Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Mrakz0r BerichtGeplaatst: 05 Nov 2008 15:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Mirror's Edge.

Ik werd aangenaamd verrast door deze game. Ik dacht dat het een redelijke game was maar niet meer. Na het spelen van de demo moet ik toch hard nadenken om deze game aan te schaffen.

Mooie grafics, goeie gameplay, maar vooral het sfeertje (verhaal, muziek) deed het hem mij.

Ik denk dat de game een topper gaat worden hoewel ik niet weet of de hele game leuk blijft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 07 Nov 2008 17:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Tomb Raider Underworld:

Deze game is simpelweg geweldig kwa graphics enkel de bewegingen vind ik te snel gaan waardoor het soms animatie's skipt. Ook de camera wil niet altijd mee werken.

Banjo Nuts and Bolts:

Teleur gesteld als oud Banjo-fan, de poppetje's zien er goed en leuk uit, de stad is ook erg leuk gedaan maar die auto's.. hoewel ik wel een enorm vette motor heb gemaakt.

Straks thuis EINDELIJK de demo van Mirror's Edge downloaden!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 07 Nov 2008 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben aangenaam verrast door de demo van Mirror's Edge. Denk er zeker over om hem begin 2009 aan te schaffen voor PC, aangezien ik de PS3 graphics tegen vind vallen. Ik geef de demo een 8.5/10.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 07 Nov 2008 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
hoewel ik wel een enorm vette motor heb gemaakt.

Kon je hem ook echt gebruiken in de stad?
Ik had ook een voertuig gemaakt in de demo maar toen ik de garage verliet reed ik toch weer met dat standaard wagentje.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 08 Nov 2008 01:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Viva Pinata T.I.P. :

Geweldige game, ik heb me goed vermaakt met de demo wat ik niet had verwacht. Tis weer eens wat anders dan die 18+ games.

8/10

Banjo Kazooie N&B:

De sfeer en humor van de oude banjo`s is goed aanwezig, de controls zijn bijna perfect, het ziet er goed uit. Echter voor de hardcore oldschool banjo fans is het even door de zure appel heen bijten maar dan heb je ook wat. De letters zijn wel wat aan de kleine kant maar naar een tijdje kon ik het prima volgen. Must have voor mij.

9/10
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 15 Nov 2008 00:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Audiosurf -> het idee is best leuk, maar het is niet iets waar ik mijn geld aan zou uitgeven.

Portal: The First Slice -> wat een geweldige game! Dat had ik niet verwacht, zelfs niet na al die lofzang die ik overal hoorde.

Oddworld: Abe's Exoddus & Oddworld: Abe's Oddysee -> totaal niet wat ik ervan verwacht had. Ik had vroeger (tot een paar maanden geleden) een gameboy (color) versie van deze gamereeks en die was best leuk, aangezien het concept heel anders is dan van de meeste games. Bij een 'volwassen' broer hiervan had ik echter wat meer verwacht, terwijl het eigenlijk precies hetzelfde is. Misschien dat ik een van de komende dagen eens probeer het iets langer vol te houden om te kijken of het toch nog leuk wordt.

Aankomende downloads:
1) Left 4 Dead
2) Overlord
3) Half-Life 2 (die heb ik al een paar keer uitgespeeld, maar hij blijft tof )
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 29 Nov 2008 17:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Dead Space: Disembembment Demo.

-demo was veel en veel te kort
-je hebt geen idee wat je moet doen
+blije aliens

en meer is er niet echt...
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 24 Mei 2009 19:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Eternal Sonata

Top demo, aanrader als je van rpg`s houd.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: