Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  
Master Killer BerichtGeplaatst: 18 Okt 2008 11:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Taw0n schreef:
Master Killer schreef:
Citaat:
Krijg je ook 2 keys als je 360 EN PC hebt ingevult?
Of zit ik nu met een 360 key waar ik niks mee kan -_-

Je kan de key ook aan een vriend geven die wel een 360 heeft.

Ooh, maar ik heb wel een 360 hoor.
Alleen RRoDded ;p

Je had ze allang op moeten op kunnen bellen. Dan heb je binnen 5 dagen een nieuwe

Telefoon

Telefonische ondersteuning:
0800 023 3894

of +31 202036606 als je mobiel belt

Slechthorenden (teksttelefoon):
0800 023 3895

De service is bereikbaar op:
maandag - vrijdag: 09:00-22:00
zaterdag: 09:00-20:00
zondag: 09:00-17:00
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cheatcn BerichtGeplaatst: 18 Okt 2008 11:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb nu een beta code voor de PC. Alleen als ik nu naar de site ga van Firstfight.callofduty.com krijg ik alleen bonuscontent voor mijn playstation 3. En krijg ik een andere code, weet iemand waar ik de download kan starten voor de PC beta???
Terug naar boven
Master Killer BerichtGeplaatst: 18 Okt 2008 11:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Cheatcn schreef:
Ik heb nu een beta code voor de PC. Alleen als ik nu naar de site ga van Firstfight.callofduty.com krijg ik alleen bonuscontent voor mijn playstation 3. En krijg ik een andere code, weet iemand waar ik de download kan starten voor de PC beta???

Zoals je kon lezen in mijn mail is de pc beta nog niet gestart.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 18 Okt 2008 11:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kan wel een 360 key gebruiken
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 18 Okt 2008 11:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Master Killer schreef:
Cheatcn schreef:

Is-ie nog niet gestart?
Terug naar boven
Master Killer BerichtGeplaatst: 18 Okt 2008 11:19    Onderwerp: Reageren met citaat

im2duvi schreef:

Weet je hoe ik mijn 360 key heb gekregen?

Ik heb de game gepre-ordered bij www.gamestop.com en heb een vals adres en valse naam gebruikte.

En de creditkaart nummer die ik op een pagina heb gevonden van paypal.

En toen heb ik gamestop.com een mail gestuur dat ik de beta code nog niet had ontvangen met mijn oder nummer erbij. En na 5 uurtjes kreeg ik de code. En mijn order werdt automatische gecanncelled omdat adres niet bestaat/fout credit kaart nummer

Ik weet niet of dat trukje nog gaat werken.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 18 Okt 2008 11:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Master Killer schreef:
im2duvi schreef:

Ik heb de game gepre-ordered bij www.gamestop.com en heb een vals adres en valse naam gebruikte.

En toen heb ik gamestop.com een mail gestuur dat ik de beta code nog niet had ontvangen met mijn oder nummer erbij. En na 5 uurtjes kreeg ik de code. En mijn order werdt automatische gecanncelled omdat adres niet bestaat/fout credit kaart nummer

Jij bent echt evil like hell
Terug naar boven
Master Killer BerichtGeplaatst: 18 Okt 2008 11:21    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Master Killer schreef:
im2duvi schreef:

Jij bent echt evil like hell

Evil Laugh: Mwhahahahahahhahahaa
Terug naar boven
StijnNL BerichtGeplaatst: 18 Okt 2008 11:52    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Master Killer schreef:
Cheatcn schreef:

Is-ie nog niet gestart?

Ik had hetzelfde, je moet gewoon ff zon theme kieze en dan krijg je (denk ik) als je je email invult binnenkort een mailtje met de pc download.
Ik had na dat ik die theme shit had ingevuld een mailtje gekregen waarin een code voor de console stond voor die theme, en dat ik mijn mail in de gaten moest houden voor de pc download.

Ik hoop dat dat mailtje niet verkeerd begrepen heb...

EDIT: Dit was dat mailtje. De code heb ik maar even weggelaten

Thank you for pre-ordering Call of Duty: World at War. You can download your exclusive PS3 or Xbox 360 theme by entering the following code on your console:

xxxx-xxxx-xxxx

As a bonus you will be one of the select few users to be invited to the Call of Duty: World at War BETA trial for Xbox 360 or PC, depending on the platform you registered on the site. Plus you will have exclusive access to unlock the M1A1 carbine in multiplayer on the day of release! Keep checking your email regualry for the secret codes, andagain thanks for pre-ordering.

The team at Activision.
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 18 Okt 2008 12:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Master Killer schreef:
Taw0n schreef:
Master Killer schreef:
Citaat:
Krijg je ook 2 keys als je 360 EN PC hebt ingevult?
Of zit ik nu met een 360 key waar ik niks mee kan -_-

Je kan de key ook aan een vriend geven die wel een 360 heeft.

Ooh, maar ik heb wel een 360 hoor.
Alleen RRoDded ;p

Je had ze allang op moeten op kunnen bellen. Dan heb je binnen 5 dagen een nieuwe

Telefoon

Telefonische ondersteuning:

0800 023 3894

of +31 202036606 als je mobiel belt

Slechthorenden (teksttelefoon):
0800 023 3895

De service is bereikbaar op:
maandag - vrijdag: 09:00-22:00
zaterdag: 09:00-20:00
zondag: 09:00-17:00

Zeker, al gedaan, 3 dagen weg nu
Terug naar boven
Uranium BerichtGeplaatst: 18 Okt 2008 17:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Masterkiller, ik zou ook graag een beta ontvangen, omdat ik wil kijken hoe Call Of Duty 5 is!
Terug naar boven
nielsluc BerichtGeplaatst: 19 Okt 2008 12:04    Onderwerp: Reageren met citaat

mad ik ook een beta want ik wil wel is zien hoe het is cod 5 want ik wil um al gaan kopen maar wil eerst zien hoe hij is want als er niks aan is dan koop ik hem natuurlijk niet maar ik dan wel dat die vet is dus als je er een over hebt dan had ik die graag gehad
Terug naar boven
StijnNL BerichtGeplaatst: 19 Okt 2008 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Wanneer begint die pc beta nou? Ik hoor ook een mailtje te krijgen van Cod 5 met waar ik pc beta kan downen!?!
Terug naar boven
StijnNL BerichtGeplaatst: 23 Okt 2008 11:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou volgensmij komt die béta gewoon niet meer op de pc
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 25 Okt 2008 08:50    Onderwerp: Reageren met citaat

CnC 3 Pwnage schreef:
Nou volgensmij komt die béta gewoon niet meer op de pc

Nee, ik hoor er ook echt niks meer van.
Zoeken?

EDIT: Net een mailtje van fileplanet gekregen, letterlijke vertaling : 'PC béta, reserveer nu! Alleen voor abonnementen'' Blijkt dat hij nog niet gestart is dan.
Terug naar boven
StijnNL BerichtGeplaatst: 25 Okt 2008 10:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Nouja ik hoef hem eigenlijk ook niet meer, over een paar dagen komt Red Alert uit en dan wil ik eigenlijk cod helemaal niet meer. Ik hoop dat de beta nou nog voor de ra3 release komt zodat ik hem nog een beetje kan spelen, maar ik vrees het ergste.
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 25 Okt 2008 11:52    Onderwerp: Reageren met citaat

CnC 3 Pwnage schreef:
Nouja ik hoef hem eigenlijk ook niet meer, over een paar dagen komt Red Alert uit en dan wil ik eigenlijk cod helemaal niet meer. Ik hoop dat de beta nou nog voor de ra3 release komt zodat ik hem nog een beetje kan spelen, maar ik vrees het ergste.

Nog maar 20 dagen volhouden dan he?
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Nou jongens, ik heb vandaag mijn PC bèta key binnen gekregen. Ik verwacht wel dat ik niet de enige ben hier op de site, dus dan moeten we binnenkort maar even afspreken om met z'n allen te spelen, of niet?
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 20:05    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Nou jongens, ik heb vandaag mijn PC bèta key binnen gekregen. Ik verwacht wel dat ik niet de enige ben hier op de site, dus dan moeten we binnenkort maar even afspreken om met z'n allen te spelen, of niet?

Ik ook, jammer genoeg een Win32 (????? 0.o) error.
Dan maar de 360 versie
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Taw0n schreef:
GekooktEi schreef:

Ik ook, jammer genoeg een Win32 (????? 0.o) error.
Dan maar de 360 versie

Na 2 min crasht het spel
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 08:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

En toen kwam GekooktEi, die iedereen in dit topic strontjaloers ging maken:

Ik heb dus geen "Dit programma is geen geldige Win32..." of "na 2 min crasht-ie" fouten, ik heb alleen wel dat als ik STEAM aanzet op Non-Steam game, dat hij heel lang op black screen blijft staan voor ik in het menu kom, ik heb al 'ns flink vaak op CtrlAltDel gedrukt maar toen kwam ik erachter dat het uiteindelijk toch wel komt .

Het is echt een geweldig spel, ik heb gisteravond de beta geinstalleerd en al die mooie details die het spel aanvullen t.o.v. Call of Duty 4 zijn heel leuk. Bijvoorbeeld die ontledematingen, die zijn wel extra mooi in beeld gebracht omdat je tijdens de killcam de granaat volgt zodra die gegooid is, en dus altijd jezelf door de lucht zult zien vliegen . Verder is de interface en de graphics sterk exact - iets beter natuurlijk maar dat merk ik niet vanwege m'n videokaart - CoD4, en daardoor is dat WWII-stijltje opeens wel leuk; in die wereld van perks, custom classes en het 'nieuwe' Call of Duty ging ik opeens die WWII stijl heel erg waarderen. Heel tof gewoon allemaal, ik weet nu wel zeker dat ik 'm ga halen. Ik kan zo nog wel pagina's doorpraten, maar ik weet niet of jullie daar allemaal zo'n zin in hebben.

Ik heb trouwens nog niet eens als/tegen Jappen gespeeld, alleen met Tha Red Army en Tha Panzer Division, dus als het goed is wordt het met Jappen nog leuker .

Verder nog geen bugs, glitches of andere shit tegengekomen .
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 11:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik moet hem spelen in safe mode. En na een potje Far cry 2 is dit niet echt een pretje .

Ik hoop dat ze hier iets tegen kunnen doen maar wss zal het wachten worden op de volledige game die ik denk ik niet ga halen. Het is gewoon COD2 met flametrower en hondjes
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:

Ik heb dus geen "Dit programma is geen geldige Win32..." of "na 2 min crasht-ie" fouten, ik heb alleen wel dat als ik STEAM aanzet op Non-Steam game, dat hij heel lang op black screen blijft staan voor ik in het menu kom, ik heb al 'ns flink vaak op CtrlAltDel gedrukt maar toen kwam ik erachter dat het uiteindelijk toch wel komt .

Het is echt een geweldig spel, ik heb gisteravond de beta geinstalleerd en al die mooie details die het spel aanvullen t.o.v. Call of Duty 4 zijn heel leuk. Bijvoorbeeld die ontledematingen, die zijn wel extra mooi in beeld gebracht omdat je tijdens de killcam de granaat volgt zodra die gegooid is, en dus altijd jezelf door de lucht zult zien vliegen . Verder is de interface en de graphics sterk exact - iets beter natuurlijk maar dat merk ik niet vanwege m'n videokaart - CoD4, en daardoor is dat WWII-stijltje opeens wel leuk; in die wereld van perks, custom classes en het 'nieuwe' Call of Duty ging ik opeens die WWII stijl heel erg waarderen. Heel tof gewoon allemaal, ik weet nu wel zeker dat ik 'm ga halen. Ik kan zo nog wel pagina's doorpraten, maar ik weet niet of jullie daar allemaal zo'n zin in hebben.

Ik heb trouwens nog niet eens als/tegen Jappen gespeeld, alleen met Tha Red Army en Tha Panzer Division, dus als het goed is wordt het met Jappen nog leuker .

Niet echt strontjaloers, mijn PC is naar de kulere, dus die goede nieuwe Xbox komt nu wel van pas, geweldige game, beter dan CoD 4..... Of meer van hetzelfde.....
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Taw0n schreef:
GekooktEi schreef:

Niet echt strontjaloers, mijn PC is naar de kulere, dus die goede nieuwe Xbox komt nu wel van pas, geweldige game, beter dan CoD 4..... Of meer van hetzelfde.....

dat laatste
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
Ik moet hem spelen in safe mode. En na een potje Far cry 2 is dit niet echt een pretje .

Ik hoop dat ze hier iets tegen kunnen doen maar wss zal het wachten worden op de volledige game die ik denk ik niet ga halen. Het is gewoon COD2 met flametrower en hondjes

Dat is een goed ding. Dat betekend dat Treyarch het niveau van IW matcht.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 6

Ga naar: