Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3 Volgende
|
dark lars |
Geplaatst: 25 Nov 2008 19:27 Onderwerp: HELP! RPG 360
| |

|
Mijn xbox komt als het goed is morgen thuis van vakantie ( ) en nu wil ik een rpg kopen voor mn 360..ik weet alleen niet welke! Ik heb alles al gelezen gezien etc en ik twijfel nog steeds Ik heb gehad
Blue Dragon: Wel aardig, niet super
Enchanted Arms: (Volgens velen vreemd!) Maar die vond ik geweldig
Lost Odyssey: Kut,Kut en nog 3maal kut, ga alsjeblieft neit hierover in discussie
Eternal Sonata: Best leuk, geen topper
Nu weet ik neit welke ik moet nemen ik wil eigenlijk graag The Last Remnant maar die heeft veel problemen? kan iemand dat bevestigen ofzo of iets
HELP alsjeblieft ik wil echt weer even een leuke rpg en zin om te wachten heb ik neit  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 25 Nov 2008 19:37 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
The Last Remnant scoort slechter dan Eternal Sonata en co. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 25 Nov 2008 19:40 Onderwerp:
| |

|
Infinite Undiscovery is niet echt zijn 60 euro waard, maar ik vind hem wel weer beter dan Eternal Sonatra. |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 25 Nov 2008 19:41 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 25 Nov 2008 19:44 Onderwerp:
| |

|
Heeft hij al, teminste zijn tag verteld mij dat. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 25 Nov 2008 19:45 Onderwerp:
| |

|
Mass effect  |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 25 Nov 2008 19:48 Onderwerp:
| |

|
Kurosaki01 schreef: | Infinite Undiscovery is niet echt zijn 60 euro waard, maar ik vind hem wel weer beter dan Eternal Sonatra. |
Joni Philips schreef: | The Last Remnant scoort slechter dan Eternal Sonata en co. |
kurosaki: Ik kan hem voor 45€ halen zou je hem dan aanraden? ik vond het er wel aardig uitzien maar die vreemde dingen die je moet doen zoals achter muurtjes gaan staan voor water( of iets derglijks) vond ik maar weer niks..is dat veel aanwezig?
joni: Ik heb oko gezien dat hij niet geweldig scoort maar overall scoort enchanted arms weer lager dan de andere rpg's die ik heb en toch vind ik di ehet leukste dus dan wordt het zo meoilijk
en idd fable 2 heb ik al, maar eigenlijk bedoelde ik zulke rpgs niet (2 world oblivion fable2) miss ben ik daarte onduidelijk in geweest dus toch bedankt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 25 Nov 2008 20:10 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | kurosaki: Ik kan hem voor 45€ halen zou je hem dan aanraden? ik vond het er wel aardig uitzien maar die vreemde dingen die je moet doen zoals achter muurtjes gaan staan voor water( of iets derglijks) vond ik maar weer niks..is dat veel aanwezig? |
Volgens mij was dat alleen tegen een baas maar dat weet ik niet zeker. Hmm 45 Euro, kan je hem uit proberen? Het is wel een leuke game daar niet van. Als ik hem zou raten dan kwam hij tegen de 8 aan(7,9). Niet dat je daar veel aan hebt maar toch.
Jammer dat Tales of V... er nog niet is. |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 25 Nov 2008 20:11 Onderwerp:
| |

|
ja precies anders kocht ik die gelijk!! ik vind de last remnant er opzich erg overtuigend uitzien in trailers etc maar als ik de review van ign kijk/lees wordt ik verdrietig maar gametrailers vind hem weer goed dus ik weet het echt neit meer  |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 26 Nov 2008 00:40 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | Mass effect  |
Aanrader |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 26 Nov 2008 07:28 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Enchanted Arms scoorde vooral slecht omdat ie niet echt geďnspireerd was, iets subjectief. The Last Remnant omdat hij blijkbaar technisch niet in orde is. Maar ja, één tip, wacht op Gideons review. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 26 Nov 2008 09:04 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Mass Effect
Misschien Fallout 3 maar die lijkt misschien iets teveel op Oblivion voor je? ^_^
In ieder geval, dat zijn al 2 aanraders.
Als die buiten je stijl vallen zou ik Infinite Undiscovery nemen, die ziet er wel enorm leuk en interessant uit. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 26 Nov 2008 10:03 Onderwerp:
| |

|
Als je Lost Odyssey klote vond om de technische problemen dan is het duidelijk dat je The Last Remnant niet moet proberen. Als je LO klote vond om het traditionele vechtsysteem en je Enchanted Arms juist leuk vond door het vechtsysteem wordt The Last Remnant een stuk interessanter voor je denk ik. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 26 Nov 2008 12:26 Onderwerp:
| |

|
Final Fantasy XIII als je gedult hebt.  |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 26 Nov 2008 12:40 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Enchanted Arms scoorde vooral slecht omdat ie niet echt geďnspireerd was, iets subjectief. The Last Remnant omdat hij blijkbaar technisch niet in orde is. Maar ja, één tip, wacht op Gideons review. |
Dat ga ik zeker doen !
MaartenL schreef: | Mass Effect
Misschien Fallout 3 maar die lijkt misschien iets teveel op Oblivion voor je? ^_^
In ieder geval, dat zijn al 2 aanraders.
Als die buiten je stijl vallen zou ik Infinite Undiscovery nemen, die ziet er wel enorm leuk en interessant uit. |
Mij lijkt Mass Effect wel leuk idd en fallout 3 ook wel..Maar (zoals je al een beetje aangeeft) moet ik meer zoiets als infinite undiscovery hebben met hp enzo en magic
Roderick schreef: | Als je Lost Odyssey klote vond om de technische problemen dan is het duidelijk dat je The Last Remnant niet moet proberen. Als je LO klote vond om het traditionele vechtsysteem en je Enchanted Arms juist leuk vond door het vechtsysteem wordt The Last Remnant een stuk interessanter voor je denk ik. |
Lost Odyssey vond ik om zoveel redenen kut, slechte gfx slechte stemmen, verschikkelijk verhaal en súper sloom. Ik vond Enchanted arms leuk om het verhaal, misschien is dat raar maar vind zulke plottwists als oude bekende die ineens leven en een eindbaas die nog neit de eindbaas is wel leuk(komt uit2005/6 dat valt toch niet meer onder spoilen he?), en het was lekker moeilijk, elke eindbaas was een grote uitdaging en de samenstelling van m'n team en die aanvalsrichtingen(bereik) geven toch weer meer dimensie aan zo'n gevecht dan je rechtertrigger optijd loslaten(L.O.). Daarom leek mij The Last Remnant erg leuk maar als die serieus zoveel problemen heeft dat je hem in deze staat niet eens goed kan spelen(IGN) dan liever niet..
Lawliet schreef: | Final Fantasy XIII als je gedult hebt.  |
FF13 ga ik zéker kopen maar ik moet nu echt even iets, dat gevoel ken je vast wel |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 26 Nov 2008 13:08 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Je moet LO al zeker en vast op Japanse stemmen zetten, met die Engelse stemmen vond ik het ook enorm slecht.
Verder vond ik het wel een prima game. Een goed doordacht vechtsysteem, een grote wereld, een unieke art-direction en een dijk van een verhaal, al gaat het er inderdaad wat traagjes aan toe. Eigenlijk begint het leuke pas vanaf Disc 3, als je een boot/sub/vlieger hebt en je characters al aardige levels hebben. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 26 Nov 2008 13:12 Onderwerp:
| |

|
Het is spijtig dat Tales of Vesperia er nog niet is anders raadde ik je die aan. Ik zou voor een WRPG gaan. Fallout 3/Mass Effect. |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 26 Nov 2008 19:21 Onderwerp:
| |

|
Last Remnant net gekocht vind hem best mnooi eigenlijk |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 26 Nov 2008 19:44 Onderwerp:
| |

|
Enchanted Arms!  |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 26 Nov 2008 19:52 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: | Enchanted Arms!  |
echt he wat is die zwaar onderschat geweldige rpg! |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 26 Nov 2008 19:54 Onderwerp:
| |

|
dark lars schreef: | Lilyman schreef: | Enchanted Arms!  |
Alleen krijg ik (ookal ben ik level 50 ofzo) die Queen of Ice niet verslagen!  |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 26 Nov 2008 20:01 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: | dark lars schreef: | Lilyman schreef: | Enchanted Arms!  |
Alleen krijg ik (ookal ben ik level 50 ofzo) die Queen of Ice niet verslagen!  |
geweldig toch !! ik was 53 ofzo en vond het zo mooi en goed en geweldig ik heb er zo hard op moeten trainen op die eindbaas en toen had ik hem man nou heel de straat wist het bewijs van spreken |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 27 Nov 2008 18:58 Onderwerp:
| |

|
Enig
matic Soldier schreef: | Als ik jou was zou ik 100% voor Fallout 3 gaan. |
Waarom? Beargumenteer je post. Dat is niet alleen handig voor de lezers, maar ook een stukje professioneler. |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 27 Nov 2008 20:28 Onderwerp:
| |

|
Ik ben bang dat ik hem teveel op oblivion wint lijken die ik nu wel erg zat ben.. Ik heb net the last remnant een dag maar alser verder nog goede suggesties zijn..? |
|
Terug naar boven |
|
|
AmazingShikoku |
Geplaatst: 27 Nov 2008 20:32 Onderwerp:
| |

|
dark lars schreef: | Ik ben bang dat ik hem teveel op oblivion wint lijken die ik nu wel erg zat ben.. Ik heb net the last remnant een dag maar alser verder nog goede suggesties zijn..? |
Tuurlijk, trekjes kunnen herkent worden van Oblivion maar noem nou eens een developer waarbij je dat niet hebt? Fallout 3 is een compleet nieuw avontuur in een compleet nieuwe setting wat niks met Oblivion te maken heeft. De interface opzetting van de dialogen en het character design van de mensen zijn enigzins vergelijkbaar. Maar wees maar niet bang, want het is echt een topper  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2, 3 Volgende |