Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 18, 19, 20  Volgende  
Urkie BerichtGeplaatst: 30 Sep 2008 22:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Vandaag de beta eens onder de loep genomen. Hemels!

Wil je je PSN ID misschien even via PM toesturen? Kunnen we deze week misschien even samen een leveltje spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Sep 2008 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Urkie schreef:
Citaat:
Vandaag de beta eens onder de loep genomen. Hemels!

Wil je je PSN ID misschien even via PM toesturen? Kunnen we deze week misschien even samen een leveltje spelen.

Ik heb de Beta zelf niet... helaas dus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Urkie BerichtGeplaatst: 30 Sep 2008 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Oke, begreep ik je zeker verkeerd
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Sep 2008 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Urkie schreef:
Oke, begreep ik je zeker verkeerd

Nee hoor. Ik heb de Beta wel gespeeld, maar helaas niet op mijn eigen PS3
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 30 Sep 2008 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Dan iemand anders die ook de Beta heeft? Ik wil gewoon met een paar Gamed mensen een leveltje spelen
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 30 Sep 2008 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan je de beta niet delen dan?
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 30 Sep 2008 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee.
Terug naar boven
Raven BerichtGeplaatst: 01 Okt 2008 13:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn eerste indruk van Little Big Planet:
Na het ontvangen van van mijn beta-key ben ik gisteravond meteen aan de slag gegaan met Little Big Planet. Het is alweer enige tijd geleden dat iedereen de eerste beelden van Little Big Planet (LPB) kon aanschouwen. In eerste instantie was ik erg enthusiast over de originaliteit van deze vreemde titel. Maar de tijd vliegt voorbij en LPB raakte (bij mij) enigszins in de vergetelheid. Sony weet diverse sites echter goed te gebruiken door beta-keys te verstrekken. Ondanks dat het spel naar mijn weten al Gold is. Menig gamer probeert de afgelopen dagen plotseling toch nog een beta key te bemachtigen en de LPB marketing machine draait op volle toeren.

Maar laat ik het snel over LPB hebben. Na het downloaden van +/- 900mb en de altijd idiote PS3 installatie kijk je al snel naar de meest interactieve introductie in gamehistory. Je eigen LPB character staat in de spotlight op een verder donker scherm terwijl een geniaal gecaste stem je het nodige verteld. Al snel krijg je de regie over je Sackboy/girl en je bent daadwerkelijk een van de meest verwachte Sony titels aan het spelen.

LPB neemt rustig de tijd voor een tutorial die zich over de eerste paar levels strekt. Langzaam maar zeker begin je het spel te begrijpen en door deze aanpak krijg je niet het gevoel dat je aan je lot wordt overgelaten. Wat al snel opvalt is dat LBP een massive shitload aan content heeft, en zelfs dit is een understatement! Ook dit wordt allemaal rustig aan de man gebracht aangezien je de meeste items in de loop van de levels dient te verzamelen. Overal liggen nieuwe stickers die je naar willekeur kunt plakken, ook in levels die reeds af zijn. Nieuwe outfits zijn meestal wat beter verstopt. Je sackboy/girl is echt jou ding. Het tunen en tweaken is zo makkelijk als het smeren van een broodje pindakaas. Mijn Sacky heeft inmiddels een krulsnor, een jurk en een bouwvakkershelm.

Sony begint ook te leren hoe online implementatie hoort te zijn. LBP is het leukst om te spelen met een aantal vrienden om elkaar vervolgens goed dwars te liggen. Het switchen van on- naar offline gaat moeiteloos al kan het laden wat langer duren dan je gewend bent van de LIVE service. Maar ben je eenmaal met een party aan het kloten dan gaat het switchen van levels ontzettend snel.

Grafisch gezien is het spel een genot en tegenvaller tegelijkertijd. Dit is echter een kwestie van smaak. Dit lijkt een nogal vage statement maar ik ga het proberen uit te leggen. De textures zijn geweldig. In een oogoplsag weet je waar je naar kijkt (plastic, textiel, glas, rubber, etc.). Er is veel detail aanwezig en de schoonheid van het spel zit hem voornamelijk in de details. Maar als je er eens langer over nadenkt dan wordt de grafische presentatie (al die ontzettend innovatief) steeds minder. Er zijn geen verre vergezichten, het spel hoeft niet op 60fps te draaien, je speelt nooit met 16/32 spelers online. etc. Ondanks dat het spel er prachtig uitziet (720P?) is het geen grafisch wonder. Maar then again, dat probeert het ook niet te zijn. De physics compenseren immers meer dan genoeg.

Nu mijn afsluiting met het allerbelangrijkste onderdeel van elk spel. De gameplay van LPB is precies wat ik er van had verwacht. Erg vermakelijk. Verwacht geen diepgang in actual gameplay en hier zit mijn grootste bottleneck. Het "spelen" van levels beperkt zich tot rennen, springen en vasthouden. En dit om de meest simplistische manier die je kunt bedenken. De kracht van LPB ligt in een shitload content & fun niet in diepe gameplay. Gelukkig neemt LPB zich ook niet al te serieus in die specifieke gameplay. Het kent haar kracht en brengt dit zoals we het nog nooit hebben gezien.

Wat je bij de aanschaf van LPB goed moet beseffen is dat je twee kanten met het spel op kan gaan. LPB is ideaal om even snel te spelen, check de beste user made content en speel snel een leveltje OF pomp uren vrije tijd in het maken van je eigen content. Een tussenweg lijkt er niet te zijn. Het maken van je eigen level gaat niet zo snel als men doet voorkomen want je wilt wel dat het ergens op lijkt.

LBP is de YouTube van het gamen. Je kunt er uren in verdwalen en gigantisch om lachen. Het leuke van LPB is dat je dat nu met anderen kunt doen. Maar op een gegeven moment wil je gewoon weer een echte film kijken en geen fragmenten. LPB lijkt mij de ideale afwisseling op al die 'films' die je dit najaar toch al gaat spelen. Het spel verdient hoge cijfers maar geen tien.

Deze impressie is geschreven aan de hand van de Beta!
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 02 Okt 2008 13:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Leuke (p)review, Raven . Tof dat je daar even de tijd voor genomen hebt, ik vind je stijl ook wel tof ^^

Ga maar snel redacteur worden hier, ofzo .
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 02 Okt 2008 15:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Urkie schreef:
Nee.

Urk, Add CELLshock-XFX... het zal nog wel even duren voordat ik thuis ben omdat een of andere EMO fcking hell zelfmoord wou plegen en nu staat heel fokking nijmegen dicht... Ik zit nu al anderhalf uur op school omdat ik niet naar huis kan met de bus (die komt niet >.>)
Terug naar boven
Raven BerichtGeplaatst: 02 Okt 2008 16:13    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Leuke (p)review, Raven . Tof dat je daar even de tijd voor genomen hebt, ik vind je stijl ook wel tof ^^

Ga maar snel redacteur worden hier, ofzo .

Ik ben hier al enige tijd redacteur geweest. Maar heb helaas te weinig tijd om een nuttige bijdrage te leveren.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 02 Okt 2008 16:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik heb de beta nu ook, dus kan niet wachten om er mee te beginnen, aangezien hij nu nog aan het downloaden is.
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 02 Okt 2008 17:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Srry Divine rage, ik kon niet joinen naar jou pod Heel lpb crashed...
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 02 Okt 2008 17:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Voormij hoef ik de beta niet meer. Ik wacht maar tot de release. Heb het in ieder geval kunnen spelen bij Firstlookl.
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 02 Okt 2008 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan je Stickers plaatsen vanaf je HardDisk ?
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 02 Okt 2008 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Sjoerd van der Meer schreef:

zou moeten kunnen, heb et nog niet geprobeerd...
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 02 Okt 2008 19:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kan de opie niet vinden.
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 02 Okt 2008 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Iemand zin om even een level te spelen met mij? Mits je de beta hebt natuurlijk.
Terug naar boven
Sirfalas BerichtGeplaatst: 02 Okt 2008 23:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb zon zin in dit spel!
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 09:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Sjoerd van der Meer schreef:

Urkie schreef:
Ik kan de opie niet vinden.

Het kan ook alleen met de Playstation Eye, voor zover ik weet, zodat mensen sneller zo'n ding gaan kopen waarschijnlijk. Ik vind het wel bullshitty, maar het is niet anders, hè.
Terug naar boven
Sirfalas BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 14:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Kunnen we geen lijstje maken met Gamed users die LBP gaan spelen en dan PSN nicks uitgeven?
Om levels te spelen/maken en ruilen enz
Terug naar boven
vinnie13 BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 14:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben van plan deze game te halen. En mijn vraag is zou je ook Master Chief en Mario kunnen namaken en ermee spelen? Zoals in UT3 op ps3.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Sjoerd, ik heb nog een key in m'n mailbox gekregen, wat is je email, dan stuur ik em door.
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Iemand belangstelling bij een LittleBigPlanet beta key? Ik heb er nog 4 over.

EDIT: Niemand
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat

hellraiser202@hotmail.com

AUB.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 18, 19, 20  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 20

Ga naar: