Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 164, 165, 166  Volgende  
Rene Groen BerichtGeplaatst: 17 Okt 2008 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Eagle Eye

Zeer voorspelbaar, maar toch een best aardige film. Alleen jammer dat ze niet iets meer risico durven te nemen met het einde.

7 / 10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 17 Okt 2008 23:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Bleach movie 2

Tja een beetje teveel van het goede als je mij vraagt. Alle captains verzamelen zich en de actie is nou niet bepaalt hoogstaand. Blijkbaar zijn de Captains niet zo sterk want Ichigo is minstens 2 keer sterker. Kenpachi werd anders ook zo snel geownt.

6/10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 19 Okt 2008 13:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Into the Wild: mooie film, maar het raakte me niet echt.

The Mist. Boven verwachting, uitstekende film.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 19 Okt 2008 14:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Lord of the Flies (1990) 8.6/10

Goede film, raakte me op sommige momenten vooral toen er iemand werd vermoord. Ik haat alleen het einde bij dat soort films. Hoop dat deze film (weer) een verfilming kijgt. Anyway, aanrader mensen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Okt 2008 14:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Scream. Leuk om te bekijken met iemand die horrorfilms niet zo voorspelbaar vindt als mij en die niet meer wist mee wie de moordenaar was. Dus ik heel de tijd foute spore aan het zeggen.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 19 Okt 2008 23:47    Onderwerp: Reageren met citaat

The Prestige: mooie film
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 20 Okt 2008 17:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zocht mijn What's on TV topic, maar die is gesloten. Als je oude topics niet meer wil gooi ze dan gewoon weg, of laat topics die nog nuttig zijn open. Dit is echt net niet handig...

Anyway, vanavond Pirates 2
Terug naar boven
onno BerichtGeplaatst: 20 Okt 2008 17:19    Onderwerp: Reageren met citaat

The Rocker

Zeker een mooie film alleen helaas heeft dit weer zo´n cliche principe
maar het zit hem vooral in de acteer prestaties van Rainn wilson oftewel dwight van The Office
Terug naar boven
Neerhof BerichtGeplaatst: 20 Okt 2008 17:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Joker schreef:

vanavond Pirates 2
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 20 Okt 2008 17:40    Onderwerp: Reageren met citaat

sapperdeflap, Pirates 2!
http://uk.youtube.com/watch?v=T6iZBi3Qneg

Dead End 4/10

Vreselijke horror film. Dat die mensen eigenlijk een film mogen maken.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 10:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Joker schreef:
Ik zocht mijn What's on TV topic, maar die is gesloten. Als je oude topics niet meer wil gooi ze dan gewoon weg, of laat topics die nog nuttig zijn open. Dit is echt net niet handig...

Het is altijd al zo geweest dat wij niet-gebruikte topics closen. Verwijderen doen we nagenoeg nooit, dat doet overigens geen enkele site. Nuttig was je topic niet, want er werd niet in gepost.

Anyhoo: Magnolia. Kon moeilijk in de personages komen dus de film raakte me niet echt. Wel mooi acteerwerk.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 15:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest

De eerste keer dat ik de film keek, ben ik er op de helft mee gestopt. Nu heb ik hem een keer afgekeken en daar ben ik best blij mee. De film is toch best leuk. Er zitten echter genoeg dingen in die ik minder vind, waardoor deze film zich naar mijn mening totaal niet kan meten met de eerste film.
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 17:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Joker schreef:

Het is altijd al zo geweest dat wij niet-gebruikte topics closen. Verwijderen doen we nagenoeg nooit, dat doet overigens geen enkele site. Nuttig was je topic niet, want er werd niet in gepost.

Anyhoo: Magnolia. Kon moeilijk in de personages komen dus de film raakte me niet echt. Wel mooi acteerwerk.

Ik blijf er nog steeds bij dat die oude topics lekker weg mogen, het internet bewaart tegenwoordig alles, wat m.i. niet echt wenselijk is, maar dat is een andere disucissie. Ik had het al wel eens eerder geopperd op dit forum, had gewoon even zin om erop terug te komen.

