Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Vikash BerichtGeplaatst: 17 Dec 2006 13:03    Onderwerp: Wii vraagjes Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 26

Na de gamekriebels te krijgen, heb ik toch maar een Wii aangeschaft. Ik heb alleen een tweetal vraagjes hierover.

Ik lees dat veel mensen al mailen met de Wii, hoe doe je dit?

Als ik in met menu zit knippert mijn handje als ik tever zit, echter als ik op dezelfde afstand zit in Zelda werkt alles perfect. Wat moet ik hieraan doen? Ik wordt ook niet veel wijzer aan de afstandsinsteloptie in het Wii menu.

Alvast bedankt


Misschien dit topic bombarderen tot Wii vraag topic?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 17 Dec 2006 13:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17888

Mailen kan alleen naar andere Mii's en dus niet naar externe e-mail adressen. Om dit te doen moeten beide Mii's elkaar hebben toegevoegd op nummer.

Je laatste vraag durf ik geen antwoord op te geven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Vikash BerichtGeplaatst: 17 Dec 2006 13:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 26

Hmm net uitgevonden dat je wel kan mailen naar mobieltjes en email adressen. Je moet deze dan aanmelden via je wii berichten menu.

Nog iemand wii friend codes doen voeg ik jullie toe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 17 Dec 2006 13:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Daar is http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=454 een topic voor
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
drakeman12 BerichtGeplaatst: 17 Dec 2006 18:15    Onderwerp: Re: Wii vraagjes Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Nov 2006
Berichten: 42

Vikash schreef:
Na de gamekriebels te krijgen, heb ik toch maar een Wii aangeschaft. Ik heb alleen een tweetal vraagjes hierover.

Ik lees dat veel mensen al mailen met de Wii, hoe doe je dit?

Als ik in met menu zit knippert mijn handje als ik tever zit, echter als ik op dezelfde afstand zit in Zelda werkt alles perfect. Wat moet ik hieraan doen? Ik wordt ook niet veel wijzer aan de afstandsinsteloptie in het Wii menu.

Alvast bedankt


Misschien dit topic bombarderen tot Wii vraag topic?
ik zou zeggen bel nintendo of waar je de wii gekocht heb
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Vikash BerichtGeplaatst: 17 Dec 2006 19:01    Onderwerp: Re: Wii vraagjes Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 26

drakeman12 schreef:
Vikash schreef:
Na de gamekriebels te krijgen, heb ik toch maar een Wii aangeschaft. Ik heb alleen een tweetal vraagjes hierover.

Ik lees dat veel mensen al mailen met de Wii, hoe doe je dit?

Als ik in met menu zit knippert mijn handje als ik tever zit, echter als ik op dezelfde afstand zit in Zelda werkt alles perfect. Wat moet ik hieraan doen? Ik wordt ook niet veel wijzer aan de afstandsinsteloptie in het Wii menu.

Alvast bedankt



Misschien dit topic bombarderen tot Wii vraag topic?
ik zou zeggen bel nintendo of waar je de wii gekocht heb


Wat heb ik nou aan dat antwoord :p, ik ben er btw al achter gekomen. Je moet twee knipperende puntjes zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group