Is Neerhof een ekte gangsta? |
Ja |
|
34% |
[ 12 ] |
Nee |
|
65% |
[ 23 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 35 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3
|
JasperCLA |
Geplaatst: 30 Sep 2008 07:23 Onderwerp:
| |

|
Wat is het nut van dit topic? Iedereen weet toch al dat die een nErD is  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 30 Sep 2008 07:59 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | Wat is het nut van dit topic? Iedereen weet toch al dat die een nErD is  |
Als je het nog niet wist maar er zitten hier een paar gasten die alleen maar offtopic zitten, waaronder Neerhof. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 30 Sep 2008 09:05 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Heb maar ja gekozen...
Als 50 Cent tegenwoordig al moet doorgaan aan als een 'Gangsta' dan is Neerhof de Godfather. |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 30 Sep 2008 10:22 Onderwerp:
| |

|
mc-fakey schreef: | @GekooktEI : Klopt wel
Dat is m'n gaiaonline profile
@DarkLars :
http://www.gameshop-thenextlevel.nl
Rechter muis knop op de website en dan 'bron weergeven' staat een hele zooi copyrights en shit van mij in  |
ow gaaf man, je hebt me gesnoerd! |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 30 Sep 2008 14:21 Onderwerp:
| |

|
XD @ lars
@ De rest: Je weet tog neerhof is me homeboy je weet esse.
Conjo Brada, ey neerhof playa beter gaan we later wel chille en beetje P2 roke enzo je weet tog  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 30 Sep 2008 16:58 Onderwerp:
| |

|
Als je zo tegen mij zou praten terwijl ik tegenover je stond, had ik je zo hard uitgelachen
Vandaag hetzelfde verhaal met die KUTvmbo-ers bij ons aan de overkant, allemaal van die kansloze losers. Dus één zo'n gast zat dom te lullen tegen mij en we hebben hem echt met de hele groep uitgelachen, wat een stumper, al die nep-rappers zijn stumpers |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 30 Sep 2008 17:00 Onderwerp:
| |

|
Hahaha lol.
Ik loop te ouwehoeren zo praat ik normaal niet hoor
Ik praat gewoon normaal nederlands, wellis waar met splaak geblek maar dat boeit niet
M'n nederlands is niet EXTREEM goed ofzo, eigenlijks zeer slecht >.< (Vooral spelling + gramm )
Maar m'n engels is goed genoeg dus ik red me wel
EDIT: Ik zit zelf op VMBO - KGT dus...mischien wil je dat KUT ff weg halen dank u vriendelijk |
|
Terug naar boven |
|
|
Neerhof |
Geplaatst: 30 Sep 2008 17:08 Onderwerp:
| |
|
JasperCLA schreef: | Wat is het nut van dit topic? Iedereen weet toch al dat die een nErD is  |
Nee mang. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 30 Sep 2008 18:27 Onderwerp:
| |

|
Neerhof schreef: | JasperCLA schreef: | Wat is het nut van dit topic? Iedereen weet toch al dat die een nErD is  |
Nee mang. |  |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 30 Sep 2008 18:28 Onderwerp:
| |

|
Kan er geen slotje op dit topic? Ik vind het een beetje lullig dat alles tegen MC Fakey een slotje krijgt maar dit vrolijk 3 pagina's doorgaat. |
|
Terug naar boven |
|
|
Juuppel |
Geplaatst: 30 Sep 2008 18:30 Onderwerp:
| |

|
ik denk dat neerhof net zo´n ekte gangsta is als dat mc fakey n fop neger is
(jaja den juup kruipt er ook weer eens onder vandaan) (onder de steen dan he  |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
| |

|
@ marcianoNL
dat is toch juist de hele grap? |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
| |

|
MarcianoNL schreef: | Kan er geen slotje op dit topic? Ik vind het een beetje lullig dat alles tegen MC Fakey een slotje krijgt maar dit vrolijk 3 pagina's doorgaat. |
Ik heb niets tege me MC  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 30 Sep 2008 18:37 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | Vandaag hetzelfde verhaal met die KUTvmbo-ers bij ons aan de overkant, allemaal van die kansloze losers. |
Een vraag voel jij nu beter dan de vmbo-ers? Ik zelf heb ook vmbo gedaan probeer welliswaar havo te halen, maar ben ik nu ook een KUTvmbo-er? |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 30 Sep 2008 18:44 Onderwerp:
| |

|
Ik doelde meer op die VMBO'ers bij ONS aan de overkant van de school, want daar is het overgrote deel wel echt kut!
en VMBO in het algemeen, paar mensen die ik ken hebben het ook gedaan, maar dat volk bij mij aan de overkant van de school zijn echt 1 voor 1 sukkels, en die meiden zijn ook fucking fake |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 30 Sep 2008 18:46 Onderwerp:
| |

|
Nelus ik deel je pijn jonge....
Jasper: Thanks man
Marciano: Lol jullie krijg nog een track van mij  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 30 Sep 2008 18:52 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | Ik doelde meer op die VMBO'ers bij ONS aan de overkant van de school, want daar is het overgrote deel wel echt kut!
en VMBO in het algemeen, paar mensen die ik ken hebben het ook gedaan, maar dat volk bij mij aan de overkant van de school zijn echt 1 voor 1 sukkels, en die meiden zijn ook fucking fake |
Ik wou al zeggen ik had je namelijk een stuk slimmer ingeschat.(dat is nog steeds zo hoor)
Nja ik begrijp je wel. Over de meisjes ben ik het wel grotendeels eens.
Nja de jongens bij mij waren op zich allemaal toffe jongens maar zo'n 20 pocent had gedragstoornis. Die 20 procent zat ook nog eens toen in mijn klas, je kon er btw wel vet mee lachen. Voor de duidelijkheid het waren veel gabbers en ook wat allochtonen.(Omdat mensen vooral de neiging hebben een nadruk op dat laatste te leggen) |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 30 Sep 2008 18:59 Onderwerp:
| |

|
Ja, bij mij aan de overkant is het 90% allochtoon, en dat zorgt voor een samenhorigheid. Het zal voor hun vast wel cool zijn allemaal om zo te gedragen maar als buitenstaander kan je je lach echt niet inhouden. Al helemaal niet als je een ventje van 14 stoer ziet doen tegenover een 18 jarige en dingen zeggen als: ik doe je moeder, ga weg, ik stomp je in mekaar
Als ik er dan naartoe loop dan hoor je: ga weg joh, sukkel!!
...beetje triest
Ik zat in de eerste ook op het VMBO, was ook wel tof volk, was wel me vorige school, alleen die nu aan de overkant van mijn school zijn echt kansloze jongeren. |
|
Terug naar boven |
|
|
Neerhof |
Geplaatst: 30 Sep 2008 19:20 Onderwerp:
| |
|
MarcianoNL schreef: | Kan er geen slotje op dit topic? Ik vind het een beetje lullig dat alles tegen MC Fakey een slotje krijgt maar dit vrolijk 3 pagina's doorgaat. |
Met jou kan ik praten. Als deze topic gedoogd wordt moeten die van mij ook gedoogd worden. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 |