Anyway, Pirates 2 ook gezien, tot ik vlak voor het einde in slaap viel. Vermakelijk, maar niet beter dan deel 1. Keira Knightley <3
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 18:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Haaibaai ofzo van ikweetnietwelke studio.

Vond hem wel wat saai maar op een woensdag namiddag als je alleen thuis bent met een "bakje friet" is het wel vermakelijk
Terug naar boven
Zokun90 BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 18:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind het een beetje vreemd dat de meeste Pirates 2 slechter dan zijn voorganger vinden. Ik dus niet
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 23 Okt 2008 11:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Little Miss Sunshine. Verrassend goed.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 23 Okt 2008 19:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Net weer Dragonball: The Path to Power gezien, vind de film er erg mooi uitzien en vooral het einde is vet (Die Kamehameha van Goku is 1 van de beste in de serie IMO.) hoop dat de nieuwe film net zo vet gaat worden.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 23 Okt 2008 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Laatst gekeken films van mij zijn:

- House of Wax (8/10)
Toffe thriller/horror. Goed geacteerd en een interessant verhaal.

- Cougar Club (7/10)
Een leuke humor-film. Had zijn momenten, maar ook zijn kuilen...

- Rumor Has It... (8/10)
Een leuke komedie met de geweldige Jennifer Aniston. Heb me er erg mee vermaakt!
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 23 Okt 2008 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

300

Zeer tof, alleen een deel van het einde deed me wel heel erg aan Braveheart denken.

9 / 10

Evan Almighty

Tweede keer dat ik hem zag, maar ik blijf erbij dat Bruce Almighty een stuk beter was.

6 / 10
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 24 Okt 2008 18:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor de liefhebbers: vanavond komt Johnny Depp in twee films op televisie (NET 5, beginnend om 20:30). Hij is te bewonderen in:

1) Finding Neverland (welke film ik nog nooit heb gezien)
2) Sleepy Hollow (welke ik op zijn zachtst gezegd een aanrader vind)
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 24 Okt 2008 18:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Finding Neverland is een aardig goede film, die andere ken ik dan weer niet. Jammer dat Edward Scissorshand niet komt want dat is een erg goede film van meneer Depp.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Okt 2008 18:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Sleepy Hollow en Finding Neverland zijn totaal verschillend, maar beide aanraders.
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 24 Okt 2008 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat

van 18 oktober tot nu gezien:

Dead or Alive 2 7/10

Hoewel deze film algemeen minder goed krijgt dan deel 1 op internet, vond ik deze film wat beter. Sommige momenten doen een beetje denken aan Sonatine (zonder dat niveau te halen weliswaar) en er is een mooie scene waarbij een toneelstukje voor kinderen wordt afgewisseld met een afslachting van een maffiabende. Het einde vond ik ook leuk en gelukkig helemaal niet over the top. Het verhaal heeft niks met de vorige film te maken en waar de twee hoofdrolspelers in deel 1 nog rivalen waren, spelen ze hier twee jeugdvrienden die elkaar na x-aantal jaar weer tegenkomen omdat ze beiden hetzelfde beroep uitoefenen. Nu op naar deel 3

Dead or Alive 3 6.5/10

Derde en laatste deel in de trilogy van Takashi Miike en zeker niet de mindere. Zoals eerder gezegd krijgt deel 1 de meeste lof en delen 2 & 3 worden gezien als de mindere, maar ik vind dit zeker niet het geval. Ik snap wel waarom de meesten dat zeggen. Dingen die in deel 1 aan bod kwamen, zoals dierensex, homosex, een wijf dat gedrogeerd een bad neemt in haar eigen stront en veel bloed en moord zitten er in delen 2 & 3 niet in, en wordt er veel meer gefocust op de hoofdpersonages (hoewel het uiteindelijk zeker niet allemaal diep is). Zulke dingen verwacht je natuurlijk niet van Takashi Miike. Deel 3 begint als een soort Blade Runner wannabe (typisch sfeertje, ook de aanwezigheid van replicants), maar na tien minuten is het al duidelijk dat er voor een hele andere aanpak gekozen wordt. Voor de rest kan je niet echt zien dat we in de toekomst zitten. Het einde is dan ook wel weer gek en typisch Takashi Miike-achtig. Al bij al, iets minder dan deel 2.

Tre metri sopra il cielo 4/10

Wat dinsdag een leuke Italiaanse filmavond moest worden met vier vriendinnen (nu ja, drie ervan toch) en een vriend van een van hen, werd een klein fiasco. Ik had op een leuke Italiaanse film gerekend, maar helaas werd ik getrakteerd op een romantische film die zo cliché was dat je er ziek van wordt. De dame in kwestie bij wie we de film zijn gaan zien, had de film al drie keer gezien en vond die blijkbaar heel goed, maar ik vond het een dertien in een dozijn film. Het was alsof de regisseur alle mogelijke romantische films gekeken had om dan al die elementen in een film te stoppen.

walk with me: stoere gast verstoort party van deftige lui, ontmoet daar een griet die meteen in zijn smaak valt. Hij doet z'n stoere ding, zij doet stoer terug en laat duidelijk zien dat ze van hem walgt en zwiert champagne over zijn kop. Vriendje van griet lacht, maar nadat de stoere gast vriend aanvalt, gedonder, later op de avond valt stoere gast beide nog lastig. Vriendje vlucht en laat haar vriendin alleen, en dus blijkt hij een laffe gast te zijn. Na wat discussie heen & weer brengt stoere gast haar thuis op de motor, de eerste liefdeshints beginnen te komen. Langzaam wordt het wat, hij laat zien dat ie ook teder is, en zij probeert zich aan hem aan te passen door stoere dingen te doen. Ze beleven geweldige dagen met elkaar. Natuurlijk ontbreekt ook de ideale avond niet waarin hij o zo perfect en lief is en de ontmaagding als een sprookje verloopt en helemaal gaat hoe ze het zich inbeeldde. Dan slaat het noodlot toe en sterft de beste vriend - die toevallig de altijd goedlachse en positivo vd film is - door een motorongeluk. Ht geluk was dus van korte duur, ze gaan uit elkaar en zij gaat terug bij haar vorig lief, en dan.. oh dan breien de clichémomenten zich aan elkaar. Dit alles natuurlijk begeleidt met de meest melige liedjes die je je bedenken kan. Enkel het einde is niet cliché, maar daarvoor bestaat er een vervolg waar alles gaat goedkomen natuurlijk! *walg*

De film was een lange pijniging. Ik had mezelf voorgenomen om zo lang mogelijk uit te stellen wanneer ik op de horloge ging kijken en probeerde echt van de film te genieten. Maar toen ik dacht van: nu lijkt de film toch wel dicht naar het einde te gaan, ik ga toch eens zien hoe laat het is, bleken we amper 20 minuten verder te zitten dan het begin. Dat was voor mij de druppel. Toen de film gedaan was en mijn vriendin vroeg "wie is er in the mood voor deel 2", zei ik gelijk van: "IK NIET, i'm going home.." Ze reageerde in shock en de rest kon het ook niet appreciëren, maar ik verkoos liever alleen te zitten en me te vervelen dan mezelf nog zo lang te pijnigen. Ook al was ik in mooi en leuk gezelschap.

Ergens is er een grens en die was dinsdag bereikt. Heb net even op IMDB gekeken wat zij ervan vinden en ik zie dat de gemiddelde score 4.3/10 is. Ik ben dus gelukkig niet de enige die zo denkt. Ik heb trouwens vaak genoeg romantische films gezien, maar echt.. deze slaat alles. Veel romantische films vind ik zelfs genietbaar, maar deze was echt om te kotsen
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 24 Okt 2008 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat

- Meet Dave 7/10 Viel me toch wel een beetje tegen, al zaten er toch hele grappige momenten in.
- Indiana Jones and the Kingdom of the crystal skull 9/10. 2e keer dat ik hem gezien heb, maar blijft toch een hele toffe film.

Had toch niks anders in die 6 uur te doen toen ik in het vliegtuig zat
Terug naar boven
Zokun90 BerichtGeplaatst: 24 Okt 2008 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Mind Game
Kei bijzondere en ook heel leuke film Heb er echt flink van genoten 9/10
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 39 van 166

Ga naar: