boven
wa BerichtGeplaatst: 12 Jun 2009 17:10    Onderwerp: Reageren met citaat

ikzoekruzie schreef:

@Vaizard en Wa
Woot? Er zijn toch ook andere mensen die Eternal leuk vinden, ik dacht dat ik de enige op de planeet was En ja Mass Effect is ook supervet idd. Wat die random encounters betreft in Enchanted, 1 van de pluspunten van Eternal en Star Ocean is dat je daar de vijanden gewoon kan zien en dus ook ontwijken, dus die irritatie is meteen al weg. Ook zijn de gevechten real time, dus geen turnbased (ouderwetse) onzin. Dat geldt overigens ook voor Tales of Vesperia.

Btw, in Eternal ligt Chopin niet te eilen, het is ijlen. En nee hij ijlt niet, hij droomt gewoon, de game speelt zich in die droom af. En in de trend van wa's post, nogmaals mijn tips:

Eternal Sonata
Tales of Vesperia
Star Ocean The Last Hope
Mass Effect

Ik kan het gewoon niet genoeg benadrukken, deze games worden onterecht weinig verkocht omdat iedereen altijd maar voor die hype games gaat zoals Last Remnant enz. Durf eens anders te zijn... Ehh dat geld dan vooral voor Eternal Sonata, Mass Effect en Star Ocean verkopen goed en Tales moet nog uitkomen, maar die zal ook wel goed gaan lopen.
Eternal SOnata is echt geweldig en mijn favoriet , Misschien schikt het stijltje mensen af .
Terug naar boven
Vaizard BerichtGeplaatst: 12 Jun 2009 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik houd echt van het stijltje van Eternal Sonata, (L) anime stijl!
Terug naar boven
wa BerichtGeplaatst: 13 Jun 2009 18:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Vaizard schreef:
Ik houd echt van het stijltje van Eternal Sonata, (L) anime stijl!
Ik ook ik vind het subliem alleen voor veel mensen word het gezien als te lief en dat is echt zonde want de game is fantastisch .
Terug naar boven
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 15 Jun 2009 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Toffe lui hier, meestal word ik afgezeken als ik m'n eerlijke mening geef. Ik kan er gewoon weinig tegen als bepaalde games geen aandacht krijgen en iedreen het alleen maar over de grote titels heeft. Dan kan ik wel eens kort door de bocht zijn idd. En ja mss ben ik wel hard over Enchanted maarja ik weet ook wel dat die westerse uitstraling mensen meer aantrekt en bij andere games. Europa he, westerse kant..

Nou ziet Blue Dragon (bah) er mss wel weer meer japans uit, maar dan is het weer onze grote vriend Toriyama, waardoor de game alsnog als een trein loopt.. d'oh! Don't get me wrong ik vind de originele Dragonball dat Goku nog klein is leuk, maar de rest van al die dragonball onzin mag van mij oprotte. En ja Chrono Trigger was mss Chrono Trigger niet zonder de art van Toriyama. Maar voor de rest intreseert hij me niks. Ja, Dr. Slump mss nog, maar die heb ik nooit gehad...
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 15 Jun 2009 21:00    Onderwerp: Reageren met citaat

ikzoekruzie schreef:
Toffe lui hier, meestal word ik afgezeken als ik m'n eerlijke mening geef. Ik kan er gewoon weinig tegen als bepaalde games geen aandacht krijgen en iedreen het alleen maar over de grote titels heeft. Dan kan ik wel eens kort door de bocht zijn idd. En ja mss ben ik wel hard over Enchanted maarja ik weet ook wel dat die westerse uitstraling mensen meer aantrekt en bij andere games. Europa he, westerse kant..

Nou ziet Blue Dragon (bah) er mss wel weer meer japans uit, maar dan is het weer onze grote vriend Toriyama, waardoor de game alsnog als een trein loopt.. d'oh! Don't get me wrong ik vind de originele Dragonball dat Goku nog klein is leuk, maar de rest van al die dragonball onzin mag van mij oprotte. En ja Chrono Trigger was mss Chrono Trigger niet zonder de art van Toriyama. Maar voor de rest intreseert hij me niks. Ja, Dr. Slump mss nog, maar die heb ik nooit gehad...

ikzoekruzie... met zo'n naam is dat logisch xD...

Nee grapje
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 3

Ga naar: