Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Sep 2008 10:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

En de PS2 launchmodellen (1e drie maanden ongeveer) waren dan nog wel de problematische. (de eerste generatie had lensproblemen.)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Onna76 BerichtGeplaatst: 02 Sep 2008 11:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Het maakt geen zak uit of je een nieuwe of oudere PS3 hebt, gisteren stond de console een tijdje te draaien op Burnout Paradise, ik zat met een PSN vriend uit Brazilië wat challanges door te nemen en na een uur of 2 bleef het hele systeem weer hangen toen ik in-game de xmb bar aan het bekijken was. Ik merk dat af en toe het spel ineens een klein beetje hapert, heb het ding maar weer plat neer gezet. Zal dat wat uitmaken voor afkoelen? Volgens Jeff (SCEA) moet dat niet veel uitmaken. Ik ben nu echt huiverig voor elk dingetje en schiet al in de stress als ik maar 1 hapering mee maak op de console.

Ik hoop wel dat er een intercooler komt voor de 40/80GB want het lijkt erop dat ik verplicht ben elk 2 uur het ding uit te zetten.

Zo staat mijn PS3 "nu"

http://img182.imageshack.us/my.php?image=standofps31us9.jpg

http://img354.imageshack.us/my.php?image=standofps3mi2.jpg

Zoals je ziet, alle ruimte van de wereld en een eindje van de TV vandaan. WII is van zijn standby af.

Wat mijn eerder genoemde PSN account problemen betreft blijven bestaan en Jeff, media manager bij SCEA, heeft mij geadviseerd hem een mail te sturen zodat hij deze doorstuurd naar de personen binnen SCEA. Hopelijk haalt dat wat uit
Terug naar boven
Onna76 BerichtGeplaatst: 03 Sep 2008 11:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Edit: laat maar ik dacht dat mijn 40GB het weer normaal ging doen maar na een half uur bleef het ding al weer hangen.
Terug naar boven
commjoen2k7 BerichtGeplaatst: 04 Nov 2008 10:15    Onderwerp: Reageren met citaat

40 gig, nooit problemen gehad: speel japanse, engelse etc.
nieuwe hd erin gezet 320 gb/16 mb cache 5600 rpm, nog steeds geen problemen.
wel es overhaast uitgedrukt en noch steeds geen troubles
Terug naar boven
pizzarulez BerichtGeplaatst: 04 Nov 2008 10:45    Onderwerp: Reageren met citaat

40 gig, kapot..

Was saints row 2 aan et saven en bleef hangen... na 10 minuten ''saven''

heb ik em geprobeerd uit te doen.

Werkte niet, toen heb ik de knop omgehaald.. en nu leest ie geen discs meer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Roderick BerichtGeplaatst: 04 Nov 2008 11:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Je kunt ook gewoon raden bij welke games het gebeurt: Uncharted, GTAIV, Saints Row...games die van de disc streamen.

Is het nu beter om de PS3 staand of liggend te hebben?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: