Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Favo Console?
Playstation 3
61%
 61%  [ 8 ]
Xbox360
38%
 38%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 13

Auteur Bericht   
Nibor BerichtGeplaatst: 23 Aug 2008 20:21    Onderwerp: wat moet ik doen om met het volle plezier te blijven gamen? Reageren met citaat

Dat is dus mijn vraag, ik heb nu een kleine drie kwart jaar een Playstation3. Ik heb er leuk op kunnen gamen maar de kosten van spellen en accessoires vallen mij vies tegen, het is in mijn mening gewoon TE duur! Ik heb ook niet het geld om maar door te blijven kopen en overweeg nu over te stappen op een Xbox360, ook al zijn daar maandelijkse kosten voor online aan verbonden. Ik ben hier over na gaan denken (de overstap) toen ik erachter kwam dat de accessoires en games nogal wat uitmaken in prijs verschil, de 360 is duidelijk goedkoper qua games en accessoires.

Dus....Moet ik de overstap maken of is het slim toch bij de playstation 3 te blijven onlangs de hoge kosten.

verder zijn mijn minpunten bij de ps3:

- internetbrowser
- game prijs
- accessoires prijs
- store (het doen van betalingen en content)

Ik heb al vanaf de PSX Sony dus dit zo een serieuze grote stap voor mij zijn dus denk niet dat ik een hekel aan sony heb want ik heb al voor zeer lange tijd sony. En een Wii is geen optie want dat is gewoon niet mijn soort gamen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,

mvg

Robin
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Niels BerichtGeplaatst: 23 Aug 2008 20:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Wel nu de platinum-reeks uit is kan je de klassikers zoals uncharted voor maar 30€ kopen. Of probeer anders een tweedehandssite zoals kapaza.be
Terug naar boven
Nibor BerichtGeplaatst: 23 Aug 2008 20:50    Onderwerp: Reageren met citaat

en accessoires zijn die daar ook te koop??
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Aug 2008 20:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Een Xbox 360 is niet echt goedkoper qua accessoires en games. Je moet gewoon beter zoeken. Bij Bart Smit bijvoorbeeld kun je regelmatig een goedkope titel oppikken.
Terug naar boven
Nibor BerichtGeplaatst: 23 Aug 2008 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat

hmm ik check vaak de bart-smit maar in Nederland iniedergeval zijn de prijsverschillen miniem. Of het zijn release titels...
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 23 Aug 2008 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou de PS3 houden.
En kijk eens goed rond voor gebruikte games. Ik heb nog nooit een defecte PS3-game gezien, dus dat is alleen maar beter

Ook zijn de prijzen van tweedehands games niet gigantisch hoog. Hooguit €40,- voor een spel dat net uit is.

Ook is sinds kort de bekende Platinum-reeks uit zijn holletje gekomen dus daar zou ik ook eens kijken voor toppers van hogere leeftijd
Terug naar boven
Nibor BerichtGeplaatst: 23 Aug 2008 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Ok dus iedereen is het er wel over eens de ps3 gewoon te houden
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 24 Aug 2008 00:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar wat noem jij duur?
Xbox 360 games kosten evenveel hoor. Maar als je echt goedkoop een game wilt halen probeer dan ebay of kapaza. Kopen kost je niets(behalve het item he, je "koop"account is gratis"), Games zijn spotgoedkoop en ze zijn er nieuw of gebruikt. Zo heb ik NFS C gekocht voor 35 toen hij nog 60 koste, nieuw, TDU ook nog 60 toen, had ik voor 20 zelfs nog ingepakt inhet plastiekje, laatst nog Age of Empires the warchiefs nieuw voor 15 gekocht omdat die persoon verkeerd had gedacht toen ze dat wel of niet op haar pc kon draaien

Je moet gewoon wat beter zoeken...

Xbox is zeker een zeerleuke console met enorm veel toptitels maar voor de prijs moet je het zeker niet doen nu je al voor de ps3 hebt gekozen, blijf lekker daar bij zou ik zeggen anders krijg je er spijt van.

Ben ik de enige die voor de 360 heeft gestemt? wat een sle*jes zijn jullie seg
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: