Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 35, 36, 37 Volgende
|
GekooktEi |
Geplaatst: 04 Okt 2008 22:37 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Lilyman schreef: | Ik heb een reviewcopy en ik wil tijdelijk even een originele cover
Totdat ik de 'echte' versie heb, tenminste. |
Okee ^^
Dat kan natuurlijk ook nog, ja . |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 17 Okt 2008 21:53 Onderwerp:
| |

|
jedi_christian schreef: | En vanwaar haal jij Reviewexemplaren,Lilyman,als ik vragen mag? |
Not important.
Nieuwe vraag:
http://affiliate.12game.com/product_detail.aspx?id=23466&af=79
Deze REAL TRIGGERS... weet iemand hoe die zijn? Werken die goed? Zit het fijner dan de triggers ide je nu hebt? Ik zou ze graag willen kopen, maar ik ben benieuwd naar de ervaringen van andere mensen... |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 17 Okt 2008 22:35 Onderwerp:
| |

|
Lilyman, die dingen lijken me ook wel wat...  |
|
Terug naar boven |
|
|
pizzarulez |
Geplaatst: 24 Okt 2008 10:24 Onderwerp:
| |

|
Mijn ps3 leest sinds een paar dagen geen disc's meer, en dan ook geen één!!
Ik was Saints Row 2 aan het spelen en wou net stoppen, dus ik laat de ps3 het spel opslaan.
De ps3 begint met opslaan, maar na 10 minuten stond er nog ''bezig met opslaan'' dus heb ik hem geprobeerd uit te drukken via de PS knop.
Dit werkte niet, dus heb ik hem met de knop op de ps3 geprobeerd uit te drukken, dit werkte ook niet. Dus heb ik de stekker eruit moeten trekken.
Ik heb de stekker erin gedaan en opnieuw opgestart. Nu leest mijn ps3 geen één disc meer. Van dvd's tot blue ray.. echt niks meer.
Via dat ''geheime herstel menu'' heb ik alles hersteld (fout bestand op harde schijf), dit had geen nut.
Ik heb de ps3 geformateerd (2 x de lange, 1x de korte)
Allemaal tevergeefs...
Dus sony gebeld, hier komt ook niet veel zinnigs uit.
Hij komt bij mediamarkt weg, maar heb geen aankoopbon of bankafschrift.
Dus hier mijn vraag:
Weet iemand hier ik dit probleem kan op lossen?!! |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 24 Okt 2008 10:47 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
pizzarulez schreef: | Hij komt bij mediamarkt weg, maar heb geen aankoopbon of bankafschrift. |
Zoeken, zoeken enneuh... zoeken.
Je gaat me toch niet vertellen een dure console te kopen zonder het aankoopbewijs of de bon te bewaren op een veilige plek?
Hell, toen ik mijn PS3 kocht kreeg ik een apart plastic afsluitzakje met mijn ticket in... |
|
Terug naar boven |
|
|
pizzarulez |
Geplaatst: 24 Okt 2008 11:05 Onderwerp:
| |

|
MaartenL schreef: | pizzarulez schreef: | Hij komt bij mediamarkt weg, maar heb geen aankoopbon of bankafschrift. |
Zoeken, zoeken enneuh... zoeken.
Je gaat me toch niet vertellen een dure console te kopen zonder het aankoopbewijs of de bon te bewaren op een veilige plek?
Hell, toen ik mijn PS3 kocht kreeg ik een apart plastic afsluitzakje met mijn ticket in... |
Ik heb hem van familie overgekocht
Heb geen bon meegeleverd gekregen.
Als het goed is zit er garantie op, maar ik weet zo niet hoe ik dat kan nagaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 24 Okt 2008 11:11 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Dan zou ik toch maar eens bellen naar je familie of zij het aankoopbewijs nog hebben. Zeker aangezien het de Mediamarkt is, willen ze er wel graag de bon van zien.
Maar toch gek dat ook Sony niet echt hulpverlenend is opgesteld, je zou verwachten dat ze ofwel de console ophalen voor reparatie of duidelijk afwijzen als het buiten de garantie valt (maar dat is dan moeilijk te zien zonder aankoopbewijsje). |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 24 Okt 2008 11:13 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Sony zal hem wel willen herstellen als je dat vraagt, maar dat wordt betalen aangezien je geen aankoopbewijs hebt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 24 Okt 2008 12:10 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Sony zal hem wel willen herstellen als je dat vraagt, maar dat wordt betalen aangezien je geen aankoopbewijs hebt. |
Hoeveel kost de reparatie eigenlijk? Van een 60GB bijvoorbeeld? |
|
Terug naar boven |
|
|
Zanar |
Geplaatst: 24 Okt 2008 12:51 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: | Joni Philips schreef: | Sony zal hem wel willen herstellen als je dat vraagt, maar dat wordt betalen aangezien je geen aankoopbewijs hebt. |
Dat is altijd afhankelijk van wat er kapot is. Maar met een 60GB is dat al helemaal moeilijk en zal het ook extra lang duren voor je hem terug hebt. Dat is dan ook -als- je hem terug krijgt. Voor zover ik weet maakt Sony de 60 GB alleen nog maar voor reparaties tot eind 2008. Daarna krijg je er gewoon een 80GB of andere voor terug.
Dus mensen die net als mij een 60 GB hebben; Wees er heel voorzichtig mee. ;P
Overigens, die Real Triggers zijn erg prettig, vind ik zelf. Kheb nogal grote handen en soms willen mijn vingers nog wellis van de trigger af 'schieten'. En verder voelen ze ook wel goed.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 24 Okt 2008 14:43 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik geloof dat het gaat om een bedrag van €150. Of dat was vroeger voor de PS2 toch. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 24 Okt 2008 18:10 Onderwerp:
| |

|
Zanar schreef: | Lilyman schreef: | Joni Philips schreef: | Sony zal hem wel willen herstellen als je dat vraagt, maar dat wordt betalen aangezien je geen aankoopbewijs hebt. |
Dat is altijd afhankelijk van wat er kapot is. Maar met een 60GB is dat al helemaal moeilijk en zal het ook extra lang duren voor je hem terug hebt. Dat is dan ook -als- je hem terug krijgt. Voor zover ik weet maakt Sony de 60 GB alleen nog maar voor reparaties tot eind 2008. Daarna krijg je er gewoon een 80GB of andere voor terug.
Overigens, die Real Triggers zijn erg prettig, vind ik zelf. Kheb nogal grote handen en soms willen mijn vingers nog wellis van de trigger af 'schieten'. En verder voelen ze ook wel goed.  |
Als mijn 60GB in September van 2009 stuk gaat, wil ik gewoon een 60GB terug als ik mijn kapotte console opstuur naar Sony. En geen 80GB... |
|
Terug naar boven |
|
|
Zanar |
Geplaatst: 24 Okt 2008 18:59 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: | Zanar schreef: | Lilyman schreef: | Joni Philips schreef: | Sony zal hem wel willen herstellen als je dat vraagt, maar dat wordt betalen aangezien je geen aankoopbewijs hebt. |
Als mijn 60GB in September van 2009 stuk gaat, wil ik gewoon een 60GB terug als ik mijn kapotte console opstuur naar Sony. En geen 80GB... |
Succes daarmee.  |
|
Terug naar boven |
|
|
pizzarulez |
Geplaatst: 24 Okt 2008 19:13 Onderwerp:
| |

|
Ik zal ff kijken, ik hoop dat ik de bon nog kan krijgen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Decay |
Geplaatst: 31 Okt 2008 12:30 Onderwerp:
| |

|
Ik heb een probleem met mijn Big Ben Dual Adapter. Ik kan maar niet vinden hoe ik dat ding aan de praat kan krijgen.
Die LED lampjes op het apparaat blijven maar pinken als ik het op PS3 zet, precies of hij mijn PS3 niet kan vinden, dus ik kan mijn PS2 controllers niet gebruiken (wat nog niet zo erg is) maar ik kan mij PS1/PS2 bestanden niet overbrengen naar mijn PS3.
Er zat geen gebruikshandleiding bij dus ik heb maar gegoogled, tutorials gezocht maar tevergeefs ...
Weet iemand hier geen oplossing voor? |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 31 Okt 2008 21:03 Onderwerp:
| |

|
Ik heb sinds een paar dagen een probleem. Ik heb niet meer de mogelijkheid om mezelf aan te melden op het PlayStation Network. Ik rijg steeds de foutmelding 80710092
Ook kan ik webpagina's als www.ps3clan.nl (die ik dagelijks nodig heb) niet bezoeken. Weet iemand wat het probleem kan zijn? Mijn PS3 geeft aan dat het een DNS-fout is, maar wat ik me daarbij moet voorstellen weet ik niet... |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 31 Okt 2008 21:51 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Je DNS server staat misschien slecht ingesteld? (Check de instellingen daarvan eens bij het apparaat waarmee je op het internet gaat: je router/pc) |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 31 Okt 2008 21:55 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 09 Nov 2008 11:12 Onderwerp:
| |

|
als een trophie geblockt is door een cheat
wat moet jdan doen?
dat is namelijk het geval bij mij
met gta 4  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 09 Nov 2008 11:15 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
no-ps3-no-living schreef: | als een trophie geblockt is door een cheat
wat moet jdan doen?
dat is namelijk het geval bij mij
met gta 4  |
Overnieuw beginnen is de enigste oplossing.. |
|
Terug naar boven |
|
|
vinnie13 |
Geplaatst: 09 Nov 2008 12:58 Onderwerp:
| |

|
sr 2 de missie houses in flames van de sons of samedie loopt bij de ps3 versie bij mij vastbij het einde van de missie waar je de rewards krijgt. Iemand bekend met dit probleem? |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 12 Nov 2008 22:10 Onderwerp:
| |

|
Ik heb nu een 250gb extern geheugen. Ik heb 'm verbonden met m'n ps3 via een usb kabel. Ik kan savedata en thema e.d. ernaar kopieren maar gamedata en demo's niet. Terwijl die toch de meeste ruimte innemen op mijn bijna volle 40gb geheugen.
Is hier een manier voor? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 12 Nov 2008 22:20 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Nee, dat soort data kan bij mijn weten enkel intern. |
|
Terug naar boven |
|
|
gameverslaafde |
Geplaatst: 13 Nov 2008 07:08 Onderwerp: lol
| |

|
Kunnen jullie mij misschien helpen.
Ik heb een ps3 60gb en ik zit op mijn zolderkamertje
Maar boven doet draadloos het dus ECHT niet ik word hier echt gestoord van ik moet hem altijd beneden zetten om eens normaal te kunnen gamen.
Weet een van jullie misschien een oplossing |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 13 Nov 2008 07:22 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Wsl is het signaal van je router te zwak, je moet de afstand tussen de PS3 en de router verkleinen, dus ofwel een versterker plaatsen of lager gamen. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 35, 36, 37 Volgende |