Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 35, 36, 37 Volgende
|
Onna76 |
Geplaatst: 30 Aug 2008 17:46 Onderwerp:
| |

|
Dan maar niet meer doen dan. Nee hij staat in de hoek op een stevige kast dus dat komt wel goed.
Maar eh... mijn mailbox is nog steeds fucked up. Of er is echt goed mis met een update van Sony of met mijn PSN account en dus... blu ray drive gewoon naar de filestijnen. Hebben meerdere dit? Eerst had ik een tijdje dat mailtjes bij de verkeerde profielen stonden en kreeg ik envelopjes bij profielen van zogenaamd nieuwe berichten welke er niet waren. Meestal was dat omdat het bericht bij diens profiel stond. Nu had ik laatst op de 40GB dat ontvangen berichten onder de verzonden stonden bij een profiel wat qua tijd niet klopte en dat is nu weer zo Gek wordt ik er van  |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 30 Aug 2008 18:04 Onderwerp:
| |
![]()
|
|
Terug naar boven |
|
|
Onna76 |
Geplaatst: 30 Aug 2008 18:19 Onderwerp:
| |

|
Ja  |
|
Terug naar boven |
|
|
Onna76 |
Geplaatst: 05 Sep 2008 11:00 Onderwerp:
| |

|
Ik heb een vraag, hebben jullie ook sinds kort dat als je een demo / game download via de PS store, je gaat gamen en als je ingame je XMB bekijkt en naar download management gaat er staat ...% pending? Ik wel en nog eentje via mijn PSN friendslist wie er over klaagde. Zodra ik het spel uitzet en dan naar download management gaat, staat de status ineens weer op downloaden. Dus... ik ben verplicht om niet te gamen als ik iets een beetje snel gedownload wil hebben en met een file van 2 GB duurt dat nog wel even Ik heb dat nooit gehad, kon gewoon gamen terwijl bestanden aan het downloaden waren en kreeg ook in-game het bericht dat een bestand gedownload was. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 05 Sep 2008 11:23 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik kan het niet met zekerheid zeggen gezien ik mijn PS3 nog geen week heb maar toen ik al de boosterpacks van Warhawk aan het downloaden was ging ik bij customization wat knoeien om te wachten. Na een klein half uurtje vond ik het vrij verdacht dat er nog geen enkele pack gedownd was dus ging ik kijken bij downloads en daar stond de 1ste pack nog maar net op 3% (waarop het stond voor ik het download-scherm verliet om te gaan customizen).
Toen ik dus weer op het download scherm kwam ging hij plots weer snel vooruit en waren de packs in een 15 minuutjes binnen. Nu weet ik dus niet of het afhangt van de game gezien dat ik mijn demos had gedownload toen ik met MGS4 bezig was. Regelmatig kreeg ik dan tijdens het spelen bericht dat de demo gedownload was.
Misschien omdat Warhawk een online game was en MGS4 niet. Dat hij dan wel / niet download naargelang de game? |
|
Terug naar boven |
|
|
Onna76 |
Geplaatst: 05 Sep 2008 11:33 Onderwerp:
| |

|
Ah dus jij ook al. Ik heb het zojuist ook met Pure gehad en laatst ook met andere demo's, Resistance meen ik. En test het zojuist opnieuw uit door Bionic Commando opnieuw te downloaden, zelfde gezeik. Niet bepaald online games. Heel vreemd  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 05 Sep 2008 23:43 Onderwerp:
| |

|
Nergens last van gehad nog, heb altijd nog alles binnen kunnen halen. Maar ik heb de laatste weken ook niet echt veel gedownload eerlijkg gezegd. |
|
Terug naar boven |
|
|
Onna76 |
Geplaatst: 06 Sep 2008 16:36 Onderwerp:
| |

|
Het gaat niet om het binnen kunnen halen, dat lukt mij ook wel, mits ik dus niet game. Het gaat er om als je gamed en in-game je XMB bekijkt dan staat de status van downloaden op "pending". Zodra je het spel eindigt dan veranderd de status ineens weer naar "downloading".
Zou je zeggen, ik laat R&C quest for booty even downloaden en ik speel ondertussen de main game ToD, dan kun je wel vergeten dat het downloaden dus 1% verder komt... dus niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 06 Sep 2008 16:44 Onderwerp:
| |

|
Als ik in ga op een discussie als dit kan je er van uit gaan dat ik het bedoel onder dezelfde omstandigheden.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Onna76 |
Geplaatst: 06 Sep 2008 17:17 Onderwerp:
| |

|
Ah oke Ik merk het ook pas op sinds een paar weken daarvoor heb ik het ook nooit gehad Volgens Jeff (SCEA) is er niets bekend hierover. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 06 Sep 2008 17:18 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Is het probleem ook bij niet-online enabled games? Misschien gaat er achter de schermen iets anders online. |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 06 Sep 2008 17:19 Onderwerp:
| |
![]()
|
@ Onna76: ik heb al een aantal keer demo's gedownload op een (dus niet mijn ) PS3, maar ik kreeg eigenlijk altijd tijdens het gamen een bericht dat de download klaar was. |
|
Terug naar boven |
|
|
vinnie13 |
Geplaatst: 06 Sep 2008 17:56 Onderwerp:
| |

|
Gezer waarom loop je de heletijd de 360 bashen? Ik bedoel
Ik wil een ps3 kopen en wil graag de games gta iv en mercs 2 maar welke ps3/bundel moet ik kopen? 40 gb, 80 of 160? LBP pack of niet? |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 06 Sep 2008 18:07 Onderwerp:
| |

|
40 GB is volgens mij al uit productie en word vervangen door de 80GB model (even duur). Maar de 160 GB model kost 500 euro met 70 euro credit voor de PS store. Ik zal de LBP bundel nemen heb je gelijk een topper in huis.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Onna76 |
Geplaatst: 06 Sep 2008 18:11 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Is het probleem ook bij niet-online enabled games? Misschien gaat er achter de schermen iets anders online. |
Nee met "alles" wat ik van PSN af haal. |
|
Terug naar boven |
|
|
vinnie13 |
Geplaatst: 06 Sep 2008 19:43 Onderwerp:
| |

|
Ik had een vraagje hoe zit het eigenlijk met linux op de ps3? Kun je gewoon legaal erbij kopen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 06 Sep 2008 19:47 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Als je betaalt voor Linux, ben je in de zak gezet. Linux is legaal gratis. |
|
Terug naar boven |
|
|
vinnie13 |
Geplaatst: 06 Sep 2008 19:56 Onderwerp:
| |

|
Heb nog niet gekocht ofzo? Maar hoe zit het dan moet je het gewoon downloaden ofzo iets? Is het in samewerking met Sony? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 06 Sep 2008 20:07 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 12 Sep 2008 22:45 Onderwerp:
| |

|
Een vriend van me heeft een code gekregen van Sony om "MotorStorm: Pacific Rift" te proberen. Het klopt toch dat je die code kunt delen met 4 andere PS3's? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 12 Sep 2008 22:46 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Lilyman schreef: | Een vriend van me heeft een code gekregen van Sony om "MotorStorm: Pacific Rift" te proberen. Het klopt toch dat je die code kunt delen met 4 andere PS3's? | Geen idee, maar zou wel moeten gelden voor het downloaden zelf. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 12 Sep 2008 22:47 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Lilyman schreef: | Een vriend van me heeft een code gekregen van Sony om "MotorStorm: Pacific Rift" te proberen. Het klopt toch dat je die code kunt delen met 4 andere PS3's? | Geen idee, maar zou wel moeten gelden voor het downloaden zelf. |
Pffff... oneerlijk eigenlijk. Ik ben elke dag wel op het PSN te vinden en hij 2 keer per maand... maar ja...
Kun je het uitzoeken of navragen bij Sony, Joni? |
|
Terug naar boven |
|
|
Onna76 |
Geplaatst: 13 Sep 2008 09:32 Onderwerp:
| |

|
Ik heb een brandende vraag. Ik krijg sinds een maand of wat geen enkele mail meer van SCEE en dat vind ik wel heel raar. Normaliter kreeg ik elke week een bericht over de update van de store en andere zaken, maar nu nagenoeg niks meer. Het enige wat ik krijg is als ik mijn portemonee heb aangevuld en iets gekocht heb via de store. Ik heb zelfs mijn mail adres veranderd, zij het pas van de week. Ik weet niet of jullie al een mail hebben gehad voor de update van deze week? Ik hoor van mensen dat ze mails krijgen over de beta testen met Home, Socom en codes krijgen en ik krijg helemaal "NIKS"! Ik heb Sony al gebeld hierover maar die weten daar niks over, vraag maar na op forums Ik heb mijn Account Management nagechecked en beiden hokjes voor berichtgeving staan aangevinkt
SCEAmerika krijg ik wel altijd elke week mails van, maar ja, afgezien van de store update heb ik daar verder weinig wat aan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 13 Sep 2008 21:28 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Raar, ik krijg sowieso nooit mailtjes over Store Updates ofzo. Ik heb wel die Motorstorm code ontvangen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 13 Sep 2008 22:10 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Raar, ik krijg sowieso nooit mailtjes over Store Updates ofzo. Ik heb wel die Motorstorm code ontvangen. |
Jij ook al? Pffffff |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 35, 36, 37 Volgende